Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mä olen ollut "sillai" ihan ilman eläinälynettisivustojakin, niin hullulta kuin se kuulostaakin.
Susta paljastuu kaiken aikaa aivan uusia puolia :shock:
Ei ollut tarkoitus säikyttää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ja niistähän sä et sillai...
Mä olen ollut "sillai" ihan ilman eläinälynettisivustojakin, niin hullulta kuin se kuulostaakin.
Mun perusagretus sua vastaan perustuu siihen, että kun sulla öitsiessä kehuskelin pitäneeni (huom! Kehutun!) eläinälyesitelmän Yliopiston isossa maksullisessa seminaarissa, sua bimboa ei yhtään kiinnostanut. Taisit vittuillakin. No, siellä mua fanitti pystytisumisu, jonka pelkuruuttani menetin.

Mitä nykytilanteeseeni tulee, niin hyvin menee mutta menköön. Joka toinen päivä.
SikaMika

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti: Mun perusagretus sua vastaan perustuu siihen, että kun sulla öitsiessä kehuskelin pitäneeni (huom! Kehutun!) eläinälyesitelmän Yliopiston isossa maksullisessa seminaarissa, sua bimboa ei yhtään kiinnostanut. Taisit vittuillakin.
No voi nyyh. Kun viimein tajuaisit, ettei tuollaiset kiinnosta juuri ketään silloin kun ollaan viihteellä, olisit pienen askeleen lähempänä skorettamista. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, sun eläinälyttömyysbullshit meni tuolloin(kin) puihin molemmissa kohdissa.

TJEU: Kuinka moni nainen on lähtenyt matkaasi tuolla läpällä viimeisen 44 vuoden aikana?
ninnithequeen

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Tässäpä siis iskulaini:

"Löin kaverin kanssa satasesta vetoa, etten uskalla pyytää sua siivouskomeroon sekstaamaan."

Edit: "Saat puolet jos lähdet mukaan :P"
BUUU, en hyväksy!!!

Mutta kokeile, ja ota videolle kundin reaktio :D
BettyB.

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Täähän on maailman helpointa. Kirjotat puhelinnumeros lautasliinaan ja tunget sen hepun käteen. Ja jos ei ihan noin helposti onnaa, tarjoat sille jonkun pullan ja laitat sen lautasliinan sinne alle. Luulis tyhmemmänkin tajuavan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:No voi nyyh. Kun viimein tajuaisit, ettei tuollaiset kiinnosta juuri ketään silloin kun ollaan viihteellä, olisit pienen askeleen lähempänä skorettamista. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, sun eläinälyttömyysbullshit meni tuolloin(kin) puihin molemmissa kohdissa.

TJEU: Kuinka moni nainen on lähtenyt matkaasi tuolla läpällä viimeisen 44 vuoden aikana?
No täsmälleen se YKSI "ainoa rakkauteni" lähti mukaan just sen esitelmäni takia. Tuli yliopiston isossa luentosalissa kättelemään ja kehui, että tästä kannatti (huom!!) maksaakin. Ja päästi kämpilleen. Kolmesti. Öisin. Minä raukkis en uskaltanut yrittää sutaista. Aika pieni, 157 senttiä, ja vanha, 32 vuotta.. mutta täsmälleen miun maun mukka hoikka, pyöreäpeppuinen ja pystytisuinen.. ja tumma tukka ulottui perseen alapuolelle.

Nyt mua alkaa itkettää, etten edes sormella koettanut,, sieluntoverikin kun oli...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BettyB. kirjoitti:Täähän on maailman helpointa. Kirjotat puhelinnumeros lautasliinaan ja tunget sen hepun käteen. Ja jos ei ihan noin helposti onnaa, tarjoat sille jonkun pullan ja laitat sen lautasliinan sinne alle. Luulis tyhmemmänkin tajuavan.
Mä komppaan tätä. Jos tästä seuraa Bettylle hääkutsu, niin mä haluan kans!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Täähän on maailman helpointa. Kirjotat puhelinnumeros lautasliinaan ja tunget sen hepun käteen. Ja jos ei ihan noin helposti onnaa, tarjoat sille jonkun pullan ja laitat sen lautasliinan sinne alle. Luulis tyhmemmänkin tajuavan.
Mä komppaan tätä. Jos tästä seuraa Bettylle hääkutsu, niin mä haluan kans!
Siis minä en tajuaisi. En Tajunnut kun ehdotettiin yhdessä syömistä. En tajunnut edes kun lyötiin (pysty)tissi käteen. Enkä kun leivottiin nakun naisen muotoinen kakku (Blondin häpykarvat), enkä kun mulle soitettiin Madonnan "Sex"albumi ja huokailtiin vieressä.

Entäs jos jatkossa jo alkuun misuille viestittäisin, että haluan nähdä heidät Nakuna ja olla sukupuoliyhdynnässä kanssansa. Ja koska olen niin ujo, jättäisin Luvan antamisen heidän huolekseen? Se olis heille meinaan kyytiä sitten, kun Varmistimen irrottavat.
Zeb

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Antamalla remppareiskalle pesää?
Niin siis kysymyshän oli, miten tähän päädyttäisiin!
Tämä kai on harvemmin vaikeaa, ellet muuta kaipaa. (Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.)
Geetz

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Lolita kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Luulis tyhmemmänkin tajuavan.
Mä komppaan tätä. Jos tästä seuraa Bettylle hääkutsu, niin mä haluan kans!
Te vaan niin ku matkitte mua!!1 Fiksuja narttuja.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Täähän on maailman helpointa. Kirjotat puhelinnumeros lautasliinaan ja tunget sen hepun käteen. Ja jos ei ihan noin helposti onnaa, tarjoat sille jonkun pullan ja laitat sen lautasliinan sinne alle. Luulis tyhmemmänkin tajuavan.
Ja jos ei tajua, se tuskin on sen väärti.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja ak »

Suvinen kirjoitti:Tässäpä siis iskulaini:

"Löin kaverin kanssa satasesta vetoa, etten uskalla pyytää sua siivouskomeroon sekstaamaan."

Edit: "Saat puolet jos lähdet mukaan :P"
Kysytkö sitten, että saisko koko satkulla toisenkin kerran?
Zeb

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Täähän on maailman helpointa. Kirjotat puhelinnumeros lautasliinaan ja tunget sen hepun käteen. Ja jos ei ihan noin helposti onnaa, tarjoat sille jonkun pullan ja laitat sen lautasliinan sinne alle. Luulis tyhmemmänkin tajuavan.
Ja jos ei tajua, se tuskin on sen väärti.
Niin tai jos hukkaa sen numeron.
BettyB.

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Niin tai jos hukkaa sen numeron.
Iso poika osaa varmaan kysyä seuraavana päivänä uutta tilalle. Kaikki ei oo Vadimeita.

Hitto, oon oikeestaan vähän kade kun en enää voi flirttailla asiakkaiden kanssa. Mullekin kelpais näin kevään tullen pikku sutina.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Niin tai jos hukkaa sen numeron.
Iso poika osaa varmaan kysyä seuraavana päivänä uutta tilalle. Kaikki ei oo Vadimeita.
Kiss the past till it's better
Make it last if you can
Tell me know you regret her
I'll try to understand
What was lost can be regained
All the hurt can be healed
There's no need to feel ashamed
You've come back and I feel afraid
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Raksamiehet haisevat vanhalle viinalle ja paskalle.
Mut ilmeisesti toiset tarvii kovempia tekijöitä?

Mulla ei ainakaan oo flaksia keväällä ollu, tai sitten mun naiset on tarvinnu pidemmän harkintajanan?
Viimeksi muokannut Niba, 12.02.2008 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:Raksamiehet haisevat vanhalle viinalle ja paskalle.
Ooksäkin raksalla töissä?
BettyB.

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Loppukaneetista päätellen kyllä.
Rouva Pupu

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mikä tässä on nyt niin vaikeaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Raksamiehet haisevat vanhalle viinalle ja paskalle.
Ooksäkin raksalla töissä?
Niitä vaan työrii otanimessä värkkäämässä rakennuksia, minä en ole ankä mene raksalle töihin, noi sivulauseet siinä hommassa ei korvaa mahdollisesti suurempaa korvaussummaa menetetystä vapaa-ajasta.
Pyyhin Netikettiin..
safi

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja safi »

No ei luulis olevan vaikeeta suvisenkaan ulkonäöllä saada raksamiestä lakanoiden väliin. Suoraa toimintaa eli reippahasti suuta auki ja kysymään, että mahtaisko käydä tällänen pikku järjestely... Nörteille en tälläistä suoraa toimintaa varmaan lähtis ehdottelemaan, mut raksamiehet on sen verran ronskeja omissa jutuissaankin, et ne vaan tykkää, kun likat ehdottelee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka Suvinen saa jallitettua raksamiehen haaviinsa ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

safi kirjoitti:No ei luulis olevan vaikeeta suvisenkaan ulkonäöllä saada raksamiestä lakanoiden väliin. Suoraa toimintaa eli reippahasti suuta auki ja kysymään, että mahtaisko käydä tällänen pikku järjestely... Nörteille en tälläistä suoraa toimintaa varmaan lähtis ehdottelemaan, mut raksamiehet on sen verran ronskeja omissa jutuissaankin, et ne vaan tykkää, kun likat ehdottelee.
Ei pidä paikkaansa, tai sitten en ole a nerd?

Minusta kummallista ajatella että ihmiset jotka hankkivat elantonsa käsin tai lapiota heiluttamalla olisivat jotenkin alkuperäisempiä ihmisiä? Simpanssitkin osaa kaivaa korrella korvaa tai termiittikekoa tai nenää. Kaikki Ihmisapinat osaavat kaikki kaivaa nenäänsä tyhjennystarkoituksessa kuten raksamiehetkin..

Ei Suvisen ulkonäköä kukaan ole asettanut kyseenalaiseksi.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin