Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Komeita kasoja virka-aseammunnoissa 8)
Onko teillä niinku inventaari? Eli kaikki "vanha" kalusto ammutaan, haudataan jne. jotta nuoret ja komeat pääsee koulusta virkoihin? :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

4 päivää vasta töissä ja koko ajan kehutaan,taisin löytää oman alan :)
Pyry-Matias

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Komeita kasoja virka-aseammunnoissa 8)
Onko teillä niinku inventaari? Eli kaikki "vanha" kalusto ammutaan, haudataan jne. jotta nuoret ja komeat pääsee koulusta virkoihin? :P
Tarkoitin hymiöitä ja sensellaisia. Niinku elokuvissa.
bedlam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En etes muistanut miltä tuntuu olla kunnon kuumeessa, oiskohan yli 10 vuotta aikaa jo edellisestä. Aika ahistavaa. Piti 16 tunnin unien jälkeen herätä syömään jopa. Joskus sitä on melkein toivonut flunssaa että saisi hetken öllöttää saikulla, mutta nytpä tiedän olla toivomatta.
Chap

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Suvinen kirjoitti:Taidan olla aika ihastunut yhteen ylisöpöön raksapojuun, joka käy meillä kahvilla ja joskus lounaallakin. En vaan saa siitä silmiäni irti :P Se kävi ennen samalla salillakin mun kanssa, mutta nyt ei ole pariin kuukauteen näkynyt. Ah ja voi! Miten tuollaisellekaan voi muuta tehdä kuin hymyillä kauniisti ja räpsytellä silmiään aina palvellessaan?

Reidet jumissa viikonlopun pumpista ja spinningistä, tänään palauttelen korkeintaan kävelymatkalla kirjastoon. Huomenna Suuri Päivä, jännittää niin että noinkohan saan unta.. kirjoitetaan kauppakirjat, ja sitten luovun virallisesti tästä rauhallisen mummutalon ensimmäisestä omasta kodistani. Sieluni kirvelevää tuskaa lievittää silti ne jokunen nolla, jotka tililleni siirtyvät normaalisaldon perään. Sitten vielä kun malttaisi olla tuhlaamatta..
Päätitkö jo miten aiot sijoittaa rahat? Valtisitko kuitenkin sen klassisen sijoitusmetodin :beer:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Stinky kirjoitti:Swirl; miten lauantaina meni?
Oli ihan mahtava ilta, harmi ettette päässeet paikalle. Sotakirveskin osui oikeaan osoitteeseen taas :o Kävin vielä tyttöjen kaa tanssimassa jalat kipeiksi illan päätteeksi. Olipas mukavaa sekin pitkästä aikaa :]
Chap

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Suvinen kirjoitti:
Chap kirjoitti: Päätitkö jo miten aiot sijoittaa rahat? Valtisitko kuitenkin sen klassisen sijoitusmetodin :beer:
Huomenna aika oman pankin sijoitusneuvojalle; en vielä ole päättänyt. Jos kiireemmäksi aikaa jättäisi vaan tilille; tuskin siitä haittaakaan on. Jonkun määräaikaistilin ajattelin avata, kysymys kuuluu nyt vain että mihin pankkiin? Onko niitä edes mahdollista avata noin vain muualle kuin "omaan" pankkiin, jonka tilille siis tulee palkat ja lonka kautta muutenkin hoitaa kaikki raha-asiansa?
Oma pankkisi yllättäen suosittelee sinulle omia todennäköisesti kalliita sijoitustuotteitaan tai huonoilla ehdoilla tarjottavia säästötilejä. Suosittelen edelleen Kaupthingin säästötiliä ja Seligssonin rahastoja - rahat saa niistä tarvittaessa pois nopeastikin (päivä tai pari). Jos haluat kuitenkin siirtää kaikki pankkiasiasi yhdelle luukulle, kannattaa tsekata ainakin Tapiolan tarjonta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap kirjoitti:Oma pankkisi yllättäen suosittelee sinulle omia todennäköisesti kalliita sijoitustuotteitaan tai huonoilla ehdoilla tarjottavia säästötilejä. Suosittelen edelleen Kaupthingin säästötiliä ja Seligssonin rahastoja - rahat saa niistä tarvittaessa pois nopeastikin (päivä tai pari). Jos haluat kuitenkin siirtää kaikki pankkiasiasi yhdelle luukulle, kannattaa tsekata ainakin Tapiolan tarjonta.
Tai Nordnetin kautta joku sopivanoloinen, pieniriskinen ETF (Exchange Traded Fund).
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Ja miksei kukaan neuvo mua siinä raksapojun nappaamisessa!!! :cry:
No kai sä oot jo kysyny miksei sitä näy enää salilla?!
Emmätiä, en oo pokannu kun yhen raksapojun, kai. Tosta omasta pihasta roskienvientireissulla; sanoin että mullon olutta.

Edit: Hetken miettimisen jälkeen korjaan, että en oo pokannu kun yhen raksapojun työmaaltaan.
Viimeksi muokannut Lapitii, 11.02.2008 18:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Ai niinq PUHUA sille????!! :o Emminä uskalla!
Miks? Pelkäätkö sä että se puree? :D
Eihän sulla ole mitään menetettävää... ;)

Ja mieti hei, jos kännipokaat sen jostain baarista ja se onkin ihan imbesilli ja vaikka mitä ällöä, niin sit vituttaa. Vältyt siltä kun eka vähän juttelet :]
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:stalkata sen jostain ravintolasta viikonloppuna, juottaa känniin ja raahata kämpille. Sounds like a plan!
Niin no toi on tietysti se toinen vaihtoehto. Aattelin et jos oisit halunnu vähän haastetta.
Mut ei muuta kun go for it!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Mulli75

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Suvinen kirjoitti:Ei musta ole aloittamaan, ikinä. *sigh*
No ompas. Vai pitääkö meidän kitisijöiden keksiä sulle jotkut repliikit joilla avaat keskustelun sujuvasti ?
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Musta ei taida tulla isona opettajaakaan. Mä tahdon rouvaksi.
prosessi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei musta ole aloittamaan, ikinä. *sigh*
No ompas. Vai pitääkö meidän kitisijöiden keksiä sulle jotkut repliikit joilla avaat keskustelun sujuvasti ?
Joo, tänks!! Mielummin sit sellaisia jotka toimii. Parhaimman keksinyt saa kutsun sitten kesähäihin.
:D Muistuipa mieleeni, miten aloitin keskustelun ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Bongasin hänet nimittäin paikallisbussissa, ja ujo kun olen, päätin että jos eräs bussiin tullut mummo tulee keskiovien takapuolelle istumaan, minun on pakko mennä puhumaan heppulin kanssa. No, mummohan tuli, joten minä menin puhumaan jotenkin näin: "Moi, koska toi mummo meni tonne istumaan, mun oli pakko tulla juttelee sun kaa." Dialogi alkoi sujua erinomaisesti, kun jouduin hieman täsmentämään ällistyneelle heppulille mistä oikein puhuin.
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oon väsynyt ja pahalla tuulella ja kaipaan huomiota. Menin töistä suoraan töihin ja jälkimmäisessä kaksi ns. asiakasta sanoi minua ihan paskaksi (onneksi loput yli kymmenen suhtautuivat kyllä ainakin pinnalta katsoen ihan suopeasti). Nukkumaan meen kumminkin vasta tunnin päästä.
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lisäksi koko maailma on mua vastaan ja ihminen, jota arvostan ja josta pidän, lienee hylännyt mut kokonaan.
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Prkl, tehkää mullekin tollanen neuvo-topicci :D
Mulla ei tosin ole mitään raksamiäs-päiväunikohdetta, mutta silti.
prosessi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :D Muistuipa mieleeni, miten aloitin keskustelun ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Bongasin hänet nimittäin paikallisbussissa, ja ujo kun olen, päätin että jos eräs bussiin tullut mummo tulee keskiovien takapuolelle istumaan, minun on pakko mennä puhumaan heppulin kanssa. No, mummohan tuli, joten minä menin puhumaan jotenkin näin: "Moi, koska toi mummo meni tonne istumaan, mun oli pakko tulla juttelee sun kaa." Dialogi alkoi sujua erinomaisesti, kun jouduin hieman täsmentämään ällistyneelle heppulille mistä oikein puhuin.
Rohkelikko! Itse tuntisin itseni aika ääliöksi jos menisin selittämään jotain tuollaista ventovieraalle. Kuvittelen aina ne kauhuskenaariot eteeni: toinen tuijottaa minua ja sanoo tyyliin "mitä vittua?" jonka jälkeen punastun ja häivyn paikalta toivoen katoavani maan alle. Niin mulle luultavasti kävisi.
:D No niinhän se just tuijotti, ja minä yritin purkaa hermostuneisuuttani puhumalla vain lisää levottomia. Lopputulokseksi tuli kuitenkin se, että heppuli jäi koukkuun levottomiin juttuihini ja halusi kuulla lisää.
Odottelen vain, että Unelmieni Prinssi tulee hakemaan mut kotoa.
Onhan sekin tietty oma taktiikkansa.
Mulli75

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Prkl, tehkää mullekin tollanen neuvo-topicci :D
Mulla ei tosin ole mitään raksamiäs-päiväunikohdetta, mutta silti.
Älähän ny hosu täti.

Ihme että maanantaina on saatu edes näin monta uutta topiccia avattua kun moni valittaa että vituttaa ja sitä sun tätä.

AASI HOI ! Saisitko koodattua/suodatettua mille viikonpäivälle sattuu eniten uusia topiccien avauksia. Veikkaan ettei ainakaan maanantaille.
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

McJanne kirjoitti: awww... :paijaa:
Kiitos. Onneksi huomiota saa, kun tarpeeksi valittaa. :)
McJanne kirjoitti:Onkos uutisia hölö-pölöstä?
Ei. Kato, kun mä olen vähän tyhmä. Tajusin näet, että sinne keskusteluunhan voi tosiaan kirjoittaa nimettömänäkin, niin ei sentään se harjoittelija olekaan itse kirjoittanut sitä koko työturvallisuushommaa, vaan enimmäkseen jotkut onnekseen nimettöminä pysyttelevät insinöörit.

Eijuu, kyllä nyt pitäis tulla paneen mua jonkun, jonka painoindeksi on seittemäntoista, niin ei menis kaikilla mittareilla niin hirveen huonosti.
prosessi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:Lisäksi koko maailma on mua vastaan ja ihminen, jota arvostan ja josta pidän, lienee hylännyt mut kokonaan.
Höh. Mut mä arvostan sua ja pidän susta. Pitäisi ehkä yrittää jossain vaiheessa lainata sulle se Golowanjukin kirja jonka syksyllä lupasin, niin saisi hyvän tekosyyn tavata?
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

prosessi kirjoitti: Höh. Mut mä arvostan sua ja pidän susta. Pitäisi ehkä yrittää jossain vaiheessa lainata sulle se Golowanjukin kirja jonka syksyllä lupasin, niin saisi hyvän tekosyyn tavata?
Kiits, en voi lupaa, et hirveesti ehtisin lukee nyt, jos jatkan kahta työtä koko kevään, mutta liityn molemminpuolisen fanituksen kerhoon.

Ja ettei nyt alkais mennä tod. noloks, niin sovitaanks, et mun säälinkerjuu onnistui hyvin ja loppui jo.
prosessi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:liityn molemminpuolisen fanituksen kerhoon
Ne on parhaita!
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Valion mainoksessa on ihku maitopoika :h: Harmi että oon jo vanha kurppa, muuten kalastelisin iltojeni iloks jonkun tollasen herkkusintin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Edith kirjoitti:Lisäksi koko maailma on mua vastaan ja ihminen, jota arvostan ja josta pidän, lienee hylännyt mut kokonaan.
:paijaa: Eipä kuulosta järin kivalta vaiheelta sunkaan elämää. Mistäs nyt moinen dissaaminen noinkin hehkeälle ja fiksulle naiselle? Ei voi ymmärtää.

Olipas HELVETIN hyvä elokuva, nauroin lähes koko pätkän ajan, pari kertaa piti melkein ottaa vieressä istuvaa neitokaista kädestä kiinni. Ja salaatti oli :h: Kiva ilta.

Mies oli unohtanut ostaa itselleen sapuskaa illaksi; toin mukanani 1kg perunamuusia ja lihapullia, näyttää maistuvan ja olevan tarpeeksi :twisted:

Huomenna heti aamusta juNppaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin