Sweet Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sunnuntai on eurooppalaisen SFS-EN 28601-standardin mukaan seitsemäs ja viimeinen viikonpäivä.
Roomalaisessa ja juutalaisessa kalentereissa sunnuntai on viikon ensimmäinen päivä. Päivä on egyptiläisen ajanlaskun mukaan traditionaalisesti nimetty suurimman taivaankappaleen eli auringon mukaan (dies solis).

Mitäs siihen sanotte?

(Wikipediasta nappasin)
Rouva Pupu

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä meen roomalaisten mukaan.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Sunnuntaissa on myös aina jotain surullista, ai tässäkö tää viikonloppu taas olikin.. Sitten jotenkin mukamas ahdistaa aloittaa uutta viikkoa, vaikka oikeasti tykkään omasta arjestani. Krapulakin on sunnuntaisin moninverroin pahempi, no nyt ei ole sitä vaaraa että olisi huomenna krapulaa. :lol:
aimohaiku

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Noudatan eurooppalaista standardia, eli viikkoni alkaa vasta huomenna. Pitäis varmaan kohta lopettaa näiden dance mixien kuunteleminen ja rauhoittua nukkumaan, kun tänään lanne ei kuitenkaan liiku.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ajanlasku sucks!
Ajan kuluminen on ihmisen keksintö!
Oikeasti aika ei mihinkään liikahda!
On vain asioita joita tapahtuu, aika käsitteenä on vain mekanistisen maailmankuvan aikaan saannosta, mikä kielikuvana ei olekaan yhtään parempi ainoastaan sopiva! Ei edes sanan muunnosta sanoisivat useat tyttäret. Toivotan kuitenkin onnea kaikille asiaan sekaantuneille!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto, ei jaksa valvoa paria tuntia matsin alkuun.

Katsotaan sitten nauhalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Hitto, ei jaksa valvoa paria tuntia matsin alkuun.

Katsotaan sitten nauhalta.
Matsi? Nyrkki? Full Contack! K1! ?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Yökerhot on perseestä :shock:
Jälleen kerran tulin havainneeksi, että tämä Homo Sapiens, joissa niissä huvikseen käy, on ihan eri laji. Ja Suvinen on muuten kiva, mutta nenänsä ei ole niin iso kuin toivoin. Ja miespuoliset kaverinsa ovat ikärasisteja. Sillä rajalla, etten toimittanut itseäni putkaan.

Arvasinhan, ettei tule kuin paha mieli.
Viimeksi muokannut Gat, 24.02.2008 3:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Yökerhot on perseestä :shock:
Jälleen kerran tulin havainneeksi, että tämä Homo Sapiens, joissa niissä huvikseen käy, on ihan eri laji. Ja Suvinen on muuten kiva, mutta nenänsä ei ole niin iso kuin toivoin. Ja miespuoliset kaverinsa ovat ikärasisteja. Sillä rajalla, etten toimittanut itseäni putkaan.
Olitte Suvisen kanssa yökerhossa? :shock:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Olitte Suvisen kanssa yökerhossa? :shock:
No ei kieltäny kai kertomasta. Kävi puolivuosittaisella juopottelulla täällä kavereidensa tykönä. En mä häirinny sitä kuin lyhyitä jaksoja, ei koko aikaa liki. Valitteli, että tsekkailen liikaa. Ja että olis pitäny käydä parturissa. IhQ muuten.
Zeb

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^OK! En tiennyt että tunnette.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:^OK! En tiennyt että tunnette.
Eka kertaa mokoman IRL näin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sunnuntaiaamu ihan koiran seurassa, hallitus ja perillinen reissussa. Tenttiin pitäisi lukea, mutta auvoinen rauha houkuttaa naputtelemaan ainakin tämän viestin tänne. No kohta taas hommiin, mutta koira teki kaksi tuubaa aamulenkillään.
Paras päivä ikinä.
Vihtahousu

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Töisä taas. Kurkku vähän pipi, äänikin meinas lähteä eilen illalla. Vähän tuli ryypiskeltyä, mutta onneks jäi vähään, kotona jo kymmeneltä. Kevyiden iltapainien jälkeen simahti noin kahdeltatoista ja kasilta herätyskello alkoi kilisemään. Nyt tuhat litraa kahvia...
Tix

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Valitteli, että tsekkailen liikaa. Ja että olis pitäny käydä parturissa. IhQ muuten.
No, jos parturissakäyntifrekvenssi on samassa suhteessa kuin hygienianhoitosi, niin huomautus oli varmasti aiheellinen. Heteromies käy kerran kuussa jos ei ole kalju. Metrot voi käydä useammin ja homothan on kaikki kampaajamaskeeraajapuvustajagurmeekokkeja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heibbatirallallaa...

Pääsinpäs eilen käymään baarissa, sanokaa mitä sanotte. Kotona oltiin kuitenkin jo kymmenen jälkeen kiltisti.. Seura oli mita loistavinta.

Äiti toikin heti aamusta flättinäytön, joten loppupäivän ohjelma on avoin.. Tosin yritän tässä päättää haluanko / halutaanko lähteä tonne ulos rämpimään keskustaan asti. Sunnuntai on silti aina sunnuntai 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Suvinen on muuten kiva
Saitko??!!


Krapulatta. Siivosin itseni ja kämpän aamupuhteinani, nyt jo aamiaisen vuoro. Sitten hieman opintoteknisiä suoritteita, mäkihypyn vahtaaminen ja salille. Siistii...
Mulli75

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hitto vieköön kun alkoi sukelluskuume nousta kk:n avatarta katsellessa.
Täytyy yrittää houkutella tuo kauniimpi puolisko sukelluskurssille.

Eiliset kotibileet meni mukavasti. Kallessa n. reilu tunti riitti minulle. Ei kiinnostanut ja musiikki oli perseestä.
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uaah, kotiuduttu Espoon kyläilyltä ja kyllä ny on maha täys. Mutsi ku pakottaa syömään ja siellä bileissäki vielä tuli popsittua miljoonat kalorimäärät. Tänä aamuna syötiin vielä jämiä ja synttärisankari tarjos vielä Jägerit koko konkkaronkalle. Oikeesti, hiukan heikossa hapessa nyt. Jos tuon mäkihypyn jaksais kahvin voimalla kattoa...
isohaara

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bliss kirjoitti:Sunnuntai on eurooppalaisen SFS-EN 28601-standardin mukaan seitsemäs ja viimeinen viikonpäivä.
Ihanan virallista laiskottelua tää. 8)

Tosin päivä alkoi vahvasti kun päätin lähteä kävelemään kauppaan suoraan sängystä noustua. Kotiavaimet jätin sisälle ja kivasti satoi vettäkin ulkona. Onneksi on vara-avaimet sijoittuneet ennaltaharkitsemattomasti helpon junamatkan varrelle.

Aika läpinäkyviä tekosyitä pitää olla edes satunnaisille kyläilyille. :roll:
BettyB.

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hemmetti, oon ihan rikki. Voisko joku tuoda ruokaa, siivota ja pestä pyykkiä? Niin ja käydä kaupassa.
isohaara

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^Jaksaks kantaa klapeja saunaan ja tuikata lämpimäks? Saunakalja saa olla taskulämmintäkin.
BettyB.

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

isohaara kirjoitti:^Jaksaks kantaa klapeja saunaan ja tuikata lämpimäks? Saunakalja saa olla taskulämmintäkin.
Menee onneks päälle ihan yhestä napista. Kaljat saat hakea itte samalla ku haet sitä ruokaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Valitteli, että tsekkailen liikaa. Ja että olis pitäny käydä parturissa. IhQ muuten.
No, jos parturissakäyntifrekvenssi on samassa suhteessa kuin hygienianhoitosi, niin huomautus oli varmasti aiheellinen. Heteromies käy kerran kuussa jos ei ole kalju. Metrot voi käydä useammin ja homothan on kaikki kampaajamaskeeraajapuvustajagurmeekokkeja.
Ähhäh.. parturissa tuppaavat ohentamaan liikaa, kuvittelen että minulle sopii vähän luomumpi. Mutta luomun toki pitäisi nykyään keinotekoinen luomu. Siellä vessassa näin jätkän, jolla oli tukka pitkähkö ja sekaisin, ja siellä se peilin edessä käsin (kampaa niillä ei tietenkään ole) minuutin verran pöyhi tukkaansa. Ensin sen sekavat kutrit roikuskeli tuppaina yhteen suuntaan. Sitten se sormin nosteli niitä ja asetteli toiseen suuntaan. Sitten muutti mieltään ja asetteli kolmanteen suuntaan. Minusta näytti koko ajan ryssän uuniluutalta, mutta arvaan, että Oikeilla Ihmisillä (TM) on ISO tai DIN-standardi millä tavalla "sattumanvaraisesti" järjestetty sellaisen sekavan pehkon pitää olla. Poistuin naureskellen. Mutta joo, en ymmärrä ihmisiä enkä välitä ymmärtääkään.

Muutenkin tosiaan vahvistui käsitys, että ihmiset ovat jotain ihan eri lajia. En todellakaan tajua, miksi ihmiset viihtyvät tuollaisissa paikoissa. Istua/seistä/juoda kallista viinaa, "tanssia" jonkun liian kovaa soitetun säröilevän teknopaskan tahtiin. Omaa juomistaan saati puhetta ei kuule. Mitä hauskaa siinä on? Minä en edes tanssi paitsi kesällä Zetorissa Juhaniturbon, liekö homo, kanssa :D

No teistä tietysti. Vertailette yökerhoja ja baareja ja pidätte niistä. Minä nyt krapuloissa ajattelen, että minulle sittenkin parasta on eristäytyä ihmiskunnasta kokonaan. Jopa omista vanhemmistani, hekin ovat ihmisiä. Ja nyt vähän sama fiilis kuin muinaisen Runkkutonttuepisodin jälkeen. Että eristäytyä teistä kummallisista yliolennoista, jolloin silloin yksin ollessa voisi toki vain lueskella ja katsella elokuvia... eikun hei, nekin ovat ihmisten, tuon alienlajin tekemiä. Mitä minä vaikka lukemastani saan, on kuitenkin IHMISTEN tekemää, varmaan ihan eri lailla tarkoitettua kuin minä ne koen. Kun kaikki ne pohjimmiltaan ovat samaa yökerhoväkeä. Tai kokoomuslaisia tai uskovaisia tai teknoilijoita tai penkkiurheilijoita tai.. Ihanaa, ihmisiä, ihanaa!! Kaikki mitä koen, on tämän alienlajin läpi puserrettua. Suut ja silmät täyteen ihmisen vieraan maailman kautta. Minkä takia sitten minulla olla mitään kunnianhimoa tai saavutettavaa tai annettavaa tälle ihan vieraalle oliolajille? Nuorempana sitä koki jotain harhaista ja kuviteltua yhteyttä ja toivoa omasta tulevaisuudesta ihmisten maailmassa, nyt vain inhoa ja vieraantumista.

Huono analogia "Viimeisestä Mohikaanista": "Älä koskaan yritä ymmärtää valkoista miestä, et onnistu kuitenkaan". Voisin eristäytyä, mutta ihmisten maailman kautta kaikki mullekin kuitenkin tulee. Jääkö sitten muuta kuin päättää päivänsä, ihana olemattomuus?
SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti:Suvinen on muuten kiva
Saitko??!!...
No arvaa!
Lähtokohdat toki alunperin huonot, kun oli siellä kavereidensa kanssa, se oli reissun tarkoitus. Enimmäkseen jätin rauhaan ja lähestyin vain muutaman kerran. Mainettani ylläpitääkseni toki tsekkailin päästä varpaisiin, mainiten että kuvittelen miltä näyttää nakuna :D Ei tuo suuttunut, oli ihan ystävällinen. Yllättävän hoikka muuten, nassu on nuori kolmekymppiseksi ja hyvä peppu!

Lisäksi olin pohjien takia kyllä melkein selvänä, mutta väsynyt. En keksinyt paljoa sanottavaa. Ja se ympäristö todella tympi.

Ja ehtihän se pakollinen satuttava tosiasian kertominen toki tulla, mikä teiltä yliolennoilta arjalaisilta nuorilta kauniilta happy-go-lucky -porukalta aina tulee. Tällä kertaa ei vaatteista vaan iästäni. Suvisen tyttökaverin avo/aviomies, jässikkämallinen ja umpityhmän näköinen joutui pikkukinaan Suvisen kanssa jostain muiden misujen kuin vaimonsa yrittämisestä. Hienoa väkeä! No siinä vieressä sitten toinen Suvisen miespuolinenkaveri, sellanen pieni biitlestukkainen (vaikka varmaan oikein geelihipsittynä), kysyi kauanko olen Suvisen tuntenut. Sanoin että vasta nyt tapasin, nettituttuja julkiselta foorumilta. No eikös tämä kaunis poju loihe lausumaan, että kai minä itsekin ymmärrän, että olen liian vanha tähän porukkaan. Jotain 45-50. Että joskus 10-15 vuotta sitten ehkä, mutta ei nyt. Ja enkö löydä omanikäistäni seuraa. (No mistäs sellaista ainakaan Varkaudessa? Baareissakin kaikki kai alle 40 jos ei 30- tai alle 20 vuotiaita) No minä siihen tavanomaiset evoluutiokliseet, että pentujahan se mieskin voi haluta, eikä menopaussin ohittaneista naisista siihen ole. No tuo vaan vakavasti ja tietenkin oikeassa ollen niinkuin te oikeat ihmiset aina, selitti, että hän puhuu vain asiaa. Pysyin minäkin asiallisena, mutta oli, vaikka kuinka oikeassa tietysti on, ettei ihmisvihani noussut niin etten tempaissut jätkää turpiin. Oli se riittävän pienikin sellaiseen. No, sitten selitin vaan, että vanhakin saa rahalla.. en kuitenkaan sanonut huorista vaikka aioin, vaan halpamaisesti kehasin omaisuuttani, joka mauttomuus onneksi nuorta kaunista pojua selvästi vitutti.

Mutta joo.. viimeiset 12 vuotta on suruineen ja röökeineen kuluttanut minua. Yritin 90-luvulla, ja kaikki hukkaan misuasioissa, nyt vain vanhenen kai sitten. Mutta en minä nuorempanakaan mistään baarikulttuurista ole pitänyt. Ja vain siellä olisi silloin nuorempanakin ollut niitä silloin oman ikäisiä. Joten se siitä minkä ikäisenä vaan. Ihan eri lajia.
Viimeksi muokannut Gat, 24.02.2008 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Ähhäh.. parturissa tuppaavat ohentamaan liikaa, kuvittelen että minulle sopii vähän luomumpi.
Avainsana. Epäsiisteys ei viehetä oikein ketään. Ei sillä ole mitään tekemistä kakskymppisten rokkikukkojen tukkafetissien kanssa.
No eikös tämä kaunis poju loihe lausumaan, että kai minä itsekin ymmärrän, että olen liian vanha tähän porukkaan. Jotain 45-50. Että joskus 10-15 vuotta sitten ehkä, mutta ei nyt. Ja enkö löydä omanikäistäni seuraa. (No mistäs sellaista ainakaan Varkaudessa? Baareissakin kaikki kai alle 40 jos ei 30- tai alle 20 vuotiaita) No minä siihen tavanomaiset evoluutiokliseet, että pentujahan se mieskin voi haluta, eikä menopaussin ohittaneista naisista siihen ole. No tuo vaan vakavasti ja tietenkin oikeassa ollen niinkuin te oikeat ihmiset aina, selitti, että hän puhuu vain asiaa. Pysyin minäkin asiallisena, mutta oli, vaikka kuinka oikeassa tietysti on, ettei ihmisvihani noussut niin etten tempaissut jätkää turpiin. Oli se riittävän pienikin sellaiseen. No, sitten selitin vaan, että vanhakin saa rahalla.. en kuitenkaan sanonut huorista vaikka aioin, vaan halpamaisesti kehasin omaisuuttani, joka mauttomuus onneksi nuorta kaunista pojua selvästi vitutti.
Kyllä sä olet A-luokan seuramies :rofl:
Vastaa Viestiin