Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Pahinta mitä mulle ikinä on sanottu, on erään entisen työtoverini vilpitön ja hyväätarkoittava lausahdus: "Susta tulisi hyvä äiti."
Älä nyt viitsi. Mitä niiiiin kauheaa tuossa nyt muka oli?
No haloooo. Vaikka mulla onkin pillu ja tissit, ei niiden mukana tullut vakiovarusteluna hoivaviettiä tai halua lisääntyä.
Et vain tunne itseäsi.
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Mitä niiiiin kauheaa tuossa nyt muka oli?
No haloooo. Vaikka mulla onkin pillu ja tissit, ei niiden mukana tullut vakiovarusteluna hoivaviettiä tai halua lisääntyä.
Et vain tunne itseäsi.
*tunnustelee*
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
No haloooo. Vaikka mulla onkin pillu ja tissit, ei niiden mukana tullut vakiovarusteluna hoivaviettiä tai halua lisääntyä.
Et vain tunne itseäsi.
*tunnustelee*
Miltä tuntuu?
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Et vain tunne itseäsi.
*tunnustelee*
Miltä tuntuu?
Kaikki tallella!
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
*tunnustelee*

Miltä tuntuu?
Kaikki tallella!
Hoivaviettikin?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

1108 kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:halua lisääntyä.
Ei edes halua harjoitteluun?
Tää on kyllä taas yks parhaita. Rahkapussi kertoo olevansa frigidi. Aika yllättävä veto tuollaiselta lutkalta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pahinta on tämä:

"Uuslukutaidoton palstapeelo." - Tix

Vieläkin sattuu. :tiistai:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Homeboy65 kirjoitti:Pahinta on tämä:

"Uuslukutaidoton palstapeelo." - Tix

Vieläkin sattuu. :tiistai:
Osasit kuitenkin lukea!
Mulli75

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En tiedä mitä kaikkea selkäni takana on puhuttu enkä jaksa kaikkea muistella mitä olen kuullut. Mitään niin pahaa en ole kenellekään tehnyt että minulle olisi ollut syytä sanoa jotain pahasti. Jos joku on jotain pahaa sanonut niin se on varmaan töissä.
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Crowbar kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:halua lisääntyä.
Ei edes halua harjoitteluun?
Tää on kyllä taas yks parhaita. Rahkapussi kertoo olevansa frigidi. Aika yllättävä veto tuollaiselta lutkalta.
Mut et sanonut, että musta tulisi hyvä äiti? Noi frigidit ja lutkat ovat niin ysäriä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Crowbar kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:halua lisääntyä.
Ei edes halua harjoitteluun?
Tää on kyllä taas yks parhaita. Rahkapussi kertoo olevansa frigidi. Aika yllättävä veto tuollaiselta lutkalta.
Mun on pakko jatkaa tätä. Eikös tän voisi nostaa samalle tasolle legendaaristen dildopyllyheterouden ja aineettoman-itsetunnon-arvotunnon-jumaluuskoodin kanssa?

Kelatkaa nyt. Rahkapussi on kuitenkin jotain 40+? Tai ihan kieppeillä. Akka ei tiennyt, että sillä kun panettaa on jotain tekemistä lisääntymisen kanssa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Crowbar kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Ei edes halua harjoitteluun?
Tää on kyllä taas yks parhaita. Rahkapussi kertoo olevansa frigidi. Aika yllättävä veto tuollaiselta lutkalta.
Mun on pakko jatkaa tätä. Eikös tän voisi nostaa samalle tasolle legendaaristen dildopyllyheterouden ja aineettoman-itsetunnon-arvotunnon-jumaluuskoodin kanssa?

Kelatkaa nyt. Rahkapussi on kuitenkin jotain 40+? Tai ihan kieppeillä. Akka ei tiennyt, että sillä kun panettaa on jotain tekemistä lisääntymisen kanssa.
Mä en vieläkään ymmärrä, mitä loukkaavaa on siinä, että on 40, ylle tai alle? Sun on vaan pakko jatkaa tätä, koska selkeesti yrität pokata mua. Mut tsori, sä et ole mun tyyppiä. En koe vetoa naistentallaamiin henkilöihin, joiden äitikauna on Psykon Norman Batesin luokkaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Uskomatonta. Oikeasti et tiennyt, että sillä kun haluaa nussia on jotain tekemistä lisääntymisen kanssa?

Oletsä niinku aina, kun olet kuullut että joku haluaa lapsen, funtsinut että ne on syntyessään saanut jonkun ominaisuuden mitä sulla ei ole? Vai oletko ikinä ihmetellyt miksi sulta puuttuu lisääntymisvietti?

--------------------

Kyllä se on kohta äänestyksen paikka! Onko Rahkapussi tyhmempi kuin Vadim ja ND yhteensä vai onko kyseessä jotakin vieläkin pelottavampaa?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Crowbar kirjoitti:Uskomatonta. Oikeasti et tiennyt, että sillä kun haluaa nussia on jotain tekemistä lisääntymisen kanssa?

Oletsä niinku aina, kun olet kuullut että joku haluaa lapsen, funtsinut että ne on syntyessään saanut jonkun ominaisuuden mitä sulla ei ole? Vai oletko ikinä ihmetellyt miksi sulta puuttuu lisääntymisvietti?

--------------------

Kyllä se on kohta äänestyksen paikka! Onko Rahkapussi tyhmempi kuin Vadim ja ND yhteensä vai onko kyseessä jotakin vieläkin pelottavampaa?
Voisimme samalla äänestää kuinka kuumana Crowbar käy muhun?
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:Pahinta mitä mulle ikinä on sanottu, on erään entisen työtoverini vilpitön ja hyväätarkoittava lausahdus: "Susta tulisi hyvä äiti."
Miksi hän näin sanoi?
prosessi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hmmm... Yleensä kestän erittäin hyvin sitä, että minulle sanotaan pahasti, pidän sellaisia kommentteja lähinnä mielenkiintoisina. On kuitenkin yksi aihepiiri, johon en koskaan ole osannut suhtautua neutraalisti, nimittäin väitteisiin pelottavuudestani. Olen loukkaantunut verisesti esimerkiksi pääosin humoristiseksi tarkoitetusta heitosta, että olen pelottavampi kuin vanhempani yhteensä. Ongelmana taisi olla, että tiedostin sanojan pohjimmiltaan tarkoittavan mitä sanoi, enkä minä haluaisi olla pelottava missään mielessä.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Kuuntelehan nyt itseäsi hiukkasen.
Kuuntelen, ja ihan asiaa puhun. Ei mitään virheellistä. Saahan teidän oikeiden ihmisten maailmassa asiaa sanoa? Jos ei niin haistapa vaikka paska.
Kaikkein ironisinta tässä lienee se, että sinä olet Suomen johtava pillukateilija.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Crowbar kirjoitti:Jessus mikä munaton ja mauton urpo.
Aika laimee, koita vähän?
Geep

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Huono äiti.
Eihän se loukkais jos ei totta (sillä hetkellä) olis.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Harold »

prosessi kirjoitti:Hmmm... Yleensä kestän erittäin hyvin sitä, että minulle sanotaan pahasti, pidän sellaisia kommentteja lähinnä mielenkiintoisina. On kuitenkin yksi aihepiiri, johon en koskaan ole osannut suhtautua neutraalisti, nimittäin väitteisiin pelottavuudestani. Olen loukkaantunut verisesti esimerkiksi pääosin humoristiseksi tarkoitetusta heitosta, että olen pelottavampi kuin vanhempani yhteensä. Ongelmana taisi olla, että tiedostin sanojan pohjimmiltaan tarkoittavan mitä sanoi, enkä minä haluaisi olla pelottava missään mielessä.
Hui!
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Herra Manala

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ehdottomasti pahinta oli, kun minulle ilmoitettiin että olen menestymättömämpi ihmisenä kuin Tix, kaikilla mittareilla mitattuna. Ensin tuli itku, sitten tuli psykiatri ja nyt me jo varovasti lasketaan siitä parhaiden kavereiden kanssa leikkiä.

Gat kirjoitti:-"Kuin sontapellon laidasta" (Herra Manala nähtyään räkäsessa pubissa sinänsä puhtaat vaatteeni, joilla oli tarkoitus vain käydä kirjastossa)
Voi kuule kurahaara, miten sä nyt mahdat selvitä tällaisesta maailman vääryydestä? Olihan tää aivan vitun ilkeästi sanottu sellaisen tapaamisen jälkimainingeissa, missä itse olit sanonut silloisesta tyttöystävästäni ihan livenä ja kaiken juhlayleisön kuullen minun poistuttuani WC:hen että kohta tuokin lutka antaa Turbohaltijalle pillua, kun emäntäni suunnilleen hymyili siihen suuntaan. Täten pilasit tyttöystäväni illan täydellisesti hänen pyytäen minua tilaamaan taksin kotiin WC:stä palattuani. Tiedätsä, sua olis pitänyt vetää tauluun jo sillon, ja alkaa tuntumaan taas siltä että siitä voisi olla jotain apua. Ihan että saisi ton omahyväisyyden ja itsekeskeisyyden piestyä susta pihalle.

Riemumieli kirjoitti:Kommentti tuli ilmi riidellessä, joten eihän se tietenkään totta ollut. Yleishuomatuksena todettakoon, että enemmän minua loukkaavat sukulaisiini kohdistuvat haukkumiset ja varsinkin asioista, jotka liittyvät kipeisiin elämänkohtaloihin.
Eikö pienimunaiseksi syntyminen sitten muka ole kipeä elämänkohtalo?
prosessi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Harold kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hmmm... Yleensä kestän erittäin hyvin sitä, että minulle sanotaan pahasti, pidän sellaisia kommentteja lähinnä mielenkiintoisina. On kuitenkin yksi aihepiiri, johon en koskaan ole osannut suhtautua neutraalisti, nimittäin väitteisiin pelottavuudestani. Olen loukkaantunut verisesti esimerkiksi pääosin humoristiseksi tarkoitetusta heitosta, että olen pelottavampi kuin vanhempani yhteensä. Ongelmana taisi olla, että tiedostin sanojan pohjimmiltaan tarkoittavan mitä sanoi, enkä minä haluaisi olla pelottava missään mielessä.
Hui!
Onneks sä et pelkää mua!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Herra Manala kirjoitti:Eikö pienimunaiseksi syntyminen sitten muka ole kipeä elämänkohtalo?
Olisi varmaan, vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. Tuhkamunuus olisi varmasti vielä tuskallisempaa, onneksi meikä ampuu kerralla kumoon ja sillai.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Eikö pienimunaiseksi syntyminen sitten muka ole kipeä elämänkohtalo?
Olisi varmaan, vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. Tuhkamunuus olisi varmasti vielä tuskallisempaa, onneksi meikä ampuu kerralla kumoon ja sillai.
Po. tuhkamunaisuus.
Zeb

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Tuhkamunuus
Po. tuhkamunaisuus.
Tuhkamunakkuus!
Vastaa Viestiin