Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Älä ny. Rihanna on hottis.

Vähän harmittaa, posti lupaili lähetystäni täksi päiväksi, mutta eipä näy. Täytynee lähteä tästä duunin suuntaan rustailemaan.
Stinky

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Edelleen selkä on paskana. Noh, eipähän tarvinnut lähtee työmatkalle...
Eilen meni varmaan puoli tuntia sohvalla itkien kun en meninannu päästä ylös ja tuntui että puukkoa kierretään alaselässä. Kyrsii jo tämmönen.
No mutta, töissä vähän väliä jalottelemaan niin kait tää tästä :roll:

Ja suuren suuri kiitos vielä JOEB:lle :h: Duunikaverinikin kiittää ja kumartaa sua!!! Täällä me nyt typeränä hymyillään onnellisena, kun helpotit mein hommaa tuhannesti!

Nyt lisää nappia niin pääsee taas hourailemaan omiaan. Humps.
Pyry-Matias

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mulla kun näitä titteleitä riittää...not, mutta siis Hartwallin juoma-automaattien suokupuoliyhteyshenkilönä vastaan talon jaffahuollosta, niin jopa on harvinaisen köyhä koodaus niissä. Kävi meinaan ilmi usein saamattomien pullojen jälkeen, että rahat tungettuaan on janoisella 20 sekuntia aikaa valita uusi tuote, jos valittu tuote oli loppu. Muuten jää rahat ja juoma saamati. Eihän tätä kukaan tiedä tai arvaa. Olen saanut kaikenlaisia sykkymisiä kestää tässä pari kuukautta. Syytänkö Hjallista?
BettyB.

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Liian monta liikkuvaa osaa poliiseille? Mitäs jos laittaisit tiedotteen all office että miettisivät suunnitelmat B ja C valmiiksi ennen automaatille laahustamista? Elämä on täynnä valintoja, mut ei tää nyt voi olla vaikeimmasta päästä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:^ Liian monta liikkuvaa osaa poliiseille? Mitäs jos laittaisit tiedotteen all office että miettisivät suunnitelmat B ja C valmiiksi ennen automaatille laahustamista? Elämä on täynnä valintoja, mut ei tää nyt voi olla vaikeimmasta päästä...
Näen mielessäni poliisisedän automaatin edessä.. Laittaa kolikon sisään, painaa valitsemansa juoman painiketta.. mitään ei tapahdu. Poliisin päästä nousee savu, naama menee punaiseksi, alkaa kuulua pieni piipitys joka kovenee ja kovenee.. pää rupeaa paisumaan ja.. spontaneous human combustion.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mä taas näin sen jokseenkin sellasena paniikinomaisena tilanteena. Cola loppu, ounou, mitä mä NYT juon!??! Oon 16 vuotta juonu colaa ja nysse on loppu. Jaffaa vai spraittia, kauhea dilemma. Otan Jaffaa. Eiku! En sittenkään. Spraittia. Mutku haluaisin colaa!! Apua! Ehkä sittenkin Jaffaa, ku se on niin keltastakin. Ei hitto. En pysty tähän!!

Ja sitten se setä hakkaa itseään lyijykynällä reiteen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:^ Mä taas näin sen jokseenkin sellasena paniikinomaisena tilanteena. Cola loppu, ounou, mitä mä NYT juon!??! Oon 16 vuotta juonu colaa ja nysse on loppu. Jaffaa vai spraittia, kauhea dilemma. Otan Jaffaa. Eiku! En sittenkään. Spraittia. Mutku haluaisin colaa!! Apua! Ehkä sittenkin Jaffaa, ku se on niin keltastakin. Ei hitto. En pysty tähän!!

Ja sitten se setä hakkaa itseään lyijykynällä reiteen.
Tuo on skenaario it-firmasta. Eikös poliisisedät mene sumpille ja donitsille huoltsikalle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti:^ Mä taas näin sen jokseenkin sellasena paniikinomaisena tilanteena. Cola loppu, ounou, mitä mä NYT juon!??! Oon 16 vuotta juonu colaa ja nysse on loppu. Jaffaa vai spraittia, kauhea dilemma. Otan Jaffaa. Eiku! En sittenkään. Spraittia. Mutku haluaisin colaa!! Apua! Ehkä sittenkin Jaffaa, ku se on niin keltastakin. Ei hitto. En pysty tähän!!

Ja sitten se setä hakkaa itseään lyijykynällä reiteen.
Älkää nyt kaikkia poliiseja pilkatko. Pilkatkaa tamperelaisia poliiseja.
Pyry-Matias

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti:Eikös poliisisedät mene sumpille ja donitsille huoltsikalle?
Ja pillikeikkaa aina, kun donitsit ovat alennuksessa 8)

Mut uskokaa vaan, että rotevin menekki on ollut ED:n ja Pepsi Maxin osalla. Olemme moderneja ja urbaaneja, trendin aallonharjalla jopa 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut uskokaa vaan, että rotevin menekki on ollut ED:n ja Pepsi Maxin osalla. Olemme moderneja ja urbaaneja, trendin aallonharjalla jopa 8)
No helppohan teidän on olla.

Aspartaami mädättää aivot. Teillä ei ole siis mitään huolta.
Pyry-Matias

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

huima kirjoitti:No helppohan teidän on olla.
Voisit sä silti koodata vaiks väikkärityökseksesi järkevämmän systeemin noihin automaatteihin? Siis insinöörihän tämänkin on sössinyt. Missä on kollektiivinen vastuu?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

Pyry-Matias kirjoitti:Voisit sä silti koodata vaiks väikkärityökseksesi järkevämmän systeemin noihin automaatteihin? Siis insinöörihän tämänkin on sössinyt. Missä on kollektiivinen vastuu?
Kyllä tämä menee kauppatieteilijöiden piikkiin. Kauppatieteilijä siellä on keksinyt, että 20 sekuntia on riittävä aika - jonka jälkeen asiakkaan rahat on oikeus ottaa talteen.

Syytä siis Chapia.
Chap

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Voisit sä silti koodata vaiks väikkärityökseksesi järkevämmän systeemin noihin automaatteihin? Siis insinöörihän tämänkin on sössinyt. Missä on kollektiivinen vastuu?
Kyllä tämä menee kauppatieteilijöiden piikkiin. Kauppatieteilijä siellä on keksinyt, että 20 sekuntia on riittävä aika - jonka jälkeen asiakkaan rahat on oikeus ottaa talteen.

Syytä siis Chapia.
No no, älä nyt paljasta, että olin merkonomi ennen kuin kouluttauduin insinööriksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chap kirjoitti:
huima kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Voisit sä silti koodata vaiks väikkärityökseksesi järkevämmän systeemin noihin automaatteihin? Siis insinöörihän tämänkin on sössinyt. Missä on kollektiivinen vastuu?
Kyllä tämä menee kauppatieteilijöiden piikkiin. Kauppatieteilijä siellä on keksinyt, että 20 sekuntia on riittävä aika - jonka jälkeen asiakkaan rahat on oikeus ottaa talteen.

Syytä siis Chapia.
No no, älä nyt paljasta, että olin merkonomi ennen kuin kouluttauduin insinööriksi.
Merkonomin tikitystä tässä kaivataan! :lol:
Siis päivitetyn merkonomin.<--alanvaihtaja parhaasta päästä! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pyry-Matias on super!

Mullakin on muuten sairaan tylsää töissä. En ees tajua, miksi noin yleisesti ottaen käyn täällä, kun ei tällä nyt rikastumaan ainakaan pääse. Tavote ois tosin ensin lakata köyhtymästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Auts, öljyläikkä asfaltilla: Lupauduin käydä äipällä syndekaffeilla, mut nyt huomasin Ipan pelin Canalilla samaan bat-aikaan.
BettyB.

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

huima kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Mä taas näin sen jokseenkin sellasena paniikinomaisena tilanteena. Cola loppu, ounou, mitä mä NYT juon!??! Oon 16 vuotta juonu colaa ja nysse on loppu. Jaffaa vai spraittia, kauhea dilemma. Otan Jaffaa. Eiku! En sittenkään. Spraittia. Mutku haluaisin colaa!! Apua! Ehkä sittenkin Jaffaa, ku se on niin keltastakin. Ei hitto. En pysty tähän!!

Ja sitten se setä hakkaa itseään lyijykynällä reiteen.
Älkää nyt kaikkia poliiseja pilkatko. Pilkatkaa tamperelaisia poliiseja.
Eikö se käynyt ilmi esimerkistäni??
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:Auts, öljyläikkä asfaltilla: Lupauduin käydä äipällä syndekaffeilla, mut nyt huomasin Ipan pelin Canalilla samaan bat-aikaan.
Mars! Äisän luokse sumpille! (Jukopliut!)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti:
huima kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Mä taas näin sen jokseenkin sellasena paniikinomaisena tilanteena. Cola loppu, ounou, mitä mä NYT juon!??! Oon 16 vuotta juonu colaa ja nysse on loppu. Jaffaa vai spraittia, kauhea dilemma. Otan Jaffaa. Eiku! En sittenkään. Spraittia. Mutku haluaisin colaa!! Apua! Ehkä sittenkin Jaffaa, ku se on niin keltastakin. Ei hitto. En pysty tähän!!

Ja sitten se setä hakkaa itseään lyijykynällä reiteen.
Älkää nyt kaikkia poliiseja pilkatko. Pilkatkaa tamperelaisia poliiseja.
Eikö se käynyt ilmi esimerkistäni??
:oops:

Tuijotin liikaa avatartasi, enkä huomannut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut uskokaa vaan, että rotevin menekki on ollut ED:n ja Pepsi Maxin osalla. Olemme moderneja ja urbaaneja, trendin aallonharjalla jopa 8)
Tää taitaa olla yleispoliisillinen ilmiö, suosio on täälläkin huipussa noiden kahden kohdalla. Yllättävän hyvin uppoaa myös kaikki muumi- ja smurffilimsatkin, uskottavuus kärsii.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Yllättävän hyvin uppoaa myös kaikki muumi- ja smurffilimsatkin, uskottavuus kärsii.
Mut jos ne on halvimpii.
SikaMika

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hötöö töttöröö!

Nukkuminen pitkään + salitreeni + suihku + parturi = aika jees fiilis.

Loppuillan ohjelmassa sapuskan laittoa, sen suuhun laittoa, lopputyön tekoa, saunomista ja tuon pesukoneessa pyörivän vaatemällin peseminen uudestaan, tällä kertaa pesuaineen kanssa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aimo: Siinä lähettämässäsi krapulassa oli hirmuinen viive! Enkä ois halunnu oksu-optioo.
Ens kerralla tilaan krapulavapaata viinaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mjääh... Olipas loistava kenkävalinta ampuradalle, lenkkarit ja puolisääreen loskaa ei olleet ihan mieleen mutta varpaat kohmeessa tuli ammutta isopistoolia sarja, siluettia 25 laukausta (ranne ei kestänyt latausta enempää), kohdistettua 9mm, ammuttua ohitse kasa kiekkoja (en vaan osaa edelleenkään) ja bonuksena ammuttua hirvikoe 308 Win:llä lävitse seisaaltaan kirkkaasti. Jäi ihan hyvä fiilis, menee paremmin osumien suhteen kuin viime vuonna.

Tulis jo kesä ja kärpäsiä niin viitsisi alkaan harrastaan taas kunnolla. Tuolla stanan lumessa kiinnosta kahlata kuvia nostamassa.
aimohaiku

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lapitii kirjoitti:Aimo: Siinä lähettämässäsi krapulassa oli hirmuinen viive! Enkä ois halunnu oksu-optioo.
No krapulalla on ollut viime aikoina aika paljon töitä, joten kai toi jonkinlaisen työuupumuksen piikkiin menee. Valitettavasti sillä ei kuitenkaan ole palautusoikeutta. :)
Vastaa Viestiin