Karkauspäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Menen bankrottoon näiden hamekankaiden kanssa, eikä vielä ole edes ilta.
Olet laajalti takuuvarman kieltäytyjän maineessa?
Joo, maine on kiirinyt.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja saira »

Rouva Numba kirjoitti:Laitoin just Daim-muffinssit uuniin. Ajattelin vain ilmoittaa! :dream:
Hei, teillähän on sit huomenna aikaa keittää teetä mulle? Siis koko päivän...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Numba

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti:
Rouva Numba kirjoitti:Laitoin just Daim-muffinssit uuniin. Ajattelin vain ilmoittaa! :dream:
Hei, teillähän on sit huomenna aikaa keittää teetä mulle? Siis koko päivän...
Mie oon töissä päivän ja isäntä menee A:n muuttoon avuksi, mutta illalla kyllä on aikaa. Miten on?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja saira »

Rouva Numba kirjoitti:
saira kirjoitti: Hei, teillähän on sit huomenna aikaa keittää teetä mulle? Siis koko päivän...
Mie oon töissä päivän ja isäntä menee A:n muuttoon avuksi, mutta illalla kyllä on aikaa. Miten on?
Meinasin jo lisätä, et jos on menoa, ni jättäkää avain maton alle. :D Mut ei meillä KAI ole mitään suunnitelmia illaksi. Varmaksi en voi koskaan sanoa, kun toi kultsi ei muista aina ihan kertoa mulle kaikista noista pikkujutuista, kuten saapuvista kavereista yms. Mutta tällä tietoa voisin tulla, tekis loma hyvää!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Numba

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti:
Rouva Numba kirjoitti:
saira kirjoitti: Hei, teillähän on sit huomenna aikaa keittää teetä mulle? Siis koko päivän...
Mie oon töissä päivän ja isäntä menee A:n muuttoon avuksi, mutta illalla kyllä on aikaa. Miten on?
Meinasin jo lisätä, et jos on menoa, ni jättäkää avain maton alle. :D Mut ei meillä KAI ole mitään suunnitelmia illaksi. Varmaksi en voi koskaan sanoa, kun toi kultsi ei muista aina ihan kertoa mulle kaikista noista pikkujutuista, kuten saapuvista kavereista yms. Mutta tällä tietoa voisin tulla, tekis loma hyvää!
Kattellaan huomenna tarkemmin. En mä noita itse jaksa kaikkia syödä, tiedäthän kun tuo joka asuu meillä ei oikein noista makeista välitä.
ninnithequeen

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Kuumemittari näyttää 38,7 ja ukko ilmotti olevansa menossa Casanoovaan. No ei haittaa, osaan mä pyykkiä pestä kipeenäkin, imuroimaan en rupee....
No joo, ei oikeesti saa toista repiä menostaan ku sekin kerrankin pääsee - kuhan ei oksenna itämaiselle matolle.
1108

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Meinasin jo lisätä, et jos on menoa, ni jättäkää avain maton alle.
Jos mie en nyt aivan vituralleen muista niin sinulla on avain tänne. Jos ei ole niin tule huomenna hakeen, piettää se vara-avain jollakin olla!

EDIT: Mulla on nyt sitten digipoksi, pakko oli nöyrtyä ja käydä kaappaamassa talteen koska tietokoneen kautta ei jaksa/ei kiinnosta öögata. Ostin halvan paskalootan, telkkari vaihtuu kesällä kuitenkin 42"-50" littunaan missä on boxi valmiina, ei ole kiirettä sillä saralla vielä Gran Turismo ei ole vielä ulkona.
Viimeksi muokannut 1108, 29.02.2008 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Meinasin jo lisätä, et jos on menoa, ni jättäkää avain maton alle.
Jos mie en nyt aivan vituralleen muista niin sinulla on avain tänne. Jos ei ole niin tule huomenna hakeen, piettää se vara-avain jollakin olla!
Eipäs ole, kun toin sen muistaakseni teille joskus kun joku tartti.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
prosessi

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tarjolla ois hamekangasta. Tai, hetkinen, saanko miettimisaikaa?
Onks kosiminen rikollista, jos ero ei oo vielä astunu voimaan? Siinä tapauksessa mun ei kannata kosia, ku hamekankaalla ei vankilassa tee mitään. Ainakaan jos se ei oo raidallista.
Bliss

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ai niin. Kuukausi vaihtuu. Tämä vuosi on edelleen ollut seksitön, tipaton ja savuton. Ai niin, myös aika tavalla rasvaton ja sokeriton.
Taidan kuolla tylsänä, kiukkuisena ja näivettyneenä sitten joskus (120-vuotiaana) :roll:
SikaMika

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kosmista kosimista vaan kaikille!

Viikon työt tehty, nyt pitäisi keksiä jotain tekemistä viikonlopuksi. Älkää pelätkö, mulla puuhaa tiedossa jo liikaakin, ei tarvii tulla ehdottelemaam. Ehdottelemaan voi edelleenkin tulla!

Nyt venyttely, salaatti valmiiksi ja There will be blood pyörimään ja gay-kalja eli sidukka kouraan (unohdin hakea oikeata kaljaa kaupasta)! Fak juu ja hyvää yötä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vddu että oon poikki. Tuntuu että työviikkokin kesti noin yheksän päivää. Hulluna kaikkee uutta. Tänään opettelin reklamaatiosysteemejä ja lähettelin jo s-postejakin ulkomaille, englanniks! Äääääk! Onneks mul ei oo vielä sitä töisuhdepuhelinta (huomenna kyllä on!!!) niin että eivät ihan vielä tule lankoja pitkin kimppuuni vieraskieliset solkkaajat, oon paniikis!! Saan kai ite käydä firman piikkiin ostaan mieleiseni puhelimen.. 8)

JOoooh, ja huhhu. Vaatii luonnollisesti joustoa ja sopeutumista kahden aikuisen yhtäkkinen hynttyiden yhteenlaitto.. Eniten ehkä rassaa ja stressaa oman ajan häviäminen. Onneks sentään toi jätkä harrastaa niin paljon, että pari tuntia muutaman kerran viikossa saa olla ihan yksin <3 Mä todella kaipaan ja tarvin sitä, YKSIN oloa!!!! Tuntuu ett on aika väsyny koko ajan ku ei saa olla vaan ja levätä ikinä, yksin omassa rauhassa.

Sitte, haluaisin ihan konkreettisia realistisia esimerkkejä kuinka paljon esim mikroaaltouuni vie vuodessa sähköä, jos sitä pitää ns. valmiustilassa, aina?! Kun siinä kerta kuitenkin on kello! Kun toi poika on tottunu repimään joka saatanan piuhan irti seinästä ku lähtee johonkin, ja mä taas en millään, en sitte hitto millään, voi käsittää sen tarpeellisuutta!!! Siinä on kello, se on tarkotettu olemaan seinässä aina! Vituttaa säätää se helevetin kello aina uudestaan aikaan, vain huomatakseen että se jumalauta on taas se vitun NOLLA siinä ruudussa seuraavan kerran ku menet keittiöön. Puhumattakaan näistä muista vehkeistä mitä tässä kämpässä on sähköllä toimivia.. OK, jos se säästö lasketaan kymmenissä euroissa niin kai mäkin voin ajan kanssa tottua moiseen saakelin säätöön, mut jos puhutaan jostain euroista nii oikeesti, vitut!!! Elämänlaatua, pliis. Ees vähä. Ollaan 2000-luvulla.


Valivalinarinari... pikkujuttujahan nää on. Oikeesti mul on IHANA elämä kyllä nyt ♥
Tix

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

irmelianneli kirjoitti:Sitte, haluaisin ihan konkreettisia realistisia esimerkkejä kuinka paljon esim mikroaaltouuni vie vuodessa sähköä, jos sitä pitää ns. valmiustilassa, aina?! Kun siinä kerta kuitenkin on kello! Kun toi poika on tottunu repimään joka saatanan piuhan irti seinästä ku lähtee johonkin
Ei tuolla mitään säästä. Voihan sen kulutuksen mitata, mutta veikkaan että kellopiiri + pari lediä selviäisi sormiparistolla vuosikymmenen. Ainoa syy repiä johto vois olla joku ukkossään riski. Aivan turhaa touhua. Mikro ei ole missään valmiustilassa, siinä on toiminnassa vain tasan se kelloa ohjaava piirilevyn palanen.
Herra Manala

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

irmelianneli kirjoitti:Sitte, haluaisin ihan konkreettisia realistisia esimerkkejä kuinka paljon esim mikroaaltouuni vie vuodessa sähköä, jos sitä pitää ns. valmiustilassa, aina?! Kun siinä kerta kuitenkin on kello! Kun toi poika on tottunu repimään joka saatanan piuhan irti seinästä ku lähtee johonkin, ja mä taas en millään, en sitte hitto millään, voi käsittää sen tarpeellisuutta!!! Siinä on kello, se on tarkotettu olemaan seinässä aina!
Elektroninen mikroaaltouuni on valmiustilassa aina kun siinä on johto seinässä. On tyhmyyttä kuvitella sen olevan yhtään vähemmän valmiustilassa kuin vaikkapa pesukoneen tai digiboksin. Keskimäärin tuollaiset laitteet vievät viitisen wattia seinään kytkettynä. Vuodessa se tekee noin 44 kilowattituntia, joten 10 vuodessa se vaatii vain noin 440 kilowattitunnin eli 300000000 mAh:n sormipariston.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 29.02.2008 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Menen bankrottoon näiden hamekankaiden kanssa, eikä vielä ole edes ilta.
Olet laajalti takuuvarman kieltäytyjän maineessa?
Joo, maine on kiirinyt.
Ne käyttää sua hyväksi! Byyh!
Enttu

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Enttu »

vapaapäivä vietetty TAAS ... Fazerilassa käyty ja illalla oopperassa nykytanssia pällistelty.Joko mä olin väsynyt tai sitten tiedostin valmiiksi huomisen työpäivän,mulle jäi ko illasta vähän lattea fiilis,ehkä siks kun noi kaikki tanssiteokset olin jo aikaisemmin nähnyt. Huomenna saan uuden digitelkun ja muutenkin lähes kaikki OK :)
Herra Manala

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sieltä se kosintakin sitten tuli. :roll:
Zeb

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Sieltä se kosintakin sitten tuli. :roll:
No, mitä vastasit? Vedä käteen?
Herra Manala

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:No, mitä vastasit? Vedä käteen?
Sori, en tiennyt sun kosineesi taannoin.
Zeb

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No, mitä vastasit? Vedä käteen?
Sori, en tiennyt sun kosineesi taannoin.
No en toki kosinut. Halusin vain olla ystävällinen.
Herra Manala

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:No en toki kosinut. Halusin vain olla ystävällinen.
Sä vaikutatkin vähän sellaiselta naiselta joka tykkää olla olla em. tavalla ystävällinen vielä 20 vuoden kuluttuakin riitatilanteissa.

"Itekin sillon sanoit kännissä Susannalle vuonna 94 että se on pantavan näkönen!"
Zeb

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No en toki kosinut. Halusin vain olla ystävällinen.
Sä vaikutatkin vähän sellaiselta naiselta joka tykkää olla olla em. tavalla ystävällinen vielä 20 vuoden kuluttuakin riitatilanteissa.

"Itekin sillon sanoit kännissä Susannalle vuonna 94 että se on pantavan näkönen!"
Nyt en ymmärtänyt kyllä sanaakaan. Selitä paremmin.
Herra Manala

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ai niin, minähän en mitään kankaita ostele, joten vastasin myöntävästi katsoakseni bluffin. Heitin pallon takaisin että saa päättää itse kirkon ja päivämäärän, ja ilmoittaa sitten mulle. Saas nähdä miten käy. Jos ei ole bluffia, niin kai tässä sitten ollaan menossa naimisiin.
Zeb

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:Ai niin, minähän en mitään kankaita ostele, joten vastasin myöntävästi katsoakseni bluffin. Heitin pallon takaisin että saa päättää itse kirkon ja päivämäärän, ja ilmoittaa sitten mulle. Saas nähdä miten käy. Jos ei ole bluffia, niin kai tässä sitten ollaan menossa naimisiin.
No onneksi olkoon!

Mitä tuohon edelliseen tulee, niin ei pidä olla niin paranoidi, että kuvittelee ystävällisten sanojen takana olevan jotain muuta. Mun kohdalla se ainakin on turhaa, ja no, paranoidia.
Vihtahousu

Re: Karkauspäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Onnea Manikselle! :cheer:
Vastaa Viestiin