KakkakasaKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joko Stinkyn töissä on räjähtänyt?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
elco

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

killkill kirjoitti: Kyllä rokki myy. Pomon parhaat päivät vaan ovat jo auttamattomasti olleet takana jo kotvan aikaa...
No, no... ei vuodesta 1981 nyt niiin kauan ole.
BettyB.

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaajaa, huomenta taas kaikille. Edessä kotiläksyt eli ohjattu keskustelu ennalta määrätystä aiheesta. Pari fläppiä pitäisi tässä piirrellä vielä ja harjotella kysymystekniikkaa, mutta kun millään en jaksais! Lintsatakaan ei voi, oon jotenkin uinut yhden ison pomon suosioon ja se haluaa viedä mut tänään lounaalle. Kai sen vaan käy mua sääliks :h:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihana vapaapäivä, eikä mitään ylistressaavaa lähitulevaisuudessa, siis tällä viikolla. Aaaa--aaa--h!

Tuli vaan mieleeni, että miksi v*tussa kuluttaisin sen ajan täällä :) Oli kiva pistäytyä, mutta taidan lähteä muksun kanssa ulkoilemaan, kun luntakin tuurilla vielä parin tunnin ajan on maassa ;-)

Pusmuks muruset!

Kunnioittakaa muistoani, ja jos kovasti toivotte, voin pistäytyä jatkossa useamminkin. Aistin pohjattoman kaipauksenne!11 :roll:
Prepare for the worstest.
Tix

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

nowaysis kirjoitti:Kunnioittakaa muistoani, ja jos kovasti toivotte, voin pistäytyä jatkossa useamminkin. Aistin pohjattoman kaipauksenne!11 :roll:
*toivoo kovana*
Edith

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lähteeks joku ens lauantaina toteuttaan mun kans sen, et mennään baariin ja kysellään tarpeeks monelta mieheltä, lähteeks ne paneen ja sit jos joku sanoo joo, ni lyödään käsilaukulla päähän ja haukutaan sikaporsaaks suureen ääneen? Erittäin paljolti tuollainen olo.
sanctus

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nowaysis kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Hyvää myöhästynyttä itsenäisyyspäivää, Kosovo!
Pitäiskö sille järjestää juhlat? :) Oikeesti siis?
No sehän kuulostais hyvältä. Uskoisin että ainakin tuntemamme rouvat suhtautuvat suopeasti siihen, jos minkä vain tekosyyn takia kokoonnumme syömään riittävästä ja nauttimaan laadukkaita juomia.

Syömisistä ja juomisista ei tule nyt mieleen kuin pasteijat ja luumuviina.

Mut. Joo. Siis järkätään vain. Jos tää oli nyt niinko aikuisten oikeesti?
aimohaiku

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

killkill kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Eikö rokki enää myy?
Kyllä rokki myy. Pomon parhaat päivät vaan ovat jo auttamattomasti olleet takana jo kotvan aikaa...
Kyllähän tuo levytysten suhteen pitääkin pitkälti paikkansa, mutta livebändinä Pomo ja E-Kadun orkesteri kyllä mielestäni rokkaavat edelleen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen viimein kipsitön \0/ Sormi tosin on vielä melko kipeä ja sen kanssa pitää olla tosi varovainen. Saatuani kipsin pois meinasin heti rikkoa itseni uudelleen kaatumalla turvalleni himassa kasa astioita sylissä. Onneksi tällä kertaa hajosivat vain lautaset - hyvä syy saada uusi nätti astiasto vanhojen rumien tilalle :wink:
Tix

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

swirl kirjoitti:Olen viimein kipsitön \0/ Sormi tosin on vielä melko kipeä ja sen kanssa pitää olla tosi varovainen. Saatuani kipsin pois meinasin heti rikkoa itseni uudelleen kaatumalla turvalleni himassa kasa astioita sylissä. Onneksi tällä kertaa hajosivat vain lautaset - hyvä syy saada uusi nätti astiasto vanhojen rumien tilalle :wink:
Oikeasti, sun onnettomuusalttius on sitä luokkaa, että ei pahemmasta väliä .. sanos minkä vakuutusyhtiön asiakas olet, haluan varmistaa ettemme ole samassa. Hinnat kun perustuu vahinkojen menoihin :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Haha... mun näkökulmastani on muuten kovin huvittavaa, että tapaturmavakuutus on miehelle paljon kalliimpi kuin naiselle, koska miehet yleisesti ottaen ovat alttiimpia onnettomuuksille. Vakuutukset on Pohjolassa ja olen varmuuden vuoksi ottanut tapaturmavakuutukseeni urheilulaajennuksenkin, koska koskaan ei voi olla liian varovainen. Ainakaan jos sattuu olemaan minä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sanctus kirjoitti:
No sehän kuulostais hyvältä. Uskoisin että ainakin tuntemamme rouvat suhtautuvat suopeasti siihen, jos minkä vain tekosyyn takia kokoonnumme syömään riittävästä ja nauttimaan laadukkaita juomia.

Syömisistä ja juomisista ei tule nyt mieleen kuin pasteijat ja luumuviina.

Mut. Joo. Siis järkätään vain. Jos tää oli nyt niinko aikuisten oikeesti?
I'm in, arvasit oikein. Kunhan juhlitaan vasta ens viikonlopun jälkeen, koska sillon mun täytyy jäädyttää ahteriani jäähallilla ja ruokailla toisten daamien seurassa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No jo on taas duunipäivä. Ensinnäkin neuvoin ulkkikset Papa Giovanniin illalliselle (koska ne halus "nothing too fancy, not the Ritz Hotel"), ku en just sillon keksiny ku tasan kaks italialaista ravintolaa. Upeaa informaatiota.
Lisäksi eräs äijä kävi kyselee äsken, että mistäpäin mä oon kotosin, ku oon niin iloinen..ja kehotti ystävällisesti ottamaan kossua, että flunssaääni paranee.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ja kuulemma kun tuon ohessa olevan linkin avaa, sieltä avautuu karttasivu, jolta - Yllätys yllätys - latautuu troijalainen.

Mielenkiintoista tuossa on.. että mielestäni Mikkelin lähellä ei edes ole mitään ydinvoimalaa, ja kaikista niistä laitoksista muutenkin käytetään oikeaa nimeä. Miten kukaan siis katsoisi tuota, selkeä hoax...
Sitten kone onkin orjuutettu lähettämään kyseistä pirulaista (ja muuta malawarea) uusille pahaa-aavistamattomille tutuille.

Viimeksi käytetty kuulemma Hollannissa vastaavaa, ja taitaa toimia täälläkin.

bedlam kirjoitti:Tulipa hieno spämmi työpostiin:

Uutinen Suomen ydinsaastumisesta

Internetin keskustelupalstoilla kirjoitettiin suuresta räjähdyksestä Suomen ydinvoimalassa Mikkelin tienoilla,
joka silminnäkijöiden mukaan on tapahtunut klo 15.

Muun muuassa eräs kaupungin asukas ehti soittaa sukulaisilleen ja sanoi että kaupungissa katketaan puhelinlinjat estääkseen ihmisiä soittamasta muille. Hän väittää että ydinvoimalassa tapahtunut räjähdys oli hyvin voimakas.

Nyt radioaktiivinen pilvi on liikkumassa.
Nämä tiedot on vahvistettu hallituksen yksityiskeskustelujen perusteella. Sitäpaitsi paikalliset asukkaat lataavat blogiinsa rähdyksen seurauksia ja uhrien ruumiita käsitteleviä valokuvia.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:Täällä olisi sama suunnitelma. Pitää varmaan käyttää tiistaina työaikaa lippukioskilla jonottamiseen.
Onkohan tietoa, kuinka suuren omaisuuden haluavat lipuista? Kiinnostaisi kovasti, mutta jos piletit ovat ihan kamalan kalliita, taitaa jäädä väliin.
Bliss

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti: Onkohan tietoa, kuinka suuren omaisuuden haluavat lipuista? Kiinnostaisi kovasti, mutta jos piletit ovat ihan kamalan kalliita, taitaa jäädä väliin.
69 euroa :shock:
sanctus

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Bliss kirjoitti:
swirl kirjoitti: Onkohan tietoa, kuinka suuren omaisuuden haluavat lipuista? Kiinnostaisi kovasti, mutta jos piletit ovat ihan kamalan kalliita, taitaa jäädä väliin.
69 euroa :shock:
Hah. Puoli-ilmaista.

Neil Young: 118,00 euroa.
sanctus

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lilo kirjoitti:I'm in, arvasit oikein. Kunhan juhlitaan vasta ens viikonlopun jälkeen, koska sillon mun täytyy jäädyttää ahteriani jäähallilla ja ruokailla toisten daamien seurassa.
No. Jos te keskenänne sovitte aikoja ja ketä kutsutte, niin me muut sitten sopeudutaan niihin. Siis jos kutsu tulee. Siis.
Bliss

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sanctus kirjoitti: Hah. Puoli-ilmaista.
Noh, miten sen ottaa. Kissin näkemisestä jopa 2 euroa on mun mielestä törkykallista, kun en jostain kumman syystä ole ikinä voinut sietää ko. orkesteria :)
sanctus

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Bliss kirjoitti:Noh, miten sen ottaa. Kissin näkemisestä jopa 2 euroa on mun mielestä törkykallista, kun en jostain kumman syystä ole ikinä voinut sietää ko. orkesteria :)
Myönnetään. Vaikka Gene Simmons onkin sisäiseen kasvuun ja sosiaaliseen menestykseeni johtaneen kehityksen alkuunsaanut mentori, on ikävuosista 10-14 jo sen verran aikaa, että 69 euroa on hieman liian kova summa maksettavaksi hänen nykyisistä palveluksistaan.
Stinky

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lolita kirjoitti:Joko Stinkyn töissä on räjähtänyt?
Taitaa olla tyyntä myrskyn edellä. Pahaenteisen hiljasta.
Luultavasti siellä kehitellään nyt jotain Stinkyn päänmenoksi. Toivottavasti ei.

Se pieni positiivisuus minussa kuitenkin nostaa päätään ja sanoo että räjähdystä ei tapahdu ja kaikki kääntyy hyväksi ja pomo ihanaksi :]

Mutta mikä ei tapa - vahvistaa. Ja shoppailuterapia ystävän seurassa (tosin näin ennen palkka päivää vain makutuomarina) auttaa aina!
killkill

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

elco kirjoitti:No, no... ei vuodesta 1981 nyt niiin kauan ole.
Sun syntämävuosi? :)
killkill

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

sanctus kirjoitti:Neil Young: 118,00 euroa.
Eli laulu "The Needle And The Damage Done" oli sittenkin oma-elämänkerrallinen. Millään muulla kuin artistin pahalla opiaattiriippuvuudella ei tuollaista lipunhintaa voi perustella.
sanctus

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

killkill kirjoitti:Eli laulu "The Needle And The Damage Done" oli sittenkin omaelämäkerrallinen. Millään muulla kuin artistin pahalla opiaattiriippuvuudella ei tuollaista lipunhintaa voi perustella.
Aina löytyy meitä, joiden mielestä artistin näkeminen kolme kertaa ei riitä, vaan hänet pitää nähdä proverbiaalisen viimeisen kerran. Lisäksi aina löytyy meitä, joiden mielestä artistilla on olemassa kappaleita, jotka ovat jotenkin enemmän kuin toiset kappaleet. Tällaiset suuret kappaleet on syytä kuulla myös livenä. Youngin viimeisimpien keikkojen keikkasettiin on sisältynyt tällaisia suuria kappaleita mm. Ambulance blues, Mellow my mind, Bad fog of loneliness ja Winterlong.

Tokihan sangen korkeiden keikkalippujen hintoihin on lisätty myös tukea Youngin rankan laittomien päihteiden käytön takia. Uskoisin että hän nauttii kuitenkin nykyisin vain teetä, jonka maailmanmarkkinahinta ampaisi jyrkkään nousuun muutama päivä sitten.
Pyry-Matias

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jahas. Täytyy luikkia evakkoon, kun muija pitää meillä tuppervaarajubinat. Ottaiskohan rakas veljeni avosylin vastaan...
Vastaa Viestiin