Tiivis tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti: Tyyppi oli hereillä lähes KOKO yön, potki niin vimmatusti, hirveät bileet. Monta tuntia valvoin, kävin jopa olohuoneessa tanssimassa hiljalleen, pölisin että rauhottuis, ei mitään reaktiota.
Ehken totut tuohon asiankulkuun seuraavan 20v:n aikana. Perjantaista se alkaa ja sunnuntai aamusta loppuu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Tyyppi oli hereillä lähes KOKO yön, potki niin vimmatusti, hirveät bileet. Monta tuntia valvoin, kävin jopa olohuoneessa tanssimassa hiljalleen, pölisin että rauhottuis, ei mitään reaktiota.
Ehken totut tuohon asiankulkuun seuraavan 20v:n aikana. Perjantaista se alkaa ja sunnuntai aamusta loppuu.
:D Näin mä vähän uumoilen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

[quote="1108"][/quote]

Sano tytsylles, et mä olen kotona!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Sano tytsylles, et mä olen kotona!
Lähti joku 10min sitten ajeleen sinnepäin, jäin himaan että ei tartu koko tampere tähän räkätautiin.
Pyry-Matias

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyis jostain taikoa hiihtomotivaatio. Kaikki muu houkuttaa. Ehkä kuitenkin poikkean ensin Edulla lohenpalalla ja muusilla, aamiaisella. Venyi unet turhan pitkiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oli näemmä tuo minut siittänyt mies tipahtanut moottorikelkan kanssa jäihin tänään aamulla tehdessään latua jäälle sataneeseen lumeen :roll: Tämä tieto tulvi korviin tietenkin siinä vaiheessa kun itse soittelin saaren toiselle asukille josko ladut on valmiina, jos pääsis suksia lainaamaan. Huh - no onneksi kömpi itse ylös, kelkka tosin on luultavimmin historiaa.

Mä muistan kun pienenä hiihdin kouluun ja keväisin soudin koulun lähimpään rantaan, ja tämä kaikki Etelä-Helsingissä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Täällä on kevät! :h: Esikot kukkii, aurinko paistaa ja linnut (?) laulaa, kevättä molemmissa rinnoissa!

Pus pus pallerot!
killkill

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Täälläkin panettaa ihan koko ajan.
Ai niin, broidi ja vaimo ovat laitoksella ja musta tulee setä :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Täällä on kevät! :h: Esikot kukkii, aurinko paistaa ja linnut (?) laulaa, kevättä molemmissa rinnoissa!

Pus pus pallerot!
Siis me vai riannat?
Viimeksi muokannut Niba, 04.03.2008 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Täälläkin panettaa ihan koko ajan...broidi ja vaimo ovat...tulee... :D
Ymmärräthän että panetus, broidi ja vaimo samassa viestissä saattaa kuulostaa hivenen omituiselta.
killkill

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Ymmärräthän että panetus, broidi ja vaimo samassa viestissä saattaa kuulostaa hivenen omituiselta.
Ymmärrän.... nyt.
ninnithequeen

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kröööööh! Nyt on tropit, kuumepirukin nousi. Silti jaksoin vähän siivoilla tätä kaaosta, mutta nyt sänkyyn mars.
masa

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Mä tarttisin aina vain uuden auton. Ajettu alle 100tkm, hinta sopiva, neliveto, diesel, automaatti, ilmastointi, vakkari, ja min 100kw olisivatten toivelistalla. Miten niin muka vaikea löytää? :kontrolli:
Bliss

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:hinta sopiva
Herra on hyvä ja hakee sopivasta 40 000 - 50 000 € hintaluokasta, löytyy taatusti :wink:
masa

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:hinta sopiva
Herra on hyvä ja hakee sopivasta 40 000 - 50 000 € hintaluokasta, löytyy taatusti :wink:
Mun sopiva ei ole sama kuin sun. Sopiva on alle 30 :P

Kia Sportage ja Hyundai Tucson noita tarjoasivat, mutta kun ne on niin stanan rumia ja alitehoisia. Englantilaisiin tai amerikkalaisiin ei tas uskalla sekaantua, jos meinaa ajaa sen 50tkm vuodessa. Eihän Manala?
Viimeksi muokannut masa, 04.03.2008 13:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Edith

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun on sittenkin iksu Kitinän Facebook-ryhmää, josta joskus erosin. Kutsukaa mut sinne, ootte te ennenkin kutsuneet, jooks, kiltit?
Bliss

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edith kirjoitti:Mun on sittenkin iksu Kitinän Facebook-ryhmää, josta joskus erosin. Kutsukaa mut sinne, ootte te ennenkin kutsuneet, jooks, kiltit?
Varros hetki :)
Edith

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bliss kirjoitti: Varros hetki :)
Kiits!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Sano tytsylles, et mä olen kotona!
Lähti joku 10min sitten ajeleen sinnepäin, jäin himaan että ei tartu koko tampere tähän räkätautiin.
Menee hiukan aiottua pidempään täällä, ettäs tiedät!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äkh kröööh grääääääägghhhhhhhhhhh.


Uskomattoman tehoton olo. Tarvitsin todellakin jokaisen minuutin viime yön 12h35min unistani jotta jaksoin edes nousta sängystä. Alkuyö meni ihan täysin sätkiessä ja kamppaillessa, aamulla sain sentään jo nukuttuakin.
Joka paikka tuntuu olevan täynnä räkää, limaa ja ärsyttävää oloa, tekisi mieli mennä takaisin sänkyyn ja menisinkin, ellei olisi vitusti puuhaa loppupäiväksi.
Käyn esittelemässä sen lopputyöaiheeni, sitten, jos ehdin, käyn salilla ja lopuksi taas hieman improilemaan. Olisi parempi ehtiä sinne salille, saatana, tässä virkeystilassa mä esitän improssa kaksi tuntia kiveä tai nukkuvaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Varros hetki :)
Kiits!
Naiset on tollasii!

Muuttavat mieltä, ootteko käyneet riitelemään jo facebookissakin? :shock:

Sex/Gender? Who cares! 8)

Feministisesti sanottuna joutuu vain ympäristön muokkaamista määrityksistä joita nainen seuraa! Kehittyy siis niitten perusteella naiseksi. Sukupuolinen erilaisuus ei muodosta miehen ja naisen eroa! The Holy Sylvanius! :paavi:

Kaikkea sitä lukee eikä mitään opi.
Viimeksi muokannut Niba, 04.03.2008 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kylläpä voi flunssassa tulla hyvä mieli pienistä asioista:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=oWLlFVmiMrg&feature=related[/youtube]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt Niba sekotti mun pään sit ihan totaalisesti. Yleensä saan selvää edes jollain asteella, mut huh :o

Musta tulis hyvä henkilökohtainen sihteeri :) Miehen palkkatoimiston kanssa taisteltu, omat muutosverokortit isketty menemään (etuuksien verotus on näköjään paljon kovempi kuin palkkatulojen :shock: ) niin ei tule mätkyjä.. Sisko on Lolitan työpaikalla kuultavana, kohta pitäis siirtyä Itäkeskukseen pikkulyyliä tarhasta hakemaan.

Löysin Rage Against The Machinen vanhan CD-levyn! Tietäis vaan mikä tää on.. Vähänkö tää on hyvä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:Pohdiskelin tänä aamuna, että koska olen loukannut itseni viimeisen puolentoista kuukauden aikana kaksi kertaa, niin tilastollisesti ajatellen mun pitäisi olla taas turvassa ainakin muutaman vuoden verran.
Haluatko lyödä vetoa?
killkill

Re: Tiivis tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Numba: Kenen ja mikä biisi? Aika hyvät pohjat.

EDIT: selkis jo.

Toinen esimerkki siitä, että foni sopii jorailumusaan:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=VDD_rQuc6cU&feature=related[/youtube]

ja kerta kiellon päälle:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=evMkF_gI_O4[/youtube]

ja viä yks

Vastaa Viestiin