Uudempi TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:Mihin kannattaisi lähteä reissuun heinä-elokuun vaihteessa? Vihjeitä?!
Durben / Cape Town, Etelä-Afrikka. Siellä on aivan ihana kevät :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hengästyin rappusissa, taitaa olla kunto pohjalukemissa.

Tarvitaan siis lisää tissejä galleriaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haastattelussa käyty ja jäi ihan hjyvä fiilis, ainakin palkkatoive meni lävitse "Mjoo, ihan OK!" -kommentin siivittämänä. Odotetaan siin puhelinsoittoa.
Zeb kirjoitti:Mihin kannattaisi lähteä reissuun heinä-elokuun vaihteessa? Vihjeitä?!
Käsivarteen, vedet ei ole enään niin korkealla.
masa

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mihin kannattaisi lähteä reissuun heinä-elokuun vaihteessa? Vihjeitä?!
Käsivarteen, vedet ei ole enään niin korkealla.
Mutta mäkäräisiä sitäkin enemmän.
1108

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EDIT: Ei sitten linkitetä kuvia.
1108

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Mutta mäkäräisiä sitäkin enemmän.
Mjoo... Jos menee Afrikkaan niin siellä on Ugu ugu heimolaisia, Ebola ja pirun kuuma. Jos menee Saksaan niin siellä on niitä lapinpolttajia. Herra Perusnegatiivisuus nyt unohti että kaikista paikoista löytyy ne paskat asiat.
Rouva Pupu

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Ebola
Se on nykyään lappeen Rannassa, se on sitä muuttoliikettä ja pussmultikultiapullalla.
BettyB.

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ugu ugut käy kyllä iholle ihan yhtä tiukkaan kun mäkäräisetkin. Hemmetin verenimijät!
Geetz

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Löytyyköhän noista Italian kohteista negoja? Taidan suunnitella hissukseen kaiken, nyt vaan hetkeks innostuin viikon vapaudesta enkä pääse matkasivuilta pois. Pian herää onneks muksut ja päästään taas sateeseen leikkimään, ah ihanuutta.
masa

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:
masa kirjoitti:Mutta mäkäräisiä sitäkin enemmän.
Mjoo... Jos menee Afrikkaan niin siellä on Ugu ugu heimolaisia, Ebola ja pirun kuuma. Jos menee Saksaan niin siellä on niitä lapinpolttajia. Herra Perusnegatiivisuus nyt unohti että kaikista paikoista löytyy ne paskat asiat.
Ja herra ääripositiivinen unohti sen, että uguugu heimo saattaisi keittää Zeb:n padassa ja se olisi hyvä juttu se.
killkill

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bluntly kirjoitti:lisää tissejä galleriaan.
Kerrankin hyvä ja kannatettava aloite!
1108

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Ja herra ääripositiivinen unohti sen, että uguugu heimo saattaisi keittää Zeb:n padassa ja se olisi hyvä juttu se.
No enhän minä nyt tuollaista ajatellut, pois moinen minusta. Sissos että kehtaatkin moista edes ehdotella!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Geetz kirjoitti:Löytyyköhän noista Italian kohteista negoja?
Rivaa on jokunen tuttu suositellut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetz

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Just kerkesin sillon ihmettelemään miten ne ei saa näistä valvontakamerakuvista selvempiä... Hyvä kun jäi kiinni. Älkää huomioiko sitä kohtaa "ulkomaalaistaustainen" jos ette halua. :wink:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008021 ... 2_uu.shtml
Pyry-Matias

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tukeva lounas vaatisi kaverikseen kotisohvan. Ei tässä, 10h duunia, jossain välissä viikkoliikuntaa eli selkäreeni, illalla Hakametsään.
Vihtahousu

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tappotylsää töissä ja vituttaa. Pitäsköhän lähteä landelle ryyppäämään viikonlopuksi?
Tix

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:Just kerkesin sillon ihmettelemään miten ne ei saa näistä valvontakamerakuvista selvempiä... Hyvä kun jäi kiinni. Älkää huomioiko sitä kohtaa "ulkomaalaistaustainen" jos ette halua. :wink:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008021 ... 2_uu.shtml
Se oli vaan köyhä. Siks toi on tilastollisesti ihan ok juttu.
Geetz

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Bluntly kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Löytyyköhän noista Italian kohteista negoja?
Rivaa on jokunen tuttu suositellut.
Just ajattelin, että vois olla turhan aktiivinen paikka mulle. Liikaa sporttaajia. :]

Mut Italia ei ehkä muutenkaan oo se paikka, jonne lähden yksin... Saas nähä. Kaipa sitä vois pienten lastenkin kanssa reissata. Ehkä. Ehkä ehkä. Huh miten kuulostaakin rankalta "lomalta" sellanen...
1108

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Playboy sitten paukautti tämän sexyimmäksi videoksi:



No joo... En nyt sit sano mitään.

LÄHDE: http://www.findance.com/uutiset.php?id=2855
Geetz

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Vaola kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Huh miten kuulostaakin rankalta "lomalta" sellanen...
Me ei olla Stokiksen risteilyä kummemmilla lomilla oltu tyttöjen kanssa koskaan...
Parempi puoliskoni on sellanen, että haluaa matkustella paljon, eikä lapset kuulema estä niin mitenkään moista hupia. Ja mua kauhistuttaa, siis älytön stressi jo ajatuksestakin! Pärjätään kyllä kotona mutta muualla kaikki on ihan eri ja ja ja. Luuseri-olo. Tuntuu niin älyttömältä laittaa rahaa ja aikaa sellaiseen, jonka pessimistinä povaa jo kaikkea muuta ku rentouttavaks puuhaks.

Eli Stokista pidemmäs en usko, että uskallan ihan heti, ellei tosiaan äitini lähe mukaan. ;)

Autossa jaksan noita just sen vajaan 4 tuntia, mitä ajetaan mökille harva se viikonloppu kesään päin mentäessä... Puuh, pian ne ihanat DVD-ajat kyllä iskevät tännekin, ehkä. Kasvakaa kasvakaa. :]
milli

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja milli »

Haa, exä kävi moikkaamassa mua töissä ja ilahdutti mua antamalla cd:n Herran Ylppö ja ihmiset - Sata vuotta. Kohta kun jään toimistolle yksin, täytyy koekuunnella ko levy.
Tsaari

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

45 tonnin öljynvaihtohuolto 153 euroa ja samalla reissulla tankki täyteen 65 egee. Autoilu on halpaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ketuttaa lueskella kun porukka reissailee ympäri ja ämpäri, mutta meikäläinen saitana paskana en ole raaskinnut ostaa edes uutta hellaa vaikka olen kärvistellyt kahdella levyllä jo kuusi vuotta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Taitaapi meidän konsernin Web-master olla ruskeanreijän miehiä. Hakurivi "no fat chicks" aiheutti kiellon, kuten myös pillu, mutta kun laittoi hakusanaksi; kyrpä, kikkeli tai pippeli, niin johan alkoi xxx-leffojen myynti-ilmoituksia löytyä kuukelista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uudempi TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähän ku laitto itteään nätiksi ja hyvälle tuoksuvalle pitkän suihkun päätteeksi, tuli heti paljon parempi olo.. Sanoin jopa lähteväni miestä vastaan töihin; ajattelin samalla ostaa miehen kummilikalle Geishan sydämenmuotoisen konvehtirasian rismasta.

Nyt on tosin ristiriita. Mä olen puhdas ja namituoksuinen, kämppä ei. Kjäh!

Yritin tunnin verran saada päikkäreitä. Ensin soittaa mies, heti perään isä, sitten sisko ja veli tässä välissä pistää viestiä. Mä laitan mun puhelimen maksulliseksi :twisted: Meille tulee flättinäyttö! Jee! Me ollaan vähän myöhässä näissä tekniikan asioissa. Ei se mitään, sentään mä tiedän mitä käyttöjärjestelmä tarkoittaa ja että Microsoft ja Windows ei ole kilpailijoita :rofl: Vihtahousu, saa sitä kiusata siitä tulevaisuudessakin (jooko?).
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin