Kitinän homoin homoskuukkeli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Selkeä kaappihomo on:

bedlam
1
2%
Chap
2
5%
Clay
0
Ei ääniä
Crowbar
2
5%
Elco
1
2%
exPertti
0
Ei ääniä
Gat
0
Ei ääniä
Herra Manala
3
7%
Homeboy65
3
7%
Huima
0
Ei ääniä
jouden-za
0
Ei ääniä
killkill
2
5%
masa
5
11%
MGandhi
0
Ei ääniä
PetriFB
0
Ei ääniä
RAM13
5
11%
SaintJohnPerse
1
2%
SikaMika
0
Ei ääniä
Tix
13
30%
Vihtahousu
1
2%
Vadim
1
2%
Yönmustaritari
2
5%
NuoriDaavid
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 44

prosessi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mutku Harold ja ND alotti! Sit mä vaan leikin ettei tunnu missään ja heitän vettä myllyyn!
Fiksuin lopettaa!
En pysty, ku en oo tarpeeks fiksu. Itse asiassa hieman vaivaa, että ND osasi käyttää tuota juuri oikeassa asiayhteydessä, hän on tunnistanut minun IRL pelottavuuteni lajityypin - ööh - pelottavan oikein.
Tix

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hmmz. Tähän asti olen luullut olleeni 130%, mutta 13 perskärpästä ei voi olla väärässä - it takes one to know one! Kuka teistä himoitsee eniten, laittakee yv niin homostellaan niin että kaapin ovet kolisee! Antakee, ootte te ennenkin homostelleet!
NuoriDaavid

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Hmmz. Tähän asti olen luullut olleeni 130%, mutta 13 perskärpästä ei voi olla väärässä - it takes one to know one! Kuka teistä himoitsee eniten, laittakee yv niin homostellaan niin että kaapin ovet kolisee! Antakee, ootte te ennenkin homostelleet!
Obs! Huom! Kyseessä eivät ole perskärpänen, vaan fruit fly.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No niin tytöt, eiköhän nyt olisi aika siirtyä sivummalle ja laittaa pikku purjevene (muistakaa Sinkkuelämä) kellumaan aunuksen aalloille. Tosin heterokin tahtoo strapparia kakkoseen, joten teidän lienee parasta aloittaa suoraan Rammsteinin "Mann gegen Mann" -biisin musiikkivideon tyylisellä iloittelulla.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

(Miesten)iskulause "jokainen päivä ilman tanssimista DTM:ssä on hukkaan heitetty" tjtn tuo kaappiumpihomon leiman sekä Vadimin että häntä imitoivan Nietzschen otsaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vautsi!

Hyvä päivä vain jatkuu! Olin jo kauhuissani, mahdanko asiattomasti voittaa tämänkin äänestyksen, mutta onneksi en ollut ehdokaslistalla.
Olen paljon ajatellutkin, että muutamat täällä ovat selkeitä homoja. Tix on saanut johdon, mutten oikein millään usko että hän olisi homo.

Homot ovat ihan ok, en ole niitä vastaan, mutta sen verran tylsä olen, etten tykkää jos meikää ajatellaan homoksi. Vaikka mulla on paljonkin tietynlaista naista itsessäni (puhuminen, hieman höpsö ja tunteellinen, haaveileva ja ei niin kamalan kunnianhimoinen, analysoiva, tippaleipäaivo, naisharrastuksiakin on muutama), olen silti selkeä mies ja olen iloinen että olen saanut itseni huomatuksi. Juuri tuo hassu väriterapiajuttuni ja muut vitsit eivät ole miehisiä täydellisesti ja miehet niitä tietenkin pelkäävät, mutta myös lesbonaiset! Ja jotenkin pelkään, että lesboja taitaa olla todella paljon oikeasti. Sitä jo rauhankumppaniltani Zebhyriltä kysyin ja hänkin ajatteli että pelleilevät! Olisi hauska tietää pelleilevätkö.

Ohoh. Taas tuli liian pitkä.
Ihana päivä. Olen ollut rakastunut 100%. Elämä on iloa ja mahdollisuuksia täynnä.

Pörö eli pusnus teille rakkaat tukijat ja tietenkin hieman vähemmän rakkaat ei-tukijani!

STADINARSKA
jokapaikan vasara 8)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:Olen hetero. Ihan oikeasti olen. Uskokaa että olen. Nää väriterapiat on vaan fuulaa. En ole homo, uskokaa nyt!
Taidat olla aika homo?
BettyB.

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^Käytät kyllä aika reilusti liilaa väriterapiassasi. Ja vaikka se joidenkin mielestä yhdistyy kuninkaallisiin ja koetaan usein neutraalina värin, se on oikeasti HOMOHOMOHOMOA! Senkin Tiivitaavi!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SikaMika kirjoitti:(Miesten)iskulause "jokainen päivä ilman tanssimista DTM:ssä on hukkaan heitetty" tjtn tuo kaappiumpihomon leiman sekä Vadimin että häntä imitoivan Nietzschen otsaan.
Hetken jo pelkäsin jääväni ilman ääniä. Mutta eikös tämä koskenut vain kaappihomsantuita, tämä äänestys?
elco

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä oli kyllä hyvä äänestys. Avasi silmiä - enkä puhu nyt perssellaisista: En edes tajunnut kuinka homoja Tix ja masa olivat ennen tätä. Mutta nyt tiedän.
SikaMika

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vadim kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:(Miesten)iskulause "jokainen päivä ilman tanssimista DTM:ssä on hukkaan heitetty" tjtn tuo kaappiumpihomon leiman sekä Vadimin että häntä imitoivan Nietzschen otsaan.
Hetken jo pelkäsin jääväni ilman ääniä. Mutta eikös tämä koskenut vain kaappihomsantuita, tämä äänestys?
Mä olen niin avarakatseinen, että haluan antaa kaikkien kukkien kukkia ja täten kaikille kaappihomoillekin oikeuden olla ihan oikeita homoja!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olen hetero. Ihan oikeasti olen. Uskokaa että olen. Nää väriterapiat on vaan fuulaa. En ole homo, uskokaa nyt!
Taidat olla aika homo?
Mister Manaaja! Kunnioittamattomasti sanon että EN!

Uusi nimiehdotus Mr Manalalle! Herra Villisika! Housut päällä tietenkin!

Terveisin EN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:^^Käytät kyllä aika reilusti liilaa väriterapiassasi. Ja vaikka se joidenkin mielestä yhdistyy kuninkaallisiin ja koetaan usein neutraalina värin, se on oikeasti HOMOHOMOHOMOA! Senkin Tiivitaavi!


EN EN, tarkoittaa ENEN ja EN ja EN

EN MUUTEN KYLLÄ

eN

Petty nyt tämän SISÄISTÄÄ! EN :o

JA EN

Terveisin EN keli Arska :shock:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bliss

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aika yllättävä tuo äänten jakautuminen. :o
prosessi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:Aika yllättävä tuo äänten jakautuminen. :o
Miten niin? Armas äidinkielemme on monimuotoisempi kuin äkkiseltään arvaisi, sillä yhdellä ja samalla sanalla voi olla hyvinkin monta eri merkitystä. Nyt pitäisi vain tietää minkä merkitysten mukaan kukin on äänensä saanut.
Bliss

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:Armas äidinkielemme on monimuotoisempi kuin äkkiseltään arvaisi, sillä yhdellä ja samalla sanalla voi olla hyvinkin monta eri merkitystä.
Kyl kyl, mutta keskivertokitisijä tuskin miettii kielen vivahteita ja monitasoisisa merkityksiä. VARSINKAAN homoin homoskuukkeli -äänestyksessä :P
prosessi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Armas äidinkielemme on monimuotoisempi kuin äkkiseltään arvaisi, sillä yhdellä ja samalla sanalla voi olla hyvinkin monta eri merkitystä.
Kyl kyl, mutta keskivertokitisijä tuskin miettii kielen vivahteita ja monitasoisisa merkityksiä. VARSINKAAN homoin homoskuukkeli -äänestyksessä :P
Siksi juuri olisi kiva tietää mitä kukin pitää ensisijaisena merkityksenä termille "homoin homoskuukkeli".
NuoriDaavid

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Armas äidinkielemme on monimuotoisempi kuin äkkiseltään arvaisi, sillä yhdellä ja samalla sanalla voi olla hyvinkin monta eri merkitystä.
Kyl kyl, mutta keskivertokitisijä tuskin miettii kielen vivahteita ja monitasoisisa merkityksiä. VARSINKAAN homoin homoskuukkeli -äänestyksessä :P
Siksi juuri olisi kiva tietää mitä kukin pitää ensisijaisena merkityksenä termille "homoin homoskuukkeli".
Pitäisikö soittaa luontoiltaan?
prosessi

Re: Kitinän homoin homoskuukkeli

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Pitäisikö soittaa luontoiltaan?
Eiku soitetaan urpiaiselle. Se saattais tietää.
Vastaa Viestiin