Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja voi vittu. Eilen pelattu Crysis matsi näemmä aiheutti näppäimistöön pientä fibaa. Moneskohan näppis meni pelaamisen takia? On se kumma kun eivät nyrkkiä kestä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aurinko paistaa ja mulle tulee levottomat jalat. Tahdon ulos!!!
Geep

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Kauheet tärinät, tulis jo huominen! Lätkää! Kohti kultaa!
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Kauheet tärinät, tulis jo huominen! Lätkää! Kohti kultaa!
Miten sua noin bluussin puolesta jännittää?
Geep

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:Miten sua noin bluussin puolesta jännittää?
Mä uskon viel vähempi bleguihi nyt ku eilen. 8)
Näin unia! Ostin lippuja! Varasin oikeuden perjantaikänneihin.
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Näin unia! Ostin lippuja! Varasin oikeuden perjantaikänneihin.
Kato suoraan ottelukalenteri ja varaa oikeudet neljään känniin peräjälkeen ja neljännen matsin kohdalle merkkaat miehen kalenteriin, että lohdutus on tarpeen ;)
Geep

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:
Geep kirjoitti:Näin unia! Ostin lippuja! Varasin oikeuden perjantaikänneihin.
Kato suoraan ottelukalenteri ja varaa oikeudet neljään känniin peräjälkeen ja neljännen matsin kohdalle merkkaat miehen kalenteriin, että lohdutus on tarpeen ;)
Aijjai kun kisut hoitais jo huomisen, ois ehdottoman varmasti perjantaina 2-0... Ryyppään mielelläni tasuritilanteessakin, kunhan mies nyt tyytyy katsomaan narripelinsä Canalilta kotisohvan uumenista vauva sylkyssä. :D

Hitsi mitä taisteluu tällanen fanitus. Mut ois se kyl viel enempi kauheeta jos me oltais Tix menty naimisiin. Siis eihän meidän arjesta tulis just nyt mitään!
Vihtahousu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geep kirjoitti: kunhan mies nyt tyytyy katsomaan narripelinsä Canalilta kotisohvan uumenista vauva sylkyssä. :D
Tulipas just mieleeni että varmaan huomenna jännätään kotona IFK:n matsia ja perjantaina sit kans kotona henkaava narrifani haluaa katella pelicans-matsin.

Tosin silloin on BJ&steak-day joten saa hoitaa velvollisuutensa ennen matsia 8)
1108

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:On se kumma kun eivät nyrkkiä kestä.
Olen näppärä kädellinen, kuuma- ja pikaliima auttaa kaikkeen. Huom: en käyttänyt jeesusteippiä lainkaan.
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:Hitsi mitä taisteluu tällanen fanitus. Mut ois se kyl viel enempi kauheeta jos me oltais Tix menty naimisiin. Siis eihän meidän arjesta tulis just nyt mitään!
Tulistulis. Eihän me riideltäis ku 6-8 kertaa vuodessa + mahdolliset pleijarit. Se on ihan ok tahti.
Geep

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Tix kirjoitti:Se on ihan ok tahti.
Totta kyl, mun kanssa ei muusta ja muuten tietty voikaan riidellä.
Tix

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geep kirjoitti:
Tix kirjoitti:Se on ihan ok tahti.
Totta kyl, mun kanssa ei muusta ja muuten tietty voikaan riidellä.
Ei tiettykään.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Vihtahousu kirjoitti: Entä luetko ite kaikkien muiden tekstit?
Luen, harjoitan sisälukutaitoa. Toisin kuin eräät.. =)
Yritän siis jopa ymmärtää, mitä muut sanovat, mutta tiedostan, että se on joillekin aivan liian haastavaa ja heille pitäisi käyttää vain suoria ilmaisuja.
Jos tulee hypättyä jonkin viestin yli niiin se niitten suoraankirjoittajien hengentuote, joka jää väliin. Eihän siellä ole koskaan mitään uutta.. Se mitä he sanoivat eilen, pitää paikkansa myös seuraavana ja sitä seuraavana päivänä. *borettaa*

Killkill, elco jne ovat suosikkejani juuri siksi, että he muotoilevat yleensä kuluneestakin jotain uutta.. =)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NomenNescio kirjoitti: Killkill, elco jne ovat suosikkejani juuri siksi, että he muotoilevat yleensä kuluneestakin jotain uutta.. =)
Juu, niin tekevät ja kaiken lisäksi heillä on aina jotain muutakin kerrottavaa kuin työpaikkaihastuksensa =)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:http://www.city.fi/yhteisot/385/

Sain guuman vihjeen että touhu ei ole laitonta, ajatelkaapa sitä :P
Saatko siihen ihan oikean urlin?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Mä masennuin kun en saanutkaan sitä duunia kun halusin. Taidan hieman säälitellä itseäni ennen kuin alan miettiä että mitäs muita vaihtoehtoja mulla oli.
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis ♥ Kiva kun kävit. Tuutte sit joskus saunaan kunhan se sopiva viikendi löytyy!

Töissä on mälsää... Selkäkin juimii edelleen. Tää tahtoo salille hetinyt!

Ostin eilen uusia kukkaruukkuja ja tänään jos pääsis istutteleen kukat uusiin purkkeihin. Varovasti vaan multaa nostellen ja sillain.. Mää oon rakastunt mun viherkasveihin ja haluun niille vain parasta ♥
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Perskutarallaa. Kun ei pilkkikelejä tule ja kevätkin näyttää tulevan, pitäneen venho pudottaa parin viikon sisään vesille. Mennään sitten hakemaan pannukarkeita veneestä pilkkien.

Kiva talvi, kun ei tartte venettäkään enää nostella ylös. Not.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NeitiNegatiivi kirjoitti:Mä masennuin kun en saanutkaan sitä duunia kun halusin. Taidan hieman säälitellä itseäni ennen kuin alan miettiä että mitäs muita vaihtoehtoja mulla oli.
Oivoi. Mutta kyllä se oikea sieltä vielä löytyy. :h:
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Joks mä tänä keväänä kelpaan kalasuraks? ;)

Mulla on selkeesti kevättä rinnassa, en pysty keskittymään mihinkään älylliseen. Just nytkin keskityn ajattelemaan tota könsikästä tiukoissa boksereissa. Iik, oon vanha likainen täti!!
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Tän ikäsenä ei oikein nuo kesätöiden tuomat mahdollisuudet innosta. Mutta se on valintakysymys, jos haluaa opiskella on sitä ittensä sinne kesäduuneihinkin raahattava. Nyt on kyllä moni asia yhtä kysymysmerkkiä mun elämässä..
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miten voikin pientä ihmistä väsyttää ja paleltaa näin kamalasti? Eiku finrexiniä vaan taas.
BettyB.

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Miten musta tuntuu että sä olet aina sairaana??
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:^ Miten musta tuntuu että sä olet aina sairaana??
Onko tällä foorumilla joku tervekin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kurkku tuntuu sen verran pahalta, että piffi ja BJ:n metsästys taitaa vaihtua itsesääliseen tärinään peitonalla maailman pahuutta kiroten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin