Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kyllä mua taitaa olla haukuttu vaikka miksi. Silti pahiten on sattunut ihan joku suht pikkujuttu ystävältä. Tai ihmiseltä, jota piti ystävänä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun älykkyyttä tai vaatetusta tmv. saa haukkua ilman että otan asiasta kovin pahasti nokkiini; jostain syystä ulkonäön haukkuminen ketuttaa eniten.

Koulussa haukuttiin poikatytöksi melkein puoli vuotta, kun kiersin äidin harjan hiuksiin luullen näin ollen saavani kiharoita :roll: Hiukset jouduttiin leikkaamaan n. 5 cm pituisiksi.. Puotinharjun 7. luokkalaiset oli ilkeetä sakkia, ne sylki päälle kun käveli ohi. Sniff.. säälikää mua!

Huoraksi haukkuminen on mun mielestä yksi pahimmista mitä voi toiselle naiselle sanoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Huoraksi haukkuminen on mun mielestä yksi pahimmista mitä voi toiselle naiselle sanoa.
Juuri tämän takia mä sanon niin. Koska haluan loukata...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

VAOLA:

Miten niin? Ei sullekaan mun vaatteet kelpaisi. Siis kunnioitan jopa EW:n vaatesuunnittelijan duunia. Itsekin todellakin valkkaan mitä päälleni laitan ja istuuko ne. En laittasi viime vuosikymmenien kledjuja, mutta olen ollut harhaluulossa, että mitä tänä vuonna kaupassa myydään, sitä saa myös käyttää. Näköjään ei, mystinen kollektiivinen viisaus tietää, tietää jopa että oma tyyli pitää olla, kunhan ei poikkea sen vuoden "omista tyyleistä". Mutta miten voi olla tuollainen hyväksi haluttu kulttuuri, että niitä noin tarkkaillaan ja "hyvää tarkoittaen" kritisoidaan. Ja vaikka olisi sosiaaliseen kelpaavuuteen kannustaminen "hyvin" neuvoin, miksi omasta halusta sitä kulttuuria ylläpidetään? Ne samat neuvojahat niitä vaatimuksia tahallaan ylläpitävät ja tukevat!

Lähes sama kuin että kysyin PetriFB:ltä, miks hän HALUAA maailmaa, joissa muita kuin hänen lahkossaan olevia kidutetaan Helvetissä, ja hän sitten "hyvää hyvyyttään" neuvoo miten siitä pelastuu?
Viimeksi muokannut Gat, 24.02.2008 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Mutta miten voi olla tuollainen hyväksi haluttu kulttuuri, että niitä noin tarkkaillaan ja "hyvää tarkoittaen" kritisoidaan. Ja vaikka olisi sosiaaliseen kelpaavuuteen kannustaminen "hyvin" neuvoin, miksi omasta halusta sitä kulttuuria ylläpidetään? Ne samat neuvojahat niitä vaatimuksia tahallaan ylläpitävät ja tukevat!
Jos joku nuori nainen antaa vinkin siitä mikä tyylissäsi on vikana, jos se ei pure naisiin, niin silloin kannattaisi kuunnella korvat hörössä eikä loukkaantua. Koska tarkoitus ei ole loukata vaan edistää sinun etuasi. Tuot itse kuitenkin niin usein esiin sitä, että sinun pitäisi kelvata, ja sitten kun siinä yritetään jeesiä, niin loukkaannut ja huudat että perkele, en koskaan kelpaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Njoo no noi kyllä provosoi provosoimattakin. Ihmiset on kyllä perseestä noin keskimäärin.
Pidätkö Marthan ystävälliseksi tarkoitettua neuvoa sopimattomana?
Vaikea sanoa kun en ollut paikalla, mutta eipä tuo lainattu osuus ainakaan erityisen rakentavalta kuulosta (sama kuin mies sanoisi naiselle että tällä on rumia alusvaatteita, sen sijaan että kertoisi millaiset alusvaatteet häntä miellyttäisivät - UC?). Kommentoin silti kaikkia Gattacan referoimia yhteisesti, en yhtä erityisesti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

MIKSI sinä TIX haluat ylläpitää kulttuuria, jossa tuo on niin tärkeätä? Eiköhän naisetkin totu jos sinäkään et sellaista haluaisi, mutta kun haluat. Miksi? SINÄ sen teet. Sama kuin Petrille, joka todella HALUAA sairasta maailmankuvaansa.

Ja ihan tavallinen kesäpaita Martan ja Kyypon luona saatana. Uusi.

Ja joo flanellipaita :D muinaisessa miitissä. Pilkattiin kuukausia.
Tuosta 94-ketjusta luin, että se oli 1994 grungemuotia, melkein kaikilla oli flanellipaita. No sehän on lämmin, taskuineen käytännöllinen, paksu ja voi olla nättivärinenkin. Se mun oli just silloin ostettu, 40-50-egee. Tykkään. Miten ja miksi olisi pitänyt huomata, että nyt on nou nou?

Ja ennen kaikkea MIKSI pidätte yllä kulttuuria, joissa tuollaisia tarkkailaan? TE sen teette.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:MIKSI sinä TIX haluat ylläpitää kulttuuria, jossa tuo on niin tärkeätä?
En minä mitään kulttuuria halua ylläpitää, pukeudun just niinku lystään. On siitä joskus nuorempana sanottu montakin kertaa aika pahastikin. Mutta se ei muuta sitä faktaa, että tyylillä on merkitystä naismarkkinoilla ja parhaat vinkit tulevat naisten suunnalta. Jokaisen hyvin pukeutuvan miehen takana on joko nainen tai homo. Jos ei halua olla tyylikäs niin ei ole pakko jos ei taho. Ei ole pakko saada pipariakaan jos ei taho.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:VAOLA:

Miten niin?
No siis epäilen Vaolan tarkoittaneen, että jos itse haukut muita, sulla ei kenties ole kauheasti varaa valittaa siitä että sua haukutaan. Kyllä sinä minunkin näkökulmastani aika usein itsekin taannut juuri sellaiseksi eläimeksi, joita palstalla inhoten kuvailet. Oletko itse eri mieltä?
Siis kunnioitan jopa EW:n vaatesuunnittelijan duunia.
...Silloin kun se sopii agendaasi? Aiemmat kommenttisi räteistä ja niiden suunnittelun arvottomuudesta kertovat, ettei kunnioituksesi ainakaan aivan johdonmukaista ole. Tätä en sano siksi, että minua varsinaisesti kiinnostaisi mitä mieltä olet juuri minusta, vaan tuodakseni esiin ristiriitaista käytöstäsi. Ihan siltä varalta että et olisi sitä muuten huomannut.
Itsekin todellakin valkkaan mitä päälleni laitan ja istuuko ne. En laittasi viime vuosikymmenien kledjuja, mutta olen ollut harhaluulossa, että mitä tänä vuonna kaupassa myydään, sitä saa myös käyttää. Näköjään ei, mystinen kollektiivinen viisaus tietää, tietää jopa että oma tyyli pitää olla, kunhan ei poikkea sen vuoden "omista tyyleistä". Mutta miten voi olla tuollainen hyväksi haluttu kulttuuri, että niitä noin tarkkaillaan ja "hyvää tarkoittaen" kritisoidaan. Ja vaikka olisi sosiaaliseen kelpaavuuteen kannustaminen "hyvin" neuvoin, miksi omasta halusta sitä kulttuuria ylläpidetään? Ne samat neuvojahat niitä vaatimuksia tahallaan ylläpitävät ja tukevat!
Pukeutumistyylien jakautuminen erilaisiksi homogeenisiksi ryhmiksi on vain yksi mainitun eläimellisyyden ilmenemismuoto: halutaan olla samanlaisia kuin ympärillä olevat, ja erilaisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti paheksuvasti. Kyllä minuakin kaduilla välillä mulkoillaan kun kuljen esim. viisitoista vuotta vanhojen housujen lahkeet paksuihin sukanvarsiin tungettuina ja juuri "väärän" merkkinen ja ikäinen villapaita päällä, mutta pukeudun noin vain siksi että mulkoilut ja huutelut eivät voisi vähempää kiinnostaa. Sitä paitsi mulkoiluja tulee silloinkin, kun olen pukeutunut ympäristöä tyylikkäämmin, joten tyylikkyys ei lopultakaan ole ratkaisu tähän - ainoastaan mukautumalla ja persoonallisuutesi menettämällä voit välttää mulkoilut ja kommentit (siis siltä jengiltä, johon mukaudut). Heikon erilaisuudensietokyvyn ikävistä yhteiskunnallisista johdannaisvaikutuksista olen kyllä huolissani, mutta henkilökohtaisella tasolla pelkurimaisen ilkeät kommentit eivät jätä jälkeä. Ehkä se osittain voi johtua opiskelualastani: koulussa ihmiset pukeutuvat hyvin keskenään erilaisesti ja vaihtelevasti, eikä kenellekään tule mieleenkään katsoa sen vuoksi muita kieroon.

Mutta pointti siis oli, että tuollaisen vihan vallassa eläminen ei ole sinulle (eikä kenellekään) hyväksi. Jos et voi vähentää ilkeiden kommenttien itsessäsi aiheuttamaa kipua, vähennä omaa provokatiivisuuttasi ja mieti millaisissa ympyröissä pyörit, niin et joudu sietämään paskaa yhtä paljon. Muiden ihmisten käytöstä, pelkuruuden astetta ja impulsiivisuutta et voi muuttaa - älä siis siihen tuhlaa energiaasi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sun muna ei tunnu missään/miltään.
Paras päivä ikinä.
SaintJohnPerse

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Riemumieli kirjoitti:Sun muna ei tunnu missään/miltään.
Oisit laittanu kuivana kakkoseen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kommentti tuli ilmi riidellessä, joten eihän se tietenkään totta ollut. Yleishuomatuksena todettakoon, että enemmän minua loukkaavat sukulaisiini kohdistuvat haukkumiset ja varsinkin asioista, jotka liittyvät kipeisiin elämänkohtaloihin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

SaintJohnPerse kirjoitti:Joko se on sisällä?
No vittu on, mutta Mansikki vain näyttää nyrpeää naamaa. Voi hitsin hitsi.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Kommentti tuli ilmi riidellessä, joten eihän se tietenkään totta ollut. Yleishuomatuksena todettakoon, että enemmän minua loukkaavat sukulaisiini kohdistuvat haukkumiset ja varsinkin asioista, jotka liittyvät kipeisiin elämänkohtaloihin.
Ai vitsi tässä sä oot oikeessa..."sen ukkoha tappo ittesä" tai "sen äiti kuoli viinaan" ei kuulosta ikinä hyvältä sukulaisenkaan mielestä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:Kommentti tuli ilmi riidellessä, joten eihän se tietenkään totta ollut. Yleishuomatuksena todettakoon, että enemmän minua loukkaavat sukulaisiini kohdistuvat haukkumiset ja varsinkin asioista, jotka liittyvät kipeisiin elämänkohtaloihin.
Eihän tuo sitten ollut pahinta mitä sinulle on sanottu. Edit: eiku äh, en lukenut otsikkoa kunnolla!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

EveryWoman kirjoitti:Eihän tuo sitten ollut pahinta mitä sinulle on sanottu.
Ei minulle mutta minusta. Ähhähä, ehdin ensin;)
Viimeksi muokannut Riemumieli, 24.02.2008 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
SaintJohnPerse

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Riemumieli kirjoitti:Ähhähä, ehdin ensin;)
Etpäs muuten!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Joko se on sisällä?
No vittu on, mutta Mansikki vain näyttää nyrpeää naamaa. Voi hitsin hitsi.
:shock:

En varmana!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:-"Kai sinä itsekin ymmärrät, että olet liian vanha tähän porukkaan" (Suvisen miespuolinen kaveri eilen)
Eikö se pitänyt paikkaansa?

(Musta jopa aika kiltisti sanottu, jos joku vanha äijä iilimatoilee.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Enttu

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ääliö,idiootti,vatipää,vammainen,mulkku,mulkero,runkkari,homo,painajainen

kyllähän noita riittää,toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:
Gat kirjoitti:-"Kai sinä itsekin ymmärrät, että olet liian vanha tähän porukkaan" (Suvisen miespuolinen kaveri eilen)
Eikö se pitänyt paikkaansa?

(Musta jopa aika kiltisti sanottu, jos joku vanha äijä iilimatoilee.)
No ensinnäkään en iilimatoillut. Pysyttelin suurimman osan kaukana. No "humoristisesti" tsekkailin Suvisen päästä varpaisiin (ja pepun), mutta sitä kaverinsa eivät nähneet. En koskettanut kuin kättelin ja hih, olkapäätä lähtiessä.

Ja niinkö, että nykyajan "hyvien tapojen" mukaan saa sanoa mitä vaan, jos se on Totta?

No pelataan sun säännöillä.
Sä olet vanheneva lutka.
Lisäksi sinulla on vakavia henkisiä häiriöitä, joiden takia olet ollut työkyvytön, mielenterveyseläkkeellä ja terapiassa. Ja tämä on julkisilta nettipalstoilla omaa kertomaasi, Citystä ja Kitinästä.

Minua rangaistaan siitä mitä minä olen, luuletko että sinua ei saisi rangaista siitä mitä sinä olet?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Muakin loukkaa ulkonäköön liittyvät haukkumat ja sellaset jutut mitkä on totta (mutta toivoisi ettei olisi)loukkaa kun ne kuulee toisen sanomana.
Ja pakko sanoa tosta aikasemmasta, että vaikka itsekin yökerhoissa välillä hyppään on vieraudentuntu välillä raastaavaa. Oikea ikä olla yökerhossa yökerhoilijoiden mielestä on 19-23. Kaikki muut on ihan vääränikäisiä heidän mielestään. Mutta muistelee vaan itse tota aikaa kun olo oli kuin maailman kuninkaalla ja varmaan sama ilmiö on nykyisillä 20-vee ihmisillä. Joten älä välitä.
Mitä pukeutumiseen tulee niin sellanen pukeutuminen joka kertoo kantajastaan pitäisi olla hyväksyttyä. Mutta miksi se, että tekee parhaansa sen kanssa mitä on annettu olisi merkki aivotoiminnan tyhjäkäynnistä?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahinta, mitä Sinusta on sanottu?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Eilen DTM-nimisessä synnin luolassa vierailleena totean oikeaksi Nietzschen väitteen, että jokainen päivä, jona et tule tanssineeksi, on menetetty! Siellä oli geelihipsijähomoa ja muotilesboa ja kaikenlaista, ja yleistunnelma oli erinomaisen miellyttävä. Suosittelen lämpimästi!

Yleisesti ottaen voi kai sanoa, että ihmisyhteisöissä nojaudutaan erilaisiin konventioihin, joiden sisäistämisestä saattaa olla sekä hyötyä että haittaa, ja ne saattavat tuntua yhtä hyvin luonnollisilta kuin epäoikeudenmukaisiltakin. Gattis kuulostaa ajoittain kiusallisen aggressiiviselta, kun hän olettaa, että kaikki, mitä hän tekee, pitäisi hyväksyä sellaisenaan; toisaalta häntä ei itseään huvita missään tapauksessa hyväksyä kaikkea sellaisenaan. Tästä saa aavistuksen verran autistisen kuvan, vaikka onkin totta, että kaikki ihmiset toimivat samalla tavoin, tosin eivät yhtä suuressa määrin kuin Gattis. Ehkä toinen asia on, että hän ei myöskään lukeudu niihin, jotka eivät yksinkertaisesti piittaa konventioista; hän päin vastoin piittaa niistä suuressa määrin. Ehkäpä siitä tämä raivo kumpuaakin.
Vastaa Viestiin