Meidän gangsteri

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Rakastan Lucky Lucianoa, koska

hänellä on teräviä kommentteja
2
8%
hän artikuloi hienosti
2
8%
hän on todella kaunis
4
17%
hän osaa perustella sanomansa upeasti
0
Ei ääniä
hänestä ei vaan voi olla pitämättä
2
8%
hän on hyvin älykäs
1
4%
hän on niin harkitsevainen
1
4%
hänellä on upea kroppa
12
50%
 
Ääniä yhteensä: 24

pertzi

Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Kaikki me tietenkin rakastamme Lucky Lucianoa, mutta emme uskalla tunnustaa sitä. Sinäkin. Tässä on tilaisuutesi tunnustaa rakkautesi anonyymisti äänestämällä.

p.
Faghag

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Faghag »

ööh, miksi näitä typeriä polleja tehdään, joissa kysellään toistaan typerämpiä uteluita? Kuinka ketään voi rakastaa tai vihata, kun ei edes tunne ihmistä ollenkaan. Suhteeni kaikkiin Kityssä kirjoitteleviin nimimerkkeihin on virkistävän neutraali, toivon näin jatkuvan.
Geetzu

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kyllä mä kosisin kropan takia. Ja niin kai aika moni noin yleisestikin kun noita liittoja niin purkautuu.
huima

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja huima »

Geetzu kirjoitti:Kyllä mä kosisin kropan takia. Ja niin kai aika moni noin yleisestikin kun noita liittoja niin purkautuu.
Body body
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja martza »

EVVK :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kyllä mä kosisin kropan takia. Ja niin kai aika moni noin yleisestikin kun noita liittoja niin purkautuu.
Body body
Kropan takia ääni täältäkin. Vähättelemättä yläpäätä ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kuka?
HellBell

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja HellBell »

:h: ?
Persoonan takia, en tosin Luckya ns. oikeasti tunne, mutta siinä määrin mitä täällä tunnen ja vaikka esim. henkilögalluppien perustamisasiassa omaammekin eri näkemykset.
Luckyn ironinen sanankäyttö käsitetään usein hälle epäedullisin päin, vaikka itse asiassa siellä sanojen seassa on ihan kansanomaisesti sanottunakin ällitälliä.
Luckylla on oma tyylinsä, luckymaisuutensa.

Edit: lisäys + typon korjaus
Viimeksi muokannut HellBell, 11.10.2005 21:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuka hän on?

jees google on olemassa...
Starflare

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Starflare »

:muu:
MarthaFocker

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Pertzi, kun sinulta ei tunnu tuo sarkastinen vittuilu luonnistuvan, niin mikset kertoisi kaikille tässä perustamassasi ketjussa, että mikä sinua niin kauhiasti LuckyLucianossa ärsyttää.

Olet varmaankin sanonut syysi parissa rinnakkaisketjussa, mutta et kai odota, että olen asiasta niin kiinnostunut, että selaan läpi koko tappeluhistorianne manalan kanssa.

Olethan sinäkin sitä mieltä, että ketjun aloituksessa on soveliasta kertoa lukijoille, että mistä vitusta on kysymys. Jos ei, niin voitte varmaankin selvittää tämän asian ilman julkista puintia.

Olenko oikeassa vai olenko oikeassa? Vittu teidän kanssa.
pertzi

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Rautavittu kirjoitti:Pertzi, kun sinulta ei tunnu tuo sarkastinen vittuilu luonnistuvan, niin mikset kertoisi kaikille tässä perustamassasi ketjussa, että mikä sinua niin kauhiasti LuckyLucianossa ärsyttää.

Olet varmaankin sanonut syysi parissa rinnakkaisketjussa, mutta et kai odota, että olen asiasta niin kiinnostunut, että selaan läpi koko tappeluhistorianne manalan kanssa.

Olethan sinäkin sitä mieltä, että ketjun aloituksessa on soveliasta kertoa lukijoille, että mistä vitusta on kysymys. Jos ei, niin voitte varmaankin selvittää tämän asian ilman julkista puintia.

Olenko oikeassa vai olenko oikeassa? Vittu teidän kanssa.
Sinä et taida tuntea minua. Ei tosin ihmekään. :) Minä en koskaan kirjoita pahalla kanssakityilijöistä. Saatan kirjoittaa provosoivasti kityilijöitä koskettavista asioista, mutta yritän aina välttää henkilökohtaisuuksia. Joskus kirjoitan kummallisia, kuten vanhassa kityssä olleessa ketjussa lastenohjelma-vakkareista (Hamtaro, Tomi Traktori, Puuha Pete ym. oli liitetty kityilijöihin), mutta silloinkaan en kirjoita pahalla.

Tämäkään ketju ei ollut tarkoitettu ilkeilyksi. Olen sitä mieltä, että LL ansaitsee oman huomioketjun. Vastaavan ketjun olisin saattanut avata monesta muustakin, mutta ehkä viimeaikaiset gallupit saivat minut valitsemaan juuri Pihlajiston lahjan Kitylle. Hän ei siis missään nimessä ole ainoa huomioketjun ansaitseva henkilö, mutta loput ketjuista saavat avata muut kityilijät.

Sori jos pilasin hupailuilonne tällä varsin vakavalla viestillä. Jatkakaa.

p.
AarneAnkka

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mutta takaisin aiheeseen. Häikäistyn hänen kauneudestaan ja hädin tuskin uskallan katsoa. Hänen mielensä on minulle mysteeri, jota en kykene erittelemään. Tyydyn siis ihailemaan etäältä.
1108

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka vitun Lucky Luciano !
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Ann »

pertzi kirjoitti: Sori jos pilasin hupailuilonne tällä varsin vakavalla viestillä.
Minkä vitun hupailun?
Rotan aivot valtasivat pääni.
MarthaFocker

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ann kirjoitti:
pertzi kirjoitti: Sori jos pilasin hupailuilonne tällä varsin vakavalla viestillä.
Minkä vitun hupailun?
En minäkään hubaa näe.

Mutta Perzi tsori...luin äänestyksen todellakin vittuiluksi, ja koska ei toisen ketjun vääntöä nyt jaksa seurata, niin yhdistin sinut siihen faktoja tarkistamatta. Anteeksi.
KGrilli

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

huomioni. PERTZI IHASTUNUT LUCKYYN.

tai ehkä mä vaan näen nyt ihastumista joka puolella ja kaikkialla... :h:
HellBell

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja HellBell »

pertzi kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että LL ansaitsee oman huomioketjun. Vastaavan ketjun olisin saattanut avata monesta muustakin, mutta ehkä viimeaikaiset gallupit saivat minut valitsemaan juuri Pihlajiston lahjan Kitylle. Hän ei siis missään nimessä ole ainoa huomioketjun ansaitseva henkilö, mutta loput ketjuista saavat avata muut kityilijät.
..
Minä en ymmärrä tällaisten viimeaikaisten henkilöihin kohdistuvien galluppien tarkoitusta. En näe niissä mitään hohtoa - suoraan sanottuna ne ovat minusta vastenmielisiä.
Jos henkilö itse avaa itsestään gallupin siis kohdistaa henkilöön koshdistuvan gallupin itseensä, on asia ok, mutta muutoin henkilöihin kohdistuvat gallupit ovat perseestä. Aamen.
Quarter

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Ja missä on EVVK? hä?

Ihan nätti.. isot tissit ja hoikka.. alavartaloa en näe. Photoshopin valoisuusmuutoksilla sai jo vähän naamaakin esiin. Ihan ok. Ei mitään tajunnan räjäyttävää. Ei pahalla.
Terrorizer

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

1108 kirjoitti:Kuka vitun Lucky Luciano !
http://history.acusd.edu/gen/WW2Timeline/luciano.html :twisted:
pertzi

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Rautavittu kirjoitti: Mutta Perzi tsori...luin äänestyksen todellakin vittuiluksi, ja koska ei toisen ketjun vääntöä nyt jaksa seurata, niin yhdistin sinut siihen faktoja tarkistamatta. Anteeksi.
Noo, eipä tämä ketju niin vesiselvä ole, etteikö siitä voisi olla erilaisia tulkintoja. Hyvä vaan, että kaikki eivät ole koko ajan samoilla aallonpituuksilla.

p.
pertzi

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja pertzi »

HellBell kirjoitti: .
"Mielipiteenne on kirjattu eikä sen katsota aiheuttavan jatkotoimenpiteitä." :)

p.
Faghag

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Faghag »

KGrilli kirjoitti:huomioni. PERTZI IHASTUNUT LUCKYYN.

tai ehkä mä vaan näen nyt ihastumista joka puolella ja kaikkialla... :h:
Olen samaa mieltä. Jo ala-asteella sanottiin, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Tämä oli selkeä viesti Pertzin puolelta LL:lle: Olen kiinnostunut sinusta, mitäs jos hierottaisiin napojamme vastakkain?
SingleMalt

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti: Minä en ymmärrä tällaisten viimeaikaisten henkilöihin kohdistuvien galluppien tarkoitusta. En näe niissä mitään hohtoa - suoraan sanottuna ne ovat minusta vastenmielisiä.
Kultaseni, olette juurikin oikeassa. Mä komppaan sua.. taas..
Faghag

Re: Meidän gangsteri

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mä aloitan kohta fanitusketjun, jossa palvottavina olisivat (HUOM! Ei arvojärjestys!): SingleMalt, AarneAnkka, Hellbell ja slam.

Syyttäkää itseänne, yksilö on esikuviensa summa!!!!!
Vastaa Viestiin