Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vadim kirjoitti:Eilen DTM-nimisessä synnin luolassa vierailleena totean oikeaksi Nietzschen väitteen, että jokainen päivä, jona et tule tanssineeksi, on menetetty! Siellä oli geelihipsijähomoa ja muotilesboa ja kaikenlaista, ja yleistunnelma oli erinomaisen miellyttävä. Suosittelen lämpimästi!
Täytyy kompata. Yhden ainoan kerran olen DTM:ään naisseuralaisen houkuttelemana uskaltautunut ja oli käymisen arvoinen paikka. Myös Lostarissa on ollut aina hauskaa, tosin se nyt ei ole niin sateenkaaren värein liputtava paikka kuin DTM.

Jaa että miten tämä liittyi alkuperäiseen otsikkoon? En mitenkään. Ei minua ole kymmeneen vuoteen kukaan nimitellyt mitenkään erityisen rumasti.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 24.02.2008 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Oho oho, pikku kiukku päällä?

Pointti oli siis niinq siinä, että musta sulle ei tossa mitenkään erityisen ilkeästi sanottu. No, kaiken voi ottaa niinku haluaa.

Edit: Ja niin se myös, kuten ihan vaan kysyin, että eikö se susta siis pitänyt paikkaansa?
Viimeksi muokannut Lapitii, 25.02.2008 0:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teillä ei oo vielä hampaat tarpeeksi terävät!

Mitä toiselle sanoo kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aimohaiku kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Eilen DTM-nimisessä synnin luolassa vierailleena totean oikeaksi Nietzschen väitteen, että jokainen päivä, jona et tule tanssineeksi, on menetetty! Siellä oli geelihipsijähomoa ja muotilesboa ja kaikenlaista, ja yleistunnelma oli erinomaisen miellyttävä. Suosittelen lämpimästi!
Täytyy kompata. Yhden ainoan kerran olen DTM:ään naisseuralaisen houkuttelemana uskaltautunut ja oli käymisen arvoinen paikka. Myös Lostarissa on ollut aina hauskaa, tosin se nyt ei ole niin sateenkaaren värein liputtava paikka kuin DTM.
Lostarissa vaikuttaa nykyään aggressiivinen Keravakänni, enkä ole koskaan pitänyt niiden portsareista. DTM:n ovat jotkut kokeneet heterovihamielisenä, mutta en mä ole huomannut mitään sellaista. Voi tietty olla, että näytän riittävän homohomohomolta.

Siellä oli tosi somia, veitikkamaisia pikkulesbiinoja, muuten!

Ikävin kommentti lienee ollut, että kun yritin tuossa joskus taannoisvuonna antaa suukon yhdelle tytölle illan päätteeksi, hän tokaisi, että - - - "Älä edes kuvittele, että voisimme olla mitään muuta kuin ystäviä." Lopputulos? Totesin (itsekseni, tietenkin), ettemme ole enää edes ystäviä.

Noin ikävästi ei minusta olisi tarvinnut sanoa uudenvuodenyönä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Joko se on sisällä?
No vittu on, mutta Mansikki vain näyttää nyrpeää naamaa. Voi hitsin hitsi.
:shock:
En varmana!
Näytä nyrpeää naamaa vai ole mainitsemani Mansikki? No saattoi se olla Mustikkikin, mene ja tiedä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:.

Edit: Ja niin se myös, kuten ihan vaan kysyin, että eikö se susta siis pitänyt paikkaansa?
Mistä lähtien paikkansapitävienkään asioiden armotta sanominen on ollut hyvää käytöstä, sinä mielisairas?

Ja nyt oon kelannut, että se jäbä vaan luuli, eikun "luuli" mua kilpakosijaksi. Pillukateus on mahtava voima, sotiakin käydään mokoman reijän takia. Järetöntä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:.

Edit: Ja niin se myös, kuten ihan vaan kysyin, että eikö se susta siis pitänyt paikkaansa?
Mistä lähtien paikkansapitävienkään asioiden armotta sanominen on ollut hyvää käytöstä, sinä mielisairas?

Ja nyt oon kelannut, että se jäbä vaan luuli, eikun "luuli" mua kilpakosijaksi. Pillukateus on mahtava voima, sotiakin käydään mokoman reijän takia. Järetöntä.
Kuuntelehan nyt itseäsi hiukkasen.
Zeb

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Karhuko se siellä juttelee?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Karhuko se siellä juttelee?
Paha ääni siitä ainakin lähtee!
Zeb

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Karhuko se siellä juttelee?
Paha ääni siitä ainakin lähtee!
Heräilevät talviunilta näihin aikoihin ja voivat olla aika ärhäköitä!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Kuuntelehan nyt itseäsi hiukkasen.
Kuuntelen, ja ihan asiaa puhun. Ei mitään virheellistä. Saahan teidän oikeiden ihmisten maailmassa asiaa sanoa? Jos ei niin haistapa vaikka paska.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti: Tästä saa aavistuksen verran autistisen kuvan, vaikka onkin totta, että kaikki ihmiset toimivat samalla tavoin, tosin eivät yhtä suuressa määrin kuin Gattis. Ehkä toinen asia on, että hän ei myöskään lukeudu niihin, jotka eivät yksinkertaisesti piittaa konventioista; hän päin vastoin piittaa niistä suuressa määrin. Ehkäpä siitä tämä raivo kumpuaakin.
Tuosta on psykoanalyysini vuoksi pakko kysyä, että mitähäh?

KONVENTIOISTA:
Kun silleen olen suht. koht. yksin elellyt. Kirjoja, musiikkia. Ja olen haltioitunut siitä, tästä ja tuosta, ja ehkä olen kuvitellut niitä universaalisti koviksi jutuiksi. Kumminkin tietoisena, että pöljät (joita en ollut tavannut) eivät niistä piittaa, mutta ne onkin pöljiä. Ehkä se on sitä autismia. Mutta tajuaako kukaan muukaan teistä, että omat kovat jutut ei oikeasti ole yhtään mitään, ei kenellekään (paitsi joo teidän kahdellesadalle kaverille) , ja ei Jumalallekaan, jota ei ole?

Kun sitten tulen ihmisten luo, niin hieman järkyttää, että kukaan muu ei ole siellä missä minä olen. Vaan heidän juu sosiaalisten ryhmiensä KONVENTIOT ovat jotain ihan muuta. Yökerhobilettäjät omissaan, Petri FB omissa piireissään. Tajuatteko että kukaan tai mikään ei ole mitään?

Jos tajuatte, teille voisi tulla kosminen hätä, että haloo, is anybody out there.

Joten konventiot mulla.. tarkoitatko, että olen liian riippuvainen teidän konventioistanne? Koska vertailen itseäni niihin? "Poor is the man whose pleasure depends on the acceptance of others" ?.. kyllä se mulla on vain teidän vieraaseen tyhjyyteen luisumista ja kuolemanhätää. Ei täällä mitään ole, ei uskokaan auta. Miksi sitten yhtään mitään elellä?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Olet sanonut tässä ketjussa aivan todella törkeitä asioita muista ihmisistä. Riippumatta siitä, onko sinulla syytä sanoa noin, ihmisille ei ihmisyhteisössä puhuta noin. Tämän käsittäminen ei ole kovin monimutkaista matematiikkaa. Minusta sinun pitäisi pyytää anteeksi Lapitiiltä, joka tuskin tarkoitti mitään henkilökohtaista.

Voi tietysti ajatella, että me kaikki kuolemme joskus, ja siksi millään ei ole mitään merkitystä. Silloin eittämättä olisi loogista riistää itseltään henki saman tien. Näin kuitenkaan useimmat eivät tee, ja hyvä niin, koska vaikka elämä onkin usein ikävää ja pitkäveteistä ja onnetontakin, on joskus havaittu jos ei ihan onnea, niin ainakin onnen hetkiä. Nämä onnen hetketkin ovat tietysti sosiaalisia konstruktioita niinkuin kaikki muutkin asiat, joilla on jotain merkitystä. Siksi on vaikea väittää, että yksi merkitys olisi jotenkin autenttisempi kuin toinen. Tällainen essentialismi olisi paitsi epämuodikasta, myös perusteetonta. Siksi väite, että sinä olet jotenkin "syvällisempi" (parempi) kuin joku "pinnallinen" (huonompi) ulkomaailma, on, sanotaanko, melko rohkea.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

VADIM:

Minä nyt en ole yhtään mitään, en sen syvällisempi tai pinnallisempi. Kunhan olen. Älystänikään en suuria kuvittele.

Ja se, minkä sanoin Lapitiista, on yhtä totta kuin mitä hän minusta sanoi. Ja Lapitiin omien sääntöjen mukaan totuuksia saa sanoa. Julkista kamaa kaiken lisäksi hänellä.

Ja rakentavana, hyväätarkoittavana neuvona Lapitiille (niitähän saa sanoa teidä kulttuurisssa? ): :D Minä en usko, että musiikkiterapia on hyvä keino.

Vai eikö saakaan sanoa , jos MINÄ sanon? Vain jos TE sanotte minulle?

Johtopäätös: Te olette ihmisiä, minä en. Paskat teistä niinkuin te paskat rotista.

Mitä eksistentialistiseen filosofiaan tulee, et ilmeisesti tajua pointtia. Mikään, mitä sinä ja kaverisi kuvittelette tärkeiksi tai oikeiksi asioiksi, eivät ole yhtään mitää. Tai taio Jumala tähän todistamaan, että ovat. Sinäkin esität täällä vahvoja mielipiteitä, joihin osin yhdyn. Mutta tajuatko, että ne ovat vai SINUN halujasi, ei mikään "Totuus"?

Kuka tuon tajuaa, on yhtäaikaa vahva ja heikoista heikoin. Ja jos tajuaa, sitä ei voi perua.

Mitenkään Jeesustelematta apogryfisestä Tuomaan Evankeliumista Jesse-vainaa:

"Sinä päivänä, kun teistä tuli yksi,
tulitte kahdeksi.
Mutta kun olette tulleet kahdeksi, mitä olette tekevä?"

NO, ei Jesse- vainaakaan kai tiennyt, mutta sinä et tajunne tuota ilmeistä zen-koania :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Niin, tällaista "eksistentialistista" "filosofiaahan" se yksi jokelalainenkin jokelteli.

Voisitkohan vähän valaista, miksi esimerkiksi minä olen rotta ja sinä jotain muuta, ilmeisesti parempaa? Ei sinänsä, rotathan ovat aika älykkäitä ja mukavia otuksia, olen ymmärtänyt, mutta ilmeisesti tarkoitit tätä hieman jossain negatiivisemmassa sävyssä?

Toinen kysymys kuuluu, että jos minä ja nämä minun kaksisataa kaveriani ovat nyt niin suunnattoman harhaisia, mikä takaa, että sinun käsityksesi ovat jotenkin vähemmän harhaisia? Jos tosiaan osoittautuu, että ne ovat vähemmän harhaisia, korvaan ilomielin omat käsitykseni sinun käsityksilläsi, ovathan ne niin paljon parempia.

EDIT: Kappas, näköjään tässä fantasiassasi sinä olit vissiinkin se rotta. Mutta oikeasti. Iso mies, horisemassa teinifilosofiaa kuin viisitoistavuotias. No, huomenna varmaan jo nolottaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Edit: Ja niin se myös, kuten ihan vaan kysyin, että eikö se susta siis pitänyt paikkaansa?
Mistä lähtien paikkansapitävienkään asioiden armotta sanominen on ollut hyvää käytöstä, sinä mielisairas?
En tarkottanu nyt käytöstä, vaan mitä ite tuumasit seurasta/paikasta.
Esim. ite en välitä hengailla teinihelveteissä, tunnen itseni vähän liian vanhaks niihin niinq, enkä viihdy.

Mut jos toi em. oli yks pahimmista mitä sulle on ikinä sanottu, niin aika vähällä oot päässy. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vadim kirjoitti: Minusta sinun pitäisi pyytää anteeksi Lapitiiltä
Ja pah. Sillä olis mulle merkitystä tasan yhtä vähän, kuin Gattagan muilla sanomisilla.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pyry-Matias

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Gatille vois näyttää hetkeksi ovea, siis pitäisi. On meinaan ihan se sama lopun alun meininki jutuissa kuin ennenkin.
Vihtahousu

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:Gatille vois näyttää hetkeksi ovea, siis pitäisi. On meinaan ihan se sama lopun alun meininki jutuissa kuin ennenkin.
Miksi sinä ajattelet noin, onko hänen puheensa sinusta ahdistavaa?
Nyt kysymys kuuluukin; miksi ahdistut Gatin puheista? Oletko ritari kiiltävässä haarniskassa ja tahdot pelastaa kitinämisujen kunnian? Oleppa rehellinen itsellesi ja muille :wink:
Pyry-Matias

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:Nyt kysymys kuuluukin; miksi ahdistut Gatin puheista? Oletko ritari kiiltävässä haarniskassa ja tahdot pelastaa kitinämisujen kunnian? Oleppa rehellinen itsellesi ja muille :wink:
En ahdistu, mutta ärsyynnyn. Ennalta ehkäisevässä mielessä banni olisi jälleen kerran paikallaan. Btw, viimeiset pari kertaa kun olen bannia ehdottanut, on se viiveellä langennut. Gat on helposti ennustettava.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Edit: Ja niin se myös, kuten ihan vaan kysyin, että eikö se susta siis pitänyt paikkaansa?
Mistä lähtien paikkansapitävienkään asioiden armotta sanominen on ollut hyvää käytöstä, sinä mielisairas?
En tarkottanu nyt käytöstä, vaan mitä ite tuumasit seurasta/paikasta.
Esim. ite en välitä hengailla teinihelveteissä, tunnen itseni vähän liian vanhaks niihin niinq, enkä viihdy.
En ole tiennyt, että jopa yökerhot ovat teinihelvettejä. Missäs sä mummo sitten sukkaa kudot? :D

Mutta on eri asia itse harkita tuollaisia, olla vaikka menemättä jos ei halua, tai jos ei ole pakottavaa syytä mennä. Poishan minäkin pysyttelen niistä paikoista. Kuin että lässynlässyn "hyvää tarkoittaen" ohjeistaa toista. Ihan sama kuin jos ihmiselle alvariinsa huomauteltaisiin, että kai sinä tiedät, että olet lihava/laiha/lyhyt/ruma/vanha/mielisairas. Kyllä se vaan loukkaukselta tuntuu, vaikka miten hyvää tarkoittaen sanotaan.

EDIT: ja paikkoihin menoon liittyen. Leikitään, että joku seitsenkymppinen rakentelisi lentokoneiden pienoismalleja. ja käy sitten pienoismallimessuilla, koska niin (tässä esimerkissä) haluaa. Siellä kaikki teinit kyylää, että mitä tuo ukko täällä tekee ja hyvää tarkoittaen sanovat, että kai sinä itse ymmärrät, että olet liian vanha tänne. Niinkö OK sitten? Eiköhän se ole perseestä, vaikka miten ukon omaa etua hyvää hyvyyttään ajaisivat. Kun ei kumminkaan ukon omaa etua.

No, ehkä yökerhosta en saa nuorta lihaa. Mutta johan nyt on piru, jos en saisi siellä edes käydä. No, just siellä en viihtyisikään, ok.
Vadim kirjoitti:Niin, tällaista "eksistentialistista" "filosofiaahan" se yksi jokelalainenkin jokelteli.

Voisitkohan vähän valaista, miksi esimerkiksi minä olen rotta ja sinä jotain muuta, ilmeisesti parempaa? Ei sinänsä, rotathan ovat aika älykkäitä ja mukavia otuksia, olen ymmärtänyt, mutta ilmeisesti tarkoitit tätä hieman jossain negatiivisemmassa sävyssä?

Toinen kysymys kuuluu, että jos minä ja nämä minun kaksisataa kaveriani ovat nyt niin suunnattoman harhaisia, mikä takaa, että sinun käsityksesi ovat jotenkin vähemmän harhaisia? Jos tosiaan osoittautuu, että ne ovat vähemmän harhaisia, korvaan ilomielin omat käsitykseni sinun käsityksilläsi, ovathan ne niin paljon parempia.

EDIT: Kappas, näköjään tässä fantasiassasi sinä olit vissiinkin se rotta. Mutta oikeasti. Iso mies, horisemassa teinifilosofiaa kuin viisitoistavuotias. No, huomenna varmaan jo nolottaa.
Repskukkuu! Et edelleenkään tajunnut mitä tarkoitan. Rotat ovat omasta mielestään ihQuja ja sattumoisin minä arvostan rottia. Tarkoitin erilaisuutta ja suhteellisuutta.

Ja mitä tuo olenko minä vai sinä vai kaverisi enemmän harhaisia?? No faktatieto voi olla tarkkaakin, mutta tarkoitin että ARVOkysymyksissä kaikki ovat yhtä harhaisia. Tai yhtä oikeassa, mutta pitävää pohjaa sellaiselle ei ole kuin joko omassa tahdossa tai sitten joo harhoissa luulla että niillä omilla arvoilla on joku muiden arvoja "todempi" pohja.

Jos minä olen autistinen, niin ainakin tiedän tuon hukuttavan suhteellisuuden. Tietääkö kaikki? Malliesimerkki ihmisistä, jotka eivät tuota kestä, ovat ainakin uskovaiset.
Viimeksi muokannut Gat, 25.02.2008 10:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

EveryWoman kirjoitti:
Gat kirjoitti:VAOLA:

Miten niin?
No siis epäilen Vaolan tarkoittaneen, että jos itse haukut muita, sulla ei kenties ole kauheasti varaa valittaa siitä että sua haukutaan. Kyllä sinä minunkin näkökulmastani aika usein itsekin taannut juuri sellaiseksi eläimeksi, joita palstalla inhoten kuvailet. Oletko itse eri mieltä?.
They drew the first blood! (John Rambo)
Koko ikäni olen tietysti teidän mielestä syystä saanut paskaa niskaani. Milloin liian nuoren näköinen, milloin liian vanhan, vaatteet väärät. Ja niin ruma ja väärät mielipiteet.

Joten vaikka kuinka olisi lähes yleinen konsensus että minä olen perseestä, ja vaikka yksin olisin omaa epäinhimillistä lajiani.. niin välit on että purraan sitten. Tai hei.. jotain etua se, että en ole kulttuurienne ohjelmoima, mutta yksin.

Ja sori, en mahda mitään, että tämä Kitinä on kuin uskonlahko monessa asiassa. Vaikka olisi enemmistöä. Sen tietää, jos asuu "maalla" tai tuntee "viherpiipertäjiä".

Mikä helpotus Hesasta Orimattilaan tullessa huomata, että ihmisillä on jopa maastoTAKKEJA, ja että metsäneuvojani nauroi ääneen kertoessani, miten vaatteitani netissä pilkataan. "Typeriä juppinörttejä". Se maailma voi olla katoava vähemmistö, niinkuin Eurooppa MaMU-vyöryn alla, mutta se liekki palaa vielä.

Tosin joo.. sirpaleina ne on mun ihmisasiadiggailut. Jos löytäisi yhdenkin samanmielisen ihmisen, voisi säästää niinkuin Jahve lupasi säästää Sodoman ja Gomorran jos yksikin hurskas löytyy :D Muuten nyt varsin tulikivi- VeetTee Tunnelmat.

Ikäjuttu varsinkin on mulle kipee, koska toden totta olen aina ollut liian nuoren näköinen, ja siitäkin on pilkattu. Sitten hups äkkiä olen liian vanhan näköinen. Surrealistinen fiilis tuosta. . Rööki, surut ja Karhu. Tuohon ikään suhtautuisi "oikein" jos olisin voinut elää samanlaista suhde-elämää nuorempana kuin useimmat.. eikun hei, silloin olin aina liian NUOREN näköinen ja vielä ujompi kuin nyt :D
EveryWoman kirjoitti:
Siis kunnioitan jopa EW:n vaatesuunnittelijan duunia.
...Silloin kun se sopii agendaasi? Aiemmat kommenttisi räteistä ja niiden suunnittelun arvottomuudesta kertovat, ettei kunnioituksesi ainakaan aivan johdonmukaista ole. Tätä en sano siksi, että minua varsinaisesti kiinnostaisi mitä mieltä olet juuri minusta, vaan tuodakseni esiin ristiriitaista käytöstäsi. Ihan siltä varalta että et olisi sitä muuten huomannut.
Daaa.. se huvittaa, että sinulle vaatesuunnittelu on niin keskeistä, että juuri sinua inspiroimaan täytyy päästää mutiaisia maahan ja runsaasti :D Tai että vaatesuunnittelulla parannat maailmaa.

Mutta muuten totta hitossa arvostan hyvää designiä esineiden suunnittelussa. Makuni on tietenkin vääärä tai siis vanhentunut, mutta sisustus- ja arkkitehtuurijulkaisuja nuorempana kuolasin, ja mulla oli lukiossa kymppi piirrustuksessa. Homosti myös tykkään nykytaiteesta.
EveryWoman kirjoitti: Pukeutumistyylien jakautuminen erilaisiksi homogeenisiksi ryhmiksi on vain yksi mainitun eläimellisyyden ilmenemismuoto: halutaan olla samanlaisia kuin ympärillä olevat, ja erilaisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti paheksuvasti. Kyllä minuakin kaduilla välillä mulkoillaan kun kuljen esim. viisitoista vuotta vanhojen housujen lahkeet paksuihin sukanvarsiin tungettuina ja juuri "väärän" merkkinen ja ikäinen villapaita päällä, mutta pukeudun noin vain siksi että mulkoilut ja huutelut eivät voisi vähempää kiinnostaa. Sitä paitsi mulkoiluja tulee silloinkin, kun olen pukeutunut ympäristöä tyylikkäämmin, joten tyylikkyys ei lopultakaan ole ratkaisu tähän - ainoastaan mukautumalla ja persoonallisuutesi menettämällä voit välttää mulkoilut ja kommentit (siis siltä jengiltä, johon mukaudut). .
Niinhän minä olen täälläkin hyväätarkoittaville neuvojilleni sanonut. Mukautuminen merkitsisi oman itsen pois haihtumista. Ei pillukaan ole sen arvoista ja ympäristön sokealla jäljittelyllä en varsinkaan pillua saisi. En kuitenkaan osaisi ja tuntuisi joo heh.. huoraamiselta :D Siispä ei tuu mittään :D No ok, ei ny pelkkä pillu tässä tärkeenä vaan koko elämä tuossa.

Tätä ongelmaa ei ole niillä, jotka ihan luonnostaan kuuluu johonkin porukkaan, jonka arvoja sitten voivat kuvitella täysin itsestäänselviksi ja voivat jakaa poikkeavalle "hyvää tarkoittavia" neuvoja.

Muuten kai sinäkin tajuat, että ne joiden mielestä sinä pukeudut väärin.. ovat omalla tahollaan oikeassa? Vai onko taiteilijalla luja usko? Tuota taiteilijoiden vahvuutta olen joskus ihmetellyt. Onko se omaa vahvaa tahtoa vai omien käsitysten oikeaksi luulottelua?
EveryWoman kirjoitti: Heikon erilaisuudensietokyvyn ikävistä yhteiskunnallisista johdannaisvaikutuksista olen kyllä huolissani, mutta henkilökohtaisella tasolla pelkurimaisen ilkeät kommentit eivät jätä jälkeä. Ehkä se osittain voi johtua opiskelualastani: koulussa ihmiset pukeutuvat hyvin keskenään erilaisesti ja vaihtelevasti, eikä kenellekään tule mieleenkään katsoa sen vuoksi muita kieroon..
Hienoa! Tuossa kai näkyykin ammattilaisten ja amatöörien ero.
EveryWoman kirjoitti: Mutta pointti siis oli, että tuollaisen vihan vallassa eläminen ei ole sinulle (eikä kenellekään) hyväksi. Jos et voi vähentää ilkeiden kommenttien itsessäsi aiheuttamaa kipua, vähennä omaa provokatiivisuuttasi ja mieti millaisissa ympyröissä pyörit, niin et joudu sietämään paskaa yhtä paljon. Muiden ihmisten käytöstä, pelkuruuden astetta ja impulsiivisuutta et voi muuttaa - älä siis siihen tuhlaa energiaasi.
Ropleema on se, että ihan yksin olemalla olen tasapainoinen, ja blaablaa sovussa itseni ja maailman kanssa. Mutta joka vitun kerta kun ihmisten ilmoille menen, minulle tulee noottia. Asioista joita en voi muuttaa tai en halua muuttaa, koska joo silloin en olisi minä enää. Ja useimmiten nootit tulee mun tahallisesti provosoimatta. Kyllä ratkaisu taitaa olla, että en ole ihmisten kanssa missään tekemisissä, pakollisia työ- ja bisnesjuttuja tai kenties konsertteja lukuun ottamatta. Niin ja piparia saan rahalla :D

Sekin, että nuorempana kuvittelin voivani vaikuttaakin maailmaan.. maailmaa parantamalla tai vaikka kirjoittamalla (osaisin jos skarppaisin) nyt tajuan että niin eri laji, että ei kannata. Ei kukaan kuitenkaan tajua mistä vinkkelistä puhun, ei siellä ulkona ketään ole.

Tai no ok, on, mutta sirpaleina, eri ajassa ja paikassa.
Viimeksi muokannut Gat, 25.02.2008 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Gat kirjoitti:Ropleema on se, että ihan yksin olemalla olen tasapainoinen, ja blaablaa sovussa itseni ja maailman kanssa. Mutta joka vitun kerta kun ihmisten ilmoille menen, minulle tulee noottia. Asioista joita en voi muuttaa tai en halua muuttaa, koska joo silloin en olisi minä enää. Ja useimmiten nootit tulee mun tahallisesti provosoimatta. Kyllä ratkaisu taitaa olla, että en ole ihmisten kanssa missään tekemisissä, pakollisia työ- ja bisnesjuttuja tai kenties konsertteja lukuun ottamatta. Niin ja piparia saan rahalla :D
Miksi niiden toisten ihmisten mielipiteillä on sulle sitten niin suuri merkitys? Ethän sä usein edes tunne niitä ihmisiä? Jos antaisit niiden noottien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, luopuisit ympäristön paineista ja yrittäisit hyväksyä itses sellaisena kuin sä olet. Asenne näkyy ulospäin.
masa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:metsäneuvojani nauroi ääneen kertoessani, miten vaatteitani netissä pilkataan. "Typeriä juppinörttejä".
Ja nyt koko kitinää lukeva nettiyhteisö nauraa kuullessaan, että käytät metsäneuvojaa psykiatrina ja kerrot hänelle vaateongelmistasi ja kitinä-yhteisön puketumisneuvoista. Mahtoi metsäneuvoja pyöritellä etusormeaan ohimollaan selkäsi takana :LOL:
Viimeksi muokannut masa, 25.02.2008 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllähän kaikenlaista on saanut kuulla. Tosin painon tuplaannuttua ja tukan lähdettyä niitä ei sanota enää päin naamaa.

Ja melkein kaikki mitä sai nuorena kollina kuulla onkin sitten toteutunut.

Enää ei oikein mikään hetkauta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin