Uudempi TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 » 12.02.2008 12:55

Playboy sitten paukautti tämän sexyimmäksi videoksi:

No joo... En nyt sit sano mitään.

LÄHDE: http://www.findance.com/uutiset.php?id=2855

Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz » 12.02.2008 13:18

Vaola kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Huh miten kuulostaakin rankalta "lomalta" sellanen...
Me ei olla Stokiksen risteilyä kummemmilla lomilla oltu tyttöjen kanssa koskaan...
Parempi puoliskoni on sellanen, että haluaa matkustella paljon, eikä lapset kuulema estä niin mitenkään moista hupia. Ja mua kauhistuttaa, siis älytön stressi jo ajatuksestakin! Pärjätään kyllä kotona mutta muualla kaikki on ihan eri ja ja ja. Luuseri-olo. Tuntuu niin älyttömältä laittaa rahaa ja aikaa sellaiseen, jonka pessimistinä povaa jo kaikkea muuta ku rentouttavaks puuhaks.

Eli Stokista pidemmäs en usko, että uskallan ihan heti, ellei tosiaan äitini lähe mukaan. ;)

Autossa jaksan noita just sen vajaan 4 tuntia, mitä ajetaan mökille harva se viikonloppu kesään päin mentäessä... Puuh, pian ne ihanat DVD-ajat kyllä iskevät tännekin, ehkä. Kasvakaa kasvakaa. :]

milli

Viesti Kirjoittaja milli » 12.02.2008 13:31

Haa, exä kävi moikkaamassa mua töissä ja ilahdutti mua antamalla cd:n Herran Ylppö ja ihmiset - Sata vuotta. Kohta kun jään toimistolle yksin, täytyy koekuunnella ko levy.

Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari » 12.02.2008 13:59

45 tonnin öljynvaihtohuolto 153 euroa ja samalla reissulla tankki täyteen 65 egee. Autoilu on halpaa.

Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly » 12.02.2008 13:59

Ketuttaa lueskella kun porukka reissailee ympäri ja ämpäri, mutta meikäläinen saitana paskana en ole raaskinnut ostaa edes uutta hellaa vaikka olen kärvistellyt kahdella levyllä jo kuusi vuotta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.

Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu » 12.02.2008 14:00

Taitaapi meidän konsernin Web-master olla ruskeanreijän miehiä. Hakurivi "no fat chicks" aiheutti kiellon, kuten myös pillu, mutta kun laittoi hakusanaksi; kyrpä, kikkeli tai pippeli, niin johan alkoi xxx-leffojen myynti-ilmoituksia löytyä kuukelista.

Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis » 12.02.2008 14:05

Vähän ku laitto itteään nätiksi ja hyvälle tuoksuvalle pitkän suihkun päätteeksi, tuli heti paljon parempi olo.. Sanoin jopa lähteväni miestä vastaan töihin; ajattelin samalla ostaa miehen kummilikalle Geishan sydämenmuotoisen konvehtirasian rismasta.

Nyt on tosin ristiriita. Mä olen puhdas ja namituoksuinen, kämppä ei. Kjäh!

Yritin tunnin verran saada päikkäreitä. Ensin soittaa mies, heti perään isä, sitten sisko ja veli tässä välissä pistää viestiä. Mä laitan mun puhelimen maksulliseksi :twisted: Meille tulee flättinäyttö! Jee! Me ollaan vähän myöhässä näissä tekniikan asioissa. Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoita :rofl: Vihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
The great club outshines the individual, always and forever.

killkill

Viesti Kirjoittaja killkill » 12.02.2008 14:08

Tsaari kirjoitti:45 tonnin öljynvaihtohuolto 153 euroa ja samalla reissulla tankki täyteen 65 egee. Autoilu on halpaa.
Vie hyvä mies omat öljyt mukana - edellyttäen ettei se torppaa mitään takuujuttuja. Merkkihuollon käyttämät lubrikantit on hinnasta päätellen lennätetty Persianlahdelta yksityiskoneessa litran kannu kerrallaan...
Viimeksi muokannut killkill, 12.02.2008 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

killkill

Viesti Kirjoittaja killkill » 12.02.2008 14:10

Bluntly kirjoitti:Ketuttaa lueskella kun porukka reissailee ympäri ja ämpäri, mutta meikäläinen saitana paskana en ole raaskinnut ostaa edes uutta hellaa vaikka olen kärvistellyt kahdella levyllä jo kuusi vuotta.
Äläs nyt. Hellan päällä istumalla voi simuloida tuntemuksia, joita travelleri kokee vaikkapa Kuala Lumpurin kentän turvatarkastuksessa!

Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu » 12.02.2008 14:14

Elppis kirjoitti:Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoita :rofl: Vihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
Öh, emmätiiä se on sun mies. Ei jaksa käyttää aikaa toisen nolaamiseen asioissa joista on toinen ihan pihalla.

Haluun Nepaliin, Mikkeliin tai ihan vittu minne vaan.

Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis » 12.02.2008 14:18

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoita :rofl: Vihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
Öh, emmätiiä se on sun mies. Ei jaksa käyttää aikaa toisen nolaamiseen asioissa joista on toinen ihan pihalla.
Oh come on, se itse kertoo siitä kokoajan. Älä ota asioita niin tosissas!

Lähde sinne mökille! Ota se nainen mukaa, pane se tunnottomaksi ja juo itsesi komeaksi.
The great club outshines the individual, always and forever.

Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim » 12.02.2008 14:19

Tsaari kirjoitti:Vein aamulla auton huoltoon ja samalla katselin uutta kakkosautoa. Käytettyjen puolelta löytyi tämä yksi joka teki vaikutuksen, Bentley Continental GT. Mukava kauppakassi.
Halvempi ja hotimpi vaihtoehto:

http://www.fiskerautomotive.com/

Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari » 12.02.2008 14:19

killkill kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:45 tonnin öljynvaihtohuolto 153 euroa ja samalla reissulla tankki täyteen 65 egee. Autoilu on halpaa.
Vie hyvä mies omat öljyt mukana. Merkkihuollon käyttämät lubrikantit on hinnasta päätellen lennätetty Persianlahdelta yksityiskoneessa litran kannu kerrallaan...
Niin varmaan pitäisi, enkä ensi kerralla.

No kompensoin tämän laskuttamalla autotallin lupakuvista hiukan enemmän kuin meininki oli.

Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu » 12.02.2008 14:27

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Oh come on, se itse kertoo siitä kokoajan. Älä ota asioita niin tosissas!
Lähde sinne mökille! Ota se nainen mukaa, pane se tunnottomaksi ja juo itsesi komeaksi.
En otakaan tosissani, ei vaan naurata :roll:
Yritän miettiä mikä olis parhautta, ehkä yritän saada Jannen suraksi ogelikseen, vois vähän vaihtaa juttuja.

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen » 12.02.2008 14:29

Vihtahousu kirjoitti: Yritän miettiä mikä olis parhautta, ehkä yritän saada Jannen suraksi ogelikseen, vois vähän vaihtaa juttuja.
Tuli vaan mieleen, pikku vinkkinä: ei kannata 1.3. mennä ogelikseen, siellä on hulluja heppatyttöjä tanssimassa pöydillä ja laulamassa karaokea :twisted:

McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne » 12.02.2008 14:32

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Yritän miettiä mikä olis parhautta, ehkä yritän saada Jannen suraksi ogelikseen, vois vähän vaihtaa juttuja.
Tuli vaan mieleen, pikku vinkkinä: ei kannata 1.3. mennä ogelikseen, siellä on hulluja heppatyttöjä tanssimassa pöydillä ja laulamassa karaokea :twisted:
Jaaha. *kirjoittaa ylös*
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen » 12.02.2008 14:34

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Jaaha. *kirjoittaa ylös*
Siun vaimokkees ei oo tulos, hitto ku se ei tykkää karaokesta. Tyhymä.

SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse » 12.02.2008 14:43

Tylsää... Ja tupakatkin on niin vähissä, ettei voi edes ravata koko ajan röökillä...

Huoh!

McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne » 12.02.2008 14:50

ninnithequeen kirjoitti: Siun vaimokkees ei oo tulos, hitto ku se ei tykkää karaokesta. Tyhymä.
Aah, no jotain toivoa siis on. Heh.
Kirjoitan tätä alasti
&
(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM

Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz » 12.02.2008 14:52

No onpa nuijaa. Kuumetta muka 38,9 mut ei tunnu missään. :shock:

Täytyy ehkä vaihtaa mittariin patteri. Ensin harkitsen uskallanko avata sen. Sehän voi olla, ettei peruspatteri käykään ja sit vaan rupee vituttaa. Kandee ehkä odottaa pari tuntia jos vaikka vaihtuis itekseen. Tai siis tulis mies töistä. No ehkä vähän tuntuu sellaselta houreiselta.

masa

Viesti Kirjoittaja masa » 12.02.2008 15:33

Suvinen kirjoitti:Aurinko paistaa ja asunto on nyt myyty.
Onnea. Nyt vaan kamat kasaan ja muutto Gattacan ranchille emännäksi.

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen » 12.02.2008 15:38

Onnea Suviselle!

Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias » 12.02.2008 16:42

Poikettiin poikien kanssa Miehen Tiimarissa eli Biltemassa. Herätteenä mukaan tarttui magneetillinen teleskooppipeili. Kiskis. Soitin just kamreerille, lupas korvata täysimäärisenä nuo kolmen euron dekkarihifistelyn kruununjalokivet 8)

Rouva Numba

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba » 12.02.2008 17:12

Suvinen kirjoitti:Aurinko paistaa ja asunto on nyt myyty.
Hienoa, onnittelut!

Chap

Viesti Kirjoittaja Chap » 12.02.2008 17:25

Suvinen kirjoitti:Aurinko paistaa ja asunto on nyt myyty. Laittoivat rahat vahingossa sille tililleni, jolle ei ole maksukorttia. Ei haittaa muuten kuin että en päässyt singahtamaan pankista suoraan kaupungille shoppaamaan, vaan piti ensin tulla kotiin siirtämään rahaa käyttötilille. No, Visalla ostin yhdet saappaat juhlan kunniaksi - tosin nekin olivat alennuksessa. Pihi!! :D

Jos huomenna ei olis aamuvuoroa, korkkaisin skumppapullon. Tai no, mitä väliä; jos korkkaisi kuitenkin..
Onneksi olkoon! Entäs se rasvainen raksaäijä, onko tapahtunut mitään edistystä?

Vastaa Viestiin