Toimeton tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kipiä, voihan saatana. Söi pizzaa, kattoi lätkää ja pelas pokeria. Ei voittoja pöydästä tai pitkävedosta. Xenonin sytytin paskana, siitä kolmen huntin pikavoitto, ihana päivä.
prosessi

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pitäis vissiin ruveta syömään enemmän. Ei vatsalihasten kai kuulu näkyä, jos ei edes käy punttisalilla.
prosessi

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paitsi että onhan mulla tietty toi elävä puntti, joten en vielä hätäänny.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:Paitsi että onhan mulla tietty toi elävä puntti, joten en vielä hätäänny.
Ei kannata ;) Varsinkin jos se on vielä kiinni tississä, niin älä hermostu. Hei, ja ajattele, sulla on sentään VATSALIHAKSET!
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Lähinnä pohdin jotta karkaisko karkauspäivänä maistelee niitä.
Aika rohkeaa! :shock:
Mulli75

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Illasta tuli otsikon mukaisesti toimeton kun kävin tekemässä tentin mietin mitä seuraavaksi. Ajoin yhden sukulaisen mökille kun siellä oli sauna lämmin ja kylmäsavulohta tarjolla. Järvessäkin olisin käynyt jos jäässä olisi ollut avanto, jos olisi ollut perjantai olisin juonut olutta tms. ja jäänyt sinne yöksi luonnon rauhaan. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ajaa takaisin kotia kitisemään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt kun on suorittanut viimeisen tentin, on mukava olla pari päivää ihan toimettomana. Edessä tosin häämöttää jo gradun vääntäminen, mutta ehkäpä se siitä...
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vauhdikas päivä. Töistä sapuskan kautta suoraan uuden harrastuksen pariin, nimittäin improvisaation. Menin tsekkaamaan erään improryhmän touhut, ja varsin mielenkiintoiselta ja hauskalta homma pienen alkujännityksen jälkeen haiskahti. Alan käymään jatkossakin, päätöstä ei ainakaan hankaloita se tosiseikka, että mun lisäkseni ryhmässä on yksi jamppa ja 9 naista! 8)

Edit: ainiin, kyseinen istunto järjestettiin erään oppilaitoksen tiloissa. Oli varsin osuvaa, että huoneen nimi oli "lasten terapiahuone"... :wink:

Sieltä sitten salille ja sieltä sitten äsken kotiin. Nyt voisin vaikka...ööö...nukkua. Taidan samalla katsoa loppuun eilen aloitetun Amadeuksen, kun menin perkele nukahtamaan kesken rainan. Pus ja nus vaan, kakkakikkareet!
Viimeksi muokannut SikaMika, 26.02.2008 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Täydellinen vaimomateriaali täällä taas hei! Viimeistelin juuri hedelmäsalaatin (hunaja- ja verkkomelonia, päärynää, tummia viinirypäleitä ja tuoretta ananasta) 25 henkilölle, pilkoin smoothieita varten päärynät, otin mansikat ja mangot sulamaan ja purkitin mustikat. Pakkasin laukkuihin valmiiksi kaikki muut raaka-aneet ja laitteet (teepannu, blenderi ja vedenkeitin). Aamulla pitäisi vielä noutaa puuro ja lämpimät ruisleivät Fasulta. Oon taas supertehokas!

Huomisen menu:

Kaurapuuro lisukkeilla (voisilmä/sokeri/omppu-, mansikka-&vadelmahillo/maito/mustikat)
Vastapaistetut onnenleivät, joille tarjolla kevyitä juustoja, salaattia ja paprikaa
Hedelmäsalaatti (+raejuustoa)
Erilaiset smoothiet (mango, banaani, mansikka, päärynä)
Kaksi erilaista myslisekoitusta
Paria erilaatua rasvatonta jogurttia
Omppu- ja aplarimehua
Kahvia
Haudutettua vihreää teetä

Luulis noilla aamunälän taittuvan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

BettyB. kirjoitti:Huomisen menu:
Olet varmaan todella terve, kun syöt noin paljon vihanneksia ja marjoja? Kolesteroliarvot (ne pahat) nollassa? Kateeksi käy, mutta onnittelen silti.
Paras päivä ikinä.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Riemumieli kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Huomisen menu:
Olet varmaan todella terve, kun syöt noin paljon vihanneksia ja marjoja? Kolesteroliarvot (ne pahat) nollassa? Kateeksi käy, mutta onnittelen silti.
No en mä ole noin terveellinen :D Tarjoan vaan tällä kertaa muille niin pitää yrittää. Itse aloitan aamuni muroilla ja maidolla. Pahapaha minä!

Mut joo, kolesterolit on kyllä kunnossa.
Zeb

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nyt on se ihku Jaffa-appelsiiniaika! Erittäin hyviä ja mehukkaita, niitä voisi syödä suunnilleen kymmenen päivässä.
prosessi

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:Hei, ja ajattele, sulla on sentään VATSALIHAKSET!
Mä en tykkää niistä. Ne ei oikeen sovi mun tyyliin.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ounou, työtapaturma! Siivoillessani työpöytää, ananaksen "kruunu" hyökkäsi keskisormeni kimppuun ja sormi hävisi verta vuotavana. Ilkeää toimintaa!
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja pix »

huuh en uskaltanut avata uutta viikonpäiväketjua joten hehkutan tänne!

oon nyt sit tulossa käväseen kotimaisemissa kuukauden päästä lähes kaheks viikoks..tää on eka kerta ikinä kun tuun lomalle Suomeen! (aikasemmilta reissuilta - joita nyt ei niin huikeesti tosin oo - olen aina palannut vasta jäädäkseni)
*taidan olla säälittävä hmm... :oops:

Kiitos kun kuuntelitte!
Suvinen kirjoitti:...
psst. kun kyselit aikasemmin niin maisema tosiaan vaihtu vasta kuukaus sitten ja kesäks taas takasin - kts. kohta: *

EDIT typoja
Hermann Hoth

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti: 1) Tuomioja ehdottaa bensiinikuponkien käyttöönottoa!
Tuomiojalla on tainnut kone hitsata kiinni totaalisesti. Sehän saatana hullumpi kuin Suvi Linden.
Tässä herrat teillekin kupongin alkua ... :D
Valtion bensiinikuponki
Eiköhän tännekin saada (sitten kuponkien realisoituessa todeksi) oma pörssilista, mistä paljon ajavat voivat ostaa "markkinahintaan" oikeutta ostaa menovettä ... :mrgreen:
Vastaa Viestiin