Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Eikö kukaan katso enää kelloa? Kai munkin pitäis, itse asiassa.

Muuten, aina kun huomaatte uskovanne liikaa ihmiskuntaan, kannattaa perehtyä Cityn rippituoliin.
Herra Manala

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei tartte herätä mihinkään, joten pelaan Far Cry:ta. Aika rokkaava peli muuten, eikä lopu kolmen tunnin jälkeen kesken niinkuin useimmat 2000-luvun FPS-pelit. Taidetaan mennä loppumetreillä. Tän jälkeen onkin hyvä siirtyä Crysikseen.

Oon muuten sikakännissä vielä kaiken lisäksi. Sunnuntai on ammattilaisten tenupäivä. Pe-la tulikin oltua aika pitkälti duunissa.
Vihtahousu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivää! Eka tpk. Väsy.
aimohaiku

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Piti sitten katsoa Twin Peaksia koko yö. Väsyttää.
Edith

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pitänee ostaa vitamiineja tänään. Valmis kokeileen jo lähes kaikkea tän väsymyksen kanssa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Pitänee ostaa vitamiineja tänään. Valmis kokeileen jo lähes kaikkea tän väsymyksen kanssa.
D-vitamiini piristi ainakin mua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja killkill »

Viilasin vähän FF:n asetuksia. Toivottavasti tuo ns. "memory leak" korjaantuu. Selain kahmi varttitunnin käyttösession aikana leijonanosan Rammista..

Normiviikko alkamassa, eli vituttaa.
Herra Manala kirjoitti:Oon muuten sikakännissä vielä kaiken lisäksi. Sunnuntai on ammattilaisten tenupäivä
Juu, niin on... mutta siihen aikaan kun minä nautin ns. ammattilaisstatuksesta, me käytiin baarissa dokaamassa eikä jumitettu koneen ääressä kalsarikännäämässä ;)
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei kauanko kankkunen voi kestää? Tää on ihan kauheeta...musta on siis tosiaan tullu vanha. Olis ees jaffaa kaapissa...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oh the pain. Oon nukkunut jotenkin typerästi käteni päällä ja nyt on lapaluiden väli ihan tulessa ja habaankin sattuu. Vaikka alkoholinkulutus tapahtui perjantaina, taisi olla vähän liskot asialla, kun heräsin muutaman kerran kirkuen ja muutenkin uni oli tosi rauhatonta.
BettyB.

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Nukuin ehkä kolme tuntia ja olo on sen mukainen. Kaikki kuitenkin kehuvat uutta jakkupukuani, joten olen kai ihan kohtuullisessa ulkoisessa kunnossa. Se olisi kurssiviikko edessä ja mä olen ihan hukassa asioineni. No, kyllä se tästä, rutiinilla.
milli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja milli »

Oli tosi ihana viikonloppu siitäkin seikasta huolimatta, että eilen oli 10h töitä. Tyäpäivä meni ihan liian nopeasti ohi, kun olin maailman toiseksi paras siwailukaveri.

Lauantaina ei tullut pahemmin noustua sängystä :h:

Töissä ja Type soi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vittu. Kaveri, jonka kanssa aloitettiin samaan aikaan, sai potkut. Meikäläinen on viimeinen siitä satsista eli kohta taitaa tulla lähtö.

Vittu perkele.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täällä on v*tun tylsää. Onko multa jäänyt joku homma huomaamatta ja kohta kaatuu niskaan vai mikä on, mutta toista viikkoa jo keskityn lähinnä surffailuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
Vittu perkele.
No vittu! Suunnittele kunnon vendetta!

Maailma on tällä hetkellä vihreä. Limanvihreä :roll: Onneksi olo on paljon parempi, mä vaan inhoan yskää... varsinkin syystä että pötsipöllö riehuu sit kokoajan.

Tänään on pakko käydä edes kävelemässä, jalat alkaa turvota tunnottomaksi makaamisesta ja istumisesta. Leffa vois ehkä piristää :)

Näin niin ihanaa yöunta (naitiin miehen kanssa pitkin sen työpaikkaa tilanteessa kuin tilanteessa...) että nukuin 7h putkeen! Tosin kostautui heti kun heräsin, meinasin kusta housuuni. Siinä teille liikaa tietoa :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:Vittu. Kaveri, jonka kanssa aloitettiin samaan aikaan, sai potkut. Meikäläinen on viimeinen siitä satsista eli kohta taitaa tulla lähtö.
Minä näkisin tuon toisin päin. Se että olet viimeisenä jäljellä siitä "satsista" tarkoittanee että olet sen satsin paras tekijä. Silloin on todennäköisempää, että lähtöpassit tulee jollekulle muulle jos niitä on vielä tullakseen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt sit nähdään osaanko mitään. Joudun opettamaan ystävän ystävälle, sosiaalitieteiden opiskelijalle, kvantitatiivisten tutkimusmenetelmien perusteita. Heillä tentti viikon päästä, ja vaikka suurin osa aiheesta on meillä jo ollut, osaa ei kuitenkaan vielä. Lisättynä tähän erittäin sekavat luentomonisteet ja esimerkkien puute. Täytyy kai kaivaa omat materiaalit taas esille ja koittaa sieltä näyttää asioita sen mitä niissä on... Perkele!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tänään on kai pakko nousta sairasvuoteelta. Toivotaan ettei tämä kostaudu, tässä olis nyt kaikenlaista ohjelmassa, eivätkä jälkitaudit oikein sovi juuri nyt kalenteriin.

Tänään pitäis nyt sitten saada antiformalismipaperi valmiiksi. Äh.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja swirl »

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tämä on vitsi, onhan?

EDIT: Alkuperäinen linkki oli kadonnut. Lindén iski jälleen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vadim kirjoitti:
Tämä on vitsi, onhan?

EDIT: Alkuperäinen linkki oli kadonnut. Lindén iski jälleen?
Eli Gattacan ei tartte ku väärentää henkkarit!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja masa »

Viimeksi muokannut masa, 10.03.2008 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti: Oon muuten sikakännissä vielä kaiken lisäksi. Sunnuntai on ammattilaisten tenupäivä. Pe-la tulikin oltua aika pitkälti duunissa.
Minusta ammattilaiset juo koska vaan päivästä ja kellosta välittämättä! :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 10.03.2008 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Elppis kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Tämä on vitsi, onhan?

EDIT: Alkuperäinen linkki oli kadonnut. Lindén iski jälleen?
Eli Gattacan ei tartte ku väärentää henkkarit!
Kuudestilaukeavalla uskois ovien aukeavan!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Äh, vituttaa.. Jotain tekemistä sen faktan kanssa että nukuin vain tunnin yöllä?
Ja sen kanssa että yksi neljästä on poissa, ja huomenna olen sekä aamuvuorossa että teen ylityöt (= 14 tuntia työtä) ja kompensoin sen yhden sairastavan työt tekemällä aamusta toisen työpisteen työt omieni ohella.

Ja työpaikkalelu on 3 viikkoa lomalla =(. Vaikka nuo muut huudattavat minua ties millä tarinoilla (olen kuulemma lihonut, ja kalpea - mahdanko olla raskaana?), ei ne saa piristettyä yhtä hyvin kuin lelu tekee puhumalla jotain häröä.

Siellä toisella työpisteellä olisi samanlainen silmänilo kuin työpaikkalelu on, mutta kyseinen silmäkarkki ottaa minut aivan liian tosissansa, puhuu kyllä vihjailevia hetkittäin, mutta se luulee että metsästän sitä. Ihan kuin.. exiensä perään haikailevat eivät kiinnosta. Äh, mitenköhän sen toisen saisi koulutettua samanlaiseksi päivän piristeeksi kuin työpaikkalelu on? Taitaa olla liian vanha koira oppimaan.. tai ainakin sanoi itse kerran että on tainnut jumiutua tapoihinsa, ku kysyin että miks uskaltaa puhua kaverinsa kanssa mulle kaikkea vihjailevaa, mutta yksin siitä tulee niin ujo piimä?

Nyt tarvitsisin piristettä, tämä työviikko taitaa olla ahterista. Onneksi viikko päättyy lyhyeen ja pääsen jo torstaina illalla kotiin - kuulemma systerillä on liput Rihannan konserttiin. =)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NomenNescio kirjoitti: kuulemma systerillä on liput Rihannan konserttiin. =)
:laatta:

Miten voi olla näin vaikea vain astua ulos ovesta ja lähteä johonkin? Tuntuu ettei mikään tekeminen kiinnosta, mutta silti haluaisin tehdä jotain fiksumpaa kuin pyyhkiä pölyjä ja tuijottaa peilikuvaa.

Leffassakin näköjään vaan yskisin ja vituttaisin muita katsojia. Argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin