Asioita, joita ei kannata tehdä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Muistelin, että tämmönen topsu oli jo olemassa, mut en mää löytäny :?

Mutta:
Jos olet menossa lyhyellekin vierailulle paikkaan, jossa asustaa valkoinen, pitkäkarvainen koira, ÄLÄ IKINÄ pukeudu mustaan villakangastakkiin.

Vttu mä olen tunnin nyppinyt karvoja takista teipin avulla :evil:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sano työpaikalla pulskistuneelle naiselle, että onneksi olkoon tulevan perheenlisäyksen johdosta. Onneksi en itse syyllisty tällaisiin, mutta sivusta tilannetta seuranneena se naurattaa aina.
Paras päivä ikinä.
Bliss

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti: Aaargh! Teippi on villakangastakin vihollinen
Tiedän :(

Mun vaateharja on muuton jäljiltä Jossain. Alan menettää toivoni sen löytämisestä ja ostan kohta uuden.
SikaMika

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti: Jos olet menossa lyhyellekin vierailulle paikkaan, jossa asustaa valkoinen, pitkäkarvainen koira, ÄLÄ IKINÄ pukeudu mustaan villakangastakkiin.

Vttu mä olen tunnin nyppinyt karvoja takista teipin avulla :evil:
Opettelin kantapään kautta saman asian siskon saksanpaimenkoiran opastuksella.
killkill

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja killkill »

Riemumieli kirjoitti:Sano työpaikalla pulskistuneelle naiselle, että onneksi olkoon tulevan perheenlisäyksen johdosta. Onneksi en itse syyllisty tällaisiin, mutta sivusta tilannetta seuranneena se naurattaa aina.
Viime viikolla ex vieraili unessa pitkästä aikaa. Oli pulskistunut aika lailla. Onnitellessani perheenlisäyksen johdosta tuli murhaava vastaus "en minä ole raskaana"

Hähä.

:on:

Vastata yhtään mitään naisen kysyessä: "sopiiko tämä vaate minulle?"
Aava

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Aava »

Bliss kirjoitti:Jos olet menossa lyhyellekin vierailulle paikkaan, jossa asustaa valkoinen, pitkäkarvainen koira, ÄLÄ IKINÄ pukeudu mustaan villakangastakkiin.
Muutama tulee mieleen:
- Itte en juurikaan osaa meikata, joten en hirveästi mieti meikkaamista yleensä. Sattuipa kerran niin, että eräs työkaverini, yleensä aina tip top -meikattuna töissä, tulikin yhtenä päivänä ihan ilman meikkiä töihin. Hän sattui sitten sopivasti yskäisemään juuri ennen kuin oli lähdössä pois. Missään vaiheessa ei sinä päivänä aiemmin tullut kysyttyä tai avattua keskustelua hänen mahdollisesta flunssastaan. No, sitten kun hän sanoi kaikille heiheit, sanoin "pikaista paranemista". Hän pysäytti kävelemisensä ja katsoi kysyvästi "En mää ole sairaana!"
Mun eräs miespuolinen työkaveri sanoi siihen naureskellen partaansa "olitpa kohtelias :D"
"Höh, no miksei sillä ollu tänään meikkiä...."
Joten: jos joku tulee yllättäen meikkaamattomana töihin, hän ei ole automaattisesti flunssassa :D

- Jos on jotain voimakkaita kiintymystunteita jotakuta kohtaan, niitä ei kannata jättää sanomatta. Niiden myöntäminen toiselle kaikessa arkaluontoisuudessaan tuottaa tiettyä mielihyvää siitä, että pystyy avoimesti ilmaisemaan omia ajatuksiaan riippumatta siitä, minkälaisen vastaanoton ne saavat. Väittäisin, että tunteidensa ilmaiseminen on enemmän itsekunnioitusta kuin sen toisen henkilön imartelemista.

- Ei kannata jättää treenejä väliin. Hyvin hyvin harvoin esim. väsymys on niin voimakasta, ettei treenaaminen kannattaisi. Treenien jälkeen on aina paljon elinvoimaisempi olo kuin että olisi jäänyt potemaan väsymystään, murehtimaan huoliaan tms.

- Tekisi mieli väittää, että lähtökohtaisesti se, mitä ei pysty selvinpäin osoittamaan/sanomaan, sitä ei ole olemassa. Siis jos joku väittää humalassa jotain sellaista, mihin ei selvinpäin pysty, en uskoisi sitä. On ehkä vähän rohkea ja mustavalkoinen ajatus, mutta mieluummin näin päin kuin liian herkkäuskoisena nielemässä korulauseita.

- Lisäksi tekisi mieli väittää, että jos esim. joku mies katsoo naista pitkään, muttei lähesty/soita/viestitä, hän todennäköisemmin ei kuitenkaan ole kiinnostunut kuin että olisi. Mun isoveljellä ois kyllä paljon lisättävää tähän, muttei häneltä nyt kysytty! :D

- Almost doesn't count. Ei kannata ostaa jotain vaatetta/tavaraa siksi, että se on niin halpa. Kalliimpi hinta juuri siitä, mitä hakee on taloudellisempaa kuin halvempi hinta jostain halvasta kompromissi-sinne-päin -ostoksesta. Harmittaminen maksaa. Kannattaa tietää, mitä haluaa :D

- Vastaava taisikin jo tuossa ed. viestissä olla: ei tosiaan kannata kysyä keneltäkään "miltä näytän". Pääasia, että siitä on olemassa oma mielipide ja että sen kanssa pystyy elämään.

Tämmösiä.
Aava

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Aava »

Bliss kirjoitti:.... mustaan villakangastakkiin.

Vttu mä olen tunnin nyppinyt karvoja takista teipin avulla :evil:
:yo:

Tuli tästä viestistä taas mieleen, että olen tässä jo jonkun aikaa mietiskellyt, kannattaisiko ostaa valkoista villakangastakkia. Säilyyköhän se valkoisena ilman tiheitä pesulareissuja?

Mullakin on musta jo olemassa. Mutta valkoinen olisi kiva.
Ja sitten vaan se päällä taas vierailemaan jonkun mustan pitkäkarvaisen piskin omistajan luokse.... ja mitään ei taaskaan opittu :D
Stinky

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei kandee pakkasella tyrkätä kieltä valotolppaan tahi rauta(nykyään alumiini?)aitaan.
masa

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei kannata jämähtää tylsään duuniin hyvän palkan takia. Sitä on sitten loukussa.
BettyB.

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei kannata rakastua.
prosessi

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Ei kannata rakastua.
Kannattaapas, aina. Jos se on molemminpuolista, on kivaa, ja sydänsurut taas jalostavat ajattelua sellaisiin huippusuorituksiin, joihin ilman niitä ei ikinä pääsisi.
NuoriDaavid

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

rekkautua kitinään
SaintJohnPerse

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SaintJohnPerse

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:näkevinäni verisiä irtojäseniä
Mitäköhän Freud siitä sanoisi, että luin tuon muodossa verisiä irtojäniksiä?
Tix

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:näkevinäni verisiä irtojäseniä
Mitäköhän Freud siitä sanoisi, että luin tuon muodossa verisiä irtojäniksiä?
Että sinulla on lukihärö?
prosessi

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:näkevinäni verisiä irtojäseniä
Mitäköhän Freud siitä sanoisi, että luin tuon muodossa verisiä irtojäniksiä?
Että sinulla on lukihärö?
Freud ei uskonu lukihäröön.
Tix

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Freud ei uskonu lukihäröön.
Freud ei myöskään lueskellut netin keskustelupalstoja.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ottaa strapparia aunukseen, vaikka heteromies olisikin.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Freud ei uskonu lukihäröön.
Freud ei myöskään lueskellut netin keskustelupalstoja.
Ei, mutta sillä oli Teoria lukihäröistä silti. Lukihäröjä kun esiintyy muuallakin kuin netissä, esiintyi jo Freudin aikoina.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Rutsin kuninkaalaki o sellaine.
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nowaysis kirjoitti:Rutsin kuninkaalaki o sellaine.
Bernadottet on vähän sellasii, rutseja.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

St?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Asioita, joita ei kannata tehdä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

STD. En oo kyl tehnykään, oon aika gurko.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin