Mulkkersson maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oih, mä löysin pitkästä aikaa paskaäidin päiväkirjan. Loppupäivä meneekin mukavasti sitä lueskellessa.
Rahkapussi

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Alkaako paasto jo ottaa voimille?
Pasto loppui jo sunnuntaina ja nyt ollaan palattu normaaliin ruokavalioon.

Ai että oliko paastosta jotain hyötyä?

- Not. Hölmöläisten hommaa, mut tulipahan testattua.
Heii, olit paastolla? Joskus yritin aloittaa, mutta mulla tyssäsi het alkuun siihen glauber-suolan nauttimiseen. Yrjöttävän makuista. Entäs ne suolihuutelut? Nauttiko heteromies siitä, että peräsuoleen tungettiin litra tavaraa?
NuoriDaavid

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

7v tyttö soitti juuri ja kertoi, että isosisko oli sanonut, että jolupukkia ei ole olemassa ja vaati nyt minulta kyllä tai ei vastausta, että onko se.

Sain kuitenkin neuvoteltua kompromissin, että jutellaan siitä, kun tulen kotiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rahkapussi kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Alkaako paasto jo ottaa voimille?
Pasto loppui jo sunnuntaina ja nyt ollaan palattu normaaliin ruokavalioon.

Ai että oliko paastosta jotain hyötyä?

- Not. Hölmöläisten hommaa, mut tulipahan testattua.
Heii, olit paastolla? Joskus yritin aloittaa, mutta mulla tyssäsi het alkuun siihen glauber-suolan nauttimiseen. Yrjöttävän makuista. Entäs ne suolihuutelut? Nauttiko heteromies siitä, että peräsuoleen tungettiin litra tavaraa?
Peränhuuhtelu ei terveyttä paranna mutta jos B-rappuun pistää niin kai se jotenkin tekee asioista mielenkiinnottomempia kun haju poistuu? Toisaalta voi käyttää hansikasta jos pelkää kakan menevän piliin..
Toisin sanoen suurta kusetusta jolla ei liene mitään terveydellisiä vaikutuksia! Mutta kai sitä vettä voi työntää peräsuoleen yhtä hyvin heitellä seteleitä tuleen?
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Stinky kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää Mulli!
Kiitos !
BettyB. kirjoitti:Onnittelut Mullille?
Joo joo, aamulla syötiin kääretorttua ja puolen päivän aikaan kakkua kavereiden kanssa.
milli

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Päivänsankarille onnittelut.

Kotona. Tänään oli mukavan lyhyt työpäivä, tässähän ehtii tehdä vielä vaikka mitä. Voisin siivota kotona, pyykätä jne, kun ovat kotityöt jääneet vähän rästiin sairastellessa.
SaintJohnPerse

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kotona ja pitäisi jaksaa viedä koira ulos.... Uuvuttaa...
Entäs ankka?
Pyry-Matias

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SaintJohnPerse kirjoitti:Uuvuttaa...
Onko tuo vitutuksen palautumisvaihe vai tyyntä seuraavan edellä? Joka tapauksessa mukavaa vaihtelua masennukselle ja sille vitutukselle 8) ...minua muuten ahdistaa. En kuitenkaan halua puhua siitä, koska kulissi on kiva laji ja krapula on isin pakottamaa.
SaintJohnPerse

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SaintJohnPerse

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 20.03.2008 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SaintJohnPerse kirjoitti:Nyt on kaikki hyvin.
Äh, yritin olla yleisironiasarkasmikas kaiken globaalin maanantaiangstin keskellä. Mutta vaikket silmätikkuni olekaan, olen huomannut positiivisen muutoksen jutuissasi. Ja se on aina hyvä se 8)
Zeb

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:...minua muuten ahdistaa. En kuitenkaan halua puhua siitä, koska kulissi on kiva laji ja krapula on isin pakottamaa.

:( Voih! Kannattaisi kyllä puhua, se nimittäin auttaa.
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala lauantaina kirjoitti:Tapoin pesukoneeni eteisen kynnysmatolla. Kyllä kannattaa siivota kännissä!
Noniin, nyt on wanha paska raahattu kierrätykseen ja uusi LG hyrräämässä. Menee pyykkiä ku pieneen eläimeen ja määräautomatiikka hoitaa että voi pestä vähän vähemmänkin kuin täysiä rummullisia. Löytyy ajastimet, jäljelläolevat ajat ja pesuveden todelliset lämpötilat näytöstä, pilliä, vitun vihellintä, spermatahran poisto-ohjelmaa (käyttöohjeessa näppärästi nimetty bioperäisten proteiinitahrojen poisto-ohjelmaksi) ja jotain helvetin vauvanpesuohjelmaa.

Niin että löytyiskö täältä jotain lutkaa operoimaan tota Darth Vaderin vessanpönttöä?
NuoriDaavid

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti: spermatahran poisto-ohjelmaa (käyttöohjeessa näppärästi nimetty bioperäisten proteiinitahrojen poisto-ohjelmaksi)?
:)
Zeb

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: spermatahran poisto-ohjelmaa (käyttöohjeessa näppärästi nimetty bioperäisten proteiinitahrojen poisto-ohjelmaksi)?
:)
Olette te kanssa... Mulle tuli ihan veritahrat vaan mieleen.
NuoriDaavid

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: spermatahran poisto-ohjelmaa (käyttöohjeessa näppärästi nimetty bioperäisten proteiinitahrojen poisto-ohjelmaksi)?
:)
Olette te kanssa... Mulle tuli ihan veritahrat vaan mieleen.
IIK! Senkin pervo!

En uskallakaan pelata sun kanssa.
Zeb

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:IIK! Senkin pervo!
:jouden:

P.S. Lälläri!!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:7v tyttö soitti juuri ja kertoi, että isosisko oli sanonut, että jolupukkia ei ole olemassa ja vaati nyt minulta kyllä tai ei vastausta, että onko se.

Sain kuitenkin neuvoteltua kompromissin, että jutellaan siitä, kun tulen kotiin.
Kiinnostava tietoteoreettinen kysymys!
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: spermatahran poisto-ohjelmaa (käyttöohjeessa näppärästi nimetty bioperäisten proteiinitahrojen poisto-ohjelmaksi)?
:)
Olette te kanssa... Mulle tuli ihan veritahrat vaan mieleen.
Kuka helvetti sitä nyt verellä vaatteitaan sotkisi?
SikaMika

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hou hou, hous!

Hyvä päivähän tämä on kaikin puolin ollut. Töissä oli vähän liiankin rentoa, onneksi sudokut ja sanomalehdet ehdittiin keksiä ennen tätä päivää. Töiden jälkeen salille, jossa homma toimi vitullisen mallikkaasti. Siitä sitten järkkäilemään Suurta Kadotustemppua, jossa kierrätin kuolemantuomion saaneen verkkotulostimen. Lasermokkula tottakai, oli vaan hieman liian iso mun lätkäkassiini, joten tarvittiin insinööriopiskelijamaista neuvokkuutta murkulan naamioimisessa osaksi kassia. Ongelmia kotiinkuljetuksessa ei olisi ollut, jollei matkassa olisi ollut myös polkupyörä, reppu ja kypärä. Kaikkien roudaaminen julkisilla kulkuneuvoilla vaati taas hieman kyynärpäätaktikointia ja röyhkeyttä, mutta niiden puutteeseen homma ei taaskaan kaatunut.

Kone elää ja voi hyvin, testasin juuri. Näenkö mä muuten jostain, paljonko mustetta on jäljellä? Lainasin toki töistä mukaani varakasetin, mutta se perkele näyttää sittenkin olevan väärää mallia.

Nyt saunaan ja karjalanpaistille, nam ja röyh vaan teidän heiluvillenne.
Pyry-Matias

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:Kuka helvetti sitä nyt verellä vaatteitaan sotkisi?
Ruumiskuvamies?
milli

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Heh, mä mitään ole siivonnut. Olen lojunut sohvalla ja äsken kävin lenkkisaunassa. Voisin nyt nukahtaa.
Bliss

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mää rakastuin just äsken :h:

www.etuovi.com + kohdenumero 520729 :h:

Mä HALUUUUUUN ton!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Huomenna vapaapäivä ja miljoooooooona asiaa tehtävänä. Onnistuisiko sitä olemaan avaamatta Kitinää koko päivänä?
Ok, suljen kitinän huomiseksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin