Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä pidän kirjaa kaikesta, mitä sanotte
Korjasin vähän ;)
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Elppis kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Niin minustakin on joskus hauskaa harrastaa tyttöilyä silloin tällöin...

Juodaan siideriä/viiniä... jutellaan ihmisuhteista = juorutaan muista/omasta ja/tai vanhoista suhteista... Siinä sivussa voi sitten laittautua: ajaa parran, laittaa dödöä kainaloon sekä ripaus partavettä... Joskus laitamme toistemme hiuksia (höylällä)... Tämän jälkeen onkin sitten kiva lähteä johonkin hippaamaan...


Eikä se, että teen tälläista silloin tälööin tee minusta alempaa säätyä tai niinq homoo tai jotain---
Tekeehän! Ulos sieltä kaapista.
iiiiikkkk! hyi yök! en oo...
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tekee mieli pitsaa, probleemana on se että kaapista ei löydy kuin juustoa, tonnikalaa, jalopenoa ja ohuen ohutta saunapalvia (ja ne loput sörsselit mitä pitsaan kuuluu). Kai saunapalvia voi pitsaan survoa? Eiks je?
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti: No omalta kohdaltani voin vastata, että vietettyäni ikävuodet 15-35 ns. huonojen, luonnevikaisten, neuroottisten, viinaa ja tupakkaa jatkuvasti kiskovien naisten seurassa, päätös naida "ylemmästä säädystä" oli aika helppo...
*allekirjoittaa*
Mä taidan olla siirtymä vaiheessa sillä tyttöystäväni ovat nykyään kiltimpiä kuin ennen. ts. aina välillä palaan jonkun rokkitytön hoiviin lyömään päätä seinään...

Mutta teidän papparaisten kohdalla yksi syy "ylempään säätyyn" siirtymisessä on vanhenimen (ei jaksa enää heilua itsekään) Lisäksi nämä "entiset heilat" ovat jo muuttuneet hemaisevista pikku pissiksistä pubiruusiksi. Teille ikä (ja nautitut alkoholiannokset) ovat vaan tuoneet charmia... Käyköhän munkin kohdalle joskus vielä niin...
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

SaintJohnPerse kirjoitti:Lisäksi nämä "entiset heilat" ovat jo muuttuneet hemaisevista pikku pissiksistä pubiruusiksi. Teille ikä (ja nautitut alkoholiannokset) ovat vaan tuoneet charmia...
Juuri näin. Molempiin kohtiin ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:nämä "entiset heilat" ovat jo muuttuneet hemaisevista pikku pissiksistä pubiruusiksi
Eihän tämä voi tapahtua ennen kolmeakymppiä?!?!? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:nämä "entiset heilat" ovat jo muuttuneet hemaisevista pikku pissiksistä pubiruusiksi
Eihän tämä voi tapahtua ennen kolmeakymppiä?!?!? 8)
Poikkeus ja säännön vahvistaminen.

Kyllä jatkuva kittaaminen, röökin kuluttaminen korsteenina ja itsensä huolehtimisen laiminlyöminen jättää jälkensä. Ja naisilla se kilpailu on niin sairaan paljon kovempaa, että oksat pois.
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:nämä "entiset heilat" ovat jo muuttuneet hemaisevista pikku pissiksistä pubiruusiksi
Eihän tämä voi tapahtua ennen kolmeakymppiä?!?!? 8)
Riippuu geeneistä...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

huima kirjoitti: Ja naisilla se kilpailu on niin sairaan paljon kovempaa, että oksat pois.
No just joo. Mikä kilpailu? Mistä kilpaillaan? Vesa Keskisestä?
Niin, no jos nyt todella haluaa murehtia jotain karjamarkkinoita, niin siitä vaan. Mä täyttäisin kyllä päiväni ja ajatusmaailmani mieluummin jollain muulla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
huima kirjoitti: Ja naisilla se kilpailu on niin sairaan paljon kovempaa, että oksat pois.
No just joo. Mikä kilpailu? Mistä kilpaillaan? Vesa Keskisestä?
Niin, no jos nyt todella haluaa murehtia jotain karjamarkkinoita, niin siitä vaan. Mä täyttäisin kyllä päiväni ja ajatusmaailmani mieluummin jollain muulla.
Siiderillä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:

Poikkeus ja säännön vahvistaminen.

Kyllä jatkuva kittaaminen, röökin kuluttaminen korsteenina ja itsensä huolehtimisen laiminlyöminen jättää jälkensä. Ja naisilla se kilpailu on niin sairaan paljon kovempaa, että oksat pois.
Joo. Tässä saa päivät pitkät joogata, jumpata, puunata ja laittaa ruokaa edes pitääkseen katon päänsä päällä! Ja tollaset tissiposket vaan istuu sohvalla syömässä Ben & Jerryä samalla kun niiden 10 vuotta nuorempi tyttöystävä hoitaa kotia. Tää on niin tätä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti:

Poikkeus ja säännön vahvistaminen.

Kyllä jatkuva kittaaminen, röökin kuluttaminen korsteenina ja itsensä huolehtimisen laiminlyöminen jättää jälkensä. Ja naisilla se kilpailu on niin sairaan paljon kovempaa, että oksat pois.
Joo. Tässä saa päivät pitkät joogata, jumpata, puunata ja laittaa ruokaa edes pitääkseen katon päänsä päällä! Ja tollaset tissiposket vaan istuu sohvalla syömässä Ben & Jerryä samalla kun niiden 10 vuotta nuorempi tyttöystävä hoitaa kotia. Tää on niin tätä!
Onneksi maailma on edes jossain suhteessa epäoikeudenmukainen.
Geep

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Elppis kirjoitti:Mui! :h: Mä en meinannut uskoa että se olit sinä :oops:
Karaisin itseäni viikon, nyt harjoitan kitinöintiä paljastamatta itsestäni ihan kaikkea. Tulin jo yöllä lukee ketjuja mut hitto se on vaikeaa rekisteröimättömänä. Siks porukka palaa nikin kera, vaikkei asiaa oiskaan. :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tilasin ja maksoin vaunut ruotsista maanantaina, tietenkin kotiinkuljetuksella. Soittivat äsken postista että sopiiko tulla klo 17-21 välillä. Tottamaar! Nopeaa toimintaa :h: Kuka lainais vauvaa? Mä voisin lähtee huomenna harjottelee tota lykkimistä tohon lumihankeen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: Ja tollaset tissiposket vaan istuu sohvalla syömässä Ben & Jerryä samalla kun niiden 10 vuotta nuorempi tyttöystävä hoitaa kotia. Tää on niin tätä!
No mutta vastineeksi mä tarjoan tänäänkin shampanjaa ja hyvää seksiä.

Ja kyllä mäkin joogaan ja puunaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ja tollaset tissiposket vaan istuu sohvalla syömässä Ben & Jerryä samalla kun niiden 10 vuotta nuorempi tyttöystävä hoitaa kotia. Tää on niin tätä!
No mutta vastineeksi mä tarjoan tänäänkin shampanjaa ja hyvää seksiä.

Ja kyllä mäkin joogaan ja puunaan!
"tyttöystävä"... tsihihihi :perse:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi teillä pariutuneilla on elämä hankalaa. Meitsi vain raapii palleja, mussuttaa kultakinkkua ja marisee elämän vaikeutta puolella tusinalla boardilla.

Ei tarvitse rasittaa itseään pepunpyörityksissä, puunaamalla tai nussimalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No ei ois uskonut mutta saunapalvi tosiaan sopi pitsaan. Olo on kuin Pythagoraalla kaavan keksimisen jälkeen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Tekee mieli pitsaa, probleemana on se että kaapista ei löydy kuin juustoa, tonnikalaa, jalopenoa ja ohuen ohutta saunapalvia (ja ne loput sörsselit mitä pitsaan kuuluu). Kai saunapalvia voi pitsaan survoa? Eiks je?
Emmei mitään tiiä mut kuulostaa silta ettei puutu mitään, tonnarin kanssa kyl purkki ananasmurskaa, murskaisi kaikki ennätykset! Vai meinasitko tehä 10 täytteen pitsan? 7 täytettä on jo siinä rajalla pystyykö saamaan koko hoidon suuhun käyttämättä syliä välivarastona tai ns. ruokkia samalla pikku numbaa? :x

Tästä mallia?

Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti:Hitsi teillä pariutuneilla on elämä hankalaa. Meitsi vain raapii palleja, mussuttaa kultakinkkua ja marisee elämän vaikeutta puolella tusinalla boardilla.

Ei tarvitse rasittaa itseään pepunpyörityksissä, puunaamalla tai nussimalla.
Sulle voisi sanoa, että voisit useammin astua pois sieltä mukavuusalueeltasi. Helppo elämä on loppujen lopuksi tylsää ja tylsistyttävää.
Geep

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Pyry-Matias kirjoitti:-- astua pois sieltä mukavuusalueeltasi. Helppo elämä on loppujen lopuksi tylsää ja tylsistyttävää.
Ootkohan sä katsonu Dr Philiä yhtä paljon ku mä. Oli niin sitä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:No ei ois uskonut mutta saunapalvi tosiaan sopi pitsaan. Olo on kuin Pythagoraalla kaavan keksimisen jälkeen!
Minusta savukylki on parempi! Saunapalvi terveellisempää ja vähemmän makua!
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:-- astua pois sieltä mukavuusalueeltasi. Helppo elämä on loppujen lopuksi tylsää ja tylsistyttävää.
Ootkohan sä katsonu Dr Philiä yhtä paljon ku mä. Oli niin sitä.
Tuota mukavuusaluetermiähän käytetään nykyään paljon. Mielestäni mainio termi. Sopivan syyllistävä, ei kuitenkaan liikaa. Viimeksi kuulin termin katseltuani jotakin YLE:n keskusteluohjelmaa, jossa joku uraraketti viljeli termiä ja perusteli hienosti mm. kuinka oleellista se on ihmisen mielenterveydelle. Ehkä olen Philinkin kuullut sitä käyttävän, tosin en ole katsellut häntä pitkiin aikoihin.
Geep

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Pyry-Matias kirjoitti:Ehkä olen Philinkin kuullut sitä käyttävän, tosin en ole katsellut häntä pitkiin aikoihin.
Oukhei, just vaan sattu naurattamaan kun tossa kattelin nauhalta parin päivän takasen jakson ja siinä sana kovassa käytössä. :]
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Ja tollaset tissiposket vaan istuu sohvalla syömässä Ben & Jerryä samalla kun niiden 10 vuotta nuorempi tyttöystävä hoitaa kotia. Tää on niin tätä!
No mutta vastineeksi mä tarjoan tänäänkin shampanjaa ja hyvää seksiä.
Halle Berrylle?? :wink:
Vastaa Viestiin