Toimeton tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

On niin valoisaa, että kohta tullee jo syksy. Näin se elämä vaan heittelee :cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jengi lähtee ulkomaille Pääsiäiseksi, me lähdetään koiravahdeiksi Pohjois-Haagaan! Extremee.

Tahtoo mäkkiruokaa - oon ollut niin kiltisti taas pari viikkoa, että mä olen yhden mäkkiaterian ansainnut. Sura taas puuttuu, ylläri.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rahkapussi

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Söin lounaaksi hernekeittoa. Toivottavasti ei pieretä spinnatessa.

On kyllä kevättä rinnoissa. Linnut laulaa, puut pukkaa lehdenalkua ja elo muutenkin kuin pääsiäisen aikoihin... ekokatastrofi hellii meitä.
NuoriDaavid

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oon kyllä ihan surkee, kun joskus vieläkin hävettää kirjoittaa lasku. No, enhän minä tänne ketään käske. Pakko kait se on lasku kirjoittaa, jos kerran vapaaehtoisesti tullaan.

Oon yrittänyt muistaa Sauli Niinistön ohjeen "parempi hävetä hetki kuin katua pitkään".
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ I feel ya. Tosin oon tullu siihen tulokseen et oon kaiken sen arvoinen. Ja yleensähän mun ei tartte kirjottaa laskua, osaavat jo aika hyvin jättää oikeen summan yöpöydälle.

Joko nyt saa lähteä kotiin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iski taas pieni roskaruuan himo, mutta nyt jos vetää jotain niin oksentaa kyykätessä. Treenin jälkeen ei saa alas kuin nestemäisiä juttuja . Siirtäisikö siis treenin huomiselle ja nappaisi nyt rasvahumalat?

Päätöksiä päätöksiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Koittakaas ny opetella eroon tosta roskaruoka-sanasta, eiks me sovittu jo tää juttu? Sitte kun syötte elintarvikkeeksi kelpaamatonta moskaa, voitte taas käyttää sanaa.
NuoriDaavid

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:^ I feel ya. Tosin oon tullu siihen tulokseen et oon kaiken sen arvoinen. Ja yleensähän mun ei tartte kirjottaa laskua, osaavat jo aika hyvin jättää oikeen summan yöpöydälle.
Mä yritän ajatella kollegiaalisesti: mitä siitä tulisi, jos joku ryhtyisi ilmaiseksi jakamaan, ja aina voi mennä tervauskeskukseen, jos ei halua maksaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti: Sitte kun syötte elintarvikkeeksi kelpaamatonta moskaa, voitte taas käyttää sanaa.
En ollut mäkkiin menossa, on mullakin sentäs jotain rajoja. Tai se että laatta meinaa lentää kyseisenkaltaisten paikkojen hajusta.

Lähinnä tarkoitin että käynkö ostamassa vaikka kyljyksiä tai kalapuikkoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Sitte kun syötte elintarvikkeeksi kelpaamatonta moskaa, voitte taas käyttää sanaa.
En ollut mäkkiin menossa, on mullakin sentäs jotain rajoja. Tai se että laatta meinaa lentää kyseisenkaltaisten paikkojen hajusta.

Lähinnä tarkoitin että käynkö ostamassa vaikka kyljyksiä tai kalapuikkoja.
No onko ne roskaa? Ei tää nyt ollut mikään pikaruokakysymys vaan ylipäätään mun inhokkisana!

Ja voisinpa sanoa taas jotain muutakin, mutta eiköhän toi halveksunta paista tuolta rivien välistä sen verran kirkkaasti läpi etten viitsi edes vaivautua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti: ...toi halveksunta paista tuolta rivien välistä sen verran kirkkaasti läpi etten viitsi edes vaivautua.
Häh? Ei taas ymmärrä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tix

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Eipä vois olla parempia päiviä. Tai viikkoja. Ainoa rutinan aihe mistään on ettei tuon pikkuruisen thinkpadin wlan-kortti oikein suostu yhteistyöhön kotona pöydällä lojuvan telewellin kanssa. Oh well, tele-not-so-wellillä vesilintua ja joku toimivampi tilalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No nyt tuli sitten paha mielikin vielä päälle, taidan siis ostaa tupla-annoksen mitä sitten ostankin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Zeb

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Argh, siis voiko olla teennäisempää hölöttäjää kuin tuo psykotäti Ilona Rauhala TV1:llä just nyt?!
Rouva Pupu

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:Argh, siis voiko olla teennäisempää hölöttäjää kuin tuo psykotäti Ilona Rauhala TV1:llä just nyt?!
Nyt oli pakko kääntää kanavaa, mielenkiinnosta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Zeb kirjoitti:Argh, siis voiko olla teennäisempää hölöttäjää kuin tuo psykotäti Ilona Rauhala TV1:llä just nyt?!
Hyvä että joku muukin hermostui. Mä en voinut katsoa loppuun, ärsytti sutena miten haastateltava puhui koostetusti ja selkeästi ja toinen keskittyi mullistelemaan ja nykimään tuolissaan. Spiikit ei paljon vieneet asiaa eteenpäin, kunhan nyt jotain ulosti suustaan.

Missä ohjelmassa olikaan se rauhallinen, maantienvärinen juontaja joka aina löysi asiasta olennaisen? Punainen lanka?
Elämä kantaa, jos sen antaa
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aaaahahahahaaaa, repesin totaalisesti Fiat-mainokselle :D
Herra Manala

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tekis mieli ihan äldesti Cantinan täytettyjä jalapenoja. Omat on vielä vähän turhan pieniä.
BettyB.

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Tekis mieli ihan äldesti Cantinan täytettyjä jalapenoja. Omat on vielä vähän turhan pieniä.
Jos haet, tuo mullekki!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti: (ja pysyin näin myöhään pois Kitinästä, ja sain KAIKKI roikkuvat hommat tehtyä! Hyvä minä!!!)
Voi paska, unohdin sulkea Kitinän :-(

Mietinkin koko päivän että jotain unohtui!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Voi paska, unohdin sulkea Kitinän :-(

Mietinkin koko päivän että jotain unohtui!1
Ilkimys! Ei saa pelotella!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Voi paska, unohdin sulkea Kitinän :-(

Mietinkin koko päivän että jotain unohtui!1
Ilkimys! Ei saa pelotella!
Ei se satu!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Voi paska, unohdin sulkea Kitinän :-(

Mietinkin koko päivän että jotain unohtui!1
Ilkimys! Ei saa pelotella!
Ei se satu!
Sattuupas! Muistan vielä hyvin, minkälaista tuskaa edellinen katko tuotti. Vieroitusoireissani jopa rekisteröidyin Cityyn, vaikka se on vain huono kopio!
Herra Manala

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tekis mieli ihan äldesti Cantinan täytettyjä jalapenoja. Omat on vielä vähän turhan pieniä.
Jos haet, tuo mullekki!
Lähinnä pohdin jotta karkaisko karkauspäivänä maistelee niitä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimeton tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lainakengissä- elokuva on ympäripyöreästi mun ja mun siskon tarina 1h40min setissä.. Tosin loppu osui vain osittain kohdalle.

Huomenna heti aamusta neuvolalääkärisedän luo.. Toivotaan että varmistaa kaiken olevan hyvin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin