Maanantaiksi muuttui päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Oletko hetkeen käynyt katsomassa, miltä luovutetussa Karjalassa näyttää? Paskaa, roskaa, ruostetta. Tiet lähinnä kärrypolkuja. Totta helvetissä iivana hinkuaa tänne, kunnallistekniikka toimii, luonto vielä suunnilleen puhdasta.

Katsotaan vuosikymmenen kuluttua, niin paskaa täynnä on Suomen puolikin Karjalasta.
No juuri tuon takia minä en niitä tänne halukaan. Ryssä on aina ryssä vaikka voissa paistaisi. Pian on saimaakin pilattu.
killkill

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Eiköhän Saimaassa ole riittämiin kotimaista laatusiankusta/paskaa/lannoitteita niin nottei ryssä ikänä pystyisi sitä nokittamaan.
Korotan Mustalla Merellä:
"Pollution inputs and other factors have radically changed Black Sea ecosystems beginning around 1960, and seriously threatening biodiversity and our use of the sea for fishing and recreation."

http://www.icpdr.org/icpdr-pages/black_sea.htm

Lisää:
Russian pollution 'killing' Baltic
Sweden's Commission on Marine Environment has warned that the Baltic Sea is in a "critical" condition and in danger of dying unless pollution from the Russian city of St Petersburg is drastically cut.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3007228.stm
Viimeksi muokannut killkill, 18.02.2008 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja killkill »

En väitäkään, etteikö suomalaisen maatalouden lannoitteilla olisi vaikutusta Itämeren rehevöitymiseen. Pietari jätevesineen on kuitenkin niin iso paskan lähde, että iivanan pitäisi ehdottomasti tehdä asialle jotain.
masa

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

McJanne kirjoitti: Eiköhän Saimaassa ole riittämiin kotimaista laatusiankusta/paskaa/lannoitteita niin nottei ryssä ikänä pystyisi sitä nokittamaan.

Vitun jyväjemmarit.
No siinä toinen sakki, joka pilaa luontoa nopeammin kuin manne ehtii varastamaan joulukinkun anttilassa.

Silti, suomipoikahan se paskanpuhdistamoita pietariinkin rakentaa, kun ryssää ei moinen puuha kiinnosta.
Herra Manala

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Itse pyrin lähinnä tuomaan ilmi sellaisen seikan, että jos Suomella olisi ollut vastaavia luonnonrikkaita alueita käytöss, lopputulos olisi sama.
Hevonpaskaa. Kyllä ryssäläiset maximize-profit ja hälläväliä-luonnosta -asenteet hakkaa suomalaisen ituhippiasenteen koska tahansa 15-0.

Jos Suomella olisi ollut vastaavat alueet käytössä, ne olisivat todennäköisesti rauhoitettuja sammalvisvasantiaisen esiintymisen vuoksi.
BettyB.

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Päivän jenkkikevennys:

Eilen ostarilla hilluessani tarvitsin taksin, ja kun ei siellä mitään taksitolppia ole, nykäsin turvamiestä hihasta ja kysäisin notta mistäs sellasen voisi tavoittaa. Kiltti setämies tilasi taksi ja tuli oikeen saatillakin sinne noutopaikkaan. Matkalla sitten rupateltiin jos vaikka mitä, ja tuli puheeksi että lensin mahan Amsterdamin kautta. Setä huudahti "oih, kävit Amsterdamissa, olen aina halunnut käydä Saksassa, se on niin kaunis maa!".
NuoriDaavid

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Päivän jenkkikevennys:

Eilen ostarilla hilluessani tarvitsin taksin, ja kun ei siellä mitään taksitolppia ole, nykäsin turvamiestä hihasta ja kysäisin notta mistäs sellasen voisi tavoittaa. Kiltti setämies tilasi taksi ja tuli oikeen saatillakin sinne noutopaikkaan. Matkalla sitten rupateltiin jos vaikka mitä, ja tuli puheeksi että lensin mahan Amsterdamin kautta. Setä huudahti "oih, kävit Amsterdamissa, olen aina halunnut käydä Saksassa, se on niin kaunis maa!".
No kyllä ne sieltä katsoen ovat sama maa eli eurooppa. Tuskinpa keskivertosuomalainenkaan osaa laittaa Amerikan osavaltioita kartalle, kun pårnainenkin on kateissa kunnan asukkailtakin.
masa

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Ryssien invaasion liittyen adressia. Vanhentunut jo tosin.

http://www.adressit.com/suna

Erään lappeen Rantalaisen mietteitä:

http://www.adressit.com/keskustelu/3486#message_7170
killkill

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Setä huudahti "oih, kävit Amsterdamissa
Paljon koleempi vastaus olisi ollut "so, tell me about hash-bars"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiva ylläri oli odottamassa töissä, kun palasin lomalta: Työkaveri oli ostanut ystävänpäivälahjaksi vaaleanvihreät Crocsit! Mä en osannut ensin päättää pitäisikö tästä loukkaantua vai kiittää, mutta Pyhä Yksinkertaisuus oli tarkoittanut vain hyvää.

Mä inhoan Crocseja! Ällöt, hyi saatana! Tosin sen verran perverssi olen, että laitoin ne nyt hetkeksi jalkaan, etä osaan eläytyä tähän viestiin. Kinky shit!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lolita kirjoitti:Kinky shit!
Mun pitäs metsästää tollaset systerille, just saman värisetkin :D
BettyB.

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Korva oireilee ja jotain algeeriaa pukkaa. Olisko ehkä kokolattiamatosta johtuvaa pölyä tjtn, nokka juntturissa koko ajan. Se olis aamiaista ja kurssile lompsis!
NuoriDaavid

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Korva oireilee ja jotain algeeriaa pukkaa. Olisko ehkä kokolattiamatosta johtuvaa pölyä tjtn, nokka juntturissa koko ajan. Se olis aamiaista ja kurssile lompsis!
Oletko palannut hampurilaisyliopistoon?
BettyB.

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Oletko palannut hampurilaisyliopistoon?
Kyllä :]
Edith

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oletko palannut hampurilaisyliopistoon?
Kyllä :]
:pics: hampurilaisyliopistosta!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kukas adoptoi meikäläisen muutamaksi vuodeksi?

Alkaa näköjään SuperLife Labin pykääminen ja sitä ennen Kehä I:n pamaus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oletko palannut hampurilaisyliopistoon?
Kyllä :]
:D Oikeesti??
BettyB.

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti: :D Oikeesti??
Ihan aikuisten oikeesti :]
BettyB.

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Edith kirjoitti: :pics: hampurilaisyliopistosta!
Kato naamakirjasta, en viitsi tänne laittaa...
Edith

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

BettyB. kirjoitti:
Edith kirjoitti: :pics: hampurilaisyliopistosta!
Kato naamakirjasta, en viitsi tänne laittaa...
Siellä oli vaan yks... mutta kiva oli nähdä edes sen verran!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Edith kirjoitti: :pics: hampurilaisyliopistosta!
Kato naamakirjasta, en viitsi tänne laittaa...
Siellä oli vaan yks... mutta kiva oli nähdä edes sen verran!
Kiva että jotain kiinnostaa!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

[Väsyttää]Aamulla väsytti vitusti, aamupäivällä otin pienet tirsat työpaikan sohvalla. Sapuskan jälkeen otin pienet tirsat työpaikan lepohuoneessa. Nyt otan isot tirsat omalla sängylläni...[/Väsyttää]

Ei mulla muuta, vähän vaan vituttaa.
Bliss

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Päätin juuri blondiutua jälleen, kunhan kevät vähän vielä etenee :]
Kesällä kuuluu olla Blondi!
Vihtahousu

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Autoa taas huollatettu, huomenna leimalle. Paska päivä, safkat naamariin ja AVPR:ää kattomaan.
Savannah

Re: Maanantaiksi muuttui päivä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Aivan uskomaton päivä! Saman päivän aikana kaikki suunnitelmani muuttuivat seuraavan puolen vuoden suhteen. Kirjoitin uuden työsopimuksen, sain komennuksen (omasta pyynnöstäni) ulkomailla sijaitsevaan toimipisteeseen kuukaudeksi. Sen jälkeen varasin matkan Irlantiin lomalle kahdeksi viikoksi. Olen aivan tohkeissani! Pääsen reissuun, adios, arrivederci, auf Wiederschen :h:
Vastaa Viestiin