Lauantai on siis kylpypäivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Röyh, taivaallista lasagnea.

Nyt kun lätkät on katottu ja syötykki jo, niin on aika siirtyä mäkihypyn pariin jonka jälkeen American Idols ja saunaan. Näppärästi kuluu nää lauantait.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulli75 kirjoitti:Olisiko ne semmoiset A-tikkaat jossa askeleet molemmilla puolilla.
Just sellaiset. Löytyivät \0/ Kissa ei ole puussa, vaan tikkaita tarvitaan johonkin ihan muuhun :o
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Röyh täältäkin! Muutaman kilometrin kävelylenkki suoritettu tihkusateessa, oli pakko päästä ulos :o Kaupan kautta kotio, ja palkinnoksi kävin hakemassa tyttöjen iltaan (eli minä, minä ja minä) kanaa ja parsakaalia riisin kera + kinkin chilikastiketta :h: Nyt on niin pallo olo ettei mitään rajaa!

Mitäköhän sitä tänään keksisi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

swirl kirjoitti:Kissa ei ole puussa, vaan tikkaita tarvitaan johonkin ihan muuhun :o
Tosielämän testejä tikapuuteoriasta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulli75 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voi vittu mikä morkkis. Kalsarikännit on selkeesti mun juttu, en enää koskaan lähde ihmisten ilmoille päissäni. Paitsi tänään ehkä pitää.
Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.
Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.
aimohaiku

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

bedlam kirjoitti: Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.
Baareilusta ei tinkitä. :)

On muuten tylsin lauantai miesmuistiin. Millainen paikka mahtaa olla Kultakaivos? Siellä olis tänään Scandinavian Music Group keikalla. Jotain pitäis tehdä, fiilis on sellainen.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja cardic »

kinkki sapuskaa ja punkkua paalle, royhkis
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Pyry-Matias

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Muija järjesti meille tänään hemmottelupäivän. Oltiin kylpylässä aluksi oikeassa hieronnassa, siitä henkilökunta tunki bissen kouraan ja tuoksuveteen hierovaan poreammeeseen. Tästä sitten allaosastolle. Varoitus, K-30-osastoa! Oli aika "poreilevaa" ottaa eka "erä" poreammeessaa ja jälkimmäinen vaatteittenvaihtokopissa. Vähän leveliä siis, mutta ei tultu häirityiksi 8)

Kohta ytimeen syömään kalliisti 8)
aimohaiku

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

BettyB.

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ :h:
aimohaiku

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

BettyB. kirjoitti:^ :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voi vittu mikä morkkis. Kalsarikännit on selkeesti mun juttu, en enää koskaan lähde ihmisten ilmoille päissäni. Paitsi tänään ehkä pitää.
Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.
Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.
Mä tein tänään just ton! Ei se niin vaikeeta oo :) Paitsi ett mun naama kyl tunnetaan täälläki.. Sitäpaitsi nyt ku on toi uus duuni, ni en kyllä uskalla ryypätä viiteen vuoteen. Tietäen mun kaksviikkoset krapulat ja psykoosit niin tuota.. :roll: uus työ/skarppaus + alkoholi = EI HYVÄ prkl!!

Hieman oli jstn syystä tippaa linssissä taksissa ku lähdin Oulusta, ja toinen tippa kun saavuin tänne.. Kämppä kiiltää, mulle tyhjennetty hyllyjä, ruoka odotti hellalla, pöydällä punainen, pitkä ruusu.. nyyh. Äijä ite lähti kyllä bileisiin :mrgreen: mut ei haittaa. Ihan hyväkin, saa tässä purkaa rauhassa ja totuttautua itekseen vähä uuteen tilanteeseen.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Muija järjesti meille tänään hemmottelupäivän. Oltiin kylpylässä aluksi oikeassa hieronnassa, siitä henkilökunta tunki bissen kouraan ja tuoksuveteen hierovaan poreammeeseen. Tästä sitten allaosastolle. Varoitus, K-30-osastoa! Oli aika "poreilevaa" ottaa eka "erä" poreammeessaa ja jälkimmäinen vaatteittenvaihtokopissa. Vähän leveliä siis, mutta ei tultu häirityiksi 8)

Kohta ytimeen syömään kalliisti 8)
Voi ttu mä oon kateellinen :evil:
BettyB.

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Voi ttu mä oon kateellinen :evil:
Miks et järkkää ite tollasta?
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi ttu mä oon kateellinen :evil:
Miks et järkkää ite tollasta?
Millä rahalla? :roll:

Niin no kotioloissa. Onhan tossa sauna. Sitten ihana aromaattinen jalkakylpy jonka jälkeen ukko muksun vanhaan paljuun istumaan ja piereskelemään.
bedlam

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Vaihda kaupunkia jos on Oulu käynyt liian pieneksi ja sinun naama liian tutuksi. Vaihtelu virkistää.
Eiköhän se ole helpompi jättää baarittelut väliin kuin vaihtaa asuntoa, pitäjää ja työpaikkaa.
Mä tein tänään just ton! Ei se niin vaikeeta oo :) Paitsi ett mun naama kyl tunnetaan täälläki.. Sitäpaitsi nyt ku on toi uus duuni, ni en kyllä uskalla ryypätä viiteen vuoteen. Tietäen mun kaksviikkoset krapulat ja psykoosit niin tuota.. :roll: uus työ/skarppaus + alkoholi = EI HYVÄ prkl!!

Hieman oli jstn syystä tippaa linssissä taksissa ku lähdin Oulusta, ja toinen tippa kun saavuin tänne.. Kämppä kiiltää, mulle tyhjennetty hyllyjä, ruoka odotti hellalla, pöydällä punainen, pitkä ruusu.. nyyh. Äijä ite lähti kyllä bileisiin :mrgreen: mut ei haittaa. Ihan hyväkin, saa tässä purkaa rauhassa ja totuttautua itekseen vähä uuteen tilanteeseen.
Ai niin, sääkö nyt olet vaihtanu pitäjää kokonaan? Onneapa uuteen elämään hämpesteriin. Itte en kyllä täältä muuta varmaan koskaan. Kopkop*

Perskutarallaa, pitää kai tästä lähtä johonkin suuntaan. Ois voinu melkein jo käydä uudestaan yöunille, mutta eihän se nyt passaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Niin no kotioloissa. Onhan tossa sauna. Sitten ihana aromaattinen jalkakylpy jonka jälkeen ukko muksun vanhaan paljuun istumaan ja piereskelemään.
Oh come on, käytä mielikuvitusta ;)

Pullo kuoharia 10€, mansikoita suklaakuorrutuksella pari euroa, saunaan muutama kynttilä ja lämpötila just tarpeeks lämmin, lauteille nätti liina ja löylyveteen vähän jotain uutta aromaa, esim. vanilja. Nuuuuh! Nii, ja sit sun pitää laittaa taustalle vaikka jotain musiikkia ja muksu hoitoon / nukkumaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Pullo kuoharia, mansikoita suklaakuorrutuksella, saunaan muutama kynttilä ja lämpötila just tarpeeks lämmin, lauteille nätti liina ja löylyveteen vähän jotain uutta aromaa, esim. vanilja. Nuuuuh!
Ou. Mulle kelpais tämmönen. Anyone??
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:^^Joskus riittää vaan se että tuo bissen paperipussi päässä ja on alasti.
Tai vaan tuo sen bissen... siinä tarvii mitään alasti olla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:tuo bissen paperipussi päässä ja on alasti.
Tämä tulee taatusti kummittelemaan mun uniin :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Pullo kuoharia, mansikoita suklaakuorrutuksella, saunaan muutama kynttilä ja lämpötila just tarpeeks lämmin, lauteille nätti liina ja löylyveteen vähän jotain uutta aromaa, esim. vanilja. Nuuuuh!
Ou. Mulle kelpais tämmönen. Anyone??
Mä voisin tulla :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tai vaan tuo sen bissen... siinä tarvii mitään alasti olla.
Anteeksi vaan, mutta jos sä vedät ne mansikat, suklaat ja kuoharit jo kehiin, niin totta vitussa sitten pitää olla alasti, jos vaan bissen tuo!!! :shock:
Niin, riippuu tietysti siitä miltä näyttää alasti. Kato se oli mun pointti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti: Noooh... Aijaahas. Mitäs sä nyt oikein vihjailet? :?
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Oh come on, käytä mielikuvitusta ;)

Pullo kuoharia 10€, mansikoita suklaakuorrutuksella pari euroa, saunaan muutama kynttilä ja lämpötila just tarpeeks lämmin, lauteille nätti liina ja löylyveteen vähän jotain uutta aromaa, esim. vanilja. Nuuuuh! Nii, ja sit sun pitää laittaa taustalle vaikka jotain musiikkia ja muksu hoitoon / nukkumaan.
Joo ei onnistu. Lauteilla on kyllä aina nätit liinat ja ihania löylyvesituoksuja löytyy kaapit täynnä.

Jos ny sais ees vapaaillan kahden kesken, oisin aika ilonen. Muksua kun ei saa nukkumaan ennen meitä (isäntä tippuu nykyään aina ennen muksua). En edes muista millon viimeks vapaailta kahdestaan. Joskus viime syksynä?

Äsken kilahdin täysin, ku ei saa hetken rauhaa. Ja minuutin välein juoksen keittiössä kattomassa ettei herran pitsat pala pohjaan (7 pellillistä minipitsaa). Hei mäkin haluisin kattoa noita iltahömppäohjelmia ihan rauhassa joskus.

Ostakoon ens lauantaiks pakastepitsaa ja syököön sitä. Mä murjotan nyt täällä tietsikkahuoneessa ihan yksin ja pelaan BubbleShooteria :evil:
Bliss

Re: Lauantai on siis kylpypäivä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: (7 pellillistä minipitsaa)
Aika paljon pitsaa...
Vastaa Viestiin