Laatta-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Luin ketjun otsikon et midvit? Päästelin meinaan eilen illalla ja yöllä kaiken maallisen irtaimistoni pihalle välillä kahdesta rööristä kerrallaan. Aloittaja voi siis tänään hyvällä omatunnolla lotota 8)

Ei tässä oikein muuta voi kuin väijyä holmenkollenii ja levätä. Yritän seuraavaksi lopettaa reilun vuorokauden syömättömyyden.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt vois kyllä jo vetää ristin seinään. Eilen baarissa ja tänään silti ihan kohtuullinen kunto. Ainakin noin niinku normiin verrattuna. Tottakai päätä särkee ja huippaa jne mut pystyn sentään puhumaan ja kirjoittamaan ja kävelemään, enkä oo oksentanutkaan. Välillä näinkin. Sain muuten ruusun! ♥

Viikolla on nykyään niin poikki että hyvä ku tietsikan jaksaa aukaista kotona, saati nyt mitään kirjoittaa. Purchase-puolella kasvavassa yrityksessä näyttää olevan aika helevetin stressaavaa ja hektistä, saakeli sentään. Neljä viikkoa talossa ja kaipaa jo lomaa, normaalia?! Useimmiten tuntee ittensä ihan joksikin idiootiksi vielä eikä tajua juurikaan yhtn mitn, mutta eilen sain sentään hoideltua ihan itsenäisesti ja oma-aloitteisesti yhden ongelmatilanteen, ja olin jopa palaverissa yhden myyntimiehen kanssa, yksin! Onneksi sentään tästä hommasta maksetaan mulle juuri sen verran, mitä pyysinkin. Tosin 3kk päästä vois hyvällä syyllä pyytää heti tarkistusta siihenkin.
Edith

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ylipitkistä yöunista tulee aika kamala olo. Menin nukkumaan reilusti ennen kahtatoista ja vaikka olin ottanut kahden tunnin päiväunetkin töistä tultua, heräsin vasta puoli kolmelta. Miten tästä eteen päin? Olo on todella aika kamala.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onko sampolla joku käyttökatkos, ja kuinka kauan se kestää? Automaatti ei kuulemma vastaanota Sampo- pankin kortteja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos tässä ei olis mainintaa Vaasasta, niin epäilykseni heräisivät erään palstallamme vaikuttavan Siwan kassaneidin suhteen.

Siwa lähikauppa, Vaasa

Siwan kassalla n.25 vuotias mies kohtaa ilmeisesti puolitutun kassaneidin aurinkoisena helmikuun lauantaina. Pakatessaan tavaroita hän virkkoo empaattiseen sävyyn:

"Sinä se vaan joudut istuskelemaan täällä sisällä kun on kevään hienoin päivä."

Johon neiti johdomukaisesti:

"Nojoo.. mä viihdytän itseäni vessassa."

Mies on hetken aikaa vaivautuneesti hiljaa, ja esittää ymmärtävänsä.

"Just just. Vai että semmosia..."

Sitten mies on lähdössä tavaroineen pois ja kääntyessään sanomaan "kiitos hei" kassaneiti jatkaa (palvellessaan jo seuraavaa asiakasta):

"Siis oon siivonnu tota vessaa melkeen koko päivän."
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita - :D Aivan, Vaasa voi olla hämäystä ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:Miten voi viettää krapulapäivää katsomatta leffoja?
Ei sitä voikaan. Sun täytyy vaan jatkaa juomista toinenkin päivä... kunnes joku kasaa sen teatterisydeemin sulle.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Onpas ärsyttävän hontelo olo tuon suihkun jälkeen. Puoli tuntia ois vielä aikaa ehtiä Stokkalle. Mitähän tässä tekisi.
Edith

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ostetaan joko lisäenergiaa tai IRL-kavereita, jotka raahais mut pois kotoa ja pitäis mut hereillä! Ja taas kerran lupaan, että vastedes herään lauantaisinkin viimeistään puolilta päivin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

No voi perse. Mulla on näköjään edelleen kuumetta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Haluaisin tietää, miksi Google tarjoilee minulle Mustaa Raamattua ja Nordströmin plastiikkakirurgiaa.

Vastausta odotellessani taidan ottaa nokkaunet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onko Vadimilla vähän tylsää? :D

Pool johtaa 2-0, olipas hieno toinen maali. Toimin selostajana via puhelin, remppakeikka venyi ja mies hiiltyy.

Nälkä!

(PS. mikä hitto sitä Sampoa edelleen vaivaa? And btw, en voi käyttää verkkopankkia koska koneessani ei ole Java- asetuksia. Testasin äsken asetukset, ja näytti että kaikki asennettu ja toimii kuten pitää - ei vieläkään avaa verkkopankkia. ÄÄÄSHOUL. MIksi vitussa pitää uusia kokoajan kaikkea?)
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ensimmäinen yö takana uudessa kodissa, ylellistä. Ehkä vielä ylellisempää on, että täällä on kaasuliesi. Vähänkö kätevää kun hella tottelee heti nuppia väännettäessä, eivätkä edes maitopohjaiset asiat ohutpohjaisessa kattilassa oikeastaan voi palaa pohjaan paitsi jos oikein yrittämällä yrittää. Lisäksi havaitsin, että lähikauppani on erinomaisesti varusteltu, kyllä Brändö on niin Brändö. Tänään tää niinku kokkais jotain oikeen hyvää.
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Haluaisin tietää, miksi Google tarjoilee minulle Mustaa Raamattua ja Nordströmin plastiikkakirurgiaa.

Vastausta odotellessani taidan ottaa nokkaunet.
No killkillhän väitti sinua eilen ruttunaamaksi, ja itse väitit itseäsi ilkeäksi. Aika johdonmukaista.
Edith

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elppis kirjoitti:Onko Vadimilla vähän tylsää? :D
Mulla on tylsempää!!!
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:se pian haluaa jäädä katsomaan niitä leffoja mun kanssa.
Sepä se olisikin kamalata. Nuoren naisen krapulassa röhnöttää jonkun skroden remppareiskan kanssa divaanilla :D
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onko Vadimilla vähän tylsää? :D
Mulla on tylsempää!!!
Mulla ei! Mut mä löysinki helmitaulun ja käytin melko paljon aikaa siihen, et muistelin miten helmitaululla lasketaan kerto- ja jakolaskuja. Onnistuin. Yläasteen matikanopettaja nimittäin opetti moisetkin taidot minulle, kuten myös roomalaisilla numeroilla laskemisen, joka ei ole ollenkaan helppoa hommaa. Sitä en itse asiassa enää edes muista, miten niillä oikein laskettiin. Kyllä tää nykyjärjestelmä on paljon helpompi, mut tietty samassa määrin tylsempi, eikä sillä saa siis tylsyyttä karkoitettua mihinkään, toisin kuin helmitaululla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Röyh!

Mä en löydä mun vanhaa sharing is caring - avatarta mistään. :-/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Edith kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onko Vadimilla vähän tylsää? :D
Mulla on tylsempää!!!
Ei voi olla!!!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:se pian haluaa jäädä katsomaan niitä leffoja mun kanssa.
Sepä se olisikin kamalata. Nuoren naisen krapulassa röhnöttää jonkun skroden remppareiskan kanssa divaanilla :D
Siis joo, jos kyseessä on veljeen verrattavissa oleva tyyppi. Ei siis tee mieli kainalossaan lötköttää!
Niin kauan kuin kyseessä ei ole oikea veli, koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa mieltään!
aimohaiku

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Eiköhän se päivän Twin Peaks -kiintiö (4 h) ole täynnä.
killkill

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vadim kirjoitti:Niin kauan kuin kyseessä ei ole oikea veli, koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa mieltään!
Oliko kreikkalaisessa jumaltarustossa joku tämäntapainen stoori? Sisko ja veli olivat joutuneet lapsuudessa toisistaan eroon, tapasivat vuosia myöhemmin, tekivät temput, saivat selville että ovatkin siskoksia ja lopussa tapahtui muistaakseni jotain kamalattoman traagista.
aimohaiku

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Juttutuvassa olisi Dave Lindholm, mutta sinne ei kuitenkaan sovi sisälle. Bellyssä olisi Murmansk, Virgin Oilissa olisi Irina ja Korjaamolla Klub Elektron. Mutta kotonakin on kiva olla. Millehän sitä ryhtyis...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

killkill kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Niin kauan kuin kyseessä ei ole oikea veli, koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa mieltään!
Oliko kreikkalaisessa jumaltarustossa joku tämäntapainen stoori? Sisko ja veli olivat joutuneet lapsuudessa toisistaan eroon, tapasivat vuosia myöhemmin, tekivät temput, saivat selville että ovatkin siskoksia ja lopussa tapahtui muistaakseni jotain kamalattoman traagista.
Anteeksi nyt vaan, mutta Kreikan tarustossa veljet ja siskot muhinoivat ihan koko ajan. Esimerkiksi Zeuksen vaimo Hera on samalla myös hänen siskonsa.
prosessi

Re: Laatta-Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Yritin tehdä ilmapallosaukon, mutta jostain syystä siitä tulikin istuva kirahvivillakoira. Sitten yritin tehdä useammasta ilmapallosta itselleni silinterihatun, mutta lopputuloksena olikin lyhtypylväs ja sen päässä istuva lintu. Noissa ilmapalloissa täytyy olla jotain vikaa!
Vastaa Viestiin