Karkauspäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Jos täällä päässä erehdytään kosimaan, niin saa myöntävän vastauksen het :P
Ohhoh, enpä olis uskonut :shock:
Soon rrrrrrrrrrrrrrrakastunut.
Geep

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Geep »

Elppis kirjoitti:Herätys tapahtui kun avasin verkkopankin. KELA:n antama summa olikin näköjään ENNEN veroja, missään ko. sivuilla sitä ei lue :roll:
Jepa, itsekin kirosin tuota joskus. Kannattaa tsekata Kelan omasivulta nuo, näkyy kivasti listattuna kaikki sit myöhemmin... Just iloitsin kun veroja meneekin vaan 20 pinnaa, tähän asti maksellu 32 ja tuntunu tuki ihan hukalta. Tänään ostan hienon pulkan! Pöndellä lunta niin perkeleesti. Ja eilen kävin avannossa kahdesti! 8)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:
Aloin miettimään myös sitä, onko kosiminen edes suotavaa, jos on jo yksi vaimo? Mut kuulemma me ollaan jossain asumuserossa tai jodis..
No meidän taloudellisessa tilanteessa voi mun mielestä kosia ihan hyvin, siis olettaen että tarkoitus on kuitenkin puhtaasti sen hamekankaan hankkiminen. Että anna mennä vaan!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti: Ja eilen kävin avannossa kahdesti! 8)
Kuulostaa hmmm kauhean keski-ikäiseltä ;)
safi

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei ny vielä sentään, mutta mulla on ensimmäistä kertaa eläissäni vahva tunne siitä, että tän nykyisen kanssa voisin jopa mennä naimisiin joskus tulevaisuudessa. Kosin sitten seuraavana karkauspäivänä, jos vielä silloin ollaan samoissa fiilareissa...
Geep

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geep kirjoitti: Ja eilen kävin avannossa kahdesti! 8)
Kuulostaa hmmm kauhean keski-ikäiseltä ;)
Siltä se ei varmaan kyl näyttäny, oltiin aika pikkulikkoja syrran kanssa kiljumisinemme. :D
Mut joka talvi mä käyn, nyt ei maitoset tissit vaan ihan kauheesti tykkäilly...
Geep

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Geep »

Taidan hiihtää ekan kerran kymppivuoteen. Mul on kokeilu-ikä! Kalkkistun. Lähen treenaa. 3v oppi jo eilen aika taitavaks, tänään se kyllästy ja haluiski jääkiekkoilijaks. Ei käsitä miksei tääl metsäs oo "stokkaa ja (l)uistinpuolt".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mua ei ainakaan saa kosia!
Tarkoitan että sydämeni on jo mennyt!
Kaupaksi.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Numba

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Tänään pitäisi käydä ostamassa digiboksi, ei tämä yhtään viimetinkaan sitten jäänytkään. Kai siellä kaupoissa on muitakin asiakkaita tänään, joilla sitä vielä ei ole?
Ja ulos on ehdottomasti päästävä tänään. Metsä kutsuu!
Stinky

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tili tuli, tili meni. Enkä edes kosi.
Saas nähdä tuleeko mun leffatreffeistä mitään. Koko viikon ollu kamala väsy ja nytkin tekis mieli tikkupönkittää silmäluomet..
En viittis maksaa leffalipun hintaa päiväunista.
Chap

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Stinky kirjoitti:Tili tuli, tili meni.
Mulla ei mennyt tili, koska palkka maksettiin näköjään vahingossa tuplana. Saas nähdä milloin työnantaja pyytää takaisinmaksua.
BettyB.

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

En tiä teistä mut mä lähden nyt Tapiolaan lounaalle, vaihtamaan valuuttaa, ja etsimään läppärille ja kameralla laukkuja. Nii!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:En tiä teistä mut mä lähden nyt Tapiolaan lounaalle
Sano systerille terkut!
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Sano systerille terkut!
Joo, meenkin siitä varmaan ohi :)
safi

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja safi »

Kiitti vaan sille, joka joskus muinoin laitto Funky Junk nettishopin linkin tänne. Mä oon ihan koukussa niiden farkkuihin ja taas hain kahdet uudet äsken postista. Tod matala vyötärö ja täydellinen istuvuus peffasta on vaan mulle se juttu.... ja ikää oli... no onneksi ollaan taas sellaisessa kondiksessa, ettei läskit tursu vyötäröllä : )

www.funkyjunk.fi
Stinky

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

safi kirjoitti:Kiitti vaan sille, joka joskus muinoin laitto Funky Junk nettishopin linkin tänne.
Se oli Bliss. Ja mäkin oon koukussa mutten raaski millään ostaa. Ja toisaalta tuskinpa ne vaatteet mulle mahtuiskaan. Ainakaan farkut :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

safi kirjoitti:Kiitti vaan sille, joka joskus muinoin laitto Funky Junk nettishopin linkin tänne. Mä oon ihan koukussa niiden farkkuihin ja taas hain kahdet uudet äsken postista. Tod matala vyötärö ja täydellinen istuvuus peffasta on vaan mulle se juttu.... ja ikää oli... no onneksi ollaan taas sellaisessa kondiksessa, ettei läskit tursu vyötäröllä : )

www.funkyjunk.fi
JUMALAUTA mikä nainen :shock: Siis malli.. Grr. Apua.

*tahtoo samanlaisen vartalon* sit joskus...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Fiilikset on kaukana perjantaifiiliksistä... vaikka sama kai se sairauslomalaiselle, mikä helvetin päivä on. Onneksi pääsen maanantaina töihin, seinät nimittäin kaatuvat päälle ja pahasti. Kipu peukalossa on vähentynyt dramaattisesti tämän viikon aikana, vaikka ei se kyllä kunnossa ole. Melkein tekisi mieli lähteä tänään jonnekin kumoamaan muutama tuoppi, mutta enpä tiedä. Taidan vetää kalsarigänät yksinäni, kun mieskin menee saunailtaan :(

En kosi tänään. Mua nimittäin kosittiin jo kaksi ja puoli vuotta sitten ja sittemmin päätimme siirtää koko avioliittoajatuksen hamaan tulevaisuuteen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:JUMALAUTA mikä nainen :shock: Siis malli.. Grr. Apua.
Niinpä!


Tollaset farkut olis just ihanat ja tahtoisin! mutta valitettavasti mulla roikkuu ne läskit vyötäröllä (kirjoitin ensin syötärö, ja sitähän se on). Miks ihmisen pitää olla tämmönen laiska lahna?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:syötärö
Hieno uussana! :rippaa:
masa

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Juupa juu. Ei saanut hertsikan vw-auto seattia kuntoon. Meinasivat vaan vaihta startin, kun siitä oli kuulemma tehot alarajoilla.

Seuraavaksi auto takas tampereelle ja liikkeestä laina-auto alle. Taitaa alkaa auton metsästys ihan tosissaan..

*

Onko muuten huvittavampaa näkyä, kuin koira joka sontimisen jälkeen raahaa persettään pitkin asfalttia ja katsoo isäntää suoraan silmiin. Ei voi todellakaan olla nauramatta. :P
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Menen bankrottoon näiden hamekankaiden kanssa, eikä vielä ole edes ilta.
Mulli75

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

masa kirjoitti:Juupa juu. Ei saanut hertsikan vw-auto seattia kuntoon. Meinasivat vaan vaihta startin, kun siitä oli kuulemma tehot alarajoilla.
Minkä mallin Seat se on ?

Itse lähetin muutama minuutti sitten tilauksen uudesta Seatista kompensoimaan tämän päivän vitutusta. Nyt vaan täytyy malttaa odottaa uutta autoa. Johan tuohon vanhaankin on kertynyt 80 tkm.
Viimeksi muokannut Mulli75, 29.02.2008 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Mulli75 kirjoitti:
Minkä mallin Seat se on ?
Altea 2.0 Tdi. Ensimmäinen ja viimeinen Seatini.
Vihtahousu

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää aamupäivää, potilas Saarinen ilmoittautuu räkätaudissaan.
Maksoin just laskut ja kohta lähetän hoitsun kauppaan.
Vastaa Viestiin