NuoriDaavid takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

ND bäck!

Juu, heti! Ikäväni ei tunne enää rajoja!
16
62%
Ei helvetissä! Olen niin ikävä ihminen etten halua ND:tä takaisin.
4
15%
Kärsin päättämättömyydestä enkä pysty ottaamaan kantaa tähän tärkeään yhteiskunnalliseen kysymykseen.
6
23%
 
Ääniä yhteensä: 26

elco

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Noo.
Koska sä olet viimeksi sanonut vaimollesi vastaan jossain asiassa, jossa hän yrittää kahlita tekemisiäsi. Siis niin kuin sillai vakuuttavan pontevasti, että vaimosi on uskonut?
Se oli silloin kun vaimo vaati mua kirjautumaan ulos facebookista. Kirjoilla olen edelleen, vaikka en ole siellä kertaakaan käynyt. :leuhka:
Saako vaihtaa äänen kohtaan "Ei helvetissä!"?
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Koska sä olet viimeksi sanonut vaimollesi vastaan jossain asiassa, jossa hän yrittää kahlita tekemisiäsi. Siis niin kuin sillai vakuuttavan pontevasti, että vaimosi on uskonut?
Se oli silloin kun vaimo vaati mua kirjautumaan ulos facebookista. Kirjoilla olen edelleen, vaikka en ole siellä kertaakaan käynyt. :leuhka:
Saako vaihtaa äänen kohtaan "Ei helvetissä!"?
Heti kun olet korjannut Kemin lumilinnan tuhot.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tix kirjoitti:Mistä ihmeestä olet moisen diktaattorin edes löytänyt?
Mutta sehän nauttii siitä, selvästikin! Sodan aikana ei tehdä itsemurhia, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

Tervetuloa takaisin.
prosessi

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Saako vaihtaa äänen kohtaan "Ei helvetissä!"?
Heti kun olet korjannut Kemin lumilinnan tuhot.
Okei. Kitinäeristys aiheuttaa hyvin epäilyttäviä seurauksia. RL:n tosiasiat eivät haittaa enää ollenkaan, kun pääset täällä tylyttämään elcoa, joka kiltisti pyytää lupaa viattomalle äänestyskorjaukselle.
elco

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja elco »

Vadim kirjoitti:
Tix kirjoitti:Mistä ihmeestä olet moisen diktaattorin edes löytänyt?
Mutta sehän nauttii siitä, selvästikin!
Ihmismieli on totisesti tutkimaton, jos noin on. En voi käsittää, mitä nautintoa tuollaisen munattoman homon alistamisesta voi saada!
Herra Manala

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Meillä ei saa pelata yli K12 ratingin pelejä.
NuoriDaavid kirjoitti:meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.
Aika siistiä, mutta keskiverto kymppivuotias uskaltaa kyllä rikkoa aika tavalla rankempiakin käskyjä rajoja hakiessaan.

Ehkä teidän pitäisi välillä vaihtaa rooleja. Alatkin kasvattamaan sitä eukkoas. Jos ei heti ensimmäisellä usko, niin annat tukkapöllyä, joka on siitä hyvä kuritusmuoto että se on verrattavissa turpaanvetämiseen ilman että poliisit hakee pois.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Meillä ei saa pelata yli K12 ratingin pelejä.
NuoriDaavid kirjoitti:meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.
Aika siistiä, mutta keskiverto kymppivuotias uskaltaa kyllä rikkoa aika tavalla rankempiakin käskyjä rajoja hakiessaan.
Niin. Rajoja hakiessaan.
killkill

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:No meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.
(Vetää sanattomaksi)

Kuule Dave. Jos jonain päivänä päätät panna taas vaihteeksi housut jalkaasi ja haluat käydä Tampereen yössä hieman tuulettumassa, pirauta. Kuulostaa ihan oikeasti siltä, että kaipaisit hieman perspektiiviä perhe-elämääsi.
Herra Manala

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Aika siistiä, mutta keskiverto kymppivuotias uskaltaa kyllä rikkoa aika tavalla rankempiakin käskyjä rajoja hakiessaan.
Niin. Rajoja hakiessaan.
No se on ihan mukava kuulla että teillä ne miehelle asetetut rajat ovat jo löytyneet.

Mites toi lastenkasvatus? Kai vaimo tulee ja pyörtää sun lapsille antamasi ohjeet, pyynnöt ja käskyt?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olen ilahtunut, että tuo Gatin mukaan pahuuden ruumillistuma on palannut.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti:Olen ilahtunut, että tuo Gatin mukaan pahuuden ruumillistuma on palannut.
Täh?! Muistaakseni Tix on pahuuden ruumillistuma ja minä vain vastenmielinen.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Aika siistiä, mutta keskiverto kymppivuotias uskaltaa kyllä rikkoa aika tavalla rankempiakin käskyjä rajoja hakiessaan.
Niin. Rajoja hakiessaan.
No se on ihan mukava kuulla että teillä ne miehelle asetetut rajat ovat jo löytyneet.

Mites toi lastenkasvatus? Kai vaimo tulee ja pyörtää sun lapsille antamasi ohjeet, pyynnöt ja käskyt?
No ei. Johdonmukaisia yritetään olla. Toki minä olen lepsumpi kasvattaja, annan luvan kavereiden tuloon helpommin jne. Vaimo syyttääkin, että vedän mattoa hänen jalkojen altaan.
Herra Manala

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Täh?! Muistaakseni Tix on pahuuden ruumillistuma ja minä vain vastenmielinen.
Toihan on nätisti sanottu. Molemmista. Kukapa ryhmän "pystytisuinen-ja-antava-16-20v-neitsyt" ulkopuolelta gattacan mielestä ei olisi vastenmielinen?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:ND on monilta asenteiltaan minulle niin vastakkainen tyyppi, että koen hänet pahuuden ruumiillistumaksi. :paavi:

Toisaalta ND:llä on inhimillistä huumoria ja ennen kaikkea oli mikä vaan pervoilu- tai sarjamurhailu-asia esillä, ND tietää siitä eniten.
Heh, tästä mä olisin aika ylpeä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Herra Manala

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaimo syyttääkin, että vedän mattoa hänen jalkojen altaan.
No, vaimo sentään vaan purkaa kellaria sun jalkojesi alta. Eikö sun kakaroita sitten yhtään häiritse tuollaiset ehdottomuudet mitä sun vaimosi teidän kaikkien rajoittamiseksi laatii? Ts. voivatko sun lapsesi yhtä huonosti kuin sinä itse?
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:ND on monilta asenteiltaan minulle niin vastakkainen tyyppi, että koen hänet pahuuden ruumiillistumaksi. :paavi:

Toisaalta ND:llä on inhimillistä huumoria ja ennen kaikkea oli mikä vaan pervoilu- tai sarjamurhailu-asia esillä, ND tietää siitä eniten.
Ach so. En ole kehdannut lukea tätä ketjua. Pahuuden ruumiillistuma on näemmä kokenut inflaation. Ei kai Gattis ole sentään kehunut, että olisin ollut esimerkillinen Natsi?
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaimo syyttääkin, että vedän mattoa hänen jalkojen altaan.
No, vaimo sentään vaan purkaa kellaria sun jalkojesi alta. Eikö sun kakaroita sitten yhtään häiritse tuollaiset ehdottomuudet mitä sun vaimosi teidän kaikkien rajoittamiseksi laatii? Ts. voivatko sun lapsesi yhtä huonosti kuin sinä itse?
Höh. Lapsethan voi hyvin, kun äityli antaa rajat.
Herra Manala

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Höh. Lapsethan voi hyvin, kun äityli antaa rajat.
Mielivaltaisilla ja ylikireillä rajoilla ei ole koskaan saavutettu mitään hyvää lastenkasvatuksessa. Ne on sitten murrosiän kynnyksellä etsimässä sitä vapaampaa valintaa raitilta - jos uskaltavat.
1108

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:sarjamurhailu-asia esillä, ND tietää siitä eniten.
Rohkenen väittää vastaan!
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
Gat kirjoitti:sarjamurhailu-asia esillä, ND tietää siitä eniten.
Rohkenen väittää vastaan!
Niin minäkin. Gattis muistelee vain sitä, kun annoin neuvoja hänen sarjamurhaajasuunnitelmiensa toteuttamiseksi. Yleisesti ottaen en ole kyseiseen aihepiirin vihkiytynyt.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Kun perkelettä huutaa niin siinä on se vaara, että se Tulee. Nyt se on takas - onko parempi?

Lienee syytä olettaa, että Dave on samalla jättänyt perheensä ja kirjoittaa viisasteluitaan Con Hombresin pimeähuoneesta.

Davelle tiivistelmä tapahtuneesta:
-Tix ja manala kiistelivät paremmuudestaan rahantuhlauksessa ja telkkuteknologiasta ja energiansäästölampuista
-Sinut äänestettiin yhtä viihdyttäväksi kuin 1108 Kitinän Viihdyttävin Tyyppi-äänestyksessä.
-EW lanseerasi aineettoman arvonluonnin, joka on rettelöitsevän ja raiskaavan mamuneekerin core competenssi
-Poikuus panee sijoituksiinsa haisemaan enemmän kuin tienaat vuodessa
Noista on nyt tehty asianomaiset muistiinpanot. Vanhoja ketjuja läpikäydessäni huomasin viittauksia yo.highlightien lisäksi numba vs. ninni flametukseen. MIstähän sen löytää?
prosessi

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt kyllä vähän huolestuttaa. ND tuli takaisin, mutta ND:tä erityisen paljon ikävöinyt Zeb on puolestaan kateissa. Taisi menettää toivonsa ND:n paluusta. :cry:
1108

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:ND tuli takaisin, mutta ND:tä erityisen paljon ikävöinyt Zeb on puolestaan kateissa. Taisi menettää toivonsa ND:n paluusta.
Älä itke ruma lapsi, kysessä on kuitenkin sama ihminen kirjoittajana.
prosessi

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:ND tuli takaisin, mutta ND:tä erityisen paljon ikävöinyt Zeb on puolestaan kateissa. Taisi menettää toivonsa ND:n paluusta.
Älä itke ruma lapsi, kysessä on kuitenkin sama ihminen kirjoittajana.
Saanks mä itkee sitä, et sanoit mua rumaks?
Zeb

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ND!! :h:
Vastaa Viestiin