Lauantai on siis kylpypäivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: (7 pellillistä minipitsaa)
Aika paljon pitsaa...
Jep, viime lauantaina oli 10 pellillistä :roll:
Sillonki meni hermot ku ei muuta tekemistä ollu ku keittiössä vahtia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Heräsin aamulla siihen tunteeseen, kuin olisi kissa käynyt suuhuni pissimässä.
Samantein läksin hamppipesulle. Jäi peseminen kesken, kun jo laatta lensi... siinä sitten hetki vessan lattialla rukoillen pöntön ääressä ja vannoen ikuista tipattomuutta...
Näin käy, kun on 11 kuukautta juopottelematta ja lähtee kerran viihteelle.
Ja krapulapäivät pienen lapsen kanssa on aika helvettiä. Ei toimi. En suosittele.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Herra Manala

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Muija järjesti meille tänään hemmottelupäivän. Oltiin kylpylässä aluksi oikeassa hieronnassa, siitä henkilökunta tunki bissen kouraan ja tuoksuveteen hierovaan poreammeeseen. Tästä sitten allaosastolle. Varoitus, K-30-osastoa! Oli aika "poreilevaa" ottaa eka "erä" poreammeessaa ja jälkimmäinen vaatteittenvaihtokopissa. Vähän leveliä siis, mutta ei tultu häirityiksi 8)
Voi ttu mä oon kateellinen :evil:
Joo mäkin. Mikäpä oiskaan hienompaa kuin mennä kellumaan kylpylään pyriksen spermanjämien poreillessa ihoon kiinni.
Herra Manala

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: (7 pellillistä minipitsaa)
Aika paljon pitsaa...
Jep, viime lauantaina oli 10 pellillistä :roll:
Sillonki meni hermot ku ei muuta tekemistä ollu ku keittiössä vahtia.
Aika terveelliset ruokailutottumukset. Sano nyt vielä että jotain Lidlin einespakastesontaa?

Kuka helvetti - tai pikemminkin ketkä - pystyy syömään viikossa kymmenen pellillistä pitsaa? En oikeen pysty kuvittelemaan mitenkäänpäin, että pystyisin syömään yli kahta saati sitten kolmea pellillistä pitsaa viikossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä söin tyytyväisenä mun kinkkijämiä ja nautin kokista kun mies soitti. "Täällä on itsetehtyä lasagnea, mozzarella-rucola-balsamico- salaattia, jälkiruuaksi Tiramisua ja hyvää viiniä ja juustoja". Reilu meininki! Miksei mun töistä lähde kukaan että vois illastaa sivistyneesti? Ja miksei mun työkaverit tunne viinejä ja ruokia? HÄH!? :D

Ton kuulemisen jälkeen mä olen ansainnut kyllä päivän toisen eskimon.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: Aika terveelliset ruokailutottumukset. Sano nyt vielä että jotain Lidlin einespakastesontaa?

Kuka helvetti - tai pikemminkin ketkä - pystyy syömään viikossa kymmenen pellillistä pitsaa? En oikeen pysty kuvittelemaan mitenkäänpäin, että pystyisin syömään yli kahta saati sitten kolmea pellillistä pitsaa viikossa.
Mä teen minipitsoja. Semmosia ruisleivän kokosia, tai sitte vähän isompia, riippuu mimmonen köntti taikinasta käteen jää :P Mahtuu kyllä ihan kivasti yhteen pellilliseen. Ihan itse, alusta asti. Eli ei pakastesontaa. Ylijäämät (ei khyl paljoo jää) ukko syö seuraavana iltana tai duunissa välipalaksi. Ja pari unohtuu aina pakastimeen, ku tuore on parempaa :roll:

Ja jos et muista: mie en pitsaa syö, en vaikka olis kuin ite tehtyä. Tytär napsii yhen minipitsan, jos sitäkään. Eikä siinä saa olla ku tomaattipyrettä ja teelusikallinen jauhelihaa, heh. Juusto ja oregano pilaa pitsan, kuulemma.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja jos et muista: mie en pitsaa syö, en vaikka olis kuin ite tehtyä.
Mikset? *kiinnostuu*
Pitsa maistuisi juuri nyt.
Juurikin varmaan siksi, että olen tehnyt niitä liikaa :D
*luojalle kiitos avokeittiöt baareissa kiellettiin*

Tuolle teen, koska se tykkää niistä miniversioista justiinsa.
Bliss

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on outo tunne, että lähipäivinä tapahtuu jotain, joka muuttaa asioita ja paljon :shock:
Spooky.
SikaMika

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
Joo, suosittelen Jyväskylää :P Täällä kukaan ei tunne toistensa naamoja!!
Hehjoo! Yksi hassunveikeä jyväskyläläisyliluutnanttihörhö oli muutama vuosi takaperin pokannut humalassa baarista naisen kotiinsa, mikä ei sinänsä ole mitenkään erityistä, hän teki sitä aika paljon. Sitten jonkin aikaa myöhemmin tyyppi oli taas baarireissunsa jälkeisenä aamuna herännyt jonkun naisen kämpiltä, ja nainen oli kysynyt, muistaako kaverini kuka hän on. Kaverin nakeltua niskojaan nainen tunnustaa kaverini pokanneen hänet aikaisemminkin...kaksi kertaa!! Tyyppi siis luukutti samaa misua kolmeen eri otteeseen, eikä kahdella jälkimmäisellä kerralla muistanut koskaan tätä nähneensäkään! :h:

Käväisin töissä. Piti olla lyhyehkö päivä, ja jos 13-tuntinen sellaiseksi lasketaan, niin sitä se olikin. Aamulla HKL näytti, miksi kannattaa myydä autonsa ja ostaa sikahintainen kuukausilippu. Lähdin liikkeelle kahden bussin taktiikalla, vaihdon välillä piti olla 8 minuuttia aikaa. Bussi tuli valmiiksi myöhässä ja myöhästeli matkalla lisää siinä määrin, että vaihtoaika supistui 8 sekuntiin. Ehdin kuitenkin kyytiin, mutta 5 minuuttia ennen töiden alkamista kakkosbussi laukeaa keskelle Länsiväylää ja edessä oli kilometrin tallustelu ja myöhästyminen töistä.
Palatessani takaisin en todellakaan suostunut Helsingin sisäisen lipun omistavana maksamaan yli kolme euroa yhden pysäkin matkasta ja seutulipusta, joten päätin tallustella parin kilometrin matkan Keilaniemestä Lauttasaareen jätesäkillinen tyhjiä pulloja kourassani! Ihan jees happihyppely, juutalaisuus kunniaan. Nyt väsyttää vitusti, huomenna saan nauttia ekasta vapaapäivästä viimeiseen kahteen viikkoon ja viimeisestä tulevaan kahteen viikkoon, jippiaijeejiihaa... :roll: *zzzZZzzz*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Aika terveelliset ruokailutottumukset. Sano nyt vielä että jotain Lidlin einespakastesontaa?

Kuka helvetti - tai pikemminkin ketkä - pystyy syömään viikossa kymmenen pellillistä pitsaa?
Mahtuu kyllä ihan kivasti yhteen pellilliseen. Ihan itse, alusta asti. Eli ei pakastesontaa.
Mulla on varmaan lukihäiriö, mut just puhuit 10 pellillisestä? Jos mahtuu yhteen, niin miks laittaa kymmeneen? Tai jos minipitsoja on esim. 8 yhdessä pellillisessä, mihin ne loput 72 menee?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Aika terveelliset ruokailutottumukset. Sano nyt vielä että jotain Lidlin einespakastesontaa?

Kuka helvetti - tai pikemminkin ketkä - pystyy syömään viikossa kymmenen pellillistä pitsaa?
Mahtuu kyllä ihan kivasti yhteen pellilliseen. Ihan itse, alusta asti. Eli ei pakastesontaa.
Mulla on varmaan lukihäiriö, mut just puhuit 10 pellillisestä? Jos mahtuu yhteen, niin miks laittaa kymmeneen? Tai jos minipitsoja on esim. 8 yhdessä pellillisessä, mihin ne loput 72 menee?
Kyllä, sulla on lukihärö :D

Yhteen mahtuu ehkä 8 pikkupikkupitsaa, tahi 3 isompaa, jotka ukko hotkasee jo ennen ku seuraavat on valmiita.

EDIT: ja niin kauan ku ukko on alipainosen mitoissa plus täysin terve, mä en valita: olen vain kateellinen moiselle läpipaskojalle.

(ja eihän itsetehtyyn pitsaan tule läheskään samaa kalorimäärää kuin ravintolapitsaan)
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 09.02.2008 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Kyllä, sulla on lukihärö :D

Yhteen mahtuu ehkä 8 pikkupikkupitsaa, tahi 3 isompaa, jotka ukko hotkasee jo ennen ku seuraavat on valmiita.
Nyt mä tiedän mihin teidän rahat menee! Sun mies on possu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:teen 7 pellillistä minipitsaa
viime lauantaina oli 10 pellillistä
Mahtuu kyllä ihan kivasti yhteen pellilliseen.
Maa-planeetta kutsuu avaruusluotain ninniä, viestienne sisällössä ei ole pienintäkään logiikkaa.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

JUNTIT!!!! (tai sit se oon mie)

Mahtuu kyllä ihan kivasti yhteen pellilliseen = mahtuu ihan kivan monta yhteen pellilliseen.

Ulosanti taas ihan viksuu joo :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:JUNTIT!!!! (tai sit se oon mie)
Kiitti :) Älä huoli, se oot sä! Manala sanoi sen paljon fiksummin kuin minä..

Vinkki: tee pizzapohja joka täyttää koko pellillisen, sit vaan isket pitsatäytteitä laikuittain sinne tänne, ja leikkaat niistä paloja ennenkuin mies näkee = voilá! Minipitsoja! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:JUNTIT!!!! (tai sit se oon mie)
Kiitti :) Älä huoli, se oot sä! Manala sanoi sen paljon fiksummin kuin minä..

Vinkki: tee pizzapohja joka täyttää koko pellillisen, sit vaan isket pitsatäytteitä laikuittain sinne tänne, ja leikkaat niistä paloja ennenkuin mies näkee = voilá! Minipitsoja! :D
Ne on kuulemma kivampi syödä semmosina valmiiks pieninä...paistuuhan ne eri tavalla ku yks iso.
Kukka
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 30.12.2007 16:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Nääh. Lauantai-ilta pilalla. Taas paha mieli kahden pienen lakun takia, tuntuu kuin olisin lihonut sata kiloa... Kertokaa joku iksi toisilla naisilla on himo kaikkeen makeaan ja toisilla ei?
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, kai sitä on samoiltava noitten nukkuvien viereen kattomaan Tähtiportti ja X-files.

Good Night.
Herra Manala

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kukka kirjoitti:Nääh. Lauantai-ilta pilalla. Taas paha mieli kahden pienen lakun takia, tuntuu kuin olisin lihonut sata kiloa... Kertokaa joku iksi toisilla naisilla on himo kaikkeen makeaan ja toisilla ei?
Kysyisit mieluummin syitä kuin seurauksia: Miksi toisilla viiraa päästä parin lakun takia ja toisilla ei?
SikaMika

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:Siis kuka MINUT nyt voisi unohtaa! :o
Ööö...olitkos sä se pienitissinen? :?: :wink:
bedlam

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:(ja eihän itsetehtyyn pitsaan tule läheskään samaa kalorimäärää kuin ravintolapitsaan)
Kyllä esim. mun tekemään pizzaan tulee varmaan moninkertainen kalorimäärä verrattuna pizzerian pitsoihin. Ja onhan nuo monta kertaa kalliimpia myös, mutta täyttävämpiä samassa suhteessa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meitsin lätyissä jäädään kaloreissa, mutta hinta voi olla moninkertainen "ammattimaisiin" verrattuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:Meitsin lätyissä jäädään kaloreissa, mutta hinta voi olla moninkertainen "ammattimaisiin" verrattuna.
En mää kyllä ole kaloreista itse asiassa tietoinen. Olen vain ajatellut, että kai nyt 3cm paksu ja runsastäytteinen pizza sisältää enemmän energiaa kuin sellainen roiskeläppä. Mutta omatekoinen on toisaalta varmaan huomattavasti vähempirasvaista ja siittähän sitä kaloria tullee. En tiiä.
Mulli75

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bedlam kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voi vittu mikä morkkis. Kalsarikännit on selkeesti mun juttu, en enää koskaan lähde ihmisten ilmoille päissäni. Paitsi tänään ehkä pitää.
Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.
Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.
Tarkoitin vain viikonlopun ajaksi. Itsekin kävin opiskeluaikana mm. Oulussa ym. isoimmissa kaupungeissa baareissa.
Vastaa Viestiin