Laatta-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kuka on se onnekas joka remontoi kotinsa veskiä (tai jotain muuta tilaa) ensin?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Niin, niinhän se menee. Ne on niin harvoja hetkiä että kummatkin olisi samalla tasolla kiinnostuneita. joko liian takertuva nössykkä ( mikä ärsyttää) tai liian vaikeasti tavoiteltava. Miten mä lankesinkaan viinipäissäni ottamaan yhteyttä? Pilasin mieheltä hyvän jahdin. Arghh! Ei pitäis juoda. Ainakaan kotona.
Vihtahousu

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Juo paarissa, siellä on ainakin kattavampi tarjonta miehistä kuin kotona&kännykässäsi!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Niin, niinhän se menee. Ne on niin harvoja hetkiä että kummatkin olisi samalla tasolla kiinnostuneita. joko liian takertuva nössykkä ( mikä ärsyttää) tai liian vaikeasti tavoiteltava. Miten mä lankesinkaan viinipäissäni ottamaan yhteyttä? Pilasin mieheltä hyvän jahdin. Arghh! Ei pitäis juoda. Ainakaan kotona.
Ilmeisesti et edelleenkään ymmärtänyt, ettei se jahtaa naista, jonka nimeä se ei muista.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Voi niin totta, mutta ei sinne aina jaksa vääntäytyä. Kotikännissä tulee todellakin turvauduttua niihin vanhoihin ja mahdollisiin tuleviin.. PERHANA. No tämä olkoon hyvä näpäytys minulle.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vihtahousu kirjoitti:Juo paarissa, siellä on ainakin kattavampi tarjonta miehistä kuin kotona&kännykässäsi!
Negatiivillahan voi olla kännyssään vaikka millainen lista hottiksia!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Voi niin totta, mutta ei sinne aina jaksa vääntäytyä. Kotikännissä tulee todellakin turvauduttua niihin vanhoihin ja mahdollisiin tuleviin.. PERHANA. No tämä olkoon hyvä näpäytys minulle.
Opiksi ja ojennukseksi! Mutta hetkinen - mitä tästä opittiin?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Se, että mäkin voin joutua nöyrtymään ja myöntämään etten olekaan kaikkien ihkujen ajatuslistalla nro 1. Mutta puolustuksekseni on sanottava, että hän oli kovasti ennen tätä puhelua kysellyt minun perääni ja ilmaissut mielenkiintonsa ystävien kautta ja kysellyt Treffejä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Se, että mäkin voin joutua nöyrtymään ja myöntämään etten olekaan kaikkien ihkujen ajatuslistalla nro 1. Mutta puolustuksekseni on sanottava, että hän oli kovasti ennen tätä puhelua kysellyt minun perääni ja ilmaissut mielenkiintonsa ystävien kautta ja kysellyt Treffejä.
Ohhoh! Mutta ehkä hän(kin) kuuluu niihin, joiden mielenkiinto lakkaa sillä hetkellä, kun hänestä ilmaisee olevansa kiinnostunut?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Jep! Tämä ajatus vilahti myös mun mielessä. Nyt te urhot neljissäkymmenissä (tai alle jos löytyy pelimiehen olemusta) miten tämä olisi pitänyt hoitaa tai hoitaa tästä eteenpäin. Hän sanoi että mehän nähään sitten vähän ajan päästä siellä yhteisissä kinkereissä. Tarkoittaako se, että katsellaan sitten vai niinkuin Vadim totesi ettei kiinnostusta puheista huolimatta edes ole?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Jep! Tämä ajatus vilahti myös mun mielessä. Nyt te urhot neljissäkymmenissä (tai alle jos löytyy pelimiehen olemusta) miten tämä olisi pitänyt hoitaa tai hoitaa tästä eteenpäin. Hän sanoi että mehän nähään sitten vähän ajan päästä siellä yhteisissä kinkereissä. Tarkoittaako se, että katsellaan sitten vai niinkuin Vadim totesi ettei kiinnostusta puheista huolimatta edes ole?
No tätä on mahdotonta tietää! Ei kai miehissä yleensä ole ongelmana se, miten ne saadaan, vaan se, miten ne pidetään? Mutta jos tapaat hänet jokatap niissä bileissä, eihän tässä ole suurempaa hätää. Sittenhän sen näkee.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ja siis miksi piti olla neljissäkymmenissä? Eihän täällä ole neljissäkymmenissä kuin tuo tunnettu pelimies, Gattis.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

No koska Hän on, ja itse kun viipotan "vasta" kolmessakympissä on neljäkymppisten, kuulemma "pelimiesten", maailma minulle niin kovin outo.
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Ja siis miksi piti olla neljissäkymmenissä? Eihän täällä ole neljissäkymmenissä kuin tuo tunnettu pelimies, Gattis.
Jos se kyseinen tapaus oli neljissäkymmenissä? Ja taktiikat menevät aina vain vaikeammiksi, mitä vanhemmista kyynikoista on kyse?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ja siis miksi piti olla neljissäkymmenissä? Eihän täällä ole neljissäkymmenissä kuin tuo tunnettu pelimies, Gattis.
Jos se kyseinen tapaus oli neljissäkymmenissä? Ja taktiikat menevät aina vain vaikeammiksi, mitä vanhemmista kyynikoista on kyse?
Vaikeus kai johtuu vain siitä, että vanhemmat kyynikot ovat nähneet hepsankeikan jos toisenkin ja todenneet, että kauniitkin tytöt vanhenevat.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Voi taas niin totta! Itselläkin olo että tässä pitäisi pelata jotain ihme peliä, kyynikko+kyynikko= mahdoton yhtälö?
Ja vanhemmat miehet vaan vetoaa munhun.. ja hän on mua siis yli kymmenen vuotta vanhempi.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Äää, en mä ole vain "kaunis tyttö", kyllä olen ihan Laatu Nainen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Voi taas niin totta! Itselläkin olo että tässä pitäisi pelata jotain ihme peliä, kyynikko+kyynikko= mahdoton yhtälö?
Ja vanhemmat miehet vaan vetoaa munhun.. ja hän on mua siis yli kymmenen vuotta vanhempi.
Kyynikko+kyynikko on ehkä mahdoton yhtälö, mutta parempi kuin kyynikko+romantikko, jossa lopputuloksena on kaksi kyynikkoa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Äää, en mä ole vain "kaunis tyttö", kyllä olen ihan Laatu Nainen.
Luulisi laatunaiselle maistuvan muunkin kuin vain pelimiehen?
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

:lol:
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ja siis miksi piti olla neljissäkymmenissä? Eihän täällä ole neljissäkymmenissä kuin tuo tunnettu pelimies, Gattis.
Jos se kyseinen tapaus oli neljissäkymmenissä? Ja taktiikat menevät aina vain vaikeammiksi, mitä vanhemmista kyynikoista on kyse?
Vaikeus kai johtuu vain siitä, että vanhemmat kyynikot ovat nähneet hepsankeikan jos toisenkin ja todenneet, että kauniitkin tytöt vanhenevat.
Ei pidä paikkaansa! Itse asiassa tässä viime aikoina vanhempien luona asustellessa heitä on tullut tarkkailtua tavallista tarkemmin. Jostain syystä isästäni on tullut jotenkin niin iäkäs, kun taas äitini on edelleen nuori. Vanhemmat kyynikot ovat siis vain katsoneet vääriä hepsankeikkoja, tai sitten katsoneet väärällä tavalla.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Voiko sitä aina päättää kestä kiinnostuu? Ei voi. Mulle on vain hänestä varoiteltu. Olen kokeillut noita "kunnon miehiä", ei vaan onnistu yhteiselo.Mä joudun olemaan se pahis.. En tiedä mihinpäin pitäisi lähteä. Jos oikea pelimies niin se ei ole oikea ratkaisu, mutta kaikesta elämänkokemuksesta oppii jotain, kait?
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
NeitiNegatiivi kirjoitti:Voi taas niin totta! Itselläkin olo että tässä pitäisi pelata jotain ihme peliä, kyynikko+kyynikko= mahdoton yhtälö?
Ja vanhemmat miehet vaan vetoaa munhun.. ja hän on mua siis yli kymmenen vuotta vanhempi.
Kyynikko+kyynikko on ehkä mahdoton yhtälö, mutta parempi kuin kyynikko+romantikko, jossa lopputuloksena on kaksi kyynikkoa.
Lopputulokset eivät koskaan ole itsestäänselviä, aika harva kyynikko kai kuitenkaan viihtyy omassa kyynisyydessään.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Ei pidä paikkaansa! Itse asiassa tässä viime aikoina vanhempien luona asustellessa heitä on tullut tarkkailtua tavallista tarkemmin. Jostain syystä isästäni on tullut jotenkin niin iäkäs, kun taas äitini on edelleen nuori. Vanhemmat kyynikot ovat siis vain katsoneet vääriä hepsankeikkoja, tai sitten katsoneet väärällä tavalla.
No näinhän sitä voi toki itselleen väittää! Jos haluaa.

Mutta tosiasiassa kysymys on silkasta pitkästymisestä. Eihän samaa kappalettakaan jaksa kuunnella loputtomiin, olipa se kuinka kaunis vain.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Voiko sitä aina päättää kestä kiinnostuu? Ei voi. Mulle on vain hänestä varoiteltu. Olen kokeillut noita "kunnon miehiä", ei vaan onnistu yhteiselo.Mä joudun olemaan se pahis.. En tiedä mihinpäin pitäisi lähteä. Jos oikea pelimies niin se ei ole oikea ratkaisu, mutta kaikesta elämänkokemuksesta oppii jotain, kait?
Pelimies ei ole kunnon miehen vastakohta, eikä sellaisena mikään ratkaisu. Ehkä paha poika olisi?
Vastaa Viestiin