Imppaaminen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko impannut

olen
4
100%
 
Ääniä yhteensä: 4

prosessi

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Haemaeraemies kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä en, edes silloin.
Muistin liian hyvin muutaman tutun kertomat ilokaasun aiheuttamasta megahuonosta olosta.
No, mun oloo ei ois enää huonommaks voinu saada millään, joten ei tarvinnu pelätä. Viimeinen kontakti ulkomaailmaan ennen kipushokkia oli se maski, mun paras kaveri, vaikkei siitä ees ollu mitään apua.
Jotenki saa kuvan että sairaalassa annettava kaasu on viihdekäyttö veljeään laimeampaa settiä?
Kaikkea muuta kuin laimeaa, huono olo taitaa yleensä tulla yliannostuksista. Jos haluaa testata laillisesti monia kivoja huumeita, kannattaa tosiaan mennä synnyttämään, mieluiten sektiolla. Nimim. "ensimmäinen viikko morfiinin voimin".
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti: Nimim. "ensimmäinen viikko morfiinin voimin".
Arvaa ärsyttääkö kun olen allerginen morfiinille? Ei tuu epiduraalia ei. Mitäköhän särkylääkettä saan, jos sektio tulee ajankohtaiseksi? Valium?
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: Arvaa ärsyttääkö kun olen allerginen morfiinille? Ei tuu epiduraalia ei.
Onhan sitä muitakin opioideja, oletko allerginen niillekin?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Arvaa ärsyttääkö kun olen allerginen morfiinille? Ei tuu epiduraalia ei.
Onhan sitä muitakin opioideja, oletko allerginen niillekin?
En, morfiinille ja johdannaisille. Mitä saman tehon omaavaa lääkettä suomessa käytetään?
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Arvaa ärsyttääkö kun olen allerginen morfiinille? Ei tuu epiduraalia ei.
Onhan sitä muitakin opioideja, oletko allerginen niillekin?
En, morfiinille ja johdannaisille. Mitä saman tehon omaavaa lääkettä suomessa käytetään?
Fentanyyli, sufentaniili ja petidiini. Nyt saa kyllä joku lääkäri/farmaseutti vahvistaa voiko noita käyttää morfiiniallergisille, en tiedä kun omilla osastoilla epiduraalit ei ole tosiaankaan ydinosaamista.

Mutta jos oikeasti jännittää niin voit kai kysyä neuvolasta? Luulisi että siellä on rauhoittavaa tietoa ongelmaan kuin ongelmaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Mutta jos oikeasti jännittää niin voit kai kysyä neuvolasta? Luulisi että siellä on rauhoittavaa tietoa ongelmaan kuin ongelmaan.
Eipä tuo vielä ainakaan vaivaa päätä sen kummemmin, spinaalipuudutuksen tiedän saavani, jos sellaista tarvitsen / ehdin ottaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eräs vanha tuttu kuoli ilokaasua käytettyään kotisohvalleen muutama vuosi sitten. Läheistensä mukaan kuulemma ei tahallaan, mutta itse vähän epäilen. Alkoholillakin taisi olla osuutta asiaan. Kai jotenkin kuukahti maskin päälle (vahingossa tai ei) eikä saanut siis ilmaa ollenkaan. Tai jotain. Tyttöystävä löysi parin päivän jälkeen sieltä sohvalta. Tough shit, sano. En siis suosittelisi ainakaan yksin käytettäväksi. Itse olen kokeillut vaan synnärillä, en huomannut juuri mitään vaikutusta, sattui siis otti tahi ei. Pökkyrään en kuitenkaan mennyt, vaikka eräs ystäväni oli synnyttäessään käyttäytynyt kuin humalainen merimies, huutanut ja kiroillut. Ilokaasun voimalla, siis.

Imppaustakaan en ole, KillBill-sedän huojennukseksi, kokeillut. Kuului meilläkin päin alempien kansankerrosten huveihin ;-)
Prepare for the worstest.
nokkaelain

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

prosessi kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Jotenki saa kuvan että sairaalassa annettava kaasu on viihdekäyttö veljeään laimeampaa settiä?
Kaikkea muuta kuin laimeaa, huono olo taitaa yleensä tulla yliannostuksista.
Wikipedia sanoo tuohon, että esim. hammaslääkärissä käytetään ilokaasua ja happea suhteessa 70/30, kun taas viihdekäyttäjä ei tyypillisesti lisää happea ollenkaan, jolloin se on pahimmillaan hengenvaarallista tiiviistä maskista hengitettynä, koska vapaata happeahan siinä ei ole.
killkill

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

nowaysis kirjoitti:Kuului meilläkin päin alempien kansankerrosten huveihin ;-)
Mut on näemmä luokiteltu luokkatietoiseksi ihmiseksi :mrgreen:

Silmäilin muitakin samalta palstalta löytyneitä trippiraportteja. Kova on näemmä tarve ihmisillä vetää pollansa sekaisin, milloin milläkin tropilla tai kaasulla... :roll:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Takes one to know one, hon! ;-)

Kyllä mun mielestä patsykin on ihan sitä parasta a-luokkaa, se vaan jotenkin perinaisellisesti ymmärsi sut väärin. Mut sitä sattuu, kuten huomaat, paremmissakin piireissä. :roll:

pats! älä millään tapaa ymmärrä tätä vittuiluna, sillä sitä se ei ole. pus! :)
Prepare for the worstest.
1108

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Viihdekäytössä ollut vaan alkoa
Kyy mie myssyä sun seurassa olen aikoinaan polttanut eli olet ainakin altistunut!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Viihdekäytössä ollut vaan alkoa
Kyy mie myssyä sun seurassa olen aikoinaan polttanut eli olet ainakin altistunut!
Siis passiivinenkin lasketaan? Damned, nyt en voi hyvällä omatunnolla sanoa olevani neitsyt edes tässä asiassa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
BettyB.

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nowaysis kirjoitti:pats! älä millään tapaa ymmärrä tätä vittuiluna, sillä sitä se ei ole. pus! :)
Äh, en toki! Tiedänhän itse olevani a-luokkaista leimattua lihaa :]
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

nowaysis kirjoitti:Eräs vanha tuttu kuoli ilokaasua käytettyään kotisohvalleen muutama vuosi sitten. Läheistensä mukaan kuulemma ei tahallaan, mutta itse vähän epäilen. Alkoholillakin taisi olla osuutta asiaan. Kai jotenkin kuukahti maskin päälle (vahingossa tai ei) eikä saanut siis ilmaa ollenkaan
Aaa, ikävää. Tässä tulee sellainen ns. tyyli ero, josta voi olla henki kiinni, nimittäin: nauttiiko ilokaasunsa tankista vai kapseleista. Tankkeihin saa kiinni tuon naamanrin jonka kanssa on mahdollista sammahtaa ja ilokaasu kun on raskaampaa kuin happi, ja sitä virtaa keuhkoihin kokoajan niin..

Kun toinen koulukunta taas käyttää kermasifonia ja siihen tarkoitettuja ilokaasukapseleita, niin niiden kanssa tuo yllämainittu skenaario ei ole oikein mahdollinen, kun uutta kapselia pitää ollaa ruuvaamassa heti putkeen jos tahtoo vaikutusta pidentää.

Ehkä kertoo jotain että kaikki ilokaasu kuolemantapaukset liittyvät tuon maskin käyttöön.

EDIT: aamukooman epäselvyyksiä hiottu;P
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 28.02.2008 19:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti: Ehkä kertoo jotain että kaikki ilokaasu kuolemantapaukset liittyvät tuon maskin käyttöön.
Eikös ilokaasumyrkytys ilmene usein oksenteluna? Kyllähän siihen varmaan havahtuu jos on maski täynnä oksennusta? Vai onko se "vain joillakin" tapahtuva reaktio?
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:a-luokkaista leimattua lihaa :]
:pics:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Ihme kyllä en oo koskaan kokeillu. Tota ilokaasua nyt ei vaan ole sattunut tielleni, eikä mitään liimoja tai tinnereitä oo tehny mieli.
Ehkä sit vanhana kun kaikki on jo kokeiltu!
BettyB.

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:a-luokkaista leimattua lihaa :]
:pics:
Laatulihaa
killkill

Re: Imppaaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:url=http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5691]Laatulihaa[/url]
:shutsthefuckup: :hail: vaikka koko potka ei näykään.
Vastaa Viestiin