Der Samstag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vaola kirjoitti:Mä menen tänään katsomaan tuon, odotan oikein innolla. Voin sitten kertoa millainen oli...
Tjeu: Ota korvatulpat matkaan.
SikaMika

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:Mulle kukaan kertonut että Tim Burtonin leffa: Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street on vittu MUSIKAALI!!
Elätkö sä jossain pahvilaatikossa syrjässä muusta maailmasta? Jopa mun silmilleni kyseinen leffa arvosteluineen on pompannut useammastakin lehdestä. Skarppaa, tumppu! :wink:

Mä katsoin eilen paljon mainostamani There will be bloodin. Ainakaan Daniel Day-Lewiksen Oscarpytty ei mennyt ihan väärään osoitteeseen, sikäli vakuuttavaa jälkeä äijä tekee kivikauden öljypohattana. Leffan katsominen herätti niin paljon kysymyksiä, että se on pakko katsoa uudestaankin. En tiedä, oliko tämä seikka tehty kuvauksen keinoin aivan ilmeiseksi vai sukeutuuko musta parin viskin jälkeen jonkin sortin makaaberi meedio, mutta mä tajusin ketkä elokuvan hahmot kylmetetään samalla hetkellä kun heidät ensimmäistä kertaa ruudulle heitettiin. Hyvä mä.

Nyt annan aamupalalle hetken aikaa etsiä paikkaansa suolteni mutkissa, sitten lähden kaupunnille aSioille ja ottamaan vähän turpaani kaveriltani nyrkkeilyn merkeissä.
Stinky

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kyä ny kelpaa. Koti siivottu ja pyykit pesty. Vaatteita fixattu istuvimmaks ja päiväkaffet juotu. Nyt vois kummityttö jo tulla, saa mun jakamattoman huomion ♥
1108

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Skarppaa, tumppu!
E-en. Minulle ei tule kuin Soundi ja Tuulilasi. Kummasakaan ei ole ollut juttua ko piuhasta. En tiedä sitten mitä Imagea ja muita trendihomolehtiä sinä luet mutta ei ole silmiini osunut arvostelua. Kuten sanoin luotin traileriin, ilmeisesti liikaa.
Leffan katsominen herätti niin paljon kysymyksiä, että se on pakko katsoa uudestaankin.
Herätti minussakin yhden kysymyksen "Miksi vitussa mie katson tätä skeidaa?" Paikallaan junnaava, tylsä, junnaava, tylsä, sanoinko jo tylsä? leffa johon en katsetta enään koskaan luo.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taas yksin kotona jee. Poika lähti siskonsa kaa kaupungille. Tuo ihkaoikeita popparinsiemeniä tullessansa. Mul on rapula! Tuli sitte imastua kalsarikännit. Taisin vetää suht yksin puolikkaan kossun ainakin. Mä en niin tosta jallusta välitä, se on ton toisen herkkua. Voitin pokerissa koko illan, heh.
Pyykit pyörii ja suihkuun pitäis mennä. Ei jaksa. Tukka pysyy kyl kohta itekseen pystyssä yäk. Mitä kivaa ruokaa vois tehä broilerijauhelihasta hei?

Hih, nyt loppu puhelinlaskujen makselukin sit, töipuhelinliittymä toiminnassa! Onks hei kullaan kokemuksia tosta "Packard Bell kannettava ENSJ51B041, tai jstn vastaavasta"?? Vain 599€".. Himoittaisi hieman ja palijon.
1108

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

irmelianneli kirjoitti:Mitä kivaa ruokaa vois tehä broilerijauhelihasta hei?
No hei!

2 pkt (250g) broilerin paistijauhelihaa
oliiviöljyä
1 punasipuli
4 porkkanaa
1 punainen paprika
1 pss sokeriherneitä (pakaste)
kevätsipulia
1-2 valkosipulinkynttä
1 rkl Thai sweet Chili Sauce
1/2-1 tl currya tai oman maun mukaan
noin 1/2 tl jauhettua inkivääriä tai 1 rkl tuoretta raastettua inkivääriä
1 maustemitta juustokuminaa
1/2 pkt, noin 125g vehnänuudeleita
noin 1l vettä
1/2 kanaliemikuutio

Kuori ja pilko punasipuli lohkoiksi. Kuori ja pilko porkkanat suikaleiksi. Poista paprikasta siemenet ja suikaloi. Laita nuudelit kiehumaan liemikuutiolla maustetussa vedessä. Keitä 5 min. Valuta ja huuhtele nopeasti kylmällä vedellä.

Ruskista broilerin jauheliha öljyssä. Lisää punasipuli ja porkkanasuikaleet. Paista muutama minuutti ja mausta valkosipulilla. Lisää paprika ja jäinen sokeriherne. Paista hetki. Mausta inkiväärillä, chilikastikkeella, currylla ja juustokuminalla. Lisää valutetut nuudelit ja nostele sekaisin. Koemaista ja lisää mausteita tarvittaessa. Ripottele annoksen päälle silputtua kevätsipulia.


Muokkaa tuosta mieleiseksesi.
ninnithequeen

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesus että tuli taas naurettua keuhkot ulos broidin kanssa äsken, puhelimessa siis.

Mies soitti just ja örisi että hhhhän on thääl joshain järjestelmähoitajalla (on ollu siis läksiäisissä eilen) Ja ai nii, sun broidi, vanha duunikaveris ja Kristian Meurman shanoo terveisiä. Ja mie: "No ootko sä ees kahvia saanu vielä?"
Mies: "en."

Broidille tuosta kerroin niin mikset sä kysyny saiko se jo?

No en ku mä kysyn sen vasta kotona.

:lol:


Ja ai jai että poikaparka joutuu krapuloissaan hommiin täällä....
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^^ Jepulis jee ja tänks ja nams. Muokkailen. Eka käyn suihkussa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Onpas tylsää olla tällaisessa kiusallisessa välitilassa, jossa ei olla oikein krapulassa mutta ei toisaalta ihan virkeitäkään. Mitähän sitä oikein keksisi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Voisin toivottaa kaikki maailman anopit hevon kuuseen... mutta ei ni ei.
Taitavat olla nyt Varkauden kohilla, joten enää pari tuntia, ni ovat täällä!! :shock:
Ja tottakai pölynimurin pölypussi täytty ääriään myöten ja pakko kävästä vielä kaupassa ja noin... pentu onneks vielä nukkuu. Ku tosta miehestä ois vielä migreeninsä keskellä edes johonkin, joskus... Vai otanko lapsen kauppaan?! Vaihtoehto sekin...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
killkill

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:oliko mimmonen?
Haloo: lukeeko KUKAAN paitsi SikaMika mun elokuva-arvioitani ?!?!? Vittu kirjoita niitä enää yhtään kele *krapulamökötys*
Mulli75

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

killkill kirjoitti:Haloo: lukeeko KUKAAN paitsi SikaMika mun elokuva-arvioitani ?!?!? Vittu kirjoita niitä enää yhtään kele *krapulamökötys*
Ei se tarkoita sitä että kukaan ei lue niitä jos ei kommentoi.
Aika ja muut jutut on rajoittava tekijä välillä jään koukkuun kun alan lukemaan kaikkea mitä täällä on. Ota loiventavaa ja tilaa rasvainen pitsa tjsp ja laita mustat laput silmille. Kyllä se siitä kirkastuu.
1108

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Vittu kirjoita niitä enää yhtään kele *krapulamökötys*
Soo soo, kyllä minä luen kanssa. Mutta ei nyt tullut illalla 23.00 aikaan mieleen alkaa setviä kitinän leffaarvosteluja lävitse mielikuvalla "ihan kuin olisin lukenut tästä jotakin". Download torrent, trailerin katsomisen jälkeen oli niin houkutteleva vaihtoehto.
killkill

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mulli75 kirjoitti:Ota loiventavaa ja tilaa rasvainen pitsa tjsp ja laita mustat laput silmille. Kyllä se siitä kirkastuu.
Nojjoo. Kiitos. Tuo oli vaan sellainen akuutti "Siskel&Ebert"-kilari... :lonkeroa etsimään:
Herra Manala

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:oliko mimmonen?
Haloo: lukeeko KUKAAN paitsi SikaMika mun elokuva-arvioitani ?!?!? Vittu kirjoita niitä enää yhtään kele *krapulamökötys*
Nii-i. Mitä tulee tohon Suvisen kysymykseen, niin joutunen itse paljastamaan oman easter eggini. Nimittäin kannattaa klikata sitä elokuvan nimeä heti viestin kärjestä, niin saa aika hyvän haisun siitä minkälainen elokuva on kyseessä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se on otettava burana ja alettava hommiin, jotta saa tänään edes jotain aikaseksi.

Olo on aika rätti, mutta ketä tästäkin saa kiittää?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Numba

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Enää 50 min ja sitten kotiin. Illalla on kyllä päästävä saunaan, olen palellut vähemmän mukavasti koko päivän.

Saira hoi, mitkä on suunnitelmat?
killkill

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Herra Manala kirjoitti:heti viestin kärjestä, niin saa aika hyvän haisun siitä minkälainen elokuva on kyseessä.
Palveleehan tuo asiakasta, mutta ei tuolla tyylillä lukijoita saa. Vai kuka kirjailija kirjoittaa heti esipuheen perään loppuratkaisun? [Tästä tarkkaavaisempi lukija päättelee, että nimimerkillä on tällä hetkellä voimakas tarve ylentää itsensä "oikeaksi" kirjoittajaksi]

Kolme lasin punkkua ruoan kanssa, joten ehkä tämäkin sukulaisvierailu tästä iloksi muuttuu...
Viimeksi muokannut killkill, 01.03.2008 17:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko lähetetty kauppaan ostamaan ärssynmärssyä ja kohta sen pitäs kotiutua. Luvassa ainakin Muppet Showta ja popcornia (arvatkaa kuka päätti? Ehei, ei tytär vaan mie itte)

Niin ihanaa olla koko perheen kanssa kohta pitkästä aikaa että oikeen ahistaa :]
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

blaah.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Suvinen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:blaah.
Moro!
yyh.

EDIT: ulululu!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
aimohaiku

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hyvä, etten ole ainoa, jolla on tylsää. :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aimohaiku kirjoitti:Hyvä, etten ole ainoa, jolla on tylsää. :)
Välttelen gradun tekemistä. Palautuspäivä 7.3.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
aimohaiku

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mylwin kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Hyvä, etten ole ainoa, jolla on tylsää. :)
Välttelen gradun tekemistä. Palautuspäivä 7.3.
No eihän tässä mikään kiire ole. :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Der Samstag

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aimohaiku kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Hyvä, etten ole ainoa, jolla on tylsää. :)
Välttelen gradun tekemistä. Palautuspäivä 7.3.
No eihän tässä mikään kiire ole. :)
YYUYYHHHH1
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin