Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetz

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Se paska sattuu vaan sillon kun se tulee ihmiseltä josta välittää. Varsinkin valheet.
Mut narkkarihuoramutsi menee vähän yli. Sä oot varmaan esimerkillisin mutsi täällä (ainoa, joka ei kai kiroa jälkikasvuaan niin ku ikinä, mistä syystä pidänkin sua kyllä vähän feikkinä :D ) ja tekstistäs näkee, ettet oo kamoissa. Valitat aina rahan puutetta, joten veikkaan vahvasti, ettei sulle makseta seksistä.

That's it! :]
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se paska sattuu vaan sillon kun se tulee ihmiseltä josta välittää. Varsinkin valheet.
Mut narkkarihuoramutsi menee vähän yli. Sä oot varmaan esimerkillisin mutsi täällä (ainoa, joka ei kai kiroa jälkikasvuaan niin ku ikinä, mistä syystä pidänkin sua kyllä vähän feikkinä :D ) ja tekstistäs näkee, ettet oo kamoissa. Valitat aina rahan puutetta, joten veikkaan vahvasti, ettei sulle makseta seksistä.

That's it! :]
Ihana! Repesin :D

Makseta seksistä? Välillä tuntuu siltä et joutuu ite raiskaa ton miehen :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi pyllykakka. Emminä tiiä mitä teen/kannattaa tehä. Jospa se joskus selkiää.. Miten siitä muualla asumisesta voi jäädä kiinni? Voiko verottaja 'nähdä' jostain että työskentelen eri kaupungissa? Emmä varmaan ainakaan työmatkavähennyksiä uskalla veroilmoituksessa kinuta :) 500 kilsaa suuntaansa..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tix kirjoitti: Paitsi että jos tuosta osoitehuijauksesta jää kiinni, tulee maksettavaks vielä verokorotuskin... veroa menee kuitenkin vaan myyntivoitosta, eli jos on ostanut 100.000 ja myy 110.000 niin ei se 28% siitä 10.000 ole kovin mahdoton summa - varsinkin, jos laskee vaihtoehdoksi sen, että maksaa 2 asunnosta lainakorkoja eikä saa toisesta edes vähennyksiä...
Good point here.

Mä joko huijaisin ja asuisin siellä yksiössä ihan kaikessa hiljaisuudessa, jos jotain lainaa alkaa ottaan niin kärähtäähän tuosta. Tai sit vain myisin ja maksaisin ne verot, oispahan huolesta pois. Se pelkkien korkojen makselu se vasta taloudellisesti hölmöä mahtaaki olla. Kattokaapa sitten ootteko te oikeutettuja korkotukeen, sitä saa jos ei tienaa paljoa. Me saadaan, on kätsyä. Paitsi sun äijä on tietty rikas 8)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SikaMika

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eheheh!

Maanantaina manaamani homohuorakeikan piti jatkua huomenna. Olivat kuitenkin valittaneet mun pomolleni, että me a) laiskotellaan (ei pidä paikkaansa) ja b) piereskellään (pitää ehdottomasti paikkansa)!! Ihan oikeasti! Voi vittu, kaikkea sitä näkee kun vanhaksi opiskelee. No, ilmeisesti noiden "kehujen" takia huomenna emme sen enempää minä kuin eräs toinenkaan hieman omapäisempi työkaverini menekään homohuorakeikalle vaan erääseen lepokotiin, jossa tänäänkin 10 tunnin työpäivästä olin 5 tuntia joko kahvilla, syömässä tai kotimatkalla. Harmittaa vietävästi. Pomokaan ei tainnut ottaa yliurakoitsijan itkuja ihan tosissaan kun ei ole jaksanut toistaa niitä mulle asti, kuulin huhut ihan muualta. Äijä olisi takuulla tarttunut luuriin jos olisi epäillyt erityisesti kohdan a pitävän paikkansa.

Venyttelyyn, suihkuun, salaatille ja ilon kautta pehkuihin.
Bliss

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yritän tainnuttaa tämän flunssan näillä aseilla mitä kämpästä löytyy - teetä ja hunajaa. En ehkä näe huomista... :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
Tix kirjoitti: Paitsi että jos tuosta osoitehuijauksesta jää kiinni, tulee maksettavaks vielä verokorotuskin... veroa menee kuitenkin vaan myyntivoitosta, eli jos on ostanut 100.000 ja myy 110.000 niin ei se 28% siitä 10.000 ole kovin mahdoton summa - varsinkin, jos laskee vaihtoehdoksi sen, että maksaa 2 asunnosta lainakorkoja eikä saa toisesta edes vähennyksiä...
Good point here.

Mä joko huijaisin ja asuisin siellä yksiössä ihan kaikessa hiljaisuudessa, jos jotain lainaa alkaa ottaan niin kärähtäähän tuosta. Tai sit vain myisin ja maksaisin ne verot, oispahan huolesta pois. Se pelkkien korkojen makselu se vasta taloudellisesti hölmöä mahtaaki olla. Kattokaapa sitten ootteko te oikeutettuja korkotukeen, sitä saa jos ei tienaa paljoa. Me saadaan, on kätsyä. Paitsi sun äijä on tietty rikas 8)
No maksoin mä tästäkin eka vuoden pelkkiä korkoja, kas kun olin työtön :) Mut jooo, kattoo ny si. Vai rikas, hoh. Tässä suhteessa taitaa ny kuitenkin akka tienata enemmän, hih. Jooooo mut siis (miksköhä mun muuten pitää aina lisäillä noita vokaaleja??!!) kuinka köyhiä sitä sitte pitää oikein olla?? Miten kaksi vakituisessa työssä käyvää ihmistä VOI olla niin vähän tienaavia muka?

Niin, ja tavoittelen (=uskottelen) siinä ~15 tonnin myyntivoittoa.. Paljoks se 28% siitä tekis.. hmmm, prosenttipäällikköblondi.. Iha kauheen iso summa kuitenkin, meikäläiselle ainakin. Vaikka mitä tekis ja sais tuolla!
Viimeksi muokannut irmelianneli, 06.02.2008 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: No maksoin mä tästäkin eka vuoden pelkkiä korkoja, kas kun olin työtön :) Mut jooo, kattoo ny si. Vai rikas, hoh. Tässä suhteessa taitaa ny kuitenkin akka tienata enemmän, hih. Jooooo mut siis (miksköhä mun muuten pitää aina lisäillä noita vokaaleja??!!) kuinka köyhiä sitä sitte pitää oikein olla?? Miten kaksi vakituisessa työssä käyvää ihmistä VOI olla niin vähän tienaavia muka?
Joo maksetaanhan mekin tuota rakennuslainaa pelkkää korkoa, mut se tuntuu vaan aika tyhmältä. Ei siihen tukeen edes kauheen köyhä tarvii olla, etin sulle kohta sen linkin, nyt paistan kanaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Haluatko kutsun häihin?
Totta vitussa, jos eläkkeellä riittää aikaa niin tulen jopa paikalle.
Viimeksi muokannut 1108, 06.02.2008 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Litti teki pyyrin. Vaikka Kreikka kontras, niin on se Jari äijä.

EDIT: uijjuij, Kreikka teki jo toisen :cry:
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haluatko kutsun häihin?
Totta vitussa, jos eläkkeellä riittää aikaa niin tulen jopa paikalle.
Siis ihan oikeesti tuutte paikalle? Saatte sit yöpyy sit siskollas, jostain syystä tuo ukko ei taho sua tänne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haluatko kutsun häihin?
Totta vitussa, jos eläkkeellä riittää aikaa niin tulen jopa paikalle.
Siis ihan oikeesti tuutte paikalle? Saatte sit yöpyy sit siskollas, jostain syystä tuo ukko ei taho sua tänne.
Siis kuitenkin kaiken jälkeen haluat 1108:n häihisi?

Mä en ymmärrä, en sit mitenkään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Chap

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Totta vitussa, jos eläkkeellä riittää aikaa niin tulen jopa paikalle.
Siis ihan oikeesti tuutte paikalle? Saatte sit yöpyy sit siskollas, jostain syystä tuo ukko ei taho sua tänne.
Siis kuitenkin kaiken jälkeen haluat 1108:n häihisi?

Mä en ymmärrä, en sit mitenkään.
Ystävä on aina ystävä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Chap kirjoitti: Ystävä on aina ystävä!
Jos mulla tulis hätä, pyyhkisitkö sä mun pepun jälkeenpäin?
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:Ystävä on aina ystävä!
Vaikka puukottais!
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikö teille uppoo huumori????????!!!!!!11111
Chap

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:
Chap kirjoitti:Ystävä on aina ystävä!
Vaikka puukottais!
No jos ei kuole niin eihän siinä ole mitään syytä olla kutsumatta häihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Eikö teille uppoo huumori????????!!!!!!11111
Kuva

:apuva:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitti Elppa. Tyrskähin näppikselle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt kakkosella uusintana dokumentti Jim Jonesin lahkon massaitsemurhasta. Siistiä, että melkein kaikki dokumentoitu filmille.
Zeb

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Nyt kakkosella uusintana dokumentti Jim Jonesin lahkon massaitsemurhasta. Siistiä, että melkein kaikki dokumentoitu filmille.
Aika masentava ohjelma, katsoin silloin viimeksi.
Geetz

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Geetz »

No haetaas femma min masennusta dokkarista.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Georgina kirjoitti:Meikä saa ehkä sunnuntaina semmoisen pätkä patrolin!


Vähänkö HUIPPUA! sitte oon virallisesti ihan punaniskajuntti.
Kuva

Tahtoo! Sunnuntaina haetaan jos menee putkeen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
BettyB.

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oon pettyny!
Jos ny pari pilkkua jäi pois niin haittaako? Kai tajusit kumminkin tekstin vai pitääkö neidille olla pilkut paikallaan että ymmärrys tapahtuu?
Pupunen, yhdyssanavirheitä ja kaikkee! Se oikeesti vie vähän niinku terän vittuilulta.
ninnithequeen

Re: Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt kakkosella uusintana dokumentti Jim Jonesin lahkon massaitsemurhasta. Siistiä, että melkein kaikki dokumentoitu filmille.
Aika masentava ohjelma, katsoin silloin viimeksi.
Mie katoin kans sillon. Oli aika hirvee. Kyllä pitää äitien olla sekasin että myrkkyä lapsilleen syöttävät.
Vastaa Viestiin