Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^Tulisiksä muuten kylään täs joku päivä? Ees kattoo sitä pinnasänkyy, jos tekosyy pitää keksiä ;)
Lupaan leipoo jotain hyvää.

(oma tekosyy: mä haluun nähä sun masun)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:Ihana päivä. Sain nukkua megapitkään ja heräsin kun tuo pahempi puolisko kutsui aamusaunaan.. :P Ihanaa...
Loppulöylyihin hain tuon perheemme pienimmänkin lauteille ja jätkä vaan nauroi, kun vettä kiukaalle heitettiin. Tuosta pienestä tulee vielä löylymestari! Löylyttelyn jälkeen hiukka lisää sapuskaa ja sitte päikkäreille.
Ihana päivä. Kirpeä pakkanen.
Jaaha tuollaisia pikku miehiä lisää ei mitään höyrysauna neitejä! 8)
Lupaan heittää viimeset löylyt vaikka en aivan sananmukaisesti! :lol:
Jokos se pihagrilli tuli muuten valmiiksi? :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Terkkuja Chicagosta! Löhöän sängyllä ja vastustan unta painumalla kauppakeskushelvettiin tuhlaamaan. Täällä on 50 kertaa enemmän lunta ja pakkasta kun siellä puolen rapakkoa, olis varmaan pitäny raahata murtsikat mukaan niin olis paikallisilla ihmettelemistä... Nyt vaatetta niskaan ja kylille.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Näin tänään naisen, joka on luotettavien lähteiden mukaan höylännyt Lewis Hamiltonia.

Tekee mieli siideriä. En jaksaisi avata pulloa kun ajattelin mennä nukkumaan, ja pullosta saisin nousun, enkä nousussa nyt ainakaan voi mennä nukkumaan.

On se vaikeeta!
Tunnetko siis itsesi viisaammaksi ja kauniimmaksi humalassa?
Ei siinä mitään erikoista ole, kaikki jotka ovat alkoholia nauttineet tietävät ja tunnustavat tämän! :rofl: :cheer: :jee: Olen juonut vain omenalimonaadia, joten olen täysin paska jätkä!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin