Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Leikitään, että joku seitsenkymppinen rakentelisi lentokoneiden pienoismalleja. ja käy sitten pienoismallimessuilla, koska niin (tässä esimerkissä) haluaa. Siellä kaikki teinit kyylää, että mitä tuo ukko täällä tekee ja hyvää tarkoittaen sanovat, että kai sinä itse ymmärrät, että olet liian vanha tänne. Niinkö OK sitten? Eiköhän se ole perseestä, vaikka miten ukon omaa etua hyvää hyvyyttään ajaisivat. Kun ei kumminkaan ukon omaa etua.
Homman nimi nyt kuitenkin on se, että ihmiset huomauttelevat, ovat epäkohteliaita, pelokkaita ja impulsiivisia eläimiä, etkä sinä tai kukaan muukaan voi sille mitään. Voit elää elämääsi onnellisena jos olet i) välittämättä huuteluista tai ii) hankkiutumatta tilanteisiin joissa huudellaan (mikä sisältää mm. sen, ettei itse huutele ja huomauttele muille). Kakkoskohtaa tuskin kukaan saa täydellisesti toteutettua, mutta vähentää voisit ainakin. Kaikilla on käytössään nämä samat vaihtoehdot, ei muuta. Asialla surkuttelu netissä ei auta yhtään.

Huomaatko, että puheidesi ja käytöksesi välillä on ristiriita? Sanot esimerkiksi olevasi sitä mieltä, että kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Kuitenkaan et kohtele heitä sen mukaisesti. Sanot, että et piittaa pingviinilauman hyväksynnästä, mutta käytöksesi osoittaa sinun olevan siitä lähes täydellisen riippuvainen.

Yksi tapa operationalisoida onnellisuutta on juuri tuo käytöksen ja puheiden yhteneväisyys (tai sen puute). Mitä suurempi kuilu noiden välillä ammottaa, sitä onnettomampi henkilö yleensä näyttää olevan ja/tai sanoo olevansa. Sitä en tietty tiedä, ovatko nuo kausaalisuhteessa keskenään, mutta sinuna saattaisin olla kiinnostunut ainakin kokeilemaan. Jos sinulla on vaikeuksia saada käytöstäsi muokattua puheidesi suuntaan, ala edes puhua itsestäsi sen mukaan miten oikeasti käyttäydyt. Kun ensin saat nuo keskenään yhteneviksi, voit varovasti alkaa hivuttaa molempia haluamaasi suuntaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

EW: Nyt ei ole aikaa vastailla.

Mutta minulla tuo "olla hankkiutumatta niihin tilanteisiin" mitä ilmeisemmin tarkoittaa täydellistä eristäytymistä Viikon safkat kaupasta ja ulos ei muuten ollenkaan. Eikä varsinkaan nettikeskusteluja :D

Sitten että "kaikki ihmiset ovat minusta yhtä arvokkaita". No joo, mutta se samanarvoisus (mukaanlukien rotat, pingviinit ja kookaburrat :D ) ei ole sitä, että se velvoittasi minua ARVOSTAMAAN ketään. Minä en heitä, he eivät minua. Niin se menee, ellei joo synny ihanaa-ihmisiä-ihanaa valmiiseen kaveriporukkaan, joka todellakin luulee arvojaan itsestäänselvyyksiksi.

Muuten voin harkita sanomaasi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Koko ikäni olen tietysti teidän mielestä syystä saanut paskaa niskaani. Milloin liian nuoren näköinen, milloin liian vanhan, vaatteet väärät. Ja niin ruma ja väärät mielipiteet.
Itse voisin halutessani sanoa ihan samoin, paitsi että ikäni ei ole yhtä pitkä kuin sinun. Olisin esimerkiksi ala-asteella ollut takuulla ykköskiusattujen joukossa, jos olisin osannut välittää siitä. Mutta kun jostain syystä jo silloinkaan minua ei aidosti ja oikeasti kiinnostanut, mitä muut ajattelivat, ja olin kaikille ihan yhtä ystävällinen kuin aina ennenkin - silloinkin kun minua oli juuri yritetty kiusata - niin siitä ei vain tullut mitään. Mutta tietenkään huomauttelut ja kritiikki eivät siihen loppuneet, eivätkä tule koskaan loppumaankaan.

Paras tapa kääntää ne tilanteet edukseen (jos riittää aikaa ja viitseliäisyyttä) on alistaa itsensä huomauttelijan lähitarkasteluun. Esim. jos joku kommentoi sukanvarsia lahkeiden päällä: Pystymetsästäkö oot tulossa, mihin kumisaappaat jäi?, siihen voi suhtautua aitona kiinnostuksena outoa pukeutumistyyliä kohtaan (mitä se itse asiassa usein onkin!). Jos siinä jaksaa ystävällisesti ja tyhjentävästi esitellä toiselle jutun idean ja sen, miksi se on itselle niin hieno juttu, tilanne raukeaa. Jos ei jaksa, mutta vastaavista tilanteista on paljon kokemusta, tilanne ei oikeastaan häiritse, koska silloinkin voi luottaa siihen että toinen on oikeastaan vain eräänlaisella pelokkaalla ja piilotetulla tavalla utelias.
Joten vaikka kuinka olisi lähes yleinen konsensus että minä olen perseestä, ja vaikka yksin olisin omaa epäinhimillistä lajiani.. niin välit on että purraan sitten. Tai hei.. jotain etua se, että en ole kulttuurienne ohjelmoima, mutta yksin.
Jos puret, sinua purraan. Simple as that.
Tosin joo.. sirpaleina ne on mun ihmisasiadiggailut. Jos löytäisi yhdenkin samanmielisen ihmisen, voisi säästää niinkuin Jahve lupasi säästää Sodoman ja Gomorran jos yksikin hurskas löytyy :D Muuten nyt varsin tulikivi- VeetTee Tunnelmat.
Ei sellaista ole. Koko maailmassa ei ole ketään täydellisen samanlaista kuin sinä. Sama pätee kaikkiin muihinkin - me kaikki olemme täällä yksin.
Ikäjuttu varsinkin on mulle kipee, koska toden totta olen aina ollut liian nuoren näköinen, ja siitäkin on pilkattu. Sitten hups äkkiä olen liian vanhan näköinen. Surrealistinen fiilis tuosta. . Rööki, surut ja Karhu. Tuohon ikään suhtautuisi "oikein" jos olisin voinut elää samanlaista suhde-elämää nuorempana kuin useimmat.. eikun hei, silloin olin aina liian NUOREN näköinen ja vielä ujompi kuin nyt :D
Jos ja jos. Tuo olosuhteiden ja muun maailman syyttely omasta tilanteestasi on yksi epäonnistumisentunteesi kulmakivistä. Oletko yhtään miettinyt, miten voisit luopua siitä?
Daaa.. se huvittaa, että sinulle vaatesuunnittelu on niin keskeistä, että juuri sinua inspiroimaan täytyy päästää mutiaisia maahan ja runsaasti :D Tai että vaatesuunnittelulla parannat maailmaa.
Tämä nyt on aika OT, mutta kommenttina tähän, että käytin vaatesuunnittelua vain esimerkkinä. Vastaavanlaisia työnkuvia (joissa siis ympäristön diversiteetti on aivan olennainen juttu) on paljon ja tulevaisuudessa yhä enemmän.

Enkä ole itse puhunut maailman "parantamisesta" missään vaiheessa. Kysy Tixiltä, elcolta ja Snapalta miksi he arvelevat minun pystyvän moiseen. Kunhan sanoin, että minulle on tärkeää viedä sitä osaa maailmasta, johon voin vaikuttaa, hyvänä pitämääni suuntaan - sen sijaan että en edes yrittäisi tiedostaa miten toimeni vaikuttavat tai että vaikutukseni olisi omastakin mielestäni huono.
Niinhän minä olen täälläkin hyväätarkoittaville neuvojilleni sanonut. Mukautuminen merkitsisi oman itsen pois haihtumista.
Mutta se, että käyttäytyy muita kohtaan kunnioittavasti ja ystävällisesti, silloinkin kun he itse eivät pysty samaan, ei merkitse mukautumista vaan itsekunnioitusta.
Ei pillukaan ole sen arvoista ja ympäristön sokealla jäljittelyllä en varsinkaan pillua saisi. En kuitenkaan osaisi ja tuntuisi joo heh.. huoraamiselta :D Siispä ei tuu mittään :D No ok, ei ny pelkkä pillu tässä tärkeenä vaan koko elämä tuossa.
Aivan.
Tätä ongelmaa ei ole niillä, jotka ihan luonnostaan kuuluu johonkin porukkaan, jonka arvoja sitten voivat kuvitella täysin itsestäänselviksi ja voivat jakaa poikkeavalle "hyvää tarkoittavia" neuvoja.
Uutinen: sama ongelma on aivan kaikilla. Kukaan ei ole täysin samanlainen kuin joku muu - vieraantuneisuuden tunnetta joutuvat kaikki kokemaan. Ne, jotka ovat mukautuneet johonkin ryhmään, saattavat voida osan ajasta paeta siltä tunteelta, mutta se kostautuu heti kun toimitaan oman ryhmän ulkopuolella. Silloin vieraantuneisuus tuntuu varmaan vieläkin kurjemmalta, kun siihen ei ole karaistunut, ja lisäksi tilanteet ovat hankalia henkilölle, joka ei ryhmän vaikutuksesta ole joutunut kehittämään itselleen keinoja selviytyä noista tilanteista rakentavasti. Syntyy kuppikuntia, vihaa, tappeluja ja vaikka mitä paskaa.

Et sinä tuossa asiassa ole mitenkään poikkeuksellinen. Itse asiassa olet ihan tyyppiesimerkki.
Muuten kai sinäkin tajuat, että ne joiden mielestä sinä pukeudut väärin.. ovat omalla tahollaan oikeassa?
Toki. Määritelmäkysymys.
Vai onko taiteilijalla luja usko? Tuota taiteilijoiden vahvuutta olen joskus ihmetellyt. Onko se omaa vahvaa tahtoa vai omien käsitysten oikeaksi luulottelua?
No siis ehkä ensimmäinen asia, mikä taiteen perusopetuksessa tulee vastaan, on että oikeaa ja väärää ei ole - samoin kuin rumaa ja kaunista ei ole. Sieltä varmaan se vapauskin kumpuaa. Jos kohtaan jonkun, joka kuvittelee oman pukeutumistyylinsä (tai jonkin repertuaarin erilaisia vaihtoehtoja) olevan se ainoa oikea, ja jonkin muun taas väärä tai ruma, en ajattele siitä oikeastaan muuta kuin että henkilö ei ole kovin harjaantunut näissä asioissa.
EveryWoman kirjoitti: Mutta pointti siis oli, että tuollaisen vihan vallassa eläminen ei ole sinulle (eikä kenellekään) hyväksi. Jos et voi vähentää ilkeiden kommenttien itsessäsi aiheuttamaa kipua, vähennä omaa provokatiivisuuttasi ja mieti millaisissa ympyröissä pyörit, niin et joudu sietämään paskaa yhtä paljon. Muiden ihmisten käytöstä, pelkuruuden astetta ja impulsiivisuutta et voi muuttaa - älä siis siihen tuhlaa energiaasi.
Ropleema on se, että ihan yksin olemalla olen tasapainoinen, ja blaablaa sovussa itseni ja maailman kanssa. Mutta joka vitun kerta kun ihmisten ilmoille menen, minulle tulee noottia. Asioista joita en voi muuttaa tai en halua muuttaa, koska joo silloin en olisi minä enää.
Pelkäät siis (ihmisille niin kovin tyypilliseen tapaan), että jos luopuisit vihastasi, et olisi sinä enää? Minä taas väitän, että et edes tiedä kuka olet ennen kuin olet luopunut vihasta ja muista impulsiivisuuksista. Impulsiiviset tunteet eivät ole osa persoonaa, ne ovat osa psyykkistä koneistoasi - kaikille ihmiseläimille yhteisiä. Mitä enemmän annat niille valtaa, sitä vähemmän tilaa sinulla on toteuttaa itseäsi ja olla sinä.

Ja se, että ikävyydet tulevat esiin vasta sosiaalisessa kontekstissa, ei tietenkään tarkoita että ongelma olisi niissä muissa ihmisissä eikä lainkaan sinussa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:bla bla
No, jos tosiaan tunnet tuon suhteellisuuden, miksi sitten haluat tappaa kaikki harhaiset tinttitukat ja geelihipsijät? PetriFB:kin alkaa kuulostaa leppoisalta järkiveikolta sinun rinnallasi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Mutta minulla tuo "olla hankkiutumatta niihin tilanteisiin" mitä ilmeisemmin tarkoittaa täydellistä eristäytymistä Viikon safkat kaupasta ja ulos ei muuten ollenkaan. Eikä varsinkaan nettikeskusteluja :D
Ei tarkoita. Se tarkoittaa ensisijaisesti vihaamisesta ja provokaatiosta luopumista. Ja mikäli et siihen heti täydellisesti kykene (sellaista ei voi odottaa joltakulta, joka on niin pitkään vihannut), niin myös sen rajoittamista minkälaisiin porukoihin nenäsi työnnät. Siis rajoittamista siksi aikaa että opit olemaan.
Gat kirjoitti:Sitten että "kaikki ihmiset ovat minusta yhtä arvokkaita". No joo, mutta se samanarvoisus (mukaanlukien rotat, pingviinit ja kookaburrat :D ) ei ole sitä, että se velvoittasi minua ARVOSTAMAAN ketään. Minä en heitä, he eivät minua.
Huomaatko, mitä tuosta seuraa? Kaikki ovat samanarvoisia + sinä et arvosta ketään = sinä et arvosta itseäsi. Siinä on se kehityskohde, johon kannattaisi keskittyä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

McJanne kirjoitti: Tie pyhimykseksi julistamiseen on pitkän ja kivisen lisäksi yksinäinen.

Tottahan se lie, että kaikki Varkaudessa aikaansa viettäneet pääsevät oikotietä taivaaseen (jotkut oman käden kautta), koska helvetin kirot on koettu jo maan päällä.

Ehdoton Gattakan kanonisoinnin aloittamista välittömästi.
Nettiadressi pystyyn!
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Armeijassa eräs tyyppi haukkui "kauniiksi pojaksi". Tämä ei ehkä ole pahin, mutta kaikkein hämmentävin haukku mitä olen koskaan saanut. En vieläkään oikein tajua, mitä hän sillä tarkoitti.

En missään tapauksessa ole kaunis, mutta jos hän yritti sanoa, että olen ruma, niin jotenkin tuo oli omituinen tapa sanoa se.

Tuskinpa homoksikaan yritti haukkua. Näin ollen tämä on jäänyt vaivaamaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oon ennenkin kertonu tän, mut yks ärsyttävimmistä kommenteista oli se, kun se yks nainen tuli kyselee, että "onko sun mielestä anoreksia kaunista?"..ja jankutti vaikka kuinka kauan, että "söisit säkin vähän enemmän, että sustakin tulisi kaunis".
On sitä muutenkin saanu kuulla kaikenlaista, mutta tosiaan jos ne ihmiset ei oo läheisiä, niin ei se silloin niin kamalasti loukkaa. Mullakin on kyl sit toi, mitä muutkin mainitsi..siis se että yks tärkeä ihminen pettyi muhun..ja se tuntu tosi pahalta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:Armeijassa eräs tyyppi haukkui "kauniiksi pojaksi". Tämä ei ehkä ole pahin, mutta kaikkein hämmentävin haukku mitä olen koskaan saanut. En vieläkään oikein tajua, mitä hän sillä tarkoitti.
Hän piti sinua haluttavana?
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Armeijassa eräs tyyppi haukkui "kauniiksi pojaksi". Tämä ei ehkä ole pahin, mutta kaikkein hämmentävin haukku mitä olen koskaan saanut. En vieläkään oikein tajua, mitä hän sillä tarkoitti.
Hän piti sinua haluttavana?
No ihmettelinkin, eikö kukaan tartu tähän mahdollisuuteen, että se olisi ollut kohteliaisuus.

En enää tarkalleen muista, missä asiayhteydeydessä tuo kommentti tuli, mutta kyllä siinä jotain eripuraa oli, eli en tulkinnut ko. ilmausta kohteliaisuudeksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Hän piti sinua haluttavana?
No ihmettelinkin, eikö kukaan tartu tähän mahdollisuuteen, että se olisi ollut kohteliaisuus.

En enää tarkalleen muista, missä asiayhteydeydessä tuo kommentti tuli, mutta kyllä siinä jotain eripuraa oli, eli en tulkinnut ko. ilmausta kohteliaisuudeksi.
Mutta kiinnostuksen verhoaminen pilkkaanhan on enemmän kuin tavallista!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:En enää tarkalleen muista, missä asiayhteydeydessä tuo kommentti tuli, mutta kyllä siinä jotain eripuraa oli, eli en tulkinnut ko. ilmausta kohteliaisuudeksi.
Eivätkös kauniit pojat ole yleensä alla? Ehkä hän tavoitteli mielessään jotain rangaistuksentapaista.
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En enää tarkalleen muista, missä asiayhteydeydessä tuo kommentti tuli, mutta kyllä siinä jotain eripuraa oli, eli en tulkinnut ko. ilmausta kohteliaisuudeksi.
Eivätkös kauniit pojat ole yleensä alla? Ehkä hän tavoitteli mielessään jotain rangaistuksentapaista.
Olet sotilasarvoltasi vanhempi, ja minulla ei ole tapana arvostella esimiesteni mielipiteitä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En enää tarkalleen muista, missä asiayhteydeydessä tuo kommentti tuli, mutta kyllä siinä jotain eripuraa oli, eli en tulkinnut ko. ilmausta kohteliaisuudeksi.
Eivätkös kauniit pojat ole yleensä alla? Ehkä hän tavoitteli mielessään jotain rangaistuksentapaista.
Olet sotilasarvoltasi vanhempi, ja minulla ei ole tapana arvostella esimiesteni mielipiteitä.
No hyvä! Sittenhän tästäkin vallitsee yhteisymmärrys.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Harold »

Gat kirjoitti: :joikuus:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ohhohhoo, he’s back, nuuuuh! Hail Caesar!!
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Harold »

Gat kirjoitti: Johtopäätös: Te olette ihmisiä, minä en. Paskat teistä niinkuin te paskat rotista.
Hmm.. Eikös kaksoismaisterin voisi olettaa ymmärtävän jotain tilastollisesta yleistettävyydestä?

A. Kuinka suuri osuus kaikista elämäsi aikana (kadulla, sosiaalisissa tilanteissa ym.) vastaan tulleista ihmisistä on haukkunut/ arvostellut/ nauranut/ mulkoillut halveksuvasti sinua? Tai yleensä tehnyt mitä tahansa muuta kuin jatkanut neutraalisti matkaa omiin/seuralaistensa juttuihin keskittyen? Pääseekö tuo ”interventioitsijoiden” määrä edes promilleasteikolle?

B. Verrataan äskeistä %-osuutta toisenlaiseen ”vaikuttamiseen”. Kuinka suuri osuus Suomessa asuvista somaleista omaa rikosrekisterin ja/tai maksaa vähemmän veroja kuin saa tulonsiirtoja? Pääseekö tämä määrä promilleasteikolle?

Kummassa tapauksessa, A vai B, on tilastollisesti perusteltua, ja kummassa käytännössä ei, haluta ikävästi toimivien jäsenten toiminnan perusteella kaikille viiteryhmään kuuluville helvetin tulta ja salamoita, tai edes karkotusta valtion tarjoamalle kesäleirille (suihkuineen) Etelä-Puolassa? Ole tiedemies ja kunnioita lähdeaineistoa.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

[quote="Tix" Jokaisen hyvin pukeutuvan miehen takana on joko nainen tai homo. Jos ei halua olla tyylikäs niin ei ole pakko jos ei taho. Ei ole pakko saada pipariakaan jos ei taho.[/quote]

Jessus mikä munaton ja mauton urpo.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Gat kirjoitti: haloo, is anybody out there.
Ei todellakoon ole, eikä koskaan ole ollutkaan. Minä en vain ymmärrä mitä vitun väliä sillä on.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
SaintJohnPerse

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Pahinta mitä mulle ikinä on sanottu, on erään entisen työtoverini vilpitön ja hyväätarkoittava lausahdus: "Susta tulisi hyvä äiti."
NuoriDaavid

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:Pahinta mitä mulle ikinä on sanottu, on erään entisen työtoverini vilpitön ja hyväätarkoittava lausahdus: "Susta tulisi hyvä äiti."
Älä nyt viitsi. Mitä niiiiin kauheaa tuossa nyt muka oli?
SaintJohnPerse

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Pahinta mitä mulle ikinä on sanottu, on erään entisen työtoverini vilpitön ja hyväätarkoittava lausahdus: "Susta tulisi hyvä äiti."
Älä nyt viitsi. Mitä niiiiin kauheaa tuossa nyt muka oli?
No haloooo. Vaikka mulla onkin pillu ja tissit, ei niiden mukana tullut vakiovarusteluna hoivaviettiä tai halua lisääntyä.
Rahkapussi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Pahinta mitä mulle ikinä on sanottu, on erään entisen työtoverini vilpitön ja hyväätarkoittava lausahdus: "Susta tulisi hyvä äiti."
Älä nyt viitsi. Mitä niiiiin kauheaa tuossa nyt muka oli?
Sulla on synnyttäjän lantio...
Leveällä perseellä ole ennenkään synnytetty vaan paskottu. Ja mun vartalonmuoto on nimenomaan pölökky: suora putkula ilman kaarteita.
1108

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rahkapussi kirjoitti:halua lisääntyä.
Ei edes halua harjoitteluun?
Vastaa Viestiin