Mulkkersson maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Öh, minä luulin että kaikilla on jo digidigidigidigidigidigidigidigidigi -virittimet tietokoneissa :C
Miksi olisi?
Miksi ei? Matka tietokoneelta kaljakaapille on aina lyhyempi.
Varmaan siksi ei, että aika harva haluaa katsoa televisiota jostain pikkumonitorissa olevasta pikkuikkunasta-joka-vie-sun-internetin-alleen verrattuna oikeaan televisioon.

Kaveritkin on jotenkin kivempi pyytää mieluummin katsomaan telkkaria kuin media playeria.
1108

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Öh, minä luulin että kaikilla on jo digidigidigidigidigidigidigidigidigi -virittimet tietokoneissa :C
Mulla on, olen käyttänytkin sitä kaksi kertaa. Eka asensin kanavat ja kerran testasin onko siinä nauhoitusta. Ei nappaa.
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Öh, minä luulin että kaikilla on jo digidigidigidigidigidigidigidigidigi -virittimet tietokoneissa :C
Mulla on, olen käyttänytkin sitä kaksi kertaa. Eka asensin kanavat ja kerran testasin onko siinä nauhoitusta. Ei nappaa.
Mulla sama. Ollut jo yli 3½-vuotta. Testannut kerran katselua ja nauhoitusta. Kummatkin toimi. Jipii.
Herra Manala

Re: Mulkkersson maanantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Onko jollakulla pienempi näyttö kun televisio :shock:
Näin äkkiseltään veikkaisin, että aika monella. Vai missäs hinnoissa ne yli 42" tietokonemonitorit nykyään pyöriikään?
Vastaa Viestiin