Tiukka Tiiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:Kerrankin fiksuja lääkäreitä
Joko ne on kattonut mun polvesta otetut kuvaT? Mitä niistä sanotaan?


Vittujeejee, tänään katsomaan Steve Vaita!! Tätä keikkaa on odotettu, toivottavasti äijä ei petä LIIAN tilulilumaisella setillä. Mitään kolmen soinnun rock'n'go -vääntöä ei tietenkään kukaan odotakaan kuulevansa, mutta liiallinen luritus menevämpien rock/heavy-rallien kustannuksella saattaisi latistaa tunnelmaa.

Ajattelin vetäistä setin läpi n. nollan kaljan taktiikalla, arvio saattaa heittää parilla tuopilla, suuntaan tai toiseen! Rok.
AarneAnkka

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nautin paljon mäkikuismaa. {Olen_Iloinen.mod}. :D
Exsat

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti:
1108 kirjoitti: postin kusipäät roudasivat meitsin laajakuvan vittu soikoon ex-muijan kämpille.
En ole yhtään yllättynyt, kun kyseessä on suomen posti. Se laitos onnistuu vielä kadottamaan itsensäkin ennenpitkään.
Mun postit käännettiin joskus jostain ihme syystä jollekin tytölle toiselle puolelle Suomea. Nimi ei ollut lähelläkään omaani (hän oli joku Hanna-Mari Lahtinen tms., minulla on yksiosainen P-alkuinen etunimi ja aivan erilainen sukunimi), ei myöskään osoite. Oli muistaakseni Kotkasta, jossa en ole koskaan edes käynyt. Posteihini laitetut alkuperäiset osoitetiedot olivat täysin kunnossa, olivat vaan päättäneet alkaa niitä siirtelemään. :nuts:
slam

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Korvan lehden yläreuna kutiaa ärsyttävästi.
slam

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="Elppis"]
Viivi Avellanquote]

Villi avaleeni pois ruudusta. Minun petiini.

jef, taidan ottaa päiväunoset
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:Korvan lehden yläreuna kutiaa ärsyttävästi.
Rapsuta?
The great club outshines the individual, always and forever.
Feiz

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Duunissa ollut vähän turhan tiukka tiistai, pirusti hommaa ja housutkin on tiukat kun kauhee panetus.

Jos sitä lähtis himaa syömää, sit koululle sivistään itteensä ja illalla taas salille.

Murmelin päivä, tulee vähä sellanen Bon voyage fiilis niinku ois ennenki ollu tällanen samanlainen tasapaksu päivä.
WanhaPervo

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Seuraava isompi etappi onkin sitten 40 vee. ---melkoisen varmasti kyllä uskallan luvata, että olen jo kauan ennen sitä hävinnyt tältä palstalta :D
*kirjoitetaan muistikirjaan* :D
Exsat

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä näin tänään n. 180cm pitkän miehen, jolla oli miesten tummat farkut, musta kansitakki ja naisten mustat kiiltonahkaiset piikkarit n.6cm:n koroilla. Ajoi pyörällä ohi hän. Hämmensi. Tukka ja parta oli miesten mallia.
SingleMalt

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Exsat kirjoitti:Mä näin tänään n.
Taisit vaan erehtyä. Eiköhän se ollut vaatteista päätellen ihan tavallinen suomalainen nainen. Karvoista päätellen keikaus?
millivanilli

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eipä tarvinnut tänään kauaa ihmitellä töissä. Netti ei toiminut lainkaan, joten ei voinut tehdä ilmoituksia, reskontria, palkkoja eikä maksaa laskuja. Eipä pahemmin haittaa, että olen 3h aikaisemmin kotona.
Exsat

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä näin tänään n.
Taisit vaan erehtyä. Eiköhän se ollut vaatteista päätellen ihan tavallinen suomalainen nainen. Karvoista päätellen keikaus?
Tälläisellä mikkihiiriäänellä varustettuna sitä usein erehtyy luulemaan matalampiäänisiä naisia miehiksi, mutta tästä yksilöstä olen kyllä melko varma! :wink:
aimohaiku

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Nyt tämä saa riittää. Lähden kaupungille etsimään uusia kuoria matkakommunikaatiovälineeseeni, jota olen kuoreen ilmaantuneen halkeaman perusteella ilmeisesti käyttänyt jonkinlaisena vasaran korvikkeena. :shock:

Huomenna alkaa taas koko kansan keltainen kulutusjuhla. Kai siellä täytyy ainakin cd-levyjä selailemassa piipahtaa. Jos hermo kestää ihmispaljouden tavaroiden taikamaailmassa.
Faghag

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä näin tänään n.
Taisit vaan erehtyä. Eiköhän se ollut vaatteista päätellen ihan tavallinen suomalainen nainen. Karvoista päätellen keikaus?
*repeileee* No ainakin tänään on saatu vihdoinkin ne päivän parhaimmat naurut :-D Kiitos Exsat ja SingleMalt :-D
Geetzu

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä näin tänään n.
Taisit vaan erehtyä. Eiköhän se ollut ihan tavallinen suomalainen nainen. Karvoista päätellen keikaus?
*rebz* Sä oot ihan mahooooooton.

Kohta pitäis lähteä lätkää kattelemaan, mutta urheileminen (siis ihan oikea, ei penkillinen) pisti just väsyttämään. Jos kumoais massuun pannun kahvia ja veis muksun hoitoon laiskasti autolla, eikä kävellen niin kuin oli tarkoitus... Ehkä sitä selviää hallille vielä. Kauhukseni huomasin, että vuonna 96 ostamani pelipaita on joutunut entisen koiran syömäksi (se kirottu rotta!!!) ja uudempi paita taas on aivan liian iso. Pirun tissit kun kadonneet nekin. Valitusta valituksen perään, väsymys maximus. Toivottavasti en vaan joudu kameraan nyt kun päälle ei ole laittaa kuin IFK-huivi. Se olisi katastrofi. Taidan napata muksun IFK-tutin kameran varalta mukaan.
SingleMalt

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti: Kohta pitäis lähteä lätkää kattelemaan,
Mä vaan kotisohvalta. Paskan päivän pelastus on hyvä hokimatsi.
Siellä on muuten tänään nikereiden maalilla sm-liigan kovin ukko. Sinne ei ole kukkakepeillä asiaa. Jokerit tekivät melkoisen hankinnan. Kateeks käy.
Geetzu

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Kohta pitäis lähteä lätkää kattelemaan,
Mä vaan kotisohvalta. Paskan päivän pelastus on hyvä hokimatsi.
Siellä on muuten tänään nikereiden maalilla sm-liigan kovin ukko. Sinne ei ole kukkakepeillä asiaa. Jokerit tekivät melkoisen hankinnan. Kateeks käy.
Me (jopa narri-mieheni kokee myötätuntoa tota eilistä käsittämätöntä IFK-sakotusta kohtaan) päätettiin vähän avustaa PeNttiä pitkästä aikaa. Goehringilla alla loistava peli (?), mielenkiinnolla kattelemaan onko sinne tosiaan asiaa, toivottavasti paljonkin... Lundellille nyt lisä-onnistumista! *tsemps*

Ja paikan päälle ihan fiiliksenkin takia, oletan sen olevan melko katossa varsinkin tänään... Torstaina mennään muksun kanssa Espooseen pienen ekaan peliin. Harmittavasti tietty sekin matsi näytetään Canalilta, en tajunnu tarkistella noita ennen kuin lippuja hankin.
tonttu8

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Diipadaapa lässyn lässyn, mutsis on!
Dumari

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu8 kirjoitti:Diipadaapa lässyn lässyn, mutsis on!
Hyvin puhuttu, tuota skumpataan!
SingleMalt

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Goehringilla alla loistava peli (?), mielenkiinnolla kattelemaan onko sinne tosiaan asiaa,
Tarkoitin kyllä jokereiden karhun kokoista uutta pakkia. Kivinyrkki nimeltä Brad Norton. Josko ottaisi Schanebelin kanssa pienen matsin tänään..
slam

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Mitä hyötyä on tästä uudessa hiiressäni olevasta valosta?
Starflare

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:Mitä hyötyä on tästä uudessa hiiressäni olevasta valosta?
Vilkkuuko se? kohentaako edes mielialaa?
SingleMalt

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

slam kirjoitti:Mitä hyötyä on tästä uudessa hiiressäni olevasta valosta?
Siellä pohjassa vai? Ei mitään. Laita mustaa teippiä päälle.
slam

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Tälläisellä mikkihiiriäänellä varustettuna sitä usein erehtyy luulemaan matalampiäänisiä naisia miehiksi, mutta tästä yksilöstä olen kyllä melko varma! :wink:
Mun sanoista ei saa kuulemma aina selvää. Aika lohdullista kuulla yhdeltä ihmiseltä, että olen oppinut ajan kanssa tulkitsemaan sun äänteitäsi ja mölinääsi...

:lol:
slam

Re: Tiukka Tiiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Starflare kirjoitti:
slam kirjoitti:Mitä hyötyä on tästä uudessa hiiressäni olevasta valosta?
Vilkkuuko se? kohentaako edes mielialaa?
Ei intouta ainakaan seksiin...
Vastaa Viestiin