Sairaimmat Unesi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Listatkaas tähän niitä oikeesti pahimpia unianne, mitä olette nähneet.

Muutama yö sitten olin Soukassa, sinne putosi kaksi lentokonetta ja yhtäkkiä koko ostari oli täynnä kirahveja. Siis oikeesti, eijei :D


Toissayönä näin unta että olin New Yorkissa, ja se oli tosi hienoa, toki. Asuttiin 100-kerroksisessa hotellissa ja aulassa oli automaatti. Menin sitte siihen automaatille ja kuvittelin saavani limsaa tai jotain. Siinä piti painaa piirrettyä viiksekkään miehen tai parrakkaan miehen kuvaa. En ny muista mitä mä painoin, mutta yhtäkkiä se luukku aukes ja sieltä tuli thai-poika ulos. Joku hintti sen mun vierestä sitten vei. Hetken päästä istuin Jimmy Smitsin kanssa kaljalla.

Siis voi apua. Olenko ainoa, joka näkee tämmösiä?

Ja parhaat liskounet tänne kans, tietysti!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HAHAA! Topikki meikäläisen makuun! Mun unet on aina olleet leffoja, ja nyt raskausaikana vielä pahempia (tosin lyhyempiä). Tästä tulis kauhean pitkä novelli jos rupeaisin kirjoittamaan kaikki hullut unet mitä muistan; aloitanpa esim. viime yön unesta just ennenkuin heräsin:

Sisko oli pistämässä muhun jotain valkoista antibiotti 2ml ruiskulla jalkapohjan ulkosyrjästä jalkapohjaan. Osui luuhun, karjaisin, ja otin ruiskun systeriltä. Poistin naputtelemalla suurimmat ilmat ja rupesin painamaan neulaa jalkapohjan lihakseen. Laitoin antibiotin sisään ja poistin neulan. Yhtäkkiä rupeskin verta vuotamaan hirmuisesti ja tokaisin siskolle "mähän vuodan kun Harrison Ford" ja molemmat naurettiin.

Toissayönä istuin meidän parvekkeella ja laskin ohikulkevia ihmisiä aikani kuluksi. Yhtäkkiä laskut meni sekaisin ja rupesin jollan tahmealla narulla vetämään niitä ihmisä takaisin. Muutaman minuutin päästä olin saanut kaikki ihmisten kokoon, roikkuen mun parvekkeelta limaisessa röykkiössä. Lähdin kiipeämään tätä ihmispalloa pitkin samalla laskien monta ihmistä olin saanut kasaan. Tajusin yhtäkkiä että mulla kasvoi torahampaat ja päätin maistella parhaimman näköisiä ihmisä; otin haukkuja sieltä täältä ja sit yhtäkkiä tajusin että apua, mitä neuvolatäti sanoo tästä?! Kysin yhdeltä naiselta että paljon siinä oli kaloreita per haukku, eikä se tienny. Menin ihan sekaisin, hain sisältä miehen Zippo- bensaa, valelin ihmiset sillä (miten yks pieni tölkki riittää kaikille, en tiedä) ja tuikkasin porukan tuleen ja menin katsomaan telkkaria.

Että sellasta :roll:
Viimeksi muokannut Elppis, 03.03.2008 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Geep »

En mä nääkään enää unia muille... :g:
Viimeksi muokannut Geep, 04.03.2008 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesus mä repeilen täällä ton Elpan unille nyt *huutonaurua*

"Mitähän neuvolatäti tästä sanoo?" Eijeijei :lol:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kerran näin unta, jossa makasin sängyssä ja yhtäkkiä jostain saapui mieshenkilö, joka löi minua puukolla rintaan. Kaikkein ikävintä oli, etten pystynyt liikkumaan, katsoin vain kauhistuneena, miten terä upposi lihaan. Mutta kuitenkin 130 %.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Kerran näin unta, jossa makasin sängyssä ja yhtäkkiä jostain saapui mieshenkilö, joka löi minua puukolla rintaan. Kaikkein ikävintä oli, etten pystynyt liikkumaan, katsoin vain kauhistuneena, miten terä upposi lihaan. Mutta kuitenkin 130 %.
Sä oot kertonut tämän aiemminkin about 4- 5 vuotta sitten. Muistatko, minkä analyysin annoin tästä?
SaintJohnPerse

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 15.03.2008 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Kerran näin unta, jossa makasin sängyssä ja yhtäkkiä jostain saapui mieshenkilö, joka löi minua puukolla rintaan. Kaikkein ikävintä oli, etten pystynyt liikkumaan, katsoin vain kauhistuneena, miten terä upposi lihaan. Mutta kuitenkin 130 %.
Sä oot kertonut tämän aiemminkin about 4- 5 vuotta sitten. Muistatko, minkä analyysin annoin tästä?
Aika pelottavaa, että joku muistaa jonkun palstapostailut vuosien takaa. Kirjaatko ne ylös johonkin? Mitä tietoja olet koonnut minusta? Suojaako foliohattu minua?
Ainoa tapa suojautua on laittaa suojatulpat pistorasioihin, jotta niistä ei voi pumpata sisään homokaasua.
Bliss

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä näen vain realistisia enneunia. 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Mä näen vain realistisia enneunia. 8)
Siis sekin missä mulla oli Halle Berryn kaltainen hottis tumma tyttöystävä?
Bliss

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä näen vain realistisia enneunia. 8)
Siis sekin missä mulla oli Halle Berryn kaltainen hottis tumma tyttöystävä?
No eikö sulla jo ole? :o
Hop hop hakemaan!
Aito_Johanna

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Eivätkös sairaimmat unet ole lähtökohtaisesti samat, jotka esitellään tässä ketjussa:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=1764
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Eivätkös sairaimmat unet ole lähtökohtaisesti samat, jotka esitellään tässä ketjussa:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=1764
Eikös nuo ole ennenunia?
1108

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tää ei sitten käsitellytkään Sairaa?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Sä oot kertonut tämän aiemminkin about 4- 5 vuotta sitten. Muistatko, minkä analyysin annoin tästä?
En toki, kun en muista kertoneenikaan sitä. Kerropa mitä siitä sanoit, niin tiedänpä taas. Sen verran vielä tarkennuksena, että näin ko. unen joskus kauan kauan sitten, varmaan 15 - 17 vuotta sitten.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sä oot kertonut tämän aiemminkin about 4- 5 vuotta sitten. Muistatko, minkä analyysin annoin tästä?
En toki, kun en muista kertoneenikaan sitä. Kerropa mitä siitä sanoit, niin tiedänpä taas. Sen verran vielä tarkennuksena, että näin ko. unen joskus kauan kauan sitten, varmaan 15 - 17 vuotta sitten.
Kaipaat väkivaltaista penetraatiota.
Edith

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näin unta konttorin insinööreistä.
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Näin unta konttorin insinööreistä.
Apropoo: Kerroit, että sinulla ei ole zeksuaalisia haluja (jos muistikirjani merkinnät ovat oikein). Näetkö seksiunia?

Ps. Jos jotakuta kiinnostaa, niin minä en juuri koskaan näe.
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ps. Jos jotakuta kiinnostaa, niin minä en juuri koskaan näe.
Etkö edes insinööreistä? :C
EN :(
killkill

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Viime yön Sirtalud-pöhnässä näytti taas rainaa:

Olin jostain syystä palannut takaisin yökerhoon töihin. Ennen ensimmäistä työvuoroa olin vaihtamassa vaatteita jonkun toimistossa (!) ihastellen itseäni peilistä alusvaatteisillani: tiukka kroppa, sikspäkki, vähän rintakarvaa ja aivan saatanan iso musta stetsoni - julmetun pullottavasta kalsari-kleavagesta puhumattakaan. Siihen taakse tulee joku herkku parikymppinen blondi kihnuttamaan ja puristelemaan mainittavan kokoista etumusta. Totesin viileästi, että "nyt ei millään ehdi, kun pitäisi töihin mennä, mutta pidä uuni lämpinänä..."
NuoriDaavid

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:Viime yön Sirtalud-pöhnässä näytti taas rainaa:

Olin jostain syystä palannut takaisin yökerhoon töihin. Ennen ensimmäistä työvuoroa olin vaihtamassa vaatteita jonkun toimistossa (!) ihastellen itseäni peilistä alusvaatteisillani: tiukka kroppa, sikspäkki, vähän rintakarvaa ja aivan saatanan iso musta stetsoni - julmetun pullottavasta kalsari-kleavagesta puhumattakaan. Siihen taakse tulee joku herkku parikymppinen blondi kihnuttamaan ja puristelemaan mainittavan kokoista etumusta. Totesin viileästi, että "nyt ei millään ehdi, kun pitäisi töihin mennä, mutta pidä uuni lämpinänä..."
Entäs se uni?
killkill

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Ai se uni? Siinä oli jotain vauvauintihommia..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olipas nolo uni tänä aamuna :oops:

Olin parhaan kaverini kanssa menossa high school reunioniin, kyytinä meillä oli ferrari- valjaat (eli punainen ferrari edessä, me istuttiin sellasissa hevosvaljaissa :D) ja paistateltiin pitkin rautatientorin ympäristöä heilutellen ihmisille ja puhuen collegesta.. Just kun kurvattiin pihaan, kuului takaa "hello elina!" iloisesti, siinähän oli Beverly Hills 90210:n Ian Ziering ja Luke Perry ihan innoissaan mun näkemisestä. Tosin heti vaunuista astuttuamme näin hahmon yläilmoissa joka katsoi mua palavasti, mustat rastat ja uima-allaskoti eksoottisuuksineen jossain kaukaisuudessa.. "ai, toikin on täällä" funtsin.. Systerin tyttö oli yhtäkkiä joku 3kk ja hillui maassa ja huusi äidilleen "mä haluan ellun syliin!!", mä vaan ohitin sen, ja katselin mihin Ian ja Luke oli mennyt, ne tanssitti pihassa mun parasta kaveria ja siskoa; se siitä sit, hmpf!

Menin sisälle, ja siellä olikin uima-allas. Ensin mulla oli maha, mut sit kun pääsin uima-altaaseen ihanassa valkoisessa bond- bikiniasussa, mahaa ei ollutkaan. Sit alkoi kajareista kuulua sen mystisen miehen ääntä - se kertoi mulle kuinka tärkeä olin sille, kuinka paljon mun miehen kuolema (!!!!) varmaan vaikeutti mun ja mun lasten (!!!) elämää ja että haluais olla mun rinnalla aina kaiken pahan poisajajana. Mä kelluin altaassa ja kuuntelin silmät kyynelistä märkänä, sitä tyyppiä ei näkynyt missään, vaan uima-altaan reunoilla istui kaikki tutut vanhoilta ajoilta. Uiskentelin ympäriinsä ja kyselin kaikilta ihmeissäni että mitä mun pitäis tehdä. Se mies oli tossa ulkopuolella, odotti. Kääk, mitä mä teen.. Sit jostain syystä riisuin mun topin ja uin uima-altaan toiseen päätyyn. Sitten se mies tuli sivuovesta katsomaan mikä tilanne.. se ei nähnyt mua. Mä nousin portaita pitkin sen eteen, hymyilin sille merkitsevästi ja otin sitä kädestä kiinni ja vedin veteen mun kanssa. Veden alla sen paita lähti päältä (johonkin?) ja suudeltiin intohimoisesti.

Sit heräsin ja mies kysy keittääkö kahvia.. "keitä vaan...". Mä olin vähän pettynyt :oops: Ihana Regina- uni!! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

.................................
masa

Re: Sairaimmat Unesi

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:^ Ai se uni? Siinä oli jotain vauvauintihommia..
Oliks sillä rebe?
Vastaa Viestiin