Sweet Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: mulla on muuta tekemistä sandalettieni ja Valse Tristen parissa!
Nuo sandaletit on ihan oikeasti liikaa tässä yhtälössä :shock:
Tix

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: mulla on muuta tekemistä sandalettieni ja Valse Tristen parissa!
Nuo sandaletit on ihan oikeasti liikaa tässä yhtälössä :shock:
Eikö Valse Tristeä voi tanssia sandalettien kanssa?
Pyry-Matias

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mennyt kyllä tämä päivä Punaiselle Ristille kuusnolla. Eilen luikahti Ipassa tappiin asti. No, sentään sukulointi suoriutui (ilmeisesti) kunnialla. Onneksi muija ymmärtää vanhan viisauden, että anna krapulaisen toipua rauhassa 8)
Bliss

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Eikö Valse Tristeä voi tanssia sandalettien kanssa?
Voi. Mutta mun verkkokalvoille piirtyi ikuisiksi ajoiksi kuva SikaMikasta sandaleteissa, liihottelemassaValse Tristen tahtiin ilman housuja. :shock:
Mä en uskalla enää ikinä sulkea silmiä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: mulla on muuta tekemistä sandalettieni ja Valse Tristen parissa!
Nuo sandaletit on ihan oikeasti liikaa tässä yhtälössä :shock:
Eikö Valse Tristeä voi tanssia sandalettien kanssa?
Jos lupaat että sinä ja SikaMika järjestätte tapaamisen ja todistatte yhdessä että voi, tarjoan teille illallisen. Bliss mukaan tietty.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Jos lupaat että sinä ja SikaMika järjestätte tapaamisen ja todistatte yhdessä että voi, tarjoan teille illallisen. Bliss mukaan tietty.
Vain sillä ehdolla, että mä saan viedä. Ja pitää housut jalassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Jos lupaat että sinä ja SikaMika järjestätte tapaamisen ja todistatte yhdessä että voi, tarjoan teille illallisen. Bliss mukaan tietty.
Vain sillä ehdolla, että mä saan viedä. Ja pitää housut jalassa.
Höh, sä oot ihan tylsä..
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Höh, sä oot ihan tylsä..
Se on pihiyden lisäksi osa keskeisintä core competenceäni.
aimohaiku

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sin City.

Mahtava leffa, vihdoinkin. :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mulli75 kirjoitti:Kallessa n. reilu tunti riitti minulle. Ei kiinnostanut ja musiikki oli perseestä.
Meinaat että Kallessa on joskus sellaistakin musiikkia, joka ei ole perseestä?
aimohaiku

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vadim kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Kallessa n. reilu tunti riitti minulle. Ei kiinnostanut ja musiikki oli perseestä.
Meinaat että Kallessa on joskus sellaistakin musiikkia, joka ei ole perseestä?
Dirlandaa?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aimohaiku kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Kallessa n. reilu tunti riitti minulle. Ei kiinnostanut ja musiikki oli perseestä.
Meinaat että Kallessa on joskus sellaistakin musiikkia, joka ei ole perseestä?
Dirlandaa?
Tota...

Apropoo, eivätkös nuo Bliss ja Sika voisi jo hankkia huoneen. Tällaisesta palstaflirttailusta tulee muillekin jo säädytön olo.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aimohaiku kirjoitti:Matka laatuelokuvien maailmaan jatkuu. Nappasin Filmtownista hyppysiini Levottomat 3 -rainan, joka mulla on jäänyt jostain syystä katsomatta. Olin positiivisesti yllättynyt, sillä odotin elokuvan olevan huono, mutta kyllä sen kuitenkin ilman suurempia hampaiden kiristelyä pystyi loppuun asti katsomaan.
:shock:

Näin tämän kauhistuksen yhden ystävättäreni seurassa. Kiemurtelin kiusaannuksessani, puhisin, ja taisinpaa viheliäisimmissä kohdissa parahtaa jonkun ruman, poikkipuolisen sanankin. Sietämättömän huonoa näyttelijäntyötä, piinallisen kehnoja dialogeja, surkeaa ohjausta. Jos nyt hakemalla hakee jotain positiivista, niin kaipa sitten kuvaus, joka oli sievää mutta vastavuoroisesti viheliäisen ulkokohtaista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Varkaus taas kerran nähty ja koettu. Miksikä sotanorsuksi oikein kuvittelit?
SUVille kiitokset avautumisesta!
Niin minä vaan sitä että Varkauvessa on yökerho ? :shock:
Joo näin Pieksämäelläkin jonkun Galaxy-yö kerhon että kai siellä Varkauvessakin!

Kuva

Tuolla on muuten 29.2.2008 joku SM-räsypokka turnaus, että välihousut jalkaan Gatti!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Toki arvasin, että illan kulku on täällä satavarmasti jo puitu läpi.
No en kertois, jos olisit antanna. Ehä mie saa, mutta söpön vartalon lisäksi olet ihmisenäkin hauska ja kohtelias.
Suvinen kirjoitti: Tietysti sillä beatles-tukkatyypillä saattoi olla oma lehmä ojassa,
Ai sä olet se LEHMÄ? Tjaaa.. kun isälle tästä avauduin (itkien kuin tyttö) isä sanoi, että kilpakosijahan se. Että hänkin haukkui kun äiteeni treffaili vanhoja miehiä. Joo, näinhän mää kun te jorasitte, kas kun ei peppuasi kourinut.
Tuntenut sut neljä vuotta? Jotenkin häiritsee ajatus siitä sun päällä tai alla (litistyisi)

Mutta imartelee. jos joku uros mut uhkaksi kokisi. Elukkamaailmassa olisin pieksänyt sen natiaisen kung-fullani.
Suvinen kirjoitti: mutta en ollut katsonut aiheelliseksi kertoa noille kavereille mitä kautta Gatin tunnen. Luulivat tietysti että Gatin seura oli ei-toivottua, koska en erikseen maininnut että tapaaminen oli sovittu. ,
No vittu, minähän pysyin aikas loitolla. Sviduddi. Teoriassa olisin voinut törmätä useamminkin. Esmes tanssilattialle esittämään viime kesän JuhaniTurbon kanssa jorattuja Kungfu- Travolta- Flashdance- Pulp Fiction -tanssijäljitelmiä. Hyvin kai meni, TurboJuhani hyväksyi ja halus lisää, koska lienee homo. Mutta eilen just tuli se ikäangsti.
Suvinen kirjoitti: (Tosin en kyllä oikeasti olisi uskonut, että Gat sinne yökerhoon tulee, tietäen vastenmielisyytensä sellaisia paikkoja kohtaan. Propsit uskalluksesta.),
No kelaa nyt MIKSI minä joskus sellaisissa paikoissa käyn. :D
Suvinen kirjoitti: Anteeksi siis kavereiden käytös. Mutta olet kyllä aika loistava kuvailemaan; repeilin aika huolella noita kuvauksiasi kavereistani lukiessani. Eka kerta silti, kun kuulen jonkun kutsuvan sitä toista kaveria "kauniiksi pojaksi". Ei ehkä ensimmäinen mikä itselle tulisi mieleen :D
Ironiaa, mutta kaikkihan ne niin kauniita on.

Korvaa toki tapaamalla minut SiWeämmässä ympäristössä ja määkin selvänä vielä!! Olen Reloin naisten kanssa silloin, kun varmasti tiedän, että EN saa. Tietty tästä vois vetää ZENILÄISEN viisauden, että silloin sitä vasta jotain saakin. kun lakkaa haluamasta. Paitsi minä, ei toimi. Ja tuon miettiminenkin on haluamista :roll:
Suvinen kirjoitti: Ja miten niin "yllättävän" hoikka?!!! Miksikä sotanorsuksi oikein kuvittelit?
KUVISTA sori pelkäsin että olet lihomaan taipuvainen. Olitkin niin hoikkateiniä :D että. Niin vanhaksi akaksi. Paitsi että sama laajakulmalinssi oli isontanut nenääsi (pieni). Harmi.
Viimeksi muokannut Gat, 25.02.2008 1:13. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
SikaMika

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Nuo sandaletit on ihan oikeasti liikaa tässä yhtälössä :shock:
Eikö Valse Tristeä voi tanssia sandalettien kanssa?
Jos lupaat että sinä ja SikaMika järjestätte tapaamisen ja todistatte yhdessä että voi, tarjoan teille illallisen. Bliss mukaan tietty.
Muistaakseni olemme tanssineetkin Tixin kanssa ihan kunnon tangot toissa vuoden Kitinä-varjopikkujouluissa! Mulla oli tosin vaatteet päällä eikä Tixikään tallonut varpaille ainakaan millään sandaleteillä. Joko illallinen on plakkarissa, Tix kun on kavaljeerina liian pihi tarjotakseen?
Mulli75

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vadim kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Kallessa n. reilu tunti riitti minulle. Ei kiinnostanut ja musiikki oli perseestä.
Meinaat että Kallessa on joskus sellaistakin musiikkia, joka ei ole perseestä?
Mietin tämän luettuani nyt että minkä takia olen siellä käynyt aikaisemmin.
En keksi mitään hyvää/järkevää syytä.
Vihtahousu

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulli75 kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Kallessa n. reilu tunti riitti minulle. Ei kiinnostanut ja musiikki oli perseestä.
Meinaat että Kallessa on joskus sellaistakin musiikkia, joka ei ole perseestä?
Mietin tämän luettuani nyt että minkä takia olen siellä käynyt aikaisemmin.
En keksi mitään hyvää/järkevää syytä.
Pilu?
Mulli75

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Meinaat että Kallessa on joskus sellaistakin musiikkia, joka ei ole perseestä?
Mietin tämän luettuani nyt että minkä takia olen siellä käynyt aikaisemmin.
En keksi mitään hyvää/järkevää syytä.
Pilu?
No laitetaan nyt sen piikkiin sitten.
Vastaa Viestiin