Tunteikas Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^Päivän piristys :lol:
plumps

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja plumps »

Hyvää ystävänpäivää vaan/minultakin/kaikille.

Ei, vaan ihan pelkkää hyvää ystävänpäivää (tietty kaikille ja minulta, mutta turha alleviivata mitään kun en sinänsä ole vielä tavallaan ystävystynyt kenenkään kaa).
nokkaelain

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Xiberia kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Oma saldoin: yksi kortti (äiteeltä), yksi multimediaviesti (anopilta ja miehen veljeltä), parikymmentä tekstiviestiä, pari soittoa.
:shock:
Oma saldo: Ei mitään. Nothing. Ingenting. Nada.
Sama. Mutta enpä itsekään lähettänyt mitään - yhdelle tytölle olisi varmaan pitänyt keksiä jotain, mutta eipä hänestä ole kuulunut vaihteeksi moneen viikkoon mitään.

Ja noin muuten, yli 38 kuumeessa flunssassa. Hyvä päivä.
killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Onneksi löytyy muutama oikeakin ystävä :h:
Blessed be. Ainoa ystävänpäivä-eKortti joka mulle tuli oli itse lähetetty.

"No, kuka tarttee ystäviä, kun on kaljjaa"
-Joakim Pirinen
safi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti:
Sä sitten jaksat, vaikka varsin hyvin tiedät mun tehneen kahta työtä muksun ollessa pienempi. Ei sitä hullunmyllyä enää kiitos.
Nykyään on vaan säännöllinen puolipäivätyö, ja juuri hyvä tähän tilanteeseen, ihan jo lapsenkin kannalta. Kyllä tuo ukko ihan tyytyväinen on täällä täysihoidossa kuule. Tuskinpa kattelis semmosta akkaa joka komentais tekemään kotityöt ja istuis vaan persiillään...


Pärjään omillani, kiitos kysymästä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mun pitäisi ihan itse ostaa itselleni se ruusu kerran vuodessa. Kyllä mä nyt yhden ruusun vuodessa olen ansainnut, mielestäni.
No niin jaksan ja kun kerran pärjäät omillas, niin mikä estää lähtemästä ja pääset samalla etsimään omia toiveita paremmin vastaavaa ukkoa. Ei epätyydyttävässä suhteessa kannata elämäänsä tuhlata. Moni on sanonu, ettei se ukko vaihtamalla parane, mutta mä oon kyllä tuosta asiasta aivan erimieltä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti:
huima kirjoitti:Ah. MD-11 jäi Helsinkiin.

Nyt sitten lennellään American Airlinesilla Lontoon kautta. Räkäperse ja niin edespäin.

Pitää kysyä jos pääsiis edes odotusajoiksi loungeen ja muuta.
Elä koko 17€ lippua syö sitten kerralla, säästä aamuksikin.
Ei tullut mitään aterialippuja. Lento kun lähti NY:stä vain reilun tunnin myöhässä alkuperäisestä. Lontoossa oli sitten muutaman tunnin odottelu, ja odottamaton myöhästyminen - jonka takia vielä tunnin ylimääräinen odotus, lopputuloksena Helsingissä noin kahdeksan tuntia myöhässä alkuperäisestä aikataulusta. Kirje lähtee kyllä Finnairille.

Vitutti vaan JFK:lla että loungessa ei ollut ilmainen wifi käytössä, vaan siitä olisi pitänyt maksaa jos ei ole AA:n Admiral's clubin jäsen. Loungen virkailijat olivat myös niin sitruunan syöneen oloisia, että pommia ansaitsisi koko paikka.

Ihan periaatteesta vituttaa asiakaspalveluammattien tantat, jotka katsovat ihmisiä nenänvartta alaspäin. Ei ihmekään että Yhdysvalloissa lentoyhtiöillä menee huonosti, jos random palvelukokemukset ovat perseestä. Ei sen puoleen ei loungen palvelut näyttäneet edes mitenkään erikoisilta, joten keräsin kamat nopeasti kasaan ja suksin sieltä helvettiin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu tuo huima on säälittävä otus. Pääsee matkailemaan (minäkin pääsisin) ja sitten kehuu täällä ja valittaa pienistä. Oottakaa vaan, kohta kertoo mitä ja minkä tyylin oi-oi-vaatteita on ostanut Nykin myymälöistä. On siinä miehellä elämänsisältöä! Voihan tuo olla omalla robottialallaan hyvä, mutta muuten noin vajakin kannattaisi pitää turpansa kiinni ja näppiksensä kytkemättä.
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Pääsee matkailemaan (minäkin pääsisin)
Sinä se vasta säälittävä otus oletkin. Oikea ruikonperän sontamulkku. Rahaa olisi, mutta mies ei uskalla edes matkustaa, vaan uhoaa isin ja äidin selän takaa. Olisit mies edes jossain asiassa joskus.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti: Pääsee matkailemaan (minäkin pääsisin) ja sitten kehuu täällä ja valittaa pienistä. Oottakaa vaan, kohta kertoo mitä ja minkä tyylin oi-oi-vaatteita on ostanut Nykin myymälöistä. On siinä miehellä elämänsisältöä!
Kävisit sinäkin joskus ulkona. Maailma odottaa siellä jossain ja saattaisit ehkä herätä näkemään maailmassa kivojakin asioita.

Esimerkiksi New Yorkissa olisit varmasti pitänyt American Museum of Natural historysta, joka on luonnontieteille kohdistettu pyhättö ja kokemuksena aivan mielettömän hieno paikka. Pelkästään siellä voisi helposti viettää päivän tai pari.

Ei minua muuten olisi myöhästymisen ja myöhästelyt haitanneet, mutta kun olisi ollut samalle ajalle parempaakin tekemistä ihanan nuorikkoni odottaessa jo minua kotiin. Ne kahdeksan tuntia jotka jouduin notkumaan matkalla olivat pois yhteisestä ajasta, puhumattakaan siitä että nyt tulin pajon väsyneempänä kotiin kuin olisin muuten ollut suoran lennon jälkeen.

Enkä edes shoppaillut New Yorkissa juuri mitään, ainoastaan muutaman matkamuiston ystäville ja ystävättärille. Muuten keskityin näkemään ja kokemaan asioita. Esimerkiksi East Villagessa kävin tsekkailemassa Ramonesin ja muiden bändien kuuluisiksi tekemiä paikkoja, mukaanlukien paikat joissa olivat ennen vanhaan CBGB ja Fillmore East. Vanhan punkkarin sydän lämpeni siellä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:...
Ei vittu, sulla oli riittävästi avainsanoja kostuttamaan minutkin kiimatippaan asti. Heterosti toki. Ei ollut vitsi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:...
Ei vittu, sulla oli riittävästi avainsanoja kostuttamaan minutkin kiimatippaan asti. Heterosti toki.
Niin. Mieti miten paljon siistimpää olisi olla siellä itse ja nähdä ne paikat.

Viidellä huntilla lennät New Yorkkiin ja kun olet tottunut huonompiinkin olosuhteisiin, niin voit kämpätä jopa suht halvalla siellä.

Rock-mestoihin tutustumiseen kannattaa käyttää Bobby Pinnin apua: http://www.rockjunket.com/

Mies osaa kertoa todella eläväisesti alueen historiasta ja paikoista, katu-uskottavasti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:Viidellä huntilla lennät New Yorkkiin ja kun olet tottunut huonompiinkin olosuhteisiin, niin voit kämpätä jopa suht halvalla siellä.
HäH? Sehän olis aika paljon Karhua!!
Asumispaikalla saati lentokoneella (kunhan saan ikkunapaikan) ei ole väliä, kunhan pääsee Paikkoihin (vaikkei pilluun). Muu on neiteilyä, siis homoilua.

Ja muuten sanon, että esmes Usan pressakeskusteluissa juttusi ovat minusta aika fiksuja.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:HäH? Sehän olis aika paljon Karhua!!
Asumispaikalla saati lentokoneella (kunhan saan ikkunapaikan) ei ole väliä, kunhan pääsee Paikkoihin (vaikkei pilluun) muu on neiteilyä, siis homoilua.
No sitten vaan koneeseen ja reissuun. On ikivanha klisee, että matkailu avartaa ajattelua - mutta niin se vaan tekee.

Sen jälkeen kun olet nähnyt luonnontieteellisessä museossa ison meribiologia-hallin täyttävän sinivalaan ja katsellut majesteetillisen kokoisia täytettyjä amerikkalaisia karhuja, maistuu kotona se Karhukin paremmalta. Sinulla ei ole mitään syitä olla menemättä ja kokematta vielä kun ehdit ja pää toimii edes sen verran, että voit asioista nauttia. Kukaan tai mikään muu kuin sinä itse ei pidättele sinua.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Amerikoissa haluaisin nähdä ekaksi Washingtonin (?) Smithsonianin (?)Ilmailu- ja avaruusmuseon
Tix

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Amerikoissa haluaisin nähdä ekaksi Washingtonin (?) Smithsonianin (?)Ilmailu- ja avaruusmuseon
Ja syy ettet mene vaan mielummin makuutat rahojasi tekemässä persnettoa rahastoissa on....?
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Amerikoissa haluaisin nähdä ekaksi Washingtonin (?) Smithsonianin (?)Ilmailu- ja avaruusmuseon
Ja syy ettet mene vaan mielummin makuutat rahojasi tekemässä persnettoa rahastoissa on....?
Uskalluksen puute.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Amerikoissa haluaisin nähdä ekaksi Washingtonin (?) Smithsonianin (?)Ilmailu- ja avaruusmuseon
Ja syy ettet mene vaan mielummin makuutat rahojasi tekemässä persnettoa rahastoissa on....?
Nooo... eiköhän ne sieltä nouse.. nytkin vähän kotiapäin.. ei tää kriisi niin kestä.. eri asia missä ajassa.. enkä mä laittanut kuin 350 rahaa, voin odotella Jeesuksen tulemukseen (jos en ennen kuole) koska tuplaantuu. Käyttötililläkin sentään 222 000. Ja sitten on Enson maksujen hännät tulematta, eivät ole hakanneet vielä. Edit: ja pitkäaikaistilin pikkuraha 50 donaa (álvin maksuun) päälle, mutta sitä ei lasketa. Ja Perintö enoltani kohta. Melkein peittää kuluni. Ja muuten joku arvioi että omaisuuteni on 1,9 miljoonaa. Toivottavasti enemmän, jos Venäjän puutullit puree ja puun hinta senkun nousee. Onhan mulla puutakin 60% myymättä. Ja päälle teoriassa pinta-alan ja rakennusten arvo. No, ei muuten mutta että kodista ei tarvi erikseen maksaa kunhan enoni delaa. Ja lisäksi just Sun verorahoista maksetut maataloustukiaiset. NiiQu palkkaa mulle. Vaikka siis en töihin koske.

Jaa niin kysyttiin SYYTÄ?? No ÄITEE :D Onkohan kitinämisutkaan äiteelle kelpaavia Hyviä Tyttöjä?
Viimeksi muokannut Gat, 17.02.2008 18:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Käyttötililläkin sentään 222 000. Ja muuten joku arvioi että omaisuuteni on 1,9 miljoonaa.
Vieläkö muuten saat ja nostat toimentulotukea?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:Käyttötililläkin sentään 222 000. Ja muuten joku arvioi että omaisuuteni on 1,9 miljoonaa.
Vieläkö muuten saat ja nostat toimentulotukea?
Mä yritin olla työtön, kun kerran en työtä tee. Mutta kommarien luokittelun mukaan "yrittäjä" ei voi olla työtön. Sikäli coolia, että vältyin työkkärin kävynkeräyshommilta, kun tuon kerroin..
Tix

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Jaa niin kysyttiin SYYTÄ?? No ÄITEE :D
Millä tapaa se äitee niinku konkreettisesti estää sen reissaamisen? (Ei sillä, en ole lainkaan pahoillani siitä ettet käy levittämässä Suomikuvaa maailmalla.)

Tiedätkö, minulle oikeastaan sopii mainiosti, että istut pankin päällä. Koska sinulla ei ole jälkeläisiä, eikä niitä varmasti myöskään tule, tavalla tai toisella vaivalla roopeankkailemasi omaisuus päätyy valtiolle. Ryhää. Mikä ironia.
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Koska sinulla ei ole jälkeläisiä, eikä niitä varmasti myöskään tule, tavalla tai toisella vaivalla roopeankkailemasi omaisuus päätyy valtiolle. Ryhää. Mikä ironia.

Mikä viheltäen tulee, se laulaen menee :P Oivallista!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tämä ketju muistuttaa minua siitä, että elämä on luonteeltaan pohjattoman surullista.
prosessi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tämä ketju muistuttaa minua siitä, että elämä on luonteeltaan pohjattoman surullista.
Alat tätä menoa kuulostaa Rollolta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:Millä tapaa se äitee niinku konkreettisesti estää sen reissaamisen?.
:roll: Eikö sinulla ole ÄITIÄ? Äitihän on kaikilla maailman luoduilla. Toistaiseksi olen tyytyväinen, että säästäväinen äitini on huomannut, etten laita rahaa haisemaan.
Tix kirjoitti: Tiedätkö, minulle oikeastaan sopii mainiosti, että istut pankin päällä. Koska sinulla ei ole jälkeläisiä, eikä niitä varmasti myöskään tule, tavalla tai toisella vaivalla roopeankkailemasi omaisuus päätyy valtiolle. Ryhää. Mikä ironia.
Tiedän tuon.
Siksi kun metsäneuvojani ehdotti sijoittaa metsäpinta-alan ostamiseen (Hänkin on jopa minua vanhempi lapseton poikamies), vastasin että kun minä olen 45 vee, minulla ei ole lapsia, ja tätämenoa minut perii Suomen Valtio.. niin ehkä nopeammin tuottavaa mulle kuin vasta yli 50-100 vuoden jälkeen tuottavaa.. . Nyt näyttää, että ehkä korkeakorkotilit olis ollu parempia kuin rahastot, mutta toisaalta luulen, että ehkä se tästä vielä lähtee.. ihan fiksusti laitoin.. ei mun moka vaan ameriikan, jonka vaikutuksia välttelin.. .. . tosin kuolen ennen kuin puolitoistakertaistuu, tuplaantuu, triplaantuu, quatropheniatoituu.. .

Kuitenkaan en sijoita velkarahoilla, ja käteistä fyffee "hieman" riittää Karhuun ja lihapiirakoihin, joten mikäs tässä.

Täll välin en tunne kuin kitinämisuja, ja on kiikunkaakun antaako hän mulle ollenkaan saati ilman ehkäisyä.. tai maksaako mun vaivaa mokoman kaa ensitavatakaan :roll:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tämä ketju muistuttaa minua siitä, että elämä on luonteeltaan pohjattoman surullista.
Alat tätä menoa kuulostaa Rollolta.
Totta! Mutta täytyyhän Rollon jättämä aukko paikata.

EDIT: Tässä on kyllä ehkä sellainen ero, että Rollo ei juurikaan reagoinut palstahorinoihin, ja hänen mutinansa olivat hieman... autistisia. (Ei sinänsä, että autismissa olisi mitään pahaa.) Mutta eihän järkevä ihminen voi kuunnella näitä jorinoita hilpein mielin - jeppe A braasailemassa rahoillaan, joilla hän ei kuitenkaan tee mitään; ja kaksi jeppeä B ja C virittelemässä schadenfreudea siitä, että nämä rahat menevät valtiolle, kun jeppe A kuolee. Onhan tämä nyt aikamoista surkeutta, johon ei voi olla reagoimatta, varsinkaan valmiiksi herkistyneessä tilassa.
Viimeksi muokannut Vadim, 17.02.2008 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin