Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meille olis 2 viikon päästä maksettu matkat ja majoitukset Taltsussa kylpylähotelliin viikonlopuksi ja miehellä on töitä :( Ihan epäreilua, kerrankin kun isä olis antelias ja keksii jotain kivaa. KERRANKIN.
Kai se ny ehtii vielä vuoroja vaihtaa jonkun kans? Tai sit sairaslomalle ;)
Niillä on kaksi muuta vakituista lomaviikolla koululomien takia, eli ei onnistu. Mä jo uhkasin "soittaa parille kaverille" ja järjestää sen sairauslomalle.. mutta onneksi on tunnollinen työntekijä, kyllä sitä ehtii lomailla myöhemminkin.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Auto kävi huollossa. Jarrulevyt ja -palat, Xenon-polttimot x 2, yks iskari ja yks tukivarsi: 860 euroa.

Kukaan ei ole kertonut, että maantierosvouksen kieltävä lakipykälä on poistettu Suomen rikoslaista.

Toinen esimerkki: Kaverin uudenkarheasta Passatista meni kuskin perseenlämmitin rikki. Osa melkein 400e, työt päälle 200 e.

Ei nämä korjaamojen hinnat perustu enää mihinkään "kohtuulliseen katteeseen", perkele...
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti: Ei nämä korjaamojen hinnat perustu enää mihinkään "kohtuulliseen katteeseen", perkele...
Olen alkanut vakavasti harkita auton vaihtoa johonkin vanhaan räyskään, jonka pystyy ja osaa korjata tarvittaessa itse (ja jos ei, tuttavapiiristä löytyy joku joka osaa), ja tarvittaessa vastaavan "uuden" saa tuolla 860 eurolla :P
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meille olis 2 viikon päästä maksettu matkat ja majoitukset Taltsussa kylpylähotelliin viikonlopuksi ja miehellä on töitä :( Ihan epäreilua, kerrankin kun isä olis antelias ja keksii jotain kivaa. KERRANKIN.
Kai se ny ehtii vielä vuoroja vaihtaa jonkun kans? Tai sit sairaslomalle ;)
Niillä on kaksi muuta vakituista lomaviikolla koululomien takia, eli ei onnistu. Mä jo uhkasin "soittaa parille kaverille" ja järjestää sen sairauslomalle.. mutta onneksi on tunnollinen työntekijä, kyllä sitä ehtii lomailla myöhemminkin.
Saisko viikonloppua vaihettua seuraavaan siellä kylpylässä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Saisko viikonloppua vaihettua seuraavaan siellä kylpylässä?
Mä laitoinkin viestissä kyssärin että käviskö kuukauden päästä.. ;) Isä (ukki) olis halunnut siskontytön synttäreiks että lähdetään isolla porukalla koko perhe lomailemaan. Katsellaan, ja pidetään varpaat ristissä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen vihainen. Tosi vihainen. Miksi postinkantaja jättää lapun "yritin jakaa postinne... isokokoinen kirje... blah blah... noudettavissa tuntien päästä postista...", jos ei viitsi edes soittaa ovikelloa?!!! Ei siis mun mittapuuni mukaan yrittänyt yhtään mitään ja nyt mun Age of Mythology kiertää posteljoonin mukana loppukierroksen. Vitttuuuuu! Annan kyllä postissa palautetta asiasta!

Olen vaipunut tosi alas. Söin aamupalaksi suklaajäätelöä. Ei vaan jaksa enää edes laittaa mitään ruokaa ja se oli ainoa asia, jota pystyi lappamaan suoraan purkista suuhun. Kaks viikkoa vielä sairaslomaa jäljellä, se varmaan raunioittaa mut lopullisesti.
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Swirl; miten lauantaina meni?

Viikonloppu meni kotona köllötellen ja kiroten rahatilannetta. Täti liiton tätikin laittoi juuri viestiä että saapi laskelmat tällä viikolla (ja viime viikolla lupas ne viime viikoksi) tehtyä ja kirjettä pomolle. Ja mäkun odotin lihavaa palkkapussia jo täksi viikoksi.
On plaah olo.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:Toinen esimerkki: .
Kolmas esimerkki: Sedän kaveri vei bömbelönsä huoltoon, kun sen toinen xenon lakkasi toimimasta. Lasku, 1900 euroa!!
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti:Toinen esimerkki: .
Kolmas esimerkki: Sedän kaveri vei bömbelönsä huoltoon, kun sen toinen xenon lakkasi toimimasta. Lasku, 1900 euroa!!
Tilasin netistä 30ekpl. Halpaa, elämä on jos vähän jaksaa.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Tilasin netistä 30ekpl. Halpaa, elämä on jos vähän jaksaa.
Koko umpion valomekaniikkoineen päivineen?
Vihtahousu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Tilasin netistä 30ekpl. Halpaa, elämä on jos vähän jaksaa.
Koko umpion valomekaniikkoineen päivineen?
Tietysti ei, pelkkä lamppu oli 30e. Ballistiikan kanssa maksaa 150e muistaakseni, umpiosta sitten tiedä.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Tietysti ei, pelkkä lamppu oli 30e. Ballistiikan kanssa maksaa 150e muistaakseni, umpiosta sitten tiedä.
Jeps. Bemarissa bemari-hinnat, ja autoista mitään tietämättömältä eläkeläismieheltä helppo nypätä rahat pois tässä tapauksessa.

Kuten autokauppias se itsekin sanoi. Autoja ei kannata nykyään myydä, mutta huoltoja kannattaa.
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on tylsää. Enkä näemmä osaa käyttää wordiä, kun en saa sivuja millään A4 kokoon (siis sellaisia pdf:stä muokattuja paskiaisia).
Antakaa elämä!
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kuva
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Loistava! :D
Mulli75

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Prkl ! Parempaakin tekemistä olisi kuin kaksi päivää olla auditointia suorittavien opaskoirana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulli75 kirjoitti:Prkl opaskoirana.
Olet pelottava :shock:

Olin just Vantaan opaskoirakoulun sivuilla... Hakevat pieneläinhoitajaa spermapankin puolelle, työ juuri minun "makuuni"!
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Elppis kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Prkl opaskoirana.
Olet pelottava :shock:
Kyllä auditoijat saavatkin pelätä, toivottavasti eivät tuhlaa aikaa turhuuksiin vaan suorittavat tehtävänsä nopeasti.

Ei mulla mitään sitä vastaan ole että toimin oppaana mutta kun mielenkiintoisempaa ja tärkeämpääkin tekemistä on. Opaskoirat on POP !
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Prkl opaskoirana.
Olet pelottava :shock:

Olin just Vantaan opaskoirakoulun sivuilla... Hakevat pieneläinhoitajaa spermapankin puolelle, työ juuri minun "makuuni"!
Et kuitenkaan aio alkaa talletusluukuksi?

No niin, no niin, TPK ja..

Todella mielenkiintoinen matka Tallinnaan, kesti kolme päivvä siis melkein ja pahimmat känät oli jo torstai iltana, koska konjakit sai annostella itse..
Vaikka pe aamusella sitten busuness luokkaa starilla ja taas oli konjakkipullo ilman korkkia! Kyllä elämä on..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt hei kaikki sormet ja varpaat ristiin!! Jos mies saa sen työpaikan mihin äsken haki (oman firman sisällä), niin meidän elämä helpottuisi huomattavasti.

Ajatella.. säännölliset työajat ja viikonloput aina vapaat :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Nyt hei kaikki sormet ja varpaat ristiin!! Jos mies saa sen työpaikan mihin äsken haki (oman firman sisällä), niin meidän elämä helpottuisi huomattavasti.

Ajatella.. säännölliset työajat ja viikonloput aina vapaat :h:
*laittaa sormet ja varpaat ristiin*
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt hei kaikki sormet ja varpaat ristiin!! Jos mies saa sen työpaikan mihin äsken haki (oman firman sisällä), niin meidän elämä helpottuisi huomattavasti.

Ajatella.. säännölliset työajat ja viikonloput aina vapaat :h:
*laittaa sormet ja varpaat ristiin*
Mä olen koko likka ristissä peukkuja ja varpaita myöten ♥
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

elco kirjoitti:Miami.
Dear Miami
You're the first to go
Disappearing
Under melting snow
Each and everyone
Turn your critical eye
On the burning sun
And try not to cry
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vadim kirjoitti:
elco kirjoitti:Miami.
Dear Miami
You're the first to go
Disappearing
Under melting snow
Each and everyone
Turn your critical eye
On the burning sun
And try not to cry
Liian kaunista:

Here I am in the place where I come let go
Miami the base and the sunset glow
Everyday like a mardi gras everybody party all day
No work all play okay
So we sip a little something lay to rest the spill
Me an charlie at the bar runnin up a high bill
Nothin less than ill when we dress to kill
Everytime the ladies pass they be like hi will
Can yall feel me all ages and races
Real sweet faces
Every different nation spanish hatian indian jamaican
Black white cuban and asian
I only came for two days of playing
But everytime I come I always wind up stayin
This the type of town I could spend a few days in
Miami the city that keeps the roof blazin
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Komeita kasoja virka-aseammunnoissa 8) Illalla pitäis poiketa edustamassa itseä ja tointa.
Vastaa Viestiin