Perrhanan perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Olenko minä oikeasti ainoa, jota tämä Zuvisen ja Poikuuden "suhde" hieman häiritsee?

Perjantai-illan kunniaksi menossa Ridley Scott-maraton. Oikeasti palkitsevaa jakaa vähäinen populäärikulttuuritietämyksensä seuraavan sukupolven kanssa.
aimohaiku

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

^ :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

killkill kirjoitti:Olenko minä oikeasti ainoa, jota tämä Zuvisen ja Poikuuden "suhde" hieman häiritsee?.
Niin mikä suhde? Treffejä kerjätessäni jo sanoin, että ohi on heti kun mut näkee :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

killkill kirjoitti:Olenko minä oikeasti ainoa, jota tämä Zuvisen ja Poikuuden "suhde" hieman häiritsee?
Voisi kai kysyä, että mikä suhde, mutta jos oletetaan, että sellainen olisi, mikä siinä häiritsisi?
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tämä on tärkeä kokemus nuoren naisen elämässä.

Nyt tietenkin otat elämäntehtäväksesi tämän miekkosen saamisen koukkuun, sillä näinhän nämä asiat aina menevät. Millä muulla tavoin voisit muka saada itsetuntosi takaisin?
Meinasin pahan tapani mukaisesti vastata tähänkin kysymykseen, minulla kun on epäilyttävä perversio kysymyksiin vastaamisen suhteen, mutta muutinkin mieleni. Sen sijaan kerronkin, että Elukka näki viime yönä unta minusta, jossa olin aluksi suuri tutkimusmatkailija, joka katosi jollain tutkimusmatkallaan. Hän sitten yritti jäljittää minut, ja jossain viidakossa sitten löysi silloin tällöin sivuja muistiinpanovihkostani. Viimeinen sivu oli hieman yllättävä, sillä siinä luki, että olin löytänyt niin kauniin paikan, että olin päättänyt jäädä sinne lopullisesti ja muuttua vesieläimeksi. Olin kuulemma lähinnä jonkin saukon oloinen eläin. Myöhemmin unessa Elukka oli jonkun galaksin hallitsija, ja sota jonkun naapurigalaksin kanssa johti maailmankaikkeuden tuhoon. Ainoa mikä jäi jäljelle oli se joki jossa minä olin uiskennellut koko ajan, joten kuulemma jatkoin kaikessa rauhassa uiskentelua. Mihin sitä muka itsetuntoa tarvitsee, kun voi ryhtyä saukoksi?
killkill

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vadim kirjoitti:mutta jos oletetaan, että sellainen olisi, mikä siinä häiritsisi?
Mulla oli tähän nokkela vastaus, mutta yrittäessäni tihrata avatartasi nähdäkseni kummalle kurttunaamalle vastaisin, alkuperäinen ajatus pääsi karkaamaan jonnekin...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

killkill kirjoitti:
Vadim kirjoitti:mutta jos oletetaan, että sellainen olisi, mikä siinä häiritsisi?
Mulla oli tähän nokkela vastaus, mutta yrittäessäni tihrata avatartasi nähdäkseni kummalle kurttunaamalle vastaisin, alkuperäinen ajatus pääsi karkaamaan jonnekin...
Olen kaksipäinen... hydra.

EDIT: Vaihtoehtoja on kaksi, sille tyhmemmälle tai sille ilkeämmälle. Suosittelen jälkimmäistä.
Viimeksi muokannut Vadim, 08.03.2008 0:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Arvaa Prosessi jäikö mahdollinen vastauksesi kaivertamaan. Anna tulla, itseruoskinta on jo niin kovissa mittasuhteissa( ja hiprakka), että kestän sen kuin NAINEN.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Meinasin pahan tapani mukaisesti vastata tähänkin kysymykseen,
No niin, kerrot nyt!
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Arvaa Prosessi jäikö mahdollinen vastauksesi kaivertamaan. Anna tulla, itseruoskinta on jo niin kovissa mittasuhteissa( ja hiprakka), että kestän sen kuin NAINEN.
Niin mutku mä oon selvinpäin, enkä siis kestä sitä!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Arvaa Prosessi jäikö mahdollinen vastauksesi kaivertamaan. Anna tulla, itseruoskinta on jo niin kovissa mittasuhteissa( ja hiprakka), että kestän sen kuin NAINEN.
Niin mutku mä oon selvinpäin, enkä siis kestä sitä!
Ai vastausta? Vai totuutta? Vai Neggiksen itseruoskintaa?
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Meinasin pahan tapani mukaisesti vastata tähänkin kysymykseen,
No niin, kerrot nyt!
Jos vaikka tällainen kymmenen kohdan lista, fiksuimmasta vähiten fiksuun:

1) Kaivamalla kyseisestä henkilöstä esiin kaikki mahdolliset merkit epäsopivuudesta.
2) Mitätöimällä kyseisen henkilön ihmisarvon.
3) Iskemällä jonkun muun samanoloisen henkilön ja elämällä sen kanssa elämänsä loppuun asti vaikka väkisin.
4) Sensuroitu.
5) Sensuroitu.
6) Sensuroitu.
7) Sensuroitu.
8) Sensuroitu.
9) Sensuroitu.
10) Sensuroitu.
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Arvaa Prosessi jäikö mahdollinen vastauksesi kaivertamaan. Anna tulla, itseruoskinta on jo niin kovissa mittasuhteissa( ja hiprakka), että kestän sen kuin NAINEN.
Niin mutku mä oon selvinpäin, enkä siis kestä sitä!
Ai vastausta? Vai totuutta? Vai Neggiksen itseruoskintaa?
No totuutta!
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Kolmosta kartan visusti, olen ehkä jopa ylpeä siitä että olen siihen pystynyt. Mutta ah, ykkönen ja kakkonen pitää mun kohdalla niin kovasti paikkansa että oikein hävettää.. Kiitos palautuksesta Todellisuuteen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tuo ykkönen on pihistetty Stendhalilta. Hän ehdotti onnettoman rakkauden lääkkeeksi sitä, että pohdiskelee kaikkia niitä asioita, jotka tässä rakastetussa mättivät. Koska ihmiset ovat yleensä vain ihmisiä, niitä on kuitenkin useimmiten varsin huomattava määrä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mutta kertokaapa, miten tämä ihmisarvo mitätöidään? Se kuulostaa lupaavalta.
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tuo ykkönen on pihistetty Stendhalilta. Hän ehdotti onnettoman rakkauden lääkkeeksi sitä, että pohdiskelee kaikkia niitä asioita, jotka tässä rakastetussa mättivät. Koska ihmiset ovat yleensä vain ihmisiä, niitä on kuitenkin useimmiten varsin huomattava määrä.
En oo tarpeeks sivistyny, et olisin voinu pihistää Stendhalilta yhtään mitään!
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Mutta kertokaapa, miten tämä ihmisarvo mitätöidään? Se kuulostaa lupaavalta.
:D En mä voi kertoo, ku jos kaikki osaa sen, ni se menettää tehonsa!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:En oo tarpeeks sivistyny, et olisin voinu pihistää Stendhalilta yhtään mitään!
Se olisikin ollut jonkinmoinen haudanryöstö.
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En oo tarpeeks sivistyny, et olisin voinu pihistää Stendhalilta yhtään mitään!
Se olisikin ollut jonkinmoinen haudanryöstö.
Niin mun kaikkitietävä kaveri Googleki sano.
Tix

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Toi "setä piffaa" kuulostaa kyllä nyt aivan käsittämättömän hotilta. Tarttiskohan käydä oma puhelinmuistio läpi.
Setä piffaa. :p:
Tix

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Niin ja hei minähän se etäisyyttä pidin. Paska paikka. Oli mulla suunnitelma kaataa sut pöydälle heti nähdessä, suuteloida väkisin, sanoa hyvää yötä ja poistua heti tyylikkäästi, mutta en uskaltanut.
Hap-pe-a! Aaa-pu-va! Auttakee, se tappaa nauruun!
Tix

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Kotona pari lasia viiniä juoneena lähetin ihastukselleni viestin (vaikkei pitänyt). No se soitti takaisin ja kyseli että kuka luurin toisessa päässä.. Ei siis ollut yhden keskustelun jälkeen tallettanut mun numeroa. Egoni koki VALTAVAN kolahduksen. Mitä helvettiä! Mä olen tottunut olemaan se kenen perään itketään. Olenko kohdannut vertaiseni vai onko vastus liian iso pala purtavaksi?
Valitan. Jollakulla on sittenkin paremmat hinkit. Lohduksi totean, että 20 vuoden päästä olet jo tottunut siihen, että noin 90% nuorista naisista ovatten parempihinkkisiä. Mutta olet siitä kuitenkin katkera.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tämä on tärkeä kokemus nuoren naisen elämässä.

Nyt tietenkin otat elämäntehtäväksesi tämän miekkosen saamisen koukkuun, sillä näinhän nämä asiat aina menevät. Millä muulla tavoin voisit muka saada itsetuntosi takaisin?
Meinasin pahan tapani mukaisesti vastata tähänkin kysymykseen, minulla kun on epäilyttävä perversio kysymyksiin vastaamisen suhteen, mutta muutinkin mieleni. Sen sijaan kerronkin, että Elukka näki viime yönä unta minusta, jossa olin aluksi suuri tutkimusmatkailija, joka katosi jollain tutkimusmatkallaan. Hän sitten yritti jäljittää minut, ja jossain viidakossa sitten löysi silloin tällöin sivuja muistiinpanovihkostani. Viimeinen sivu oli hieman yllättävä, sillä siinä luki, että olin löytänyt niin kauniin paikan, että olin päättänyt jäädä sinne lopullisesti ja muuttua vesieläimeksi. Olin kuulemma lähinnä jonkin saukon oloinen eläin. Myöhemmin unessa Elukka oli jonkun galaksin hallitsija, ja sota jonkun naapurigalaksin kanssa johti maailmankaikkeuden tuhoon. Ainoa mikä jäi jäljelle oli se joki jossa minä olin uiskennellut koko ajan, joten kuulemma jatkoin kaikessa rauhassa uiskentelua. Mihin sitä muka itsetuntoa tarvitsee, kun voi ryhtyä saukoksi?
Sä ja sun eluuukat! Oletko ikinä kokeillut IHMISTÄ!?

Ja et nyt riemastu. Itseäni en tarkoita. Minä en toki varsinainen ihminen ole vaan...

SA
immeinen imijä ikuinen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
killkill kirjoitti:Olenko minä oikeasti ainoa, jota tämä Zuvisen ja Poikuuden "suhde" hieman häiritsee?
Voisi kai kysyä, että mikä suhde, mutta jos oletetaan, että sellainen olisi, mikä siinä häiritsisi?
Setä on vaan huolissaan, kun se on aina ollut mulle semmoinen isähahmo aina Cityn ajoista lähtien :)
:shock: :roll: :roll: :shock:
Toisaalta muistaen, että sinä jos kuka olet "isin tyttö", niin eiköhän olis jo sun iässä hyvä siirtää ne tunteet ja tyttöjen isäsuhteeseen varmaan pervosti liittyvät salatut "tarpeetkin" jonnekin oman perheen ulkopuolelle... muttei TAMPEREELLE killkilliin, jumalauta.. vaikka siellä Mansessa minäkin olen syntynyt.
Vastaa Viestiin