Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Milloin maailma loppuu?

Äänestys päättyi 06.03.2008 1:44

Huomenna
0
Ei ääniä
Ylihuomenna
0
Ei ääniä
Ensi viikolla
0
Ei ääniä
Kuukauden päästä?
0
Ei ääniä
Ensi Vuonna, kautta Nostradamuksen!
0
Ei ääniä
sadan vuoden päästä!
0
Ei ääniä
Joskus se loppuu
6
67%
Maailma vain laajenee loputtomasti!
0
Ei ääniä
Jeesus tulee!
0
Ei ääniä
Ei tule.
3
33%
 
Ääniä yhteensä: 9

Pyry-Matias

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

saira kirjoitti:Opettajalta tuli viestiä, toisen kurssin arvosanaksi tuli... ...5!!! :cheer:
sairasta
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saira »

Pyry-Matias kirjoitti:
saira kirjoitti:Opettajalta tuli viestiä, toisen kurssin arvosanaksi tuli... ...5!!! :cheer:
sairasta
Oon kyl vakavasti miettinyt sitäkin vaihtoehtoa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Herra Manala

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Noh. Mikä tuli tilalle?
Korealainen nelkku.
OMG. Jätkä tarvii oman kiihdytyskaistansa jo katupihalle että ehtii muun liikenteen sekaan!
masa

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: OMG. Jätkä tarvii oman kiihdytyskaistansa jo katupihalle että ehtii muun liikenteen sekaan!
Totta.

Toisaalta ei enää tartte käydä metsästämässä traktoria, kun on auto rannassa kiinni traileri perässä. Sitäpaitti, mun ajojen keskinopeus on 64 kmh.. Se on toi hurjastelu pk-seudulla aika hiljasta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Oon tänään sanonut muutaman kerran "hups"!

Laitoin vähän työasioissa sähköposteja, joita ei ole tullut koosteltua, kun kyse on isoista jutuista ja rohkeus on pettänyt. Tänään kirjoitin ne, ja kuten yleensä aina teen kun tarvitsen rohkeutta --> sanon mahdollisimman viattomasti "hups!" ja painan lähetä-painiketta. On mullakin tavat... 8)
Kummallista, minulla on työkavereita jotka lähettävät roskapostinsa(mainokset) tuhansien erissä eikä kuulu inahdustakaan! :twisted: Mainospostitukset ovat paholaisen keksintöä!
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kristus että voi ukko olla sekaisin. Viime yönä pelasin koko yön unissani tetristä. Heräsin klo 03.00 siihen että pieraisin kahdesti -> hirveä nälkä -> syömään. Kello herätti kuudelta ja silmät ristissä asennuskeikalle...
Edith

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti: Me so horny! Älä pihtaa!
Aattelinkin kokeilla opettajankoulutukseen hakemiseni kunniaksi viikkoa kypsää ja aikuista elämää ja olla puhumatta seksielämästäni/-elämättömmyydestäni ja olla myös homottelematta ja kiroilematta. Lisäks mua on vaivannut, kun mun muistini mukaan mulla oli joskus brontosaurusten aikaan tapana kirjoittaa Cityyn jokin satunnainen asiaviestikin, mutta viime vuodet oon ollut silkalla asiattomuuslinjalla.
SikaMika

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tänään oli aamulla taas täysin vässykkä olo. Puntaroin taas aikani, jäänkö sänkyyn nukkumaan vai hyppäänkö sporaan tai sen alle. Hetken näin nyyhkytettyäni karjaisin perkele, ponkaisin pystyyn, hyppäsin fillarointitamineisiini ja karautin Helkamalla töihin. Kannatti, olen ollut verraten pirteä sen jälkeen. Siellä olikin mielenkiintoinen pyöräilysää: jään ja sohjon takia matkanteko oli lähes puolet hitaampaa kuin kuivalla kelillä, silti fillarointi oli aurinkoisen ja talvisen sään johdosta mielekkäämpää kuin viime aikojen rapakeleillä.

Ostin uuden sählymailan. Kirpaisevan kallista vittuilua, mutta mela tuntui ihan hyvältä kourassa. Laitoin kuitenkin melan takaisin housuun ja maksoin kepakon ihan muovisella rahalla. Mailakin tuntui ihan hyvältä kourassa, joten voinkin kätevästi laittaa koko viime viikkoisen itkupotkuraivarini edesmenneen mailani piikkiin! Se joutikin kuolla... 8)

En saanut tänään digidigidigiboksia kun kaveri unohti toimittaa sen. Ei haittaa, en vieläkään ikävöi pätkääkään televisiota. Kyllä routa tietenkin jossain vaiheessa ajaa Sian kotiin, mutta siihen saakka aion nauttia kirjallisuudesta ja pian myös lopputyön tekemisestä.

Suihkuun ja iltapalalle.
SikaMika

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan töllöttömyyttä pidemmänkin aikaa.
En usko tuon tuottavankaan ongelmia näin "normaalioloissa", mutta tiedän selkärangan taittuvan viimeistään jääkiekon MM-kisojen alkaessa. Jo jokin yksittäinen Mestareiden liiga -ottelukin saattaa viedä mut digimennessään... :roll:
Bliss

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:Jo jokin yksittäinen Mestareiden liiga -ottelukin saattaa viedä mut digimennessään... :roll:
Snookerturnauksesta puhumattakaan...
SikaMika

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Jo jokin yksittäinen Mestareiden liiga -ottelukin saattaa viedä mut digimennessään... :roll:
Snookerturnauksesta puhumattakaan...
Eläeläelä! Eurosport siirtyi digidigidigiaikaan (ja tottakai maksulliseksi) vuodenvaihteessa, olen onnistunut eläytymään snookerittomuuteen jo pienen ikuisuuden!

Ylipäätään tuntuu jo nyt, että telkkari on vain yksi pakokeino lisää. Sen päällehipaiseminen tarkoittaa jonkin (lähes poikkeuksetta) tärkeämmän aktiviteetin tarkoituksellista lopettamista tai aloittamattajättämistä. Näin ainakin siis tässä huushollissa. Nyt joudunkin joko keksimään uusia verukkeita (siinä mä pesen IHAN kenet vaan) tai tekemään ryhtiliikkeen. Huomenna olisi lopputyöelämäni ensimmäinen (vapaa)päivä, silloin haetaan sitä suuntaa ensimmäisen kerran...
Chap

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sain tänään palkankorotuksen, jee jee. Taas kolisee putkimiesten palkkafraktiilit. Tällä kertaa tosin kyseessä oli pieni palkantarkistus, ei mikään major korotus.
Pyry-Matias

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:Sain tänään palkankorotuksen, jee jee.
Anna mulle puolet tai tarjoo edes olut. Siis toi on multa pois, olen kateellinen, hakkaan vaimoni, jos vain nautit. Oot perverssi, jos vain oot ja möllötät ja nautit. Hiljaisuus ei riitä.
Chap

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pyry-Matias kirjoitti:
Chap kirjoitti:Sain tänään palkankorotuksen, jee jee.
Anna mulle puolet tai tarjoo edes olut.
Täähän on sama vaihtoehto, noin rahallisesti siis.
Bliss

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:Eurosport siirtyi digidigidigiaikaan (ja tottakai maksulliseksi) vuodenvaihteessa
Ai. Kyllä mulla näkyy Eurosportti, enkä tietääkseni maksa siitä.

Eiku. Se on tossa mtvMaxmikäliepaketissa.
SikaMika

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
Ai.
Eiku.
Niinpä.

Oli miten oli, nyt pehkuihin. Vaihtoehtoiset itsensätainnuttamiskeinot ovat supistuneet normaalista "laatu" tv-sarjasta ja laatukirjallisuudesta vain jälkimmäiseen. Ihmisen elämä helpottuu, kun tältä ottaa pois turhat vaihtoehdot - tämän tiesivät aikoinaan ainakin Stalin ja Mao! Hyvää yötä... :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Ai.
Eiku.
Niinpä.

Oli miten oli, nyt pehkuihin. Vaihtoehtoiset itsensätainnuttamiskeinot ovat supistuneet normaalista "laatu" tv-sarjasta ja laatukirjallisuudesta vain jälkimmäiseen. Ihmisen elämä helpottuu, kun tältä ottaa pois turhat vaihtoehdot - tämän tiesivät aikoinaan ainakin Stalin ja Mao! Hyvää yötä... :wink:
Pois huolet ♫ veljyein!

Kaapelissa aukesi aivan yllättäen pokeri-kanava 212 testi-kanava!

Näyttää maksuhanavalta mutta nyt näkyy ainakin poker-heavenin kustannuksella! Juuri tulee Irish tournee vuodelta 2006!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kallis! Kalliimpi! Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Chap kirjoitti:Sain tänään palkankorotuksen, jee jee. Taas kolisee putkimiesten palkkafraktiilit.
Mä en saanut. Mut kehuttiin maasta taivaaseen, mutta vaativuustaso ei noussut. Ens vuonna sitten kuulemma ja siihen mennessä pitäis vähän kehitellä karkotusprosessia ja tähdätä tulevaan kouluttamiseen. Eläköön tehostettu maastapoisto!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin