Nuoren ihmisen itsemurha

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Koska itsemurhan tehneet on ajatelleet ketään muuta kuin itseään. Ei siinä paljon lapset ja koirat paina. Terve ihminen tuskin omaa elämäänsä päättää.
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 18:59

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

ninnithequeen kirjoitti:Toi kauppakeskusjuttu EI pidä paikkaansa. Samaa noi puheli toisella keskustelupalstalla. Jumbossako ny oli...Mutta ei, se on oikeasti löydetty ihan kotootaan, eikä itsemurhasta kai vieläkään sanottu mitään julkisuudessa, ainoastaan sairaskohtauksesta.
Mistä tämä fakta on peräisin?
ninnithequeen

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirmeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toi kauppakeskusjuttu EI pidä paikkaansa. Samaa noi puheli toisella keskustelupalstalla. Jumbossako ny oli...Mutta ei, se on oikeasti löydetty ihan kotootaan, eikä itsemurhasta kai vieläkään sanottu mitään julkisuudessa, ainoastaan sairaskohtauksesta.
Mistä tämä fakta on peräisin?
Mieti sitä.
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Mirmeli kirjoitti: Mistä tämä fakta on peräisin?
No keskustelupalstalta tietenkin :)
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 18:59

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

Mickey kirjoitti:
Mirmeli kirjoitti: Mistä tämä fakta on peräisin?
No keskustelupalstalta tietenkin :)
Siltä vähän vaikuttaa. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Mirmeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toi kauppakeskusjuttu EI pidä paikkaansa. Samaa noi puheli toisella keskustelupalstalla. Jumbossako ny oli...Mutta ei, se on oikeasti löydetty ihan kotootaan, eikä itsemurhasta kai vieläkään sanottu mitään julkisuudessa, ainoastaan sairaskohtauksesta.
Mistä tämä fakta on peräisin?
Mieti sitä.
Mä en usko ketään. Olen kuullut jo neljä versiota, ja kaikki alkaa jotakuinkin näin: "Mun työkaverin äiti kuuli työkaverilta...." tai "Meidän naapurin poika asuu Lammen naapurissa ja se kerto että...", ja tottakai jokaisen mielestä se oma lähde on SE OIKEA INFO . Sitä paitsi se, mitä lehdissä lukee, ei aina tarkoita että lähde on aito. Lehdistön antamat lausunnot kuolinsyystä, omaisten kommentit ym. on ihan liian usein keksittyjä. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kyllä kansa tietää 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Kyllä kansa tietää 8)
Älä vihjaile, epäkohteliasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nuoren ihmisen itsemurha

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voitte uskoa kun sanon että alkukirjoitus on oikein. En sano asiasta enempää vaikka tuo sama oikea tieto onkin levinnyt palstojen kautta myös. Olen asiasta täysin tietoinen. Mutta mitä väliä muille?? Tyttö on kuollut ja omaiset surevat koko elämänsä ja miettivät missä meni noin vikaan. Se on surullinen prosessi ja sitä on kunnioitettava. Sikäli tämä skandaaliasia ja kysymykset vain suurentanee tuskaa.
Itse en millään taitaisi kestää jos tyttäreni kuolisi noin. Kestäisin elossa, mutta se olisi maksimaalinen tuska.
Jotain henkilökohtaista hyötyä siis lapsettomuudesta kun puhtaasti itsekkäästi ajattelee. Ja näinhän me oman onnemme kaikki sepät aina teemme ja meillä on itsellemme velvollisuus tehdä!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin