Perrhanan perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Jaa. Itse taas jos haluan jonkun tavaran, mene kauppaan ja ostan sen. Tyrkyttäminen ei tässä tapauksessa toimi; saattaa jopa kääntyä mainostajaa vastaan. En muista ostaneeni juuri koskaan mitään mainosten perusteella..
Minä en ota sitä "tyrkyttämisenä", kuten häiritseviä liikaa ohjelma-aikaa vieviä tv-mainoksia, vaan INFORMAATIONA, mitä sälää on kaupan, missä ja mihin hintaan. Kun paperimainoksia ei ole pakko katsoa, mutta saa katsoa, jos tiedon haluaa. Ja edelleenkin minusta "Ei mainoksia" -laput ovilla on vain nykykulttuurin typerä konventio.

Ja miten sen "tiedon" muuten niistä kamoista saa? Pitääkö tilata montaa erikoislehteä? Mainoksista näkee mitä on kaupan ja missä, ja sitten luen muualta niiden vertailuja.. paitti ihan halvoissa. Esmes Lidlin mainoksessa oli veivillä ladattava taskulamppu, josta tykkään.. mutta ilman mainosta en olisi löytänyt.
Suvinen kirjoitti:
Mainittakoon, että nyt peseydyin eka kertaa jälkeen sen, kun sinua öögaamaan tulin. Saunailta nääs ja landella en vaan jaksanna. Parturissa vieläkin käymättä :D Nyt oon nakuna tai kylpytakki (Flanellia) alastoman vartaloni peittona.
Kiitos tästäkin tiedosta. Juuri tätä tarvitsinkin perjantai-iltaani.
Ajattele minua pesemättömänä ja myös peseytyneenä ja Nakuna, niin lihalliset himosi kuoleutuvat ja säilytät SiWeytesi :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minua taas on ärsyttänyt viherpiipertäjien poliittisesti korrektit "Ei mainoksia"- laput. Totta vitussa haluan mainoksia, jotta näen, mitä kamaa missäkin kaupassa myydään ja mitä maksaa.
Jaa. Itse taas jos haluan jonkun tavaran, mene kauppaan ja ostan sen. Tyrkyttäminen ei tässä tapauksessa toimi; saattaa jopa kääntyä mainostajaa vastaan. En muista ostaneeni juuri koskaan mitään mainosten perusteella.
Mainittakoon, että nyt peseydyin eka kertaa jälkeen sen, kun sinua öögaamaan tulin. Saunailta nääs ja landella en vaan jaksanna. Parturissa vieläkin käymättä :D Nyt oon nakuna tai kylpytakki (Flanellia) alastoman vartaloni peittona.
Kiitos tästäkin tiedosta. Juuri tätä tarvitsinkin perjantai-iltaani.
Mussukka! Oletko oikeasti päästänyt Poikuuden lähellesi? Nyt vitsit pois!

SA
sano että tää on vitsi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minua taas on ärsyttänyt viherpiipertäjien poliittisesti korrektit "Ei mainoksia"- laput. Totta vitussa haluan mainoksia, jotta näen, mitä kamaa missäkin kaupassa myydään ja mitä maksaa.
Jaa. Itse taas jos haluan jonkun tavaran, mene kauppaan ja ostan sen. Tyrkyttäminen ei tässä tapauksessa toimi; saattaa jopa kääntyä mainostajaa vastaan. En muista ostaneeni juuri koskaan mitään mainosten perusteella.
Mainittakoon, että nyt peseydyin eka kertaa jälkeen sen, kun sinua öögaamaan tulin. Saunailta nääs ja landella en vaan jaksanna. Parturissa vieläkin käymättä :D Nyt oon nakuna tai kylpytakki (Flanellia) alastoman vartaloni peittona.
Kiitos tästäkin tiedosta. Juuri tätä tarvitsinkin perjantai-iltaani.
Mussukka! Oletko oikeasti päästänyt Poikuuden lähellesi? Nyt vitsit pois!

SA
sano että tää on vitsi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minua taas on ärsyttänyt viherpiipertäjien poliittisesti korrektit "Ei mainoksia"- laput. Totta vitussa haluan mainoksia, jotta näen, mitä kamaa missäkin kaupassa myydään ja mitä maksaa.
Jaa. Itse taas jos haluan jonkun tavaran, mene kauppaan ja ostan sen. Tyrkyttäminen ei tässä tapauksessa toimi; saattaa jopa kääntyä mainostajaa vastaan. En muista ostaneeni juuri koskaan mitään mainosten perusteella.
Mainittakoon, että nyt peseydyin eka kertaa jälkeen sen, kun sinua öögaamaan tulin. Saunailta nääs ja landella en vaan jaksanna. Parturissa vieläkin käymättä :D Nyt oon nakuna tai kylpytakki (Flanellia) alastoman vartaloni peittona.
Kiitos tästäkin tiedosta. Juuri tätä tarvitsinkin perjantai-iltaani.
Mussukka! Oletko oikeasti päästänyt Poikuuden lähellesi? Nyt vitsit pois!

SA
sano että tää on vitsi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gat kirjoitti:Ja edelleenkin minusta "Ei mainoksia" -laput ovilla on vain nykykulttuurin typerä konventio.
Paskat, mä en yksinkertaisesti edes jaksa lukea noita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti:Mussukka! Oletko oikeasti päästänyt Poikuuden lähellesi? Nyt vitsit pois!

SA
sano että tää on vitsi
No ei niin henk.koht. treffit, kunhan täälläpäin jotain kavereitaan tapaamassa oli. Nakuna Suvisen nähdäkseni jouduin käyttämään röntgenkatsettani kolttunsa läpi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen:
No en jumalauta hintoja vertaile, joissain pikkukamoissa varsinkaan. Ikinä en ole tarjouksia tarkkaillut. Bensan hinnassakin sen hyödyn menettäisi, jos ajelisi ympäriinsä pikkualennusten takia. Joten ei se hinta vaan mainoksissa mitä ja missä -asia.

Minusta vaan on oikeasti kiva nähdä, mitä kamaa on kaupan, kiva silloinkin, vaikka en sitä itse tarvitse. Ihan rihkamamainoksetkin on lystejä. Lapsettaessa lelumainokset on kivoja, luontaistuotehuijaukset on huvittavia.

Niin ja hei minähän se etäisyyttä pidin. Paska paikka. Oli mulla suunnitelma kaataa sut pöydälle heti nähdessä, suuteloida väkisin, sanoa hyvää yötä ja poistua heti tyylikkäästi, mutta en uskaltanut.

Edit: Maatilahan on ei Varkaudessa vaan Orimattilassa. :D EN OLE SAVOLAINEN!!! :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Xiberia kirjoitti:Be safe at night, sleep with a paramedic.
"10) We are used to staying up all night
9) We are good with multiple partners
8) We are experts in mouth to mouth
7) We are the best in rapid clothing removal
6) We have our own multi-positional bed
5) We shock the socks off you
4) We always come when we are called
3) We are prepared for any rhythm
2) We are familiar with Latex and restraints
And the # 1 reason to date a paramedic...
1) Anytime, anywhere, anyway you need us!"
Kai tämä oli lupaus?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Onpas kypsää sairastaa, kun kaikki muut tuntuvat olevan jossain bileilemässä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mussukka! Oletko oikeasti päästänyt Poikuuden lähellesi? Nyt vitsit pois!

SA
sano että tää on vitsi
Pitikö tuo oikein kolmeen kertaan kysyä?

Siis juttuhan meni niin, että järkytyin niin perusteellisesti Arskan julkeasta rakastumisesta toiseen naiseen että heitin kaiken toivoni päästä perheenemännäksi stadiin! Geetsun vielä siedin, se kun on varattu ja lapsellinen vielä kaiken lisäksi, mutta tämä... en kestänyt enää!

Kaiken tämän keskelle saapui pelastava ritari Gattaca, joka lupasi viedä minut kauas pois valkealla ratsullaan Varkauteen maatilan emännäksi. Houkutus oli liian suuri torjuttavaksi.

Anteeksi, Arska! :cry:

(ei kun ihan oikeesti. olen tavannut pahamaineisen Poikuuden livenä. mutta älä pelkää, pidin turvallisen välimatkan. kiitos huolenpidosta, kuitenkin ;))

Kiitos Mussukka arvokkaasta palautteesta ja selityksestä!

Koska olet minut oma Keski-Suomen mussu, minulla on paljon vastuuta hyvinvoinnistasi.

TIESIN osin, että ahdistunet uudesta elämättärestäni, mutta kyllä elämä voittaa! Mutta että etsit ratkaisun Poikuudesta.

ONNEKSI, ONNEKSI, sulla oli välimatka. Olisin tietenkin kuollut mustasukkaisuuteen välittömästi jos Poikuus olisi koskenut sinua. Inhottaa kun Poikuus katsoi kolttusi läpi ajatellen ties mitä....

Uusi kultani on ONNEKSI humoristinen. Hän skriivaa Facebookia. Ja on nauranut jollekin jutulleni. Olen sanonut hänelle, että juttuni on hauskuuden takia ja kyllä voi uusi muruni olla laajasydäminen!

Voi Mussukka kun voisin ottaa kaksi naista! Älä sure kovasti (halii)

SA
huojentunut
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti:ONNEKSI, ONNEKSI, sulla oli välimatka. Olisin tietenkin kuollut mustasukkaisuuteen välittömästi jos Poikuus olisi koskenut sinua. Inhottaa kun Poikuus katsoi kolttusi läpi ajatellen ties mitä....
Minä se kaukana pysyttelin yökerhokaveriensa takia. KOSKETIN kyllä Suvisen kättä ja muistaakseni lopuksi paljasta olkapäätänsäkin. Nam. Sitten öögasin joka puolelta ja kännihumoristisesti ilmoitin miettiväni, miltä näyttää alastomana. Suvinen on kaunis, hyvin hoikka, timmi pyöreä peppu, hyvät sääret... rinnat ehkä miun maun mukka pikkasen liian isot, mutta mies hyväksyy ihastuksessaan kaiken :D Vituttaako, Arska? (No ok, mies hyväksyy _toivottomassa_ ihastuksessaan kaiken)
Viimeksi muokannut Gat, 07.03.2008 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

No mitä jos hankkisitte huoneen!
prosessi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Onpas kypsää sairastaa, kun kaikki muut tuntuvat olevan jossain bileilemässä.
Joo, minäkin biletän täällä muuttolaatikoiden kanssa! Mutta ainakin netti toimii ja onnistuin löytämään tietokoneeni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:ONNEKSI, ONNEKSI, sulla oli välimatka. Olisin tietenkin kuollut mustasukkaisuuteen välittömästi jos Poikuus olisi koskenut sinua. Inhottaa kun Poikuus katsoi kolttusi läpi ajatellen ties mitä....
Minä se kaukana pysyttelin yökerhokaveriensa takia. KOSKETIN kyllä Suvisen kättä ja muistaakseni lopuksi paljasta olkapäätänsäkin. Nam. Sitten öögasin joka puolelta ja kännihumoristisesti ilmoitin miettiväni, miltä näyttää alastomana. Suvinen on kaunis, hyvin hoikka, timmi pyöreä peppu, hyvät sääret... rinnat ehkä miun maun mukka pikkasen liian isot, mutta mies hyväksyy ihastuksessaan kaiken :D Vituttaako, Arska? (No ok, mies hyväksyy _toivottomassa_ ihastuksessaan kaiken)
En kestäisi tällaista yököttävää kidutusta, en sitten millään. Kyllä sut olisi aamunkoitteessa ammuttava imukuppinuolella.

Laita yksinkertainen määritelmä mieleesi: Mussukka on Arskan etupiiriä.
On aina, vaikka menisi joskus naimisiinkin.

SA
omistaja
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti:Laita yksinkertainen määritelmä mieleesi: Mussukka on Arskan etupiiriä.
Mutta oletko tarkastanut, onko Suvinen aito brunetti? Minä olen tarkastanut ja kyllä, Suvinen on aito brunetti. Ihqua.
Vihtahousu

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nysse lähti ja jätti mut kotiin! Mikä kotka, jättää toisen kotia ja lähtee ite paariin. No täytyy ottaa vielä yks olut. Ja ehkä yksi pokerikin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Mun taitaa olla aika mennä nukkumaan.
Mene kultamussuni nukkumaan ja unohda Poikuuden ruokottomuudet!

Olisi kiva jos näkisit unta Arskasta. Jos Poikuus ilmestyy uniin, voisitko työntää hänet vaikka eläintarhan häkkiin ja katsoisimme yhdessä häntä samppanjalasi kourassa ravintolassa kun hän pakoilee leijonia.Koskettakoon heidän "olkapäätään"!!

Pusi yöksi!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:
Vadim kirjoitti:No mitä jos hankkisitte huoneen!
Mustakin tuo Arskan ja Gatin keskeinen kiima on jo käsinkosketeltavaa!
Höhöhöhöö!!!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:Mun taitaa olla aika mennä nukkumaan.
Pöh. Vastahan tässä aloitettiin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Vadim kirjoitti:No mitä jos hankkisitte huoneen!
Mustakin tuo Arskan ja Gatin keskeinen kiima on jo käsinkosketeltavaa!
Höhöhöhöö!!!
Mun sillä yökerhohabituksella eikä muutenkaan ei onnistu, mutta voi kun toivoisin, että jonkun naisen kanssa mulla olis edes näin:

http://kvantti.tky.fi/in/68.shtml
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

:think:
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Kotona pari lasia viiniä juoneena lähetin ihastukselleni viestin (vaikkei pitänyt). No se soitti takaisin ja kyseli että kuka luurin toisessa päässä.. Ei siis ollut yhden keskustelun jälkeen tallettanut mun numeroa. Egoni koki VALTAVAN kolahduksen. Mitä helvettiä! Mä olen tottunut olemaan se kenen perään itketään. Olenko kohdannut vertaiseni vai onko vastus liian iso pala purtavaksi?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Kotona pari lasia viiniä juoneena lähetin ihastukselleni viestin (vaikkei pitänyt). No se soitti takaisin ja kyseli että kuka luurin toisessa päässä.. Ei siis ollut yhden keskustelun jälkeen tallettanut mun numeroa. Egoni koki VALTAVAN kolahduksen. Mitä helvettiä! Mä olen tottunut olemaan se kenen perään itketään. Olenko kohdannut vertaiseni vai onko vastus liian iso pala purtavaksi?
Tämä on tärkeä kokemus nuoren naisen elämässä.

Nyt tietenkin otat elämäntehtäväksesi tämän miekkosen saamisen koukkuun, sillä näinhän nämä asiat aina menevät. Millä muulla tavoin voisit muka saada itsetuntosi takaisin?
Vihtahousu

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Niin ja sitkun on koukussa, niin eikun monoa perseelle! Eihän semmoisia takertuvia luusereita jaksa katella kukaan.
aimohaiku

Re: Perrhanan perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

:D
Vastaa Viestiin