Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt voin sanoa olevani sukua julkkikselle, tytön perhepäivähoitajaa haastateltiin eilen ja lapset lauloivat haastattelussa onnittelulaulun yhdelle lapsista. Likka veti vielä hiukan sooloa, kun ei osannut sanoja eikä lopettanut samaan aikaan kun muut...
Viimeksi muokannut saira, 08.02.2008 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:En edes tiedä, mutta tuo 24-25 tuntia on yleinen käytäntö maamme sairaaloissa eikä mikään poikkeusjärjestely.
Sama käytäntö on mm. paloasemilla. Haloo, herätkää ihmiset todellisuuteen! Jos päivystää, ei se tarkoita että töitä tehdään koko vuorokausi, istuttehan tekin kitinöimässä puolet työajastanne. Päivystäessä voi vaikka nukkua, treenata tai kattella telkkaria. Tunnen hei paljon palomiehiä!
1108

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Likka veti vielä hiukan sooloa, kun ei osannut sanoja eikä lopettanut samaan aikaan kun muut...
:h:

EDIT: Ähä, ehdinmpäs klikkaan ennen muokkaustasi.
Vihtahousu

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:En edes tiedä, mutta tuo 24-25 tuntia on yleinen käytäntö maamme sairaaloissa eikä mikään poikkeusjärjestely.
Sama käytäntö on mm. paloasemilla. Haloo, herätkää ihmiset todellisuuteen! Jos päivystää, ei se tarkoita että töitä tehdään koko vuorokausi, istuttehan tekin kitinöimässä puolet työajastanne. Päivystäessä voi vaikka nukkua, treenata tai kattella telkkaria. Tunnen hei paljon palomiehiä!
Teollisuudessa kaikki eivät tee toimistotyötä, hei! Silloin se lepo on oikeesti tarpeellista kun tekee ruumillistä raskasta työtä, hei!
Mäkin tunnen poliisin!
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Teollisuudessa kaikki eivät tee toimistotyötä, hei! Silloin se lepo on oikeesti tarpeellista kun tekee ruumillistä raskasta työtä, hei!
Mäkin tunnen poliisin!
No hei haloo, brankkarit NUKKUU sillon kun ei oo hälytystä! Vai aattelitko että ne oottaa siihen tankoon kietoutuneena letkut tanassa hälyä? Ja hei, kattoisit vähän useemmin vaikka Greyn anatomiaa tai Tehistä (Scrubskin käy), ainahan ne on jossain liinavaatevarastossa häs.. nukkumassa! Nii!
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mutsin takapihalla pörräilee pieni kärpänen. Olipa mamma kuulemma tömännyt siellä hämähäkkiinkin tällä viikolla. Varsinainen helmikuu :roll:

Mä oon iiiiihan poikki. Pitäs jaksaa valvoo euroviisukarsintoihin kuitenkii.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Likka veti vielä hiukan sooloa, kun ei osannut sanoja eikä lopettanut samaan aikaan kun muut...
:h:

EDIT: Ähä, ehdinmpäs klikkaan ennen muokkaustasi.
Kyl siitä vielä Idol tulee! Vai? Rikas ja kuuluisa ja me saadaan hieno talo ja kaksi autoa...

Mä kyl vähän mietin et antais sen linkin olla, siitä mitään haittaa ole kyllä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon niiin superhyvällä tuulella ettei mitään rajaa! Minne tätä energiaa vois tuhlata, räjähdän kohta!?
SaintJohnPerse

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Hih! Uuden työpaikan perhedykseen kuului tutustuminen työpaikan muihin toimintoihin. Tänään oli vuorossa logistiikka.

Pääsin ajelemaan trukilla... Pröm! Pröm!

Olenpas hyvällä tuulella, kun tälläiset asiat saavat hyvälle tuulelle!
Rouva Numba

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti:Kyl siitä vielä Idol tulee! Vai? Rikas ja kuuluisa ja me saadaan hieno talo ja kaksi autoa...
Tää työpaikan kone ei jostain syystä anna avata tota... kummallista. Kuuntelen sitten kotona.
Ja joo, sanomattakin selvää että Idoli-ainesta tai sitten tuleva tv-kokki! =)
1108

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Minne tätä energiaa vois tuhlata, räjähdän kohta!?
Kaverilla olis tuulesuojat lyömättä ja kaksi lapetta koolaamatta jos kiinnostaa.
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Kaverilla olis tuulesuojat lyömättä ja kaksi lapetta koolaamatta jos kiinnostaa.
Koolaamisessa oon kyl aika haka (tarkka tyttö kato!), mut ne on kuitenki siellä mustamakkarakylässä. Liian kaukana!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Oon niiin superhyvällä tuulella ettei mitään rajaa! Minne tätä energiaa vois tuhlata, räjähdän kohta!?
No kuis olis yksi keittiön lattian luuttuaminen ja vahaus?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:Mä kyl vähän mietin et antais sen linkin olla, siitä mitään haittaa ole kyllä.
Laita ny vaan!
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:No kuis olis yksi keittiön lattian luuttuaminen ja vahaus?
Akkojen hommaa, ei pelitä.
McJanne kirjoitti:Tuu luomaan hevoispaskaa, eka kerta ilimaaseksi.
Saako ratsastaa samaan hintaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hejsan!

Kuusi tuntia liikenteessä, huh!! Sopivammat housut haettu, Sellossa kierretty ja söin itseni ähkyyn Mandarin Palacen buffassa :h: Kaupasta ostin näköjään liikaa, mies uhkaili rangaistuksella. Se ei anna mun kantaa mitään, krääh.. en mä vammainen ole, paljoakaan :P

Olo on oikeasti mitä mahtavin, mitä nyt pieni flunssa vaivaa taustalla, mutta muuten jeejee :)

Stinky- Sun miehes on niin söde :h: Pidetään peukut pystyssä! Siitähän tulis mun pikkuveljen lähin esimies :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oikeesti, mä pakahdun! Mikä mua vaivaa?? Oon niin ilonen assarin uudesta puhelimestakin ettei mitään tolkkua :D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:Mä kyl vähän mietin et antais sen linkin olla, siitä mitään haittaa ole kyllä.
Laita ny vaan!
Tässä... Tiedä sit onko tää kuinka hauskaa kuunneltavaa muille kun mulle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:Mä kyl vähän mietin et antais sen linkin olla, siitä mitään haittaa ole kyllä.
Laita ny vaan!
Tässä... Tiedä sit onko tää kuinka hauskaa kuunneltavaa muille kun mulle...
ÄÄÄ! Faijan kone ei avaa tota.


Nyt hilpastaan himaan.
Herra Manala

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Tai sit alan käyttämään samanlaista kasvonaamiota kuin herran avatarissa.
Se sopii myös virallisempiin tilaisuuksiin!

Kuva
Zip it.

Kuva
Herra Manala

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

saira kirjoitti:Tässä... Tiedä sit onko tää kuinka hauskaa kuunneltavaa muille kun mulle...
LOL! Rytmitaju verissä. :D

"Jostain syystä Miikalla oli taskuissa jotain, mikä sai tuon Veeran aivan villiksi."

Mitkäs pippalot nää olikaan?
BettyB.

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi villu! Imaisin 5,5 prossasen työsuhdesiiderin sen verran haipakkaan etten uskalla lähteä ajelemaan kotia kohti. Iiik, mitä mä täälläkään teen??
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Herra Manala kirjoitti:
saira kirjoitti:Tässä... Tiedä sit onko tää kuinka hauskaa kuunneltavaa muille kun mulle...
LOL! Rytmitaju verissä. :D

"Jostain syystä Miikalla oli taskuissa jotain, mikä sai tuon Veeran aivan villiksi."

Mitkäs pippalot nää olikaan?
Juu, likka on tullut isäänsä... Tosin rumpukapuloilla leikkii jo likkakin, et hyvällä tuurilla rytmitaju paranee myöhemmässä iässä...

Edit. B-suunnitelmana siis tehdä likasta Lenny Kravitzille uusi naisrumpali, jos toi laulaminen ei sit kuitenkaan onnistu.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:Heh, kävi jehovia kylässä (taas). Ne on vissiin päättänyt pelastaa sieluni, jos olisin rakentamassa omaa mökkiä niin liittyisin tikkana heidän kerhoon mutta kun en ole niin en liity. Ja miten helevetissä ne jaksoi pulputtaa mulle 10min tarinaa? Vaatetus oli enemmän kuin provosoiva (Camot jalassa ja Darkthronen paita päällä) ja bonuksena taustalla raikas Cannibal Corpse... Musta on tullut vätys, en edes alkanut kinnaamaan vastaan uskon asioista niinkuin nuorempana tein. Vai onko tämä nyt sitä iän tuomaa ajattelukykyä?
No Saatana, eikö Cannibal Corpse (yksi suosikkini kun olin kolmekymppinen teini) toiminut? Mites olis Morbid Angel?

Minä olin pentuna päivähoidossa jehovaperheessä, tunnen ne jutut. Joskus kun parikymppinen olellessani kävivät maallishenkisen enoni luona, väittelinkin jotain. Nykyään en viiti. PetriFB-keisi opetti, että uskisten ohjemointia ei voi muuttaa tietoon tai itsenäiseen ajatteluun vetoamalla, koneita kun ovat. Niin ja siis Petrin mukaan toki just jehovat ovat väärässä evankeliumissa :D

Jehovia olisi kiva uhkailla haulikolla, lystiä olisi nähdä kun Jumalan Maanpäällisen Järjestön edustajat juoksee karkuun. Pääsin "tahdikkaammin" täällä eroon: suljin oven nenän edessä mitään sanomatta. Paskaako niiden lehtiäkään kohteliaasti ja kiinnostusta esittäen ottaa vastaan... tai no, olen muutamia kirjojaan tallettanut. Folklorea.

Pyhähenkikaste- Hellareille (jos niitä ovilla käy) saattaisi olla kivempi kokeilla: Tosiaan saatanaheviä taustalle ja sanoisin: "Saatana on vapautus Jumalan tyranniasta. Ottakaa vastaan Herramme Saatanan Henkikaste." Sitten veisin käteni otsilleen ja puhuisin kielillä (kuka vaan osaa), sekaan muutamaan kertaan hurmoksellisesti "Satanaa, Satanaaaa". Lopuksi (jos eivät vielä olsi karkuun päässeet) kiittäisin ja vakuuttasin, että Saatana on nyt saanut pysyvän kodin sielussaan.
Viimeksi muokannut Gat, 08.02.2008 17:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Enttu

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

3 päivää töissä,vähän väsyttää mutta ei se mitään,ensi viikolla
ekat iltavuorot,jos vaikka jo luuriin vastaamaan pääsis,nyt vaan kuunneltu ...
Vastaa Viestiin