Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin, mitä se on?

Minut on haukuttu huoraksi, typeräksi lehmäksi, kaikentietäväksi idiootiksi ja vitun pässiksi.

Lasketaan mukaan ne mitä asiakkaat on sanonut.

Kuis teillä?
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pihi.
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Pihi.
Ihan IRL, sen unohin tosta alotuksesta...
Bliss

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pahimmat sanotut eivät varmaankaan ole tulleet mun korviin asti... :roll:

Mutta Paha ja Tyranni ja Diktaattori eivät ole kuulostaneet niin kovin kivoilta. Kai.
BettyB.

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Päälimmäisenä mielessä "miks et voi aina näyttää yhtä hyvältä" erään valokuvan näkemisen jälkeen. Loukkasi, kun tuli tärkeältä ihmiseltä.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Ihan IRL, sen unohin tosta alotuksesta...
Hmm. Ei ole kukaan sanonut aikoihin mitään mistä olis pahoittanut mielensä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En muista yksittäisiä nimittelyjä mutta ehdottomasti pahinta on ollut "Olen pettynyt sinuun" itselle läheiseltä ihmiseltä.

Läheisyysaste kai haavan syvyyden määritteleekin sen ohella miten syylliseksi itsensä syytettyyn toimintaan katsoo.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Päälimmäisenä mielessä "miks et voi aina näyttää yhtä hyvältä" erään valokuvan näkemisen jälkeen. Loukkasi, kun tuli tärkeältä ihmiseltä.

Samikset! Ukko sano noin, että oon ihan saman näkönen ku 7-luokan kuvassa (no en oo) Voiku oisitkin! :D

ARGH!!!!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Provosoimatta:

-"Sinä olet niin laiha, että voisit olla tyttö" (Yläasteella)

-"näitkö millanen?" (satunnaisohikulkija kadulla)

-"Tuollainen pitäs tappaa" (Mun puhuttelemattomat misut raitiovaunussa)

-"Kun sinun ruumiisi on TUOLLAINEN, sinun pitää harjoitella paljon muita enemmän" (karateopettaja)

-"Äiti, tuo inhottavan näköinen poika oli siellä kaupassa" (viisivuotias lapsi)

-"Voisit vähän miettiä mitä päällesi laitat" (KGrilli Citinämiitin jälkeen ja just OLIN harkinnut, oma tyyli pitää olla mutta ei mun tyyli)

-"Olet rumin ihminen, jonka olen koskaan nähnyt! Ruma Ruma Ruma"(kadulla Citymiitin jälkeen vastaan tullut Sikamikan laivalla arvaan hoonaama juopunut nainen)

-"paitasi oli ikääsi ja tilanteeseen sopimaton." (Marthafocker PUSSIKALJOITTELUSTA)

-"Kuin sontapellon laidasta" (Herra Manala nähtyään räkäsessa pubissa sinänsä puhtaat vaatteeni, joilla oli tarkoitus vain käydä kirjastossa)

-"Kai sinä itsekin ymmärrät, että olet liian vanha tähän porukkaan" (Suvisen miespuolinen kaveri eilen)
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakko sanoa että rumia ja turhia on Gattikselle huudettu...

Siis ihanko oikeasti tapasit Suvisen? Mitä mä missasin? Mikä ketju? Enkö mä enää olekaan ainoa Suvisen tavannut? BYÄÄÄH!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Pakko sanoa että rumia ja turhia on Gattikselle huudettu...

Siis ihanko oikeasti tapasit Suvisen? Mitä mä missasin? Mikä ketju? Enkö mä enää olekaan ainoa Suvisen tavannut? BYÄÄÄH!
Sunnuntaiketjussa raporttia. Itse Suvisesta ei mitään pahaa sanottavaa mulla.
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pakko sanoa että rumia ja turhia on Gattikselle huudettu...

Siis ihanko oikeasti tapasit Suvisen? Mitä mä missasin? Mikä ketju? Enkö mä enää olekaan ainoa Suvisen tavannut? BYÄÄÄH!
Sunnuntaiketjussa raporttia. Itse Suvisesta ei mitään pahaa sanottavaa mulla.
Ei mullakaan.

*lähtee selaamaan ketjuja*
BettyB.

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Enkö mä enää olekaan ainoa Suvisen tavannut?
Et ole ollut enää pitkään aikaan.
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Enkö mä enää olekaan ainoa Suvisen tavannut?
Et ole ollut enää pitkään aikaan.
Voi darn!!!11

Tää on pahinta mitä mulle on sanottu ikinä!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Melnais kirjoitti:En muista yksittäisiä nimittelyjä mutta ehdottomasti pahinta on ollut "Olen pettynyt sinuun" itselle läheiseltä ihmiseltä.
Mulla on toi ihan sama. Vielä tilanteessa, jossa omasta mielestäni ei olisi ollut aihetta, ja ihmiseltä jolle tiedän olevan iso juttu joutua pettymään toiseen. Sattui niin että oli järki lähteä!
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:ihmiseltä jolle tiedän olevan iso juttu joutua pettymään toiseen. Sattui niin että oli järki lähteä!
Toiseen sattuu ja on pettynyt, te vaan repeätte huolehtimaan omasta navasta! Itsekeskeiset kauniit nussivat nuoret geelihipsijät!
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä pahin taitaa olla se, että oma rakas sanoo: "Toivoisin että olisit kuollut".

Anteeksipyynnön sain, mutta se tärkeiltä tuleva haukku sattuu koviten. Eikö?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:ihmiseltä jolle tiedän olevan iso juttu joutua pettymään toiseen. Sattui niin että oli järki lähteä!
Toiseen sattuu ja on pettynyt, te vaan repeätte huolehtimaan omasta navasta! Itsekeskeiset kauniit nussivat nuoret geelihipsijät!
Sehän siinä juuri sattui, kun tiesin miten toiseen sattuu (lisäksi tietty oma arvonalennus toisen silmissä kirpaisi, mutta pahimmaksi sanotuksi tuon nostaa juuri mainittu tuplakärsimysefekti).
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Provosoimatta:
Njoo no noi kyllä provosoi provosoimattakin. Ihmiset on kyllä perseestä noin keskimäärin.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Njoo no noi kyllä provosoi provosoimattakin. Ihmiset on kyllä perseestä noin keskimäärin.
Pidätkö Marthan ystävälliseksi tarkoitettua neuvoa sopimattomana?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja saira »

Koitin miettiä, mutta en saa mitään mieleen. Ei johdu siitä etteikö joskus joku olisi sanonut pahasti, vaan ennemmin siitä, etten jaksa painaa loukkauksia mieleeni. Sanoja ne vaan on. Ja yleensä loukkaa toista kun itsellä on paha olla, joten suodattimen läpi vaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Puhumattakaan siitä mitä lokaa kyseisestä kohtaamisesta heitettiin myös toisen puolen osalta.
Njeps. Hitsit, tää palsta on kamalasti paljon köyhempi nykyään. Wanhoina hyvinä aikoina oli Martha ja nuoret vihaiset miehet, nyt on vaan satunnainen Crowbar ja kesyyntynyt kotininja.
Zeb

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Provosoimatta:
Joo, no en mä kyllä tajua millainen ihminen menee suht vieraalle kommentoimaan tämän ulkonäköä ainakaan negatiivisesti. Ei mikään fiksu ainakaan. Joten: Älä välitä!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Njoo no noi kyllä provosoi provosoimattakin. Ihmiset on kyllä perseestä noin keskimäärin.
Pidätkö Marthan ystävälliseksi tarkoitettua neuvoa sopimattomana?
Minä pidän. Se oli ihan tavallinen pullover, napiton, kauluksellinen, pehmeä hillitysti värikäs melkein t-paita ja silloin vain pussikaljoittelukäyttöön. Ja housujen päällä, ei farkkuihin tungettuna kuten Martta väitti. Niitä myydään kaupoissa, ja vastaavaa käyttää jopa minua vanhempi isäni. Siis aivan perseestä tuollainen kulttuuri, joissa tuollaisia katsotaan ja joissa niiden arvostelu on muka "hyvää tarkoittavaa". Siis tuo kulttuuri on sairas, eikä tuollaiseen taipumiseen neuvominen voi olla hyvää. Tyystin iljettävää paskasakkia. Kai te kaikki sitten nykyään. Beam me up, Scotty.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Puhumattakaan siitä mitä lokaa kyseisestä kohtaamisesta heitettiin myös toisen puolen osalta.
Njeps. Hitsit, tää palsta on kamalasti paljon köyhempi nykyään. Wanhoina hyvinä aikoina oli Martha ja nuoret vihaiset miehet, nyt on vaan satunnainen Crowbar ja kesyyntynyt kotininja.
Joku salvonut kotininjan?
Kiltti Tix vaikka puritkin niin voi jo sylkäistä suun tyhjäksi!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin