Tjurstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kylläpä muuten on horni olo. Nyt maistuisi 15 sekunnin pikaiset.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Snif. Tietysti lento on myöhässä.

Vartin päästä lisäinfoa koska pääsee lähtemään. Sen aikaa kentällä hengailua ja nettailua 3g:n yli.

Perkele saisivat kenttien wifi:t olla ilmaisia.

Päivän huomio. Lentokentät ärrä nykii juomista hirveää ylihintaa turvatarkastuksen jälkeen. Puolen litran limut 3 euroa.

.. 14:45 lähtö teknisen vian takia. No vaan parikymmentä minuuttia myöhässä.
Chap

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:Snif. Tietysti lento on myöhässä.

Perkele saisivat kenttien wifi:t olla ilmaisia.
Me Finnairin loungen eteen kinuamaan, että joku jalometallikerholainen antaisi sinulle ilmaisen wifi-voucherin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti:
huima kirjoitti:Snif. Tietysti lento on myöhässä.

Perkele saisivat kenttien wifi:t olla ilmaisia.
Me Finnairin loungen eteen kinuamaan, että joku jalometallikerholainen antaisi sinulle ilmaisen wifi-voucherin.
Mulla on N95, se on päheempi modeemi.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Lamauttava niskakipu kolmatta päivää.
Vaan ei auta, jumitan koneen ääressä töiden kimpussa.
Yksi tupakka jäljellä, huomenna tulee palkka. Siihen asti tilillä huimat 20 snt. Jiihaa.
Perjantaina vanhempien luokse syömään ja lusmuamaan.
Tosin stadilainen kaveri yrittää houkutella bileisiin /baariin...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Kylläpä muuten on horni olo. Nyt maistuisi 15 sekunnin pikaiset.
:yo:

Mulla on SE tietty aika kuukaudesta, kun panettaa koko ajan. Tätä kestää muutaman päivän. Ja kyseessä ei ole hullunlehmäntauti.

Käväsin juuri vanhempieni kanssa ostoksilla ja lounaalla. Kyllä taas kannatti, tarjosin lounaan mutta vastapalveluksena he tarjosivat lentolaukun, jota kuolasin. Win-win, sano.
Kamerakin oli tullut huollosta, jej!

Nyt harkitsen töitä, muttei oikeen nappaa.
ninnithequeen

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitäs vääntää valtava kattilallinen kalakeittoa ja pestä n. 200 koneellista pyykkiä. Ja imuroida. Ensin kuitenkin päiväkaffetta, kiitos.

Tämänkin turhan tiedon teille tarjosi Ninni.
1108

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hmm... Haluaisinko lähteä tekemään museoviraston alaisuudessa saneerauksia suojeltuihinkohteisiin Pirkanmaalla? Tuli soitto aivan puun takaa ja ei voi sanoa muutakuin että tämä jätkä leijuu! Jos rakennusalalta hakee sitä isointa asiaa mikä minua kiinnostaa niin se on juuri tämä. Vanhoja arvokkaita kiinteistöjä on aina yhtä hieno saneerata.

Nyt kelpaa olla minä :]
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti: Nyt kelpaa olla minä
Saitko uuden työsuhdesorkkaraudan?
1108

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Saitko uuden työsuhdesorkkaraudan?
Keski-ikäisen sihteerin, yhden lounarin kuukaudessa ja viiden kilometrin kilometrikorvauksen!!!

Ziuviu, ostaan uudet kleedut!
Bliss

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Hmm... Haluaisinko lähteä tekemään museoviraston alaisuudessa saneerauksia suojeltuihinkohteisiin Pirkanmaalla? Tuli soitto aivan puun takaa ja ei voi sanoa muutakuin että tämä jätkä leijuu! Jos rakennusalalta hakee sitä isointa asiaa mikä minua kiinnostaa niin se on juuri tämä. Vanhoja arvokkaita kiinteistöjä on aina yhtä hieno saneerata.

Nyt kelpaa olla minä :]
Rupesitkohan mun veljen työkaveriksi :shock:
Tsaari

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

1108 kirjoitti:Hmm... Haluaisinko lähteä tekemään museoviraston alaisuudessa saneerauksia
Ainakaan noissa hommissa ei paina aikataulut päälle, korkeintaan hermoja koetellaan museoväen jahkailujen kanssa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miks Pyry-Matiaksen allekirjoituksessa "tujotetaan" takkatulta?
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua dissataan erittäin läpinäkyvästi :(
killkill

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aamulehdessä lynkattiin Kalervo Kummola tähän eduskunnassa ahdistellaan naisia -juttuun liittyen.

Monesta asiasta en ole sen leuattoman porvarin kanssa samaa mieltä, mutta tässä olen. Onhan se nyt helvettiä, jos mies ei saa katsoakaan kaunista naista leuan alapuolelle, ilman että joku vitun telaketjufeministi mobilisoi lynch-mobin.
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Mua dissataan erittäin läpinäkyvästi :(
Se sika!
Pyry-Matias

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:Miks Pyry-Matiaksen allekirjoituksessa "tujotetaan" takkatulta?
Koska voitin ala-asteella kirjotuskilpailun.

EDIT: Eikö se mennyt niin, että kun verbin kantasana loppuun a/ä, niin verbiin tulee i-kirjain?
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 07.02.2008 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Monesta asiasta en ole sen leuattoman porvarin kanssa samaa mieltä, mutta tässä olen. Onhan se nyt helvettiä, jos mies ei saa katsoakaan kaunista naista leuan alapuolelle, ilman että joku vitun telaketjufeministi mobilisoi lynch-mobin.
Samat ajatukset täälläkin. Onneksi tässä maassa on sentään yksi nainen, jolla on selkärankaa olla pakenematta jatkuvan "miehet teki taas sitä miehet teki taas tätä" -itkun taakse.

http://www.korhola.com/v1.029/sivu.php?lang=fi

"Jos nyt siis olisin mies ja etenkin eduskunnassa, olisin aika hermona. Uskaltaako enää kehua tyyliä, uskaltaako edes avata ovea vai tulkitaanko sekin vihjeeksi sepaluksen avaamisesta? Mitä kivaa ja kohteliasta enää voi leideille sanoa, kun ovat uhanneet nitistää jo munatkin. Jos sanon suoraan, paitsi ahdistavalta, tuo uhkailu kuulostaa korviini lähestulkoon seksuaaliselta häirinnältä - väkivallalla uhkailulta ainakin."
killkill

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Samat ajatukset täälläkin. Onneksi tässä maassa on sentään yksi nainen, jolla on selkärankaa olla pakenematta jatkuvan "miehet teki taas sitä miehet teki taas tätä" -itkun taakse.
Aika "populistista", mutta hyvä kirjoitus silti. Aiheellista miettiä, kirjoittaisiko samalla tavalla, jos EI olisi meppi ja näin ollen pois "häirintäpaikalta".

Jos tarjoaisin hänelle kaljat, kävisiköhän hän puolestani potkaisemassa Päivi Räsästä päähän? Asterix-albumissa "Päälliköiden Ottelu" tietäjä Akvavitixkin sai järkensä takaisin, kun häntä kalautettiin UUDESTAAN päähän hiidenkivellä :D
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Jos tarjoaisin hänelle kaljat, kävisiköhän hän puolestani potkaisemassa Päivi Räsästä päähän?
Mä voin käydä potkasemassa ilman sitä bisseäkin. Ärrrrrsyttävä akka ja saa kaikki naiset näyttämään idiooteilta.
killkill

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:
killkill kirjoitti:Jos tarjoaisin hänelle kaljat, kävisiköhän hän puolestani potkaisemassa Päivi Räsästä päähän?
Mä voin käydä potkasemassa ilman sitä bisseäkin. Ärrrrrsyttävä akka ja saa kaikki naiset näyttämään idiooteilta.
Hjuva! Mene vaikka huomenna, niin mä juon sen kaljan tänään :D
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Kylläpä muuten on horni olo. Nyt maistuisi 15 sekunnin pikaiset.
:yo:
Uh. Nyt vasta huomasin. No pannaan vaan:

Kuva
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Uh. Nyt vasta huomasin. No pannaan vaan:

Kuva
Ooh, näyttääkin ihan oikeelle :]

Teille vai meille?
masa

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Teille vai meille?
Tä. Meinaatko että siis IRL? En mä uskalla tavata ketään. Eikö vaan mennä chattiin sextaan. Joo. Mä alotan.

-- olen 196 cm, tumma, lihaksikas, pitkätukkainen arkkitehti. Just nyt mulla on päällä silkkinen aamutakki jonka haaroista näkyy mun purppuranpunainen suonikas ja sykkivä patonki. Sen pituus on 26 cm ja paksuus 7 cm. Päässä kimaltelee kiimatippa..

-- Runkin tässä hiljaa ja ajattelen sua rasvaamassa pakaroitasi..

-- mitä sulla on päällä?
BettyB.

Re: Tjurstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No mä oon 151,5 senttinen, siilitukkanen, silleen tosi kivasti muhkee (tai ainaki äiti on sanonu että ei tartte olla mikään anorektikko, toiset tykkää muhkustakin!!), kahden lapsen ja kolmen koiran (ja marsun) työtön yh. Tai oonhan mä lähihoitaja mut oon ollu koulusta valmistumisen jälkeen koko ajan mammiksella. Mun lemmenonkalo on ihanan tuuheessa, harmaassa karvotuksessa, tykkään luomusta. Ja oon kyl vegaaniki, *hih*.

Päällä mul on nyt harmaat collarit ja paitana pelkät urheilurintsikat. Ja varvassukat, raidalliset.

Sun sykkivä kuulostaa kyl ihanalle, laittasiks sä sen heti sisään ku vähän pyllistän. Hiivaakaan ei oo tuntunu pariin päivään ku opin ekopalstalta et se lähtee bulgarianjugurtilla!

*lipoo huuliaan*
Vastaa Viestiin