Olen paskanpuhuja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En pysty maksamaan Tixin kanssa ikiliikkujista löytyvän suvisenvonkausketjun vedonlyöntiä. Olen paskanpuhuja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:En pysty maksamaan Tixin kanssa ikiliikkujista löytyvän suvisenvonkausketjun vedonlyöntiä. Olen paskanpuhuja.
Mikset pysty? Oletko paskanpuhuja JA nynny?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En pysty maksamaan Tixin kanssa ikiliikkujista löytyvän suvisenvonkausketjun vedonlyöntiä. Olen paskanpuhuja.
Mikset pysty? Oletko paskanpuhuja JA nynny?
Itse asiassa nyt huomaankin, että olenkin ehkä enemmän nynny kuin paskanpuhuja.
Pyry-Matias

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ND on siksi sinut itsensä kanssa, että pelkkä nynnyysleima ei tässä auta. Kääntäisi senkin vaan voitoksensa. Palsta vaatii nyt sisäelimiä ja suolenpätkiä. Voin kaivaa rekistereistä ND:n vaimon tiedot, teleoperaattorit hoitavat lopun 8)
NuoriDaavid

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:ND on siksi sinut itsensä kanssa, että pelkkä nynnyysleima ei tässä auta. Kääntäisi senkin vaan voitoksensa.
Pahus. Huomasit salaisen suunnitelmani. Tarkoitus oli juuri pelata tuolla "vahva ei pelkää myöntää olevansa heikko" -kortilla.
Tix

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Tix »

huokaus. Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jonkun selityksen, miksi et voi. Ei voi ku vaimo löisi kaulimella -jutut ovat parasta antiasi.
Edith

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tää oli kyllä aika selviö, mutta oon silti vähän pettynyt. :(
Chap

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:ND on siksi sinut itsensä kanssa, että pelkkä nynnyysleima ei tässä auta. Kääntäisi senkin vaan voitoksensa.
Pahus. Huomasit salaisen suunnitelmani. Tarkoitus oli juuri pelata tuolla "vahva ei pelkää myöntää olevansa heikko" -kortilla.
Vetoaisit Force Majeure syihin, Tixin sopimusrikkomuksiin ja laittomaan sopimukseen. Internetissä ei pidä ikinä tunnustaa tappiotaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:ND on siksi sinut itsensä kanssa, että pelkkä nynnyysleima ei tässä auta. Kääntäisi senkin vaan voitoksensa.
Pahus. Huomasit salaisen suunnitelmani. Tarkoitus oli juuri pelata tuolla "vahva ei pelkää myöntää olevansa heikko" -kortilla.
Vetoaisit Force Majeure syihin, Tixin sopimusrikkomuksiin ja laittomaan sopimukseen. Internetissä ei pidä ikinä tunnustaa tappiotaan.
Miksei? Olen aistivinani aavistuksenomaista nautintoa tässä itseruoskinnassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vadim kirjoitti:
Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Pahus. Huomasit salaisen suunnitelmani. Tarkoitus oli juuri pelata tuolla "vahva ei pelkää myöntää olevansa heikko" -kortilla.
Vetoaisit Force Majeure syihin, Tixin sopimusrikkomuksiin ja laittomaan sopimukseen. Internetissä ei pidä ikinä tunnustaa tappiotaan.
Miksei? Olen aistivinani aavistuksenomaista nautintoa tässä itseruoskinnassa.
Viedään pidemmälle, ND kaipaa alistumisen suurinta astetta Tixiä röykyttämään sellässään? Ellei henkinen kipu ole riittävä?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Olen paskanpuhuja

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:huokaus. Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jonkun selityksen, miksi et voi. Ei voi ku vaimo löisi kaulimella -jutut ovat parasta antiasi.
Okei: En voi, koska vaimo löisi kaulimella.
Vastaa Viestiin