Hehkutustilastojohtajan tunnustuksia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hehkutustilastojohtajan tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Nytkin tekis niiiiiin mieli! Palkankorotusta siis.
Aamen! Palkka tulee ensi viikolla ja tänään tekisi mieli lähteä tuhlaamaan. Oikeen niinku shoppaamaan, niinku oikeet naiset!
The great club outshines the individual, always and forever.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hehkutustilastojohtajan tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:kaikilla mittareilla elämässä huonommin menestyvänä
:shock:
Kyllä mä ihan omaksi viihteekseni tykkään... Harva juttu on niin viihdyttävää... Sadistinen puoleni saa äärimmäistä hupia...
Aidosti huvittunut ihminen harvemmin erikseen korostaa huvittuneisuuttaan. Aito huvittuneisuus näkyy rivien välistä samoin kuin aidosti huumorintajuisen tunnistaa hyvistä jutuista - ei siitä että hän kertoo olevansa huumorintajuinen. Ihan kaikella ystävyydellä ja ilman mitään henkilökohtaisia kierroksia (en ole seurannut keskusteluja vähään aikaan): sulla ei ole riittävästi sosiaalista pelisilmää tuollaisen shown vetämiseen. Jengi näkee sun läpi.

Jos muuten minua pyydettäisiin määrittämään jokin mittari sille, miten hyvin joku menestyy elämässä (ei siis yksinomaan uralla tai muulla yksittäisellä sektorilla vaan elämässä yleensä), saattaisin päätyä ehdottamaan että tarkkaillaan sen huvituksen määrää, minkä henkilö saa (tai väittää saavansa, sama se) muiden ihmisten vittuuntuneisuudesta, onnettomuudesta, huonommuudesta, typeryydestä jne. Saat ihan itse päätellä, ovatko nuo mielestäni suoraan vai käänteisesti verrannollisia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hehkutustilastojohtajan tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihminen itse määrittää onnellisuutensa tason. Ei ole muita mittareita, jos on voi se johtaa bulimiaan tai mihin tahansa vastaavaan sairauteen. Niin mielikuva itsestä pitäisi olla eheä.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin