Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hyviä uutisia: sain myytyä Smashing Pumpkinsin lippuni tänään hyvään Kitinäläiseen kotiin.
Kiss konsertoi Helsingissä toukokuussa, pakko lähteä katsomaan kerran eläissään.
Tänään tulee hyvää futista tölsystä.

Huonoja uutisia: olen tulossa kipeäksi. Olo on enteillyt flunssakuumetta aamupäivästä pitäen, ja nyt uhka on toteutunut. Loppuviikko näillä näkymin vapaata.
Pitäisi ostaa digiboksi/-telkkari. Ei huvittaisi laittaa rahaa kiinni moiseen paskaan, lähtisin mieluummin vaikkapa pieneen reissuun jonnekin. Itse asiassa suunnittelin extempore-reissua jo täksi viikonlopuksi, mutta tää sairastelu kusauttaa nyt nekin suunnitelmat. Fuckshitbitch...

Meen soittaan skittaa...
BettyB.

Re: Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En tiedä onko tämä hyvä vai huono uutinen, mutta selvisin hengissä.

Huomenna sitten edessä neljä kertaa tämänpäiväistä pidempi luento ja torstaina kuusinkertainen. Yippee!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ Onneksi olkoon! Ja sehän oli muuten vuoristoneuvos Tuura, hyvä nainen!

Oon jälleen kerran aivan poikki ja fyysisesti sairas töitten jäljiltä. Mutta sain uuden jalkavoiteen pyllärilahjaks, ja myös jalkahieronnan <3 Huomenna saan uuden tukan, jännittää vähän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego- Moi! Eiks kukaan huomannu sua? Raukka :twisted:

Burp - mä oon ihan pallona. Hearts- suolaset ja Fantaa iltapalaksi ei ollut hyvä idea..

Huomenna pitäis lähteä maalaamaan koko päiväksi. Laiskat PASKAT ei ollu tänään tehny siellä mitään muuta kuin yrittäneet ottaa yhtä ruuvia irti jääkaapin ovesta :roll: Neljä päivää jo ollut perheen miehellä vapaata, ei ole edes tapetteja saanut seiniltä ja huomenna pitäis maalata koko kämppä. Kai se luulee että se on taas (ei oo eka kerta) päivän homma. Grrrrr!!

Mun kasvi on nyt kauniissa ruukussa :h: Vähänks mä oon viherpeukalo: LUE= tapan varmaan senkin alta viikon.

Istuin tänään 25 x 4v. lapsen keskellä yrittäen pukea yhtä niistä, KAAOS :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Moi Zeb, rauhankumppani!

Mitäs sinulle nykyään kuuluu?

Minullahan elämään on tullut myös oma kultanen, johon koetan energiani kohdistaa.
Kiits mukavasta palautteesta! :) Mulle kuuluu vallan hyvää, sain uuden työpaikan, muuten ei oikeastaan uutta. Oikein kiva kuulla, että olet tyttöystävän löytänyt, hieno homma! Pitäkäähän onnestanne kiinni!
Oh, Zebhyr hyvä! Kiitokseni palautteen palautteesta!

Niin vaistosinkin voimakkaasti, että sinulla menee hyvin. Se kurja aika silloin ennen on ohimennyt onneksi!
Uusi työpaikka, onnea vaan!
Kyllä tosiaan tapaamani onni on hyvin herttainen, kiva, mutkaton tyttö. Samaan aikaan jalat maassa oleva. Kuin minulle tehty. Ja suhde tuntuu aivan ihanalta ja antaa energiaa paljon. Toki tähän pitää keskittyä ihan satasella, koska oman kullan pitäminen niinkuin vasemmalla kädellä ei ole mun tyylini... Siksi myös aikaa ja energiaa menee. Mutta olen onnellinen ja toiveikas!
En oikein osaa kuvitella mikä lopettaisi onnemme koska emme kumpikaan ole suuria tyhmyyksiä tekevä. Itseni tunnen täysin ja ihmettelisin jos uusi rakkauteni toisi suuren pettymyksen. Toki vielä olemme tutustumisasteella oikeastaan.
.

Mutta hyvät jatkot siis rauhankumppanitytölle(ni) Zebhyrille.

Med grön hälsning!


S A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaksi kirjainta joka muuttaa päivän: TI (TIISTAI)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt siellä on pari (oikeasti vain pari) uutta hymiötä.. Poimin niitä valmisvalikosta, ehkä myöhemmin vois kaivaa jotain hauskempia...
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin