Sunnuntai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Löysin markkinapallon, kalakukkopillin ja seitsemän kylpyankkaa. Nyt pitäisi enää tietää, miksi minä omistan ne kaikki.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Anteeksi nyt, mutta mikä on kalakukkopilli?
Bliss

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaihdoin hiusten värin takaisin blondiksi.
Tämä oli oleellisen tärkeä tieto, varsinkin kun keskuudessamme Kitinässä on peräti yksi (1) henkilö, joka on nähnyt mut livenä muun värisillä hiuksilla.
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Maustekaappini puolestaan on kivan näköinen, sillä mausteet päädyimme jakamaan niin, että jokaisen purkin sisällöstä puolet siirrettiin minun hankkimiini mausterasioihin, koska kerralla hankittuna tuollainen maustevalikoima maksaisi omaisuuden.
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Anteeksi nyt, mutta mikä on kalakukkopilli?
Tietenkin kukkopilli, joka onkin kala jolla on kukon heltta ja pyrstö.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Anteeksi nyt, mutta mikä on kalakukkopilli?
Tietenkin kukkopilli, joka onkin kala jolla on kukon heltta ja pyrstö.
Äitini tapasi taivutella minua syömään enemmän väittämällä, että jos en syö, minusta tulee kukkopilli. En koskaan oikein ymmärtänyt, mitä se oikein tarkoitti, mutta toisaalta ehkä parempi tällainen absurdi "uhkaus" kuin joku oikea sellainen.

Kuulostaa aika psykedeliseltä laitokselta, tämä sinun kalakukkopillisi. Lähteekö siitä oikein äänikin?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ja asiasta toiseen: missä Zeb on? :cry:
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Anteeksi nyt, mutta mikä on kalakukkopilli?
Tietenkin kukkopilli, joka onkin kala jolla on kukon heltta ja pyrstö.
Äitini tapasi taivutella minua syömään enemmän väittämällä, että jos en syö, minusta tulee kukkopilli. En koskaan oikein ymmärtänyt, mitä se oikein tarkoitti, mutta toisaalta ehkä parempi tällainen absurdi "uhkaus" kuin joku oikea sellainen.
:D Ihana uhkaus. Ehkä se oli jonkinlainen muunnelma käsitteestä "laiha kuin pilli".
Kuulostaa aika psykedeliseltä laitokselta, tämä sinun kalakukkopillisi. Lähteekö siitä oikein äänikin?
Lähtee, ja siinä on vielä poikkeuksellisen laaja ääniala, muistaakseni suunnilleen kolme oktaavia, joten sillä voi soittaa vaikka mitä.
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Ja asiasta toiseen: missä Zeb on? :cry:
Se on saattanut ruveta nukkumaan öisin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti::D Ihana uhkaus. Ehkä se oli jonkinlainen muunnelma käsitteestä "laiha kuin pilli".
Ennen paluutani näiden kotimaisten lihapatojen ääreen taisin ollakin laiha kuin pilli. Mutta kuten hyvin tiedät, kukkopilli on tyypillisesti melkoisen pullea otus, joten pitäisi keksiä joku parempi selitys.
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mistä tulikin mieleeni, että ehkä minunkin pitäisi mennä nukkumaan. Hyvää yötä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ja asiasta toiseen: missä Zeb on? :cry:
Se on saattanut ruveta nukkumaan öisin.
Ja päivisin?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Mistä tulikin mieleeni, että ehkä minunkin pitäisi mennä nukkumaan. Hyvää yötä.
Öitä. Mitähän minä nyt sitten tekisin.
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti::D Ihana uhkaus. Ehkä se oli jonkinlainen muunnelma käsitteestä "laiha kuin pilli".
Ennen paluutani näiden kotimaisten lihapatojen ääreen taisin ollakin laiha kuin pilli. Mutta kuten hyvin tiedät, kukkopilli on tyypillisesti melkoisen pullea otus, joten pitäisi keksiä joku parempi selitys.
Kukkopilli kuulostaa hauskalta eikä masentavalta. Hauskankuuloisilla asioilla on mukavampi uhkailla.
prosessi

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mistä tulikin mieleeni, että ehkä minunkin pitäisi mennä nukkumaan. Hyvää yötä.
Öitä. Mitähän minä nyt sitten tekisin.
Menisit nukkumaan?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mistä tulikin mieleeni, että ehkä minunkin pitäisi mennä nukkumaan. Hyvää yötä.
Öitä. Mitähän minä nyt sitten tekisin.
Menisit nukkumaan?
Hmm. Tähänkin äitini ehkä sanoisi, että menet, tai sinusta tulee kukkopilli. Tämä kukkopilli on sangen joustava käsite, kuten huomaat.

No, kai tästä täytyy sitten mennä. Pelkään, että minusta tulee kukkopilli.
BettyB.

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Home, sweet home. Melkoinen päänsärky ja suihkuun pitäisi raahautua. Oma sänky on kyllä maailman paras paikka :h:
Manzel

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Käytiin katsomassa American Gangster –leffa. Suosittelen. Ihme, että WenzelDenzel pystyi vetämään roolin uskottavasti, vaikka on mielestäni pahasti kulunut näyttelijä kaikkien superhero roolien takia.

Päräytettiin vaihteeksi paikalle bussilla, kun käytiin myös syömässä ja parilla lasillisella.
Viimeisistä bussimatkoista on kulunut melkoisen kauan ja ihmettelen suuresti, miten kuskien taso on tippunut..
Vuosia sitten oli tavallista, että bussikuski tervehti, kun astui sisään. Vielä pari vuotta sitten kuski tervehti, jos hälle tervehdittiin, ei muuten. Nykyään on alaa vallanneet sellaiset mulkut, jotka eivät edes tervehdi tai yleensäkään sano mitään, vaikka itse tervehtii, kiittää kyydistä, lipusta ja heilauttaa kättä lähtiessä.

Kyse on kuitenkin palveluammatista, joten jotain rajaa täytyisi mielestäni pitää. Ystävällisimmät kuskit vielä pari vuotta sitten löytyivät mustista; olivat ystävällisiä, mutta ajoivat kuin etanoliset dalakuskit Itä-Afrikassa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Pitäisikö minunkin mennä jo nukkumaan? Vastahan työtkin loppui klo 6 aamulla.

Valvoisinko sittenkin vielä puoli tuntia. hmm.

No taidanpa syödä vielä jotakin.
Mulli75

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei olisi pitänyt syödä eilen ennen lähtöä tädin synttäreille. Ajattelin että otan nyt vähän kun kerran tarjolla on. Alkupalat, pääruoka ja jälkruoat kaatoi lähes jokaisen sohvalle sulattelemaan. Sitten alkoi väsyttävä kotimatka joka ei ollut pitkä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi luoja mikä olo....Broidi jätti mulle mutsin ja faijan avaimen, ja nyt mun pitäs vissiin siivota bileitten jäljet täältä. Mutsi ja faija on ite hotelli Presidentissä. Vähänkö oon kade.

Meil on vissiin ollu kivaa, sen verran on tyhjiä pulloja koko lukaali täynnä...No kerrankos sitä pikkuveli täyttää 20.
Rouva Numba

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenta!
Oli muuten megakiva ilta, eikä särje päätä tai mitään muutakaan.
Heräsin jo, vaikka olisin voinut nukkua pitempään. Eilenkin olin hereillä jo kasin jälkeen, sitä se näemmä teettää kun tekee aamuvuoroja koko viikon. Ei osaa sitten vapaapäivinä nukkua pitkään.
Tänään ohjelmassa löhöilyä ja telkkaria.
aimohaiku

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Taisin olla eilen aika väsynyt, kun nukahdin kesken tämän leffan. Loistopätkä, täytyy jatkaa sen katsomista nyt aamulla.
All the animals come out at night - whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies, sick, venal. Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets. I go all over. I take people to the Bronx, Brooklyn, I take 'em to Harlem. I don't care. Don't make no difference to me. It does to some. Some won't even take spooks. Don't make no difference to me.
Mikään ei voita rauhallista sunnuntaiaamiaista: Emmental-täytteisiä croissantteja appelsiinimarmeladilla ja suklaacookie. runsaasti mustaa kahvia ja sunnuntain Hesari. Tänään ohjelmassa lisäksi lenkki ja ehkä Taidehalli.
killkill

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pienen ihmisen pieniä iloja: säätäminen ja ruuvailu on tuottanut tulosta: sähkölasku ja kulutus per päivä pienenemään päin. Kwhieh kwhieh :D
Vihtahousu

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka TPK!

edit: piähän sattuu!
Vastaa Viestiin